Lullig voor 'm.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kan mn broertje over meepraten
Ach, toch leashokquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ow gawd, mijn automobiele CV staat op de rand van de afgrond
Ik neem aan dat je dan zal aftreden als PTA mod? Je bent totaal niet meer serieus te nemen als dat inderdaad gaat gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard, alleen helaas voor jou is mijn opvolger al bekend, en zijn username eindigt niet op 'cuda; dat vonden de FA's en Yvonne te koetsjiekoetsjie klinken, en dat kan niet als Mod natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan zal aftreden als PTA mod? Je bent totaal niet meer serieus te nemen als dat inderdaad gaat gebeuren
Checkquote:
Dat komt goed uit, want ik zou het betaald nog niet willen doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen helaas voor jou is mijn opvolger al bekend, en zijn username eindigt niet op 'cuda; dat vonden de FA's en Yvonne te koetsjiekoetsjie klinken, en dat kan niet als Mod natuurlijk
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want ik zou het betaald nog niet willen doen
Je stopt toch niet als mod he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen helaas voor jou is mijn opvolger al bekend,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |