quote:
Trouwens.. waarom zou lexaan minder waterdicht zijn als glas ?? als de rubbers maar een beetje fatsoenlijk aansluiten lijkt me dat het niet zou mogen lekkenquote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef daNpy het volgende:
Zojuist de auto maar even uitgezogen met de waterzuiger, lexaan ramen zijn blijkbaar niet zo waterdicht.
Gelijk maar een hoes erover gegooid zolang hij nog buiten staat, maar duidelijk is wel dat hij natuurlijk binnen moet staan net als de rest
ze vragen waar ik zit, ik zeg vlakbij dan wel in Duitsland, noemen ze me leugenaarquote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Anne het volgende:
Kan er iemand even 112 bellen? Alvast bedankt.
Niet voor mij! Alhoewel, ik ben wel gewondquote:Op maandag 1 november 2010 19:33 schreef lipje het volgende:
[..]
ze vragen waar ik zit, ik zeg vlakbij dan wel in Duitsland, noemen ze me leugenaar![]()
bloed je uit je neus? of heb je weer een mooie schaafwondquote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet voor mij! Alhoewel, ik ben wel gewond![]()
.
Die oorlogsverwonding is, ehhh. wás al bijna dichtquote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet voor mij! Alhoewel, ik ben wel gewond![]()
.
Ja, totdat jij hem losrukte! Prikprikprikprikprikauwaauw.quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die oorlogsverwonding is, ehhh. wás al bijna dicht
Ik bleef niet plakken. Je had erbij moeten zijn lipjequote:Op maandag 1 november 2010 19:41 schreef lipje het volgende:
pleister erop en ren naar pappa voor een kusje
Is SLipje zo groot ja ??quote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bleef niet plakken. Je had erbij moeten zijn lipje. Dan had je SD zo een pak rammel verkocht.
quote:
Die kans is redelijk aanwezigquote:
Ik ook, een wasbeerquote:
De pest is, dat het waarschijnlijk niet mee gaat vallen om op me te gaan staanquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef lipje het volgende:
als ik op je sta heb je een gebroken ribbenkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |