quote:Ik vrees dat dat mijn schuld is. De vrolijke foto's plaats ik niet omdat die bewogen zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:46 schreef Fannetje het volgende:
Ivan kijkt altijd zo heerlijk serieus!

Mooi blond koppie met mooie ogen!
 Mooi blond koppie met mooie ogen!

ik heb Niels voor zn verjaardag een badjasje gegeven!
  ik heb Niels voor zn verjaardag een badjasje gegeven! 

quote:Bij mij is het ook vaak bewogen en Beisan wordt zich steeds bewuster van de camera, gaat heel geposeerd doen en het hele spontane is er dan meteen vanaf. Daarna resultaat bekijken en dat is altijd even geweldig (volgens haar)Op vrijdag 29 oktober 2010 16:48 schreef miss_sly het volgende:
Nou zijn dat er steeds minder, omdat ze echt altijd beweegt, dus plaats ik ook minder foto's. Senna is gewoon het beste live te bewonderen

quote:muh en ik had nog op een Beisan-fotospam gehooptOp vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Bij mij is het ook vaak bewogen en Beisan wordt zich steeds bewuster van de camera, gaat heel geposeerd doen en het hele spontane is er dan meteen vanaf. Daarna resultaat bekijken en dat is altijd even geweldig (volgens haar)
Ik maak echt nauwelijks foto's nog...

dat hoofd ook ''ik deed niks hoor''
  dat hoofd ook ''ik deed niks hoor''  

quote:Tegen bewegende kinderen in relatief donkere omstandigheden kan geen camerastand op, hoor. Flitsen is de beste optie, maar ik houd niet zo van flitsfoto's. (Als je weet hoe je met flitsers om moet gaan kan het wel heel toffe foto's opleveren, maar daar heb ik helaas geen verstand van.)Op vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef Suzanna het volgende:
Hebben jullie niet zo'n stand op je camera waarmee je bewegende kinderen (en sporters bijv.) kunt fotograferen? Dat gaat meestal een stuk beter dan de gewone stand bij mij, beweeglijke kinders...

Wat een boefje!
 Wat een boefje!

quote:Zijn vader maakt dan inderdaad ook de foto'sOp vrijdag 29 oktober 2010 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft zijn vader ook die foto's gemaakt, Asyniur? Ik zou er erg om moeten lachen als ik achteraf zulke foto's zou zien. En het doet me deugd om te zien dat Harry zijn sloffen ook uittrekt!

(ik zal preventief oordoppen voor iedereen meenemen
 (ik zal preventief oordoppen voor iedereen meenemen  )
)

quote:Nu al??? Kan hoor, moet er zelf niet aan denken haha.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:32 schreef Orea het volgende:
Ja, het is dus niet raar hè, dat ik alweer een poosje rammelze is echt zó leuk!

en het ook nog lekker vinden! geweldig!
  en het ook nog lekker vinden! geweldig! 

OMG OMG wat een cute foto's!
 OMG OMG wat een cute foto's! 

Zijn voorkeur gaat nog wel uit naar kruipen, want dan is hij sneller en zekerder, maar als hij zijn bui heeft wandelt hij keer op keer de kamer door. En ja, dat kan ik beamen: Senna is live het állermooist
 Zijn voorkeur gaat nog wel uit naar kruipen, want dan is hij sneller en zekerder, maar als hij zijn bui heeft wandelt hij keer op keer de kamer door. En ja, dat kan ik beamen: Senna is live het állermooist  (Maar een foto hier of daar zou ik ook niet erg vinden hoor
 (Maar een foto hier of daar zou ik ook niet erg vinden hoor  )
) Toen ik die voor jou kocht hadden ze er nog maar heel weinig en in hele kleine maatjes, dus toen had ik 'm laten hangen. Ben blij dat ik een herkansing kreeg
 Toen ik die voor jou kocht hadden ze er nog maar heel weinig en in hele kleine maatjes, dus toen had ik 'm laten hangen. Ben blij dat ik een herkansing kreeg  En ja man, raar he? We hebben al een tijdje het gevoel dat hij wat 'ouder' wordt in zijn gezicht, maar de laatste weken gaat het echt heel hard ineens. Wacht maar, ik geef Wolf nog een paar weken en dan heeft hij dat ook
 En ja man, raar he? We hebben al een tijdje het gevoel dat hij wat 'ouder' wordt in zijn gezicht, maar de laatste weken gaat het echt heel hard ineens. Wacht maar, ik geef Wolf nog een paar weken en dan heeft hij dat ook  

Niels! Die knuffelfoto's, Twinkly, hóe schattig is dát!
 Niels! Die knuffelfoto's, Twinkly, hóe schattig is dát!  Darnit. Nu moet ik óók een Niels
 Darnit. Nu moet ik óók een Niels  
  Maar echt hoor, wat een prachtmeiske heb je daar
 Maar echt hoor, wat een prachtmeiske heb je daar  Ze heeft zoiets dromerigs over zich,maar tegelijk ook iets heel vrolijks, en dan die ógen! En dank je wel
 Ze heeft zoiets dromerigs over zich,maar tegelijk ook iets heel vrolijks, en dan die ógen! En dank je wel  

Ik vind dat zelf ook zo sneu, het kereltje heeft het echt ff zwaar de laatste tijd. Gelukkig slaan de medicijnen aan, echt een pak van mijn hart.. En haha, grappig, hij heeft écht de wenkbrauwen van zijn vader. Ik geef hem nog een jaar of 4 voordat de eerste Lubbers-haren de kop opsteken
 Ik vind dat zelf ook zo sneu, het kereltje heeft het echt ff zwaar de laatste tijd. Gelukkig slaan de medicijnen aan, echt een pak van mijn hart.. En haha, grappig, hij heeft écht de wenkbrauwen van zijn vader. Ik geef hem nog een jaar of 4 voordat de eerste Lubbers-haren de kop opsteken   En Tjezus! Die foto van Ivan in dat badjasje!
  En Tjezus! Die foto van Ivan in dat badjasje!  Het lijkt wel een engel zo, met die haartjes, en die prachtige lichte ogen.. En dan dat badjasje erbij, en die lieve hapbeentjes
 Het lijkt wel een engel zo, met die haartjes, en die prachtige lichte ogen.. En dan dat badjasje erbij, en die lieve hapbeentjes  Hij is altijd mooi op foto's (herkenbaar, wat je zegt van het uitzoeken van je foto's, hoewel het mij gelukkig nog wel eens gebeurt een onbewogen foto van een beweegmoment te maken, hoera voor lensjes met grote diafragmamogelijkheden
 Hij is altijd mooi op foto's (herkenbaar, wat je zegt van het uitzoeken van je foto's, hoewel het mij gelukkig nog wel eens gebeurt een onbewogen foto van een beweegmoment te maken, hoera voor lensjes met grote diafragmamogelijkheden  ), maar díe foto vind ik écht heel mooi en bijzonder.
), maar díe foto vind ik écht heel mooi en bijzonder. 
   Oh, echt zeg, die blik in combinatie met dat vieze mondje is echt goud, hahaha!
 Oh, echt zeg, die blik in combinatie met dat vieze mondje is echt goud, hahaha! Ik zoek een smeltsmiley, maar ik kan er geen vinden
 Ik zoek een smeltsmiley, maar ik kan er geen vinden  Nog een maandje en ik durf Stef ook weer in de doek te nemen, yay! Door jouw foto kijk ik er extra naar uit
 Nog een maandje en ik durf Stef ook weer in de doek te nemen, yay! Door jouw foto kijk ik er extra naar uit 
 Die laatste foto, och, wat een pracht
 Die laatste foto, och, wat een pracht  Dat is het enige dat ik jammer vind aan ons nieuwe huis: er is geen bad en voorlopig komt die er ook niet. Als ik dit dan zie vind ik dat toch wel jammer hoor, wat geweldig zo!
 Dat is het enige dat ik jammer vind aan ons nieuwe huis: er is geen bad en voorlopig komt die er ook niet. Als ik dit dan zie vind ik dat toch wel jammer hoor, wat geweldig zo!

Dus...moet ik even spammen
 Dus...moet ik even spammen  Kon gewoon niet kiezen...zoveel leuke foto's!
 Kon gewoon niet kiezen...zoveel leuke foto's! 

Ohw wat een wijs ding is Evi! Sjonge,en zo groot! Of lijkt dat zo? Welke maat zit ze nu in? Leuke vakantiespam, ze geniet echt he!
 Ohw wat een wijs ding is Evi! Sjonge,en zo groot! Of lijkt dat zo? Welke maat zit ze nu in? Leuke vakantiespam, ze geniet echt he! 

quote:Ik wil proberen haar haar zo lang mogelijk te laten groeien voor onze bruiloft volgend jaar mei. Ik vind haar haartjes nu niet zo leuk, thuis wil ze geen elastiekjes of knipjes in, helaas.. Maar goed, het groeit erg hard en ik denk dat we volgens jaar een heel eind zijn! Op het KDV krijgen ze het wel voor elkaar om staartjes in te doen en dan het liefst zo'n belachelijke recht op haar hoofdOp vrijdag 29 oktober 2010 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Mila blijft een mooierd. Ik vind haar haar ook ontzettend leuk. Zoek je voor haar een kapsel uit, Raissa, of groeit het vanzelf zo?

Krijg er zelf babykriebels van
 Krijg er zelf babykriebels van  

)
) 

en wat staan jullie er weer prachtig op!
 en wat staan jullie er weer prachtig op! 
  ... wat ziet die doek er lekker warm uit, wat is dat er voor eentje? Lijkt me heel fijn om straks met de baby zo te kunnen wandelen.
 ... wat ziet die doek er lekker warm uit, wat is dat er voor eentje? Lijkt me heel fijn om straks met de baby zo te kunnen wandelen.  
  (vaak geen tijd gehad om te internetten, de laatste tijd wat meer omdat ik veel 'moet' zitten, kan niet meer zoveel doen in huis dus tja, dan ga je automatisch meer computeren (terwijl de boel om je heen versloft
 (vaak geen tijd gehad om te internetten, de laatste tijd wat meer omdat ik veel 'moet' zitten, kan niet meer zoveel doen in huis dus tja, dan ga je automatisch meer computeren (terwijl de boel om je heen versloft  
  )
 ) 

(3 weekjes jonger, zoontje van vrienden, ze zijn natuurlijk uitgehuwelijkt).
  (3 weekjes jonger, zoontje van vrienden, ze zijn natuurlijk uitgehuwelijkt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |