quote:Maradona werd eigenlijk echt geboren op het WK-86
quote:hey je hebt je oude icoon weer terug
quote:Leg uit
quote:Je post zo raar. Toch niet aan de wodka om half elf ?Op zaterdag 30 oktober 2010 10:17 schreef Ole het volgende:
zit onder de jeukbulten. is ws allergie, dus advies om allerfre te nemen. Kan anders geen kwaad, maar word gek van de jeuk.
'toevallig'heb ik het ook bij me![]()
quote:
quote:Da's onhandig idd
Cruijff bedoel je ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Zuidas wordt mooi. En Maradona? Wie is dat? I ken alleen Cruijf
Ja, werd tijd voor verandering, kwam toevallig deze nog tegen, dus maar meteen ingesteld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey je hebt je oude icoon weer terug
Ik heb ook de teletoeter rataplan paraat, voor als Oranje weer speeltquote:
Over 2,5 week nog 1 interland dit jaar. Oefenen tegen Guus met z'n Turkije. Als Guus er dan nog zitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook de teletoeter rataplan paraat, voor als Oranje weer speelt
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook de teletoeter rataplan paraat, voor als Oranje weer speelt
Gekkiequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Even als opfrisser, staat ie er voor 5 minuten ofzo
Tong kijkt naar de Bundesliga. Bokbier is niet om te zuipenquote:
1. Amstelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:23 schreef Bos81 het volgende:[/b]
Laat even weten wie er wint (en verliest) BOrisz, moet me gereedmaken voor PSV - Twente
Okee, ik vind die shultenbrau gewoon best wel te drinken eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:25 schreef borisz het volgende:[/b]
[..]
1. Amstel
2. Bavaria
3. Brand
Zeer slecht: Aldi & AH eigen merk.
Vind jij bokbier lekker Borisz ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
1. Amstel
2. Bavaria
3. Brand
Zeer slecht: Aldi & AH eigen merk.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
[..]
Vind jij bokbier lekker Borisz ?
Gaat ook om de persoonlijke smaak natuurlijk. Aldi bock heb ik nog niet gedronken dus heb er geen oordeel over.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:27 schreef Bos81 het volgende:[/b]
[..]
Okee, ik vind die shultenbrau gewoon best wel te drinken eigenlijk.
Smaken verschillen dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Toevallig is Amstel ook mijn favoriet
Qua pils maakt het niet echt uit in NL. Niet echt uitgesproken favorieten. Dan toch Hertog Jan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:32 schreef tong80 het volgende:[/b]
[..]
Smaken verschillen dus.
Het lekkerste bier vind ik Grolsch uit een beugelfles
Bestaat nog wel maar niet meer echt verkrijgbaar in NL.quote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:36 schreef tong80 het volgende:
Ken je Skol ? Weet niet eens of het nog bestaat. Dan had je de andere dag zeker hoofdpijn.
Sterktequote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/2s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
Borisz wens me maar sterkte,
Ik ben naar het stadion.
Haaibaaike,, echt een user waarvan je kan genieten..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
Hoe dom kun je zijn ?
Harry Mulisch ernstig ziek
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haaibaaike,, echt een user waarvan je kan genieten..
Heb ooit eens een ruzie tussen jullie moeten editten toen ik mod was..
Weet ik niet meer,quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer,
Die goal van Nani btw
smakelijk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:17 schreef borisz het volgende:
![]()
Op naar www.restaurantsumo.com in Haarlem
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:20 schreef wickie het volgende:
Wat een genot om hier altijd te kijken, allemaal mooie kinders![]()
We hebben gisteren Mette's verjaardag gevierd. Het taart eten schoot erbij in, dus hebben we dat vandaag met 3tjes gedaan. Maar ze vind taart vies, ze eet liever rozijntjes![]()
Maar de foto's zijn geweldig dus:
De verjaardag was heel leuk, ze heeft de hele middag lekker rondgekropen met vriendje Teun(3 weekjes jonger, zoontje van vrienden, ze zijn natuurlijk uitgehuwelijkt).
[ afbeelding ]
Gomesje bedoel je toch?quote:
Zekerquote:
Nani maakte ook nog eens vet handsquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef rubbereend het volgende:
ik zag hem net op youtube gefilmd vanuit het publiek
Op de BBC zeiden ze, dat de scheids dat gewoon had gezien, maar hij gaf voordeel omdat Gomes toch de bal al had..quote:
Geweldigquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de BBC zeiden ze, dat de scheids dat gewoon had gezien, maar hij gaf voordeel omdat Gomes toch de bal al had..
quote:
Een held man. Dit gaat alleen over zijn voetbalcarriere. Had je kunnen zien hoe goed ie was.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Jan Mulder dus ik heb het mezelf maar niet aangedaan
Dat weet ik wel, al veel over gezien. Op de Belg ook waar hij nogal eens op komt dravenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een held man. Dit gaat alleen over zijn voetbalcarriere. Had je kunnen zien hoe goed ie was.
Constant vanDenStock de legendarische voorzitter vond hem de beste speler van Anderlecht ooit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, al veel over gezien. Op de Belg ook waar hij nogal eens op komt draven
Jij blijft maar daten he ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef Ole het volgende:
middag! even snel eten en dan naar de volgende afspraak
Maak me gek.quote:
Het klinkt ook best druk jaquote:Op woensdag 3 november 2010 15:09 schreef Bos81 het volgende:
Zo raadsvergadering weer overleefd. Nu even uitrusten, dadelijk koken voor de groep en morgen notulen uitwerken van andere raadsvergadering (van maandag). Zo lijkt het wel of ik een drukbezet baasje ben..
dat zullen ze ongetwijfeld ook van ons vindenquote:
De mensen die het het hardst nodig hebben bleven dus thuis.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef tong80 het volgende:
Speciaal voor ole en Bossie
Freddie Mercury op LIVE-Aid.
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef tong80 het volgende:
Speciaal voor ole en Bossie
Freddie Mercury op LIVE-Aid.
Avondje Europa League hierquote:Op donderdag 4 november 2010 17:23 schreef Ole het volgende:
Vanavond een avondje fokken en 'bonje met de buren' kijken 'John Williams
Tjeemig! Moest je niet even voor controle naar de eerste hulp?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef appelsientje het volgende:
Allo
Fiets ik terug van mijn werk.. word ik toch vol door een auto aangereden, beland vervolgens eerst op de motorkap en dan op de grond..fiets totaal loss en ik heb me toch een spierpijn overal (vooral mijn schouders)
Was wel ff schrikken zeg..
Ja dat boden ze wel aan.. maar ik ben volgens mij een beetje eigenwijs, dus ik hoefde nietquote:Op donderdag 4 november 2010 21:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Tjeemig! Moest je niet even voor controle naar de eerste hulp?
Zal je morgen wel bont en blauw zijn
volgende keer je brood opetenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgende keer je brood opeten
hoe gaat het met de gevolgen van de aanrijding?quote:
Ja goed hoor, alles doet alleen pijn, maar gelukkig geen grote schaafwonden en ik ben ook niet op mijn hoofd terecht gekomen. Ben eigenlijk goed van afgekomen (kan veel gekker aflopen)quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoe gaat het met de gevolgen van de aanrijding?
lijkt mij werk voor de verzekering, of verleende jij geen voorrang?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, alles doet alleen pijn, maar gelukkig geen grote schaafwonden en ik ben ook niet op mijn hoofd terecht gekomen. Ben eigenlijk goed van afgekomen (kan veel gekker aflopen)
Morgen maar ff naar de fietsenmaker.. fiets was net 2 maanden oud..
Ik had voorrangquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij werk voor de verzekering, of verleende jij geen voorrang?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef Mascotte_A het volgende:
ik ben 5 jaar en in31 maart wort ik 6 jaar en in 31maart wort 7 jaar hoera
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef Mascotte_A het volgende:
ik ben 5 jaar en in31 maart wort ik 6 jaar en in 31maart wort 7 jaar hoera
Je had toch wel een helm op he?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, alles doet alleen pijn, maar gelukkig geen grote schaafwonden en ik ben ook niet op mijn hoofd terecht gekomen. Ben eigenlijk goed van afgekomen (kan veel gekker aflopen)
Morgen maar ff naar de fietsenmaker.. fiets was net 2 maanden oud..
Alsof die op zijn hoofd passen.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 05:30 schreef popolon het volgende:
Nou, nou, nou!
Een container een idee?
Wat bedoel je ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:54 schreef popolon het volgende:
Je steelt gewoon mijn ding tong ! Bah,
quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ?
Dit staat toch gewoon in onzin ?
Neequote:
Goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef rubbereend het volgende:
oi
gisteren PSV, net terug van een etentje, leuke dagende eerste mascotte die meepost
Hoe is het nu Sien?
Zou wel raar zijn als je er tijdens je slaap last van zou hebbenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:04 schreef appelsientje het volgende:
heb in ieder geval er geen last van als ik slaap..
+1 scherpquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als je er tijdens je slaap last van zou hebben
is idd erg snel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
+1 scherp
bedoel meer dat ik niet wakker lig van de spierpijn
ff wat anders, gisteren om 8 uur wat besteld bij de wehkamp (weerstation)... net een half uur geleden binnengekomenlekker snel.
Yup, de nieuwe Jan Pelleboerquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:53 schreef rubbereend het volgende:
oi
Is het KNMI bezorgd bij je Sien?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:55 schreef tong80 het volgende:
Ben boodschappen doen. Niet vergeten snoep te kopen voor Sint-Maarten vanavond.
Mijn broer lag in een deuk net.Ik dacht dat ze het in Bommel vervroegd hadden zodat het op zaterdag zou zijn.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:12 schreef Ole het volgende:
Ik vrees het ergste voor de kindjes van Bommel.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook
Maar hier in de straat noemen ze me de lollie-man.
Moet ik ook mee uitkijken
Dat zeiden ze al tegen mequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's niet bepaald de term om mee bekend te staan als alleen wonende man
Zo jaag je die kinderen wel weg jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:05 schreef tong80 het volgende:
Staat m'n moeder voor de deur met voor 4 dagen Chili Concarnewat een heldin is het toch.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo jaag je die kinderen wel weg ja
En kleine Finn dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:33 schreef tong80 het volgende:
Zit verdomme alle Snickers op te vreten
Leuk.quote:
Zal toch wel een congresboek beschikbaar zijn binnenkort?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb volgende maand een congres, maar weet totaal niet wat te verwachten..
Zou kunnen, het is in het buitenland (Antwerpen) dus weet ook niet hoe het daar aan toegaatquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal toch wel een congresboek beschikbaar zijn binnenkort?
Proostquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Dadelijk even een Duvel open trekken en opdrinken
Waarquote:Op zondag 7 november 2010 05:14 schreef popolon het volgende:
Ole, ik heb nog een snor voor je gepost.
Koop een nepwapen.quote:Op zondag 7 november 2010 05:15 schreef Ole het volgende:
Dit is serieus eng.. er staan gasten tegen mijn raam aan ruzie te maken
't Snorrentopic van tong, zie eerder.quote:
heb al op het raam geklopt ... ow sorry maar gaan inmiddels 30 sec later weer doorquote:Op zondag 7 november 2010 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Koop een nepwapen.Deur open en richten.
quote:Op zondag 7 november 2010 05:20 schreef popolon het volgende:
Dat van dat wapen lijkt ineens niet zo'n slecht idee.
Primaquote:Op zondag 7 november 2010 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Beetje kunnen slapen appelsientje ?
Dus de fietsenmaker staat aan het infuus. Kan ie daar niet beter bij gaan liggen ?quote:Op zondag 7 november 2010 10:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gisteren meteen met m'n fiets naar de fietsenmaker, dinsdag krijg ik te horen hoe het met hem gaat.. staat nu aan het infuus, verse olie
Ja gelukkig wel, en gelukkig woon ik in een nieuwbouwhuis en heb ik sterke ramen en kozijnen. Dacht bijna dat ze er doorheen kwamen. Moet wel zeggen dat ik spontaan nuchter was, en niet meteen kon slapen van de adrenaline in mijn lijfquote:Op zondag 7 november 2010 07:07 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen allemaal en ole is het allemaal goed gekomen?
quote:
Toen ik het jashe zag moest ik lachenquote:Op zondag 7 november 2010 12:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Smeets is weer in orde, jasje, kraagje, dasje, pochetje. Pic in het smeets topic
Het is weer een mooie voetbaldagquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
Sientje Heeft Finn deze al?
http://www.psvfanstore.nl(...)baby-t-shirt-psv-abc
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
Sientje Heeft Finn deze al?
http://www.psvfanstore.nl(...)baby-t-shirt-psv-abc
OKeequote:Op maandag 8 november 2010 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jaik had hem zaterdag al besteld
![]()
Wel een maatje groter, kan hem dus nog niet aan...
daar denken ze hier in de Vrolikstraat anders over denk ik....kraakblokken hier in de buurt worden wel ontruimt overigens, maar is Slotervaart dus niet hip.quote:Op maandag 8 november 2010 17:01 schreef rubbereend het volgende:
oi
Mooie uitspraak van de rechters over het hele kraak gebeuren
Jammer nouquote:AMSTERDAM - Patty Brard zal nooit meer schitteren in een realityshow. Na Patty's Posse, Pat's Life en Patty's Fort heeft de 55-jarige presentatrice haar buik vol. "Er is een ding wat ik nooit meer ga doen en dat is reality", zei Brard dinsdag in Koffietijd.
© Novum
Patty verhuisde onlangs van Amsterdam naar Amstelveen. "Het is een nieuw, schoon huis waar geen camera of fototoestel binnenkomt." De presentatrice is inmiddels al zo'n vijf jaar gelukkig met architect Antoine van der Vijver.
De twee hadden vier jaar geleden trouwplannen, maar die zijn in de koelkast gezet. "Ik weet niet of hij mijn prins is, ik ben in ieder geval wel zijn prinses", grapt Patty. "Ik geloof niet meer zo in dat sprookje, maar het is wel heel fijn, gezellig en stabiel."
Ondanks de uitgestelde trouwplannen is Patty, die drie keer eerder trouwde, niet van plan Antoine in te ruilen. "Hij doet het nog goed."
Veel plezier.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Ole het volgende:
Hi Bos![]()
Ik ga zo naar theater. Ben ook best moe, dus ik hoop maar dat het leuk is.
en dan nog van een Sparta ookquote:
Zijn die ouwe knarren er nou nog steeds?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:44 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
Zo weer coporate finance. Komen Modigliani & Miller weer eens langs.
Ieuwquote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Ole het volgende:
Wat een geweldig idee dit![]()
Het Grote Boerenkoolkroketten Fantopic
Die ouwe knarren hebben het vak uitgevondenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Zijn die ouwe knarren er nou nog steeds?
Voor niets op wasdroger gewacht, hij blijkt hier niet te kunnen
Staat op de lijst om te maken. Snel.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Ole het volgende:
Wat een geweldig idee dit![]()
Het Grote Boerenkoolkroketten Fantopic
Wel foto's maken he!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Staat op de lijst om te maken. Snel.
Kwartfinale krijg je 1 duel live.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat we het bekervoetbal niet meer kunnen zien zonder te betalen.
Zielig voor Sint Maarten morgen met de lampionsquote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Ole het volgende:
Lekker Hollands herfstweerGezellig bij de kachel en kaarsjes aan
Rundvlees, Kippenvlees, Lamsvlees?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens pakketje ophalen en langs de turk voor een broodje vlees..
Succes, op welke positie ga je spelen?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:26 schreef SevD het volgende:
Na 8 jaar zelf maar weer eens beginnen met voetballen, vanavond eerste training
Het liefst linksback - al maakt het me niet zo veel uit zolang het maar links isquote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Succes, op welke positie ga je spelen?
Okee, mooie positiequote:Op donderdag 11 november 2010 17:15 schreef SevD het volgende:
[..]
Het liefst linksback - al maakt het me niet zo veel uit zolang het maar links is
En als ik nou zou vragen of je zin hebt in Grieks eten?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:44 schreef Ole het volgende:
Thuis![]()
Slofjes aan, kachel aan, straks boerenkool![]()
Mij krijg je er niet meer uit vanavond
Moussakaquote:Op donderdag 11 november 2010 17:49 schreef Ole het volgende:
Voor jou maak ik een uitzondering. Wat eten we dan?
Waar voetbal je ?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:26 schreef SevD het volgende:
Na 8 jaar zelf maar weer eens beginnen met voetballen, vanavond eerste training
Dacht dat Veendam niet meer bestondquote:Op donderdag 11 november 2010 17:48 schreef horned_reaper het volgende:
Veendam gaat Ajax vanavond even leren voetballen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |