Je mag je Insider pakket verwachten VANAF 8 november.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef leolinedance het volgende:
TVP. Wanneer wordt het pakket geleverd?
Ik heb in ieder geval een mail gehad:quote:Op woensdag 3 november 2010 14:42 schreef Mirjam het volgende:
is al bekend wie mee mag doen dan?
ik heb echt nog nooit mee mogen doen, pffgt
quote:Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor onze Premix Campagne!
Ja, vanmiddag bekend geworden dmv. een email.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:42 schreef Mirjam het volgende:
is al bekend wie mee mag doen dan?
ik heb echt nog nooit mee mogen doen, pffgt
We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
dus ik ben weer niet uitgekozen, wat een kutsite zeg
Nee, prima sitequote:Op woensdag 3 november 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
dus ik ben weer niet uitgekozen, wat een kutsite zeg
Op hun site staat een berichtje van iemand anders die een mail gestuurd heeft. Zij kreeg als reactie terug dat de mailtjes in 2 dagen verstuurd worden, zowel de toezeggingen als de afwijzingen...quote:Op woensdag 3 november 2010 18:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb nog geen mail, zal dus niks worden denk ik.
Er is nog hoop dus!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op hun site staat een berichtje van iemand anders die een mail gestuurd heeft. Zij kreeg als reactie terug dat de mailtjes in 2 dagen verstuurd worden, zowel de toezeggingen als de afwijzingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |