quote:GezelligOp donderdag 28 oktober 2010 18:05 schreef Yuki het volgende:
Ik ga even douchen, vanavond eten in de stad
quote:Bloemetje!
quote:Vriendje woont er officieel al 2 wekenOp donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bloemetje!
Is manlief weer hersteld?
Is hij al verhuisd trouwens?
quote:Jij ook al niet... heb vandaag zelf ook even een blegh dagje.....Op donderdag 28 oktober 2010 18:15 schreef Samzz het volgende:
Oeh, zusje is wolkentoetje aan het halen
En blegh... Ik zit niet lekker in m'n vel
quote:Handig zo'n zusOp donderdag 28 oktober 2010 18:15 schreef Samzz het volgende:
Oeh, zusje is wolkentoetje aan het halen
En blegh... Ik zit niet lekker in m'n vel
quote:Mag ik ook bij de club, of is het women onlyOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij ook al niet... heb vandaag zelf ook even een blegh dagje.....
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Handig zo'n zus
En je woont nog thuis?
quote:Maar zit hij daar ook, of vooral nog bij jou?Op donderdag 28 oktober 2010 18:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vriendje woont er officieel al 2 weken
En hij is nog niet helemaal hersteld... hopelijk morgenavond wel
quote:En dat terwijl mijn dag heel goed begon! Geleerd, lekker gereden, nog wat geleerd en toen ging het misOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij ook al niet... heb vandaag zelf ook even een blegh dagje.....
quote:Kom d'r gezellig bijOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik ook bij de club, of is het women only
quote:Titanic kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn dag heel goed begon! Geleerd, lekker gereden, nog wat geleerd en toen ging het mis
Ik ga straks een wolkentoetje eten, douchen en niks mee doen
quote:Nee, daar word je vrolijk van...
quote:Okee, maar mij is het meer een blegh jaar dan een blegh dag, maar ja daar heb ik al vaak genoeg over geklaagd op fok!.. en daar zijn ook andere topics voor..
quote:Wat mij betreft mis je er weinig aan. Maar er zijn nogal wat liefhebbers voor.
quote:Lekker boeiend... gewoon meedoen met het blegh-clubjeOp donderdag 28 oktober 2010 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar mij is het meer een blegh jaar dan een blegh dag, maar ja daar heb ik al vaak genoeg over geklaagd op fok!.. en daar zijn ook andere topics voor..
quote:Eens!Op donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker boeiend... gewoon meedoen met het blegh-clubje
quote:Maar ik heb wel 2 slapende en ontzettend lieve poezels op schoot liggen!
quote:ooh kut, bijna vergeten, terwijl ik zo uit eten moet
quote:Ik wil ook meedoenOp donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker boeiend... gewoon meedoen met het blegh-clubje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |