En jij M&M's in je t-shirtquote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
Je hebt trouwens net niet je tong uit je bek hangen![]()
.
Ja, maar ik heb ze nu allemaal opquote:
Volgens de taxateur jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En daarmee heb je deze weer gereviDeerd ??
Niets. Het is een bijzondere auto want type 1 break, maar ¤4750,- is echt teveel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/390445630
* Alfisti roept 2CV erbij om te vertellen wat er zo bijzonder aan is dat het die bijna 5k rechtvaardigt
Nog steeds niet geprobeerdquote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef BaraCuda het volgende:
Zo de shoarmataart staat weer in de oven
Wat ? iets in de oven zetten ?quote:
Ik niet.quote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef Anne het volgende:
Gaan we deze ook weer ff volposten vanavond?.
LEGOsets moet je niet online bestellenquote:Op maandag 1 november 2010 17:06 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor deuw sjuhvoow fapper.
[ afbeelding ]
Stank voor dankquote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
LEGOsets moet je niet online bestellen
Schnitzels welquote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
LEGOsets moet je niet online bestellen
Wat heb je dan? Te weinig geslapen? Griep? Iets anders?quote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik zit vandaag thuis omdat ik zo moe ben.. ga zo op de bank of op bed liggen.
iets anders, komt niet online, gevolg van datgeen ik je na de ringmeet heb verteld.quote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Te weinig geslapen? Griep? Iets anders?
Doe eens ff PM'en dan.quote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets anders, komt niet online, gevolg van datgeen ik je na de ringmeet heb verteld.
Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef Anne het volgende:
Gaan we deze ook weer ff volposten vanavond?.
Ik ben gewoon eerlijk.quote:
Geef maar geen antwoord hoor. Het interesseert ons eigenlijk geen reet.quote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
Hoezo moet je dat niet online bestellen dan?
Je moet een LEGO doos voelen, zien, vasthouden enzovoorts om te beoordelen of je hem wilt hebben. Op het plaatje lijkt het altijd geweldig, maar soms kan een set toch nogal wat kleiner zijn dan je denkt.quote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
Hoezo moet je dat niet online bestellen dan?
Oeps, te laatquote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Geef maar geen antwoord hoor. Het interesseert ons eigenlijk geen reet.
Je kunt het toch terug sturenquote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je moet een LEGO doos voelen, zien, vasthouden enzovoorts om te beoordelen of je hem wilt hebben. Op het plaatje lijkt het altijd geweldig, maar soms kan een set toch nogal wat kleiner zijn dan je denkt.
Maar als je de set al kent kan online bestellen natuurlijk prima !
En in een fysieke winkel een set beoordelen om hem dan online te bestellen vind ik asociaal, dat weiger ik dan ook.
[..]
Oeps, te laat
Maar in de winkel kun je de doos toch ook niet open slopen?quote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef 2cv het volgende:
Je moet een LEGO doos voelen, zien, vasthouden enzovoorts om te beoordelen of je hem wilt hebben. Op het plaatje lijkt het altijd geweldig, maar soms kan een set toch nogal wat kleiner zijn dan je denkt.
Maar als je de set al kent kan online bestellen natuurlijk prima !
En in een fysieke winkel een set beoordelen om hem dan online te bestellen vind ik asociaal, dat weiger ik dan ook.
Ja, dat kan ja. maar dat vind ik teveel gedoe. En wees eerlijk, heb jij als je online iets koopt niet meteen de neiging om het uit te pakken, ook al voldoet het wellicht niet aan al je verwachtingen ?quote:
Je kan wel de grootte van de doos beoordelen en voelen hoe zwaar die is. Vaak kan je ook de doos uitgebreider bestuderen dan dat dat via de computer kan. Daar staat dan ook meer info op dan je op de verkoopsite kan vinden.quote:Op maandag 1 november 2010 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar in de winkel kun je de doos toch ook niet open slopen?![]()
Ik heb m'n audio ook in een winkel bekeken en daarna online besteld. Een paar 10tjes meer vind ik niet erg, maar als ik op een bedrag van 1500 euro uiteindelijk 300 euro goedkoper uit ben online kunnen ze in die winkel de boom in.
RIP nederlandse economiequote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef Anne het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niks besteld of gekauft. Goed hè.
En morgen neem ik (oud, volgens SD-tje) brood mee naar m'n werk.
En ik hoef morgen niet te tanken. Dus morgen ga ik ook al geen geld uitgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |