Belachelijk dat Sneijder niet bij de laatste 3 zit bij beste speler van het jaar of Dat is niet belachelijk
Sneijder moet sportman van het jaar worden of Dat moet iemand anders worden
7 wedstrijden schorsing voor Suarez is terecht of Die straf is te hoog
Theo Jansen is de beste speler van FC Twente of Dat is Ruiz
Met tien punten voorsprong van Dortmund is het Duitse kampioenschap al beslist of Dat kan altijd nog anders worden
Verdacht dat Abramovitch plots op het podium stond om mee te vieren dat Rusland het WK had gekregen of Wat is daar verdacht aan
Belachelijk dat Quatar het WK kreeg of Leuk dat zo'n klein land het WK kreeg
Johan Derksen had terecht kritiek op de KNVB dat ze het WK wilden organiseren. of Die kritiek was niet terecht
Engeland had het WK moeten krijgen of Nederland/België hadden het WK moeten krijgen
Ik weet welke actie Eric Cantona heeft gestart of Ik heb geen idee
Idioot dat niet elke club veldverwarming heeft in deze moderne tijd of Dat is niet idioot
Een kunstgrasveld is competitievervalsing of Dat vind ik niet
Terecht dat Bayern voorlopig geen Nederlanders aantrekt omdat er niet te veel van één nationaliteit bij de club mogen voetballen of Dat is niet terecht
Het kan echt gebeuren dat Feyenoord degradeert of Dat is onmogelijk
Als Ajacied had ik wel bij Feyenoord willen voetballen en andersom of Dat had ik nooit gedaan
Er is een overhype aan aandacht voor René van der Gijp of Die aandacht verdient ie
Als voetballer moest of had ik het van mijn mentalieit of Ik moest of moet het van mijn techniek hebben
Hopen dat Aad de Mos nog ergens gaat trainen, is immers altijd lachen of Dat hoop ik niet
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !