Hallo,
Omdat ik weet dat het overgrote deel van de bevolking soms problemen heeft met het verwijderen van de schil van een banaan, ben ik hier om jullie te helpen.
Veel mensen openen hun banaan op deze manier:
![o0peg8.jpg]()
Dit is natuurlijk fout! Vaak is de banaan te zacht waardoor je deze niet goed open krijgt. Vervolgens kom je erachter dat de bovenkant van de banaan, na minuten hard zwoegen om deze open te krijgen, een zachte smurrie is geworden, een tegenslag in je leven.
Dan zijn er mensen, die je als tip geven om met je nagel een sneetje in de bovenkant van de banaan te maken, waarna je deze gemakkelijk kan openen. Ik verafschuw deze mensen

, want er is een veel betere manier.
Er zijn wellicht al mensen die wel op de goede manier een banaan kunnen openen, maar velen nog niet, daarom open ik dus ook dit topic.
In plaats van de banaan bij het steeltje te openen, moet je dat juist bij de onderkant doen, en wel op deze manier:
![2uhv4lf.jpg]()
![6dy2pi.gif]()
Dromenvangertje heeft het getest:
Je drukt dus op het puntje aan de onderkant van de banaan waarna deze splijt en je de banaan vervolgens gemakkelijk kan openen.
Ik hoop dat jullie iets geleerd hebben en dat jullie voortaan geen moeite meer hebben met het openen van een banaan,
groetjes van Proletariaat.
[ Bericht 3% gewijzigd door Proletariaat op 31-10-2010 18:35:30 ]