Dit verdient een eigen topic! Ik ga het zeker een keer proberen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef Gesloten het volgende:
Vanmiddag heb ik een zeer geslaagd experiment gemaakt, stamppot boerenkoolkroketten!
Heb foto`s gemaakt van voor en na het frituren. Wel een beetje baggerkwaliteit, maar dat doet niet onder voor de smaak
afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb ze ook gemaakt gisteren .
Gewoon blijven oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
van mij wel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 16:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dit topic alleen voor boerenkoolkroketten? Of mogen zuurkoolkroketten ook?
Nou nee, maar het idee staat me meer aan. Een zuurkoolkroket met een beetje sambal en wat appelmoes om te blussen.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef Ole het volgende:
van mij wel hoor![]()
heb je die al eens gemaakt dan?
Ook lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou nee, maar het idee staat me meer aan. Een zuurkoolkroket met een beetje sambal en wat appelmoes om te blussen.
Wauw zien er mooi uit ook! Kan zo in de muur bij de Feboquote:Op zondag 21 november 2010 23:32 schreef popolon het volgende:
Ik heb ze gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |