quote:Op zondag 7 november 2010 05:20 schreef popolon het volgende:
Dat van dat wapen lijkt ineens niet zo'n slecht idee.
Primaquote:Op zondag 7 november 2010 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Beetje kunnen slapen appelsientje ?
Dus de fietsenmaker staat aan het infuus. Kan ie daar niet beter bij gaan liggen ?quote:Op zondag 7 november 2010 10:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gisteren meteen met m'n fiets naar de fietsenmaker, dinsdag krijg ik te horen hoe het met hem gaat.. staat nu aan het infuus, verse olie
Ja gelukkig wel, en gelukkig woon ik in een nieuwbouwhuis en heb ik sterke ramen en kozijnen. Dacht bijna dat ze er doorheen kwamen. Moet wel zeggen dat ik spontaan nuchter was, en niet meteen kon slapen van de adrenaline in mijn lijfquote:Op zondag 7 november 2010 07:07 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen allemaal en ole is het allemaal goed gekomen?
quote:
Toen ik het jashe zag moest ik lachenquote:Op zondag 7 november 2010 12:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Smeets is weer in orde, jasje, kraagje, dasje, pochetje. Pic in het smeets topic
Het is weer een mooie voetbaldagquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
Sientje Heeft Finn deze al?
http://www.psvfanstore.nl(...)baby-t-shirt-psv-abc
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
Sientje Heeft Finn deze al?
http://www.psvfanstore.nl(...)baby-t-shirt-psv-abc
OKeequote:Op maandag 8 november 2010 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jaik had hem zaterdag al besteld
![]()
Wel een maatje groter, kan hem dus nog niet aan...
daar denken ze hier in de Vrolikstraat anders over denk ik....kraakblokken hier in de buurt worden wel ontruimt overigens, maar is Slotervaart dus niet hip.quote:Op maandag 8 november 2010 17:01 schreef rubbereend het volgende:
oi
Mooie uitspraak van de rechters over het hele kraak gebeuren
Jammer nouquote:AMSTERDAM - Patty Brard zal nooit meer schitteren in een realityshow. Na Patty's Posse, Pat's Life en Patty's Fort heeft de 55-jarige presentatrice haar buik vol. "Er is een ding wat ik nooit meer ga doen en dat is reality", zei Brard dinsdag in Koffietijd.
© Novum
Patty verhuisde onlangs van Amsterdam naar Amstelveen. "Het is een nieuw, schoon huis waar geen camera of fototoestel binnenkomt." De presentatrice is inmiddels al zo'n vijf jaar gelukkig met architect Antoine van der Vijver.
De twee hadden vier jaar geleden trouwplannen, maar die zijn in de koelkast gezet. "Ik weet niet of hij mijn prins is, ik ben in ieder geval wel zijn prinses", grapt Patty. "Ik geloof niet meer zo in dat sprookje, maar het is wel heel fijn, gezellig en stabiel."
Ondanks de uitgestelde trouwplannen is Patty, die drie keer eerder trouwde, niet van plan Antoine in te ruilen. "Hij doet het nog goed."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |