quote:Hmm, dat schiet niet zo opOp donderdag 28 oktober 2010 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Momenteel niets, hooguit restjes roerbak mie, als er wat over blijft..
quote:Tjah, sommigen vinden ook dat ik maar bus moet zeggen..Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Gasol het volgende:
ik zat aan zoiets te denken
[ afbeelding ]
is echt wel touring car
quote:En voor 8 uur heb je het niet, want mams moet tot 7 uur werken..Op donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm, dat schiet niet zo op
Dan maar ff in de vriezer kijken of bestellen bij mn vrienden
quote:Jonufudusuzuquwurutuyugunumuhukuluiupubucuzudude is nog een kleuter?
quote:bolle
quote:Ik zeg niksOp donderdag 28 oktober 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jonufudusuzuquwurutuyugunumuhukuluiupubucuzudude is nog een kleuter?
quote:ja, dat etentje waar ik over twijfel
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jonufudusuzuquwurutuyugunumuhukuluiupubucuzudude is nog een kleuter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Ik vond het ook een "too easy" opmerking
quote:oh ja, uhh. al klaar met twijfelen? je moet pics maken eigenlijkOp donderdag 28 oktober 2010 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat etentje waar ik over twijfel
quote:en ik bedoel natuurlijk niet vergeleken met jou
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Joe blijkbaar niet..Op donderdag 28 oktober 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het ook een "too easy" opmerking.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Daar hebben we Joe voorOp donderdag 28 oktober 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het ook een "too easy" opmerking.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |