quote:GezelligOp donderdag 28 oktober 2010 18:05 schreef Yuki het volgende:
Ik ga even douchen, vanavond eten in de stad
quote:Bloemetje!
quote:Vriendje woont er officieel al 2 wekenOp donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bloemetje!
Is manlief weer hersteld?
Is hij al verhuisd trouwens?
quote:Jij ook al niet... heb vandaag zelf ook even een blegh dagje.....Op donderdag 28 oktober 2010 18:15 schreef Samzz het volgende:
Oeh, zusje is wolkentoetje aan het halen
En blegh... Ik zit niet lekker in m'n vel
quote:Handig zo'n zusOp donderdag 28 oktober 2010 18:15 schreef Samzz het volgende:
Oeh, zusje is wolkentoetje aan het halen
En blegh... Ik zit niet lekker in m'n vel
quote:Mag ik ook bij de club, of is het women onlyOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij ook al niet... heb vandaag zelf ook even een blegh dagje.....
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Handig zo'n zus
En je woont nog thuis?
quote:Maar zit hij daar ook, of vooral nog bij jou?Op donderdag 28 oktober 2010 18:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vriendje woont er officieel al 2 weken
En hij is nog niet helemaal hersteld... hopelijk morgenavond wel
quote:En dat terwijl mijn dag heel goed begon! Geleerd, lekker gereden, nog wat geleerd en toen ging het misOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij ook al niet... heb vandaag zelf ook even een blegh dagje.....
quote:Kom d'r gezellig bijOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik ook bij de club, of is het women only
quote:Titanic kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn dag heel goed begon! Geleerd, lekker gereden, nog wat geleerd en toen ging het mis
Ik ga straks een wolkentoetje eten, douchen en niks mee doen
quote:Nee, daar word je vrolijk van...
quote:Okee, maar mij is het meer een blegh jaar dan een blegh dag, maar ja daar heb ik al vaak genoeg over geklaagd op fok!.. en daar zijn ook andere topics voor..
quote:Wat mij betreft mis je er weinig aan. Maar er zijn nogal wat liefhebbers voor.
quote:Lekker boeiend... gewoon meedoen met het blegh-clubjeOp donderdag 28 oktober 2010 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar mij is het meer een blegh jaar dan een blegh dag, maar ja daar heb ik al vaak genoeg over geklaagd op fok!.. en daar zijn ook andere topics voor..
quote:Eens!Op donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker boeiend... gewoon meedoen met het blegh-clubje
quote:Maar ik heb wel 2 slapende en ontzettend lieve poezels op schoot liggen!
quote:ooh kut, bijna vergeten, terwijl ik zo uit eten moet
quote:Ik wil ook meedoenOp donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker boeiend... gewoon meedoen met het blegh-clubje
quote:Houden zo, dat is geen fijn gevoel hoor
quote:Ik heb nu ook de cd van Day SIx in huis. Die laatste Grand Design
quote:Ik moet hem nog een keer goed luisterenOp donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de cd van Day SIx in huis. Die laatste Grand Design
quote:Vorige week weer hele leuke gedachtes gehad.
quote:Soms moet je ook niet teveel over zulke dingen nadenken maar meer van dag tot dag leven. Anders word je alleen maar nog sipper..Op donderdag 28 oktober 2010 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet hem nog een keer goed luisterenMaar het klinkt iig erg goed.
[..]
Vorige week weer hele leuke gedachtes gehad.![]()
Je wederom realiseren dat je nog steeds geen sociaal netwerk naast je ouders![]()
quote:Jep. Als iets tegenzit dan wil ik het zo snel mogelijk oplossen dus schouders er onder of als dat niet kan is er bijna altijd wel iets waar ik wel vrolijk van wordt. Of help anderen die dan hun vrolijkheid op mij doen overslaan.
quote:IK ook nog een keer goed, doe ik denk ik morgenmiddag welOp donderdag 28 oktober 2010 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet hem nog een keer goed luisterenMaar het klinkt iig erg goed.
[..]
Vorige week weer hele leuke gedachtes gehad.![]()
Je wederom realiseren dat je nog steeds geen sociaal netwerk naast je ouders![]()
quote:Have fun BosOp donderdag 28 oktober 2010 18:41 schreef Bos81 het volgende:
En naar het auti-cafe, tot later vanavond.
quote:Dat kloptOp donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Soms moet je ook niet teveel over zulke dingen nadenken maar meer van dag tot dag leven. Anders word je alleen maar nog sipper..
quote:Niks cold aan hoor. Soms is het best fijn om "Always look on the bright side of life" te zijn.Zolang je jezelf maar niet verschuild voor verdrietOp donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep. Als iets tegenzit dan wil ik het zo snel mogelijk oplossen dus schouders er onder of als dat niet kan is er bijna altijd wel iets waar ik wel vrolijk van wordt. Of help anderen die dan hun vrolijkheid op mij doen overslaan.
Zelfs dat mn oma wat jaartjes terug overleed (toen was ik volwassen en kon dat allemaal bevatten) heb ik geen traan gelaten. Ik kon alleen maar denken aan wat voor toffe oma zij was en was simpelweg heel dankbaar voor hetgeen ik met haar heb meegemaakt en zij mij geschonken had in al die jaren.
Cold motherf*cker
quote:Gaat dat cold nu over jezelf? Wat je schrijft klinkt niet zo koud.Op donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep. Als iets tegenzit dan wil ik het zo snel mogelijk oplossen dus schouders er onder of als dat niet kan is er bijna altijd wel iets waar ik wel vrolijk van wordt. Of help anderen die dan hun vrolijkheid op mij doen overslaan.
Zelfs dat mn oma wat jaartjes terug overleed (toen was ik volwassen en kon dat allemaal bevatten) heb ik geen traan gelaten. Ik kon alleen maar denken aan wat voor toffe oma zij was en was simpelweg heel dankbaar voor hetgeen ik met haar heb meegemaakt en zij mij geschonken had in al die jaren.
Cold motherf*cker
quote:Ik kan wel gevoelig zijn hoor, maar dat is dan als in warmte naar anderen toe zeg maarOp donderdag 28 oktober 2010 18:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat dat cold nu over jezelf? Wat je schrijft klinkt niet zo koud.
Ik ben zelf ook wel van het oplossen van dingen en vechten, alleen soms kan ik het echt ff niet meer. Nu wel hoor, maar gewoon andere momenten niet
quote:Kopje thee! Vergeet het kopje thee niet!Op donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
Zo, toetje op, lekker even onder de warme douche gestaan en nu met een dekentje om in m'n stoel tv kijken en fokken
quote:Ik lust geen theeOp donderdag 28 oktober 2010 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Kopje thee! Vergeet het kopje thee niet!
quote:Mja, dat is lastig.Op donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Het blijft alleen erg lastig. Zeker omdat ik de laatst tijd erg twijfel of ik nog wel contact met mijn ouders wil.
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust geen theeWarme choco ook goed?
quote:Lekker hoorOp donderdag 28 oktober 2010 18:49 schreef Tally het volgende:
[..]
JaDat gaan wij vanavond ook maken en drinken onder een dekentje op de bank
De eerste avond van deze week dat hubbie thuis is![]()
Dus het is een avondje voor ons
quote:Nee Robinson en Oh Oh Cherso
quote:En lief zijn voor jezelf, kan je dat ook? Jezelf verwennen met iets leuks/lekkers/moois/iets doen?Op donderdag 28 oktober 2010 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik kan wel gevoelig zijn hoor, maar dat is dan als in warmte naar anderen toe zeg maar
quote:Waarom zou jij je ouders niet meer willen zien?Op donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Het blijft alleen erg lastig. Zeker omdat ik de laatst tijd erg twijfel of ik nog wel contact met mijn ouders wil.
quote:Oh, dat kijk ik beide niet
quote:Dat probeer ik ook te doen. Ik ben alleen bang als ik geen of weinig contact met mijn ouders heb juist verder in een isloment kom. Vandaar dat het lastig.Op donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mja, dat is lastig.
Maar probeer die dingen los van elkaar te zien. Voor hetzelfde geld knap je enorm op als je je ouders even niet ziet en lost dat sociale probleem zich dan redelijk snel op.
En je hoeft je ouders niet meteen voorgoed uit je leven te zetten. Je kan het ook even aankijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |