Ik hoop het nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat SD snapte wat ik steeds aan het blaten was op de Ring.
Eergisteren kwam ik MEGA-T tegen. Een vrachtwaggel. Zou ie ook zo in dit kunnen veranderen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Damn daar zitten een hoop pijnlijke dingen tussen zegquote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_oktober_2010.html
Fails van oktober
quote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel zuur
Hoe heb je dat opgelost?
![]()
Wat zit je nou op jezelf te reageren manquote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Damn daar zitten een hoop pijnlijke dingen tussen zeg
Ja, wat hij zegtquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is wel zuur
Hoe heb je dat opgelost?
afwassen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is wel zuur
Hoe heb je dat opgelost?
Ik klep graag tegen mezelfquote:Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat zit je nou op jezelf te reageren man.
Daar kun je gewoon een brieffie voor invullen; binnen 48 uur lappen inclusief 8¤ administratie kostenquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is wel zuur
Hoe heb je dat opgelost?
Oepsie. Moet je het overmaken of wat?quote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon een brieffie voor invullen; binnen 48 uur lappen inclusief 8¤ administratie kosten
quote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Oepsie. Moet je het overmaken of wat?
Ik heb er over gedacht, maar dit was rapper, en nu betaal IK die 8¤ van MIJN fuckup, ipv dat jij voor een tientje benzine in tweety moet verrijdenquote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet waar je was, maar had dan ff gebeld, eppo.
Waar was je danquote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
net gedaan
[..]
Ik heb er over gedacht, maar dit was rapper, en nu betaal IK die 8¤ van MIJN fuckup, ipv dat jij voor een tientje benzine in tweety moet verrijden
Ehm, grens over, rechtsaf richting Nijmegen, en dan die eerste Shell (A73 ??)quote:
Hierquote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef daNpy het volgende:
Zojuist de auto maar even uitgezogen met de waterzuiger, lexaan ramen zijn blijkbaar niet zo waterdicht.
Gelijk maar een hoes erover gegooid zolang hij nog buiten staat, maar duidelijk is wel dat hij natuurlijk binnen moet staan net als de rest
Ow. Dat is geen tientje benzine. Zo érg is het nietquote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, grens over, rechtsaf richting Nijmegen, en dan die eerste Shell (A73 ??)
Ik dacht hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |