abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87981368
En ik gooide `m dicht :')

Paar foto's in de herhaling:

Lente op pad met haar loopeendje

Evi in haar schommelstoel

En Julia in de speeltuin

Linkje naar het vorige deel
pi_87981692
En een paar foto's van Mila omdat dat alweer veel te lang geleden is :)

Dikke vriendjes

Let niet op de mouwen van haar romper die onder haar t-shirt vandaan komen, papa had haar kleren uitgezocht :')

Wandelen

Gek doen
pi_87982237
Lente loopt gewoon echt al hartstikke stabiel als ik dat zo zie, echt knap hoor en lieve foto

aah Evi, wat wijs zo in die (leuke!) stoel

oooh Mila wat een beauty ben jij met je prachtige blauwe ogen

en ik zag in het vorige topic nog een Groofsken spam die foto van Roodkapje R. die een knuffel van zn zus krijgt is echt megalief, echt leuke foto's maak jij altijd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87983008
Ik wilde reageren... staat er: Je hebt niet de rechten om te reageren... Ik: :? maar hij was al dicht dus :P

Maar Minke, wat een popje ben je toch, heerlijk O+

En Lente, super gezellig zo samen met je eend op stap! En je woont ook zo lekker, lekker wandelen zonder de hele tijd op stoeprandjes te moeten letten.

Niels :) jij hebt volgens mij een hele gave dag gehad.

Groofs, jullie huis ziet er echt zo heel warm en knus uit. Heerlijk gezellig O+

Wacht, ik vergat Mila! Mooie Mila!

[ Bericht 2% gewijzigd door seilram op 26-10-2010 16:37:03 ]
Niet mieten! Door gieten!
pi_87983705
http://picasaweb.google.n(...)m9yw?feat=directlink

Heel erg illegaal, maar misschien werkt het? Het is een filmpje... (kan het filmpjestopic niet vinden)
pi_87993386
even een crosspost ui t z&g

Mag ik jullie voorstellen aan "Ilse"

*poef* nu is het weg
pi_87994000
Wat een popje Kaatje O+ . En mooie naam :Y .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:18:36 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87995148
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef kaatjejannie het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wat een schatje O+ O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_87996073
Dropjes alarm O+

Raissa, wat een beauty is Mila toch. Heeft ze van haar moeder als ik het zo zie.
pi_87998993
Mila, wow, wat heb je een mooie ogen O+

Wat is Ilse een droppie!!! O+ O+ ik vind dat ze wat wegheeft van Niels als pieterpeuterig baby'tje
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:26:24 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88015928
Lente en d'r loopeend, wat een leuke reportage!

Mila, ze is echt heel mooi zeg. Die ogen!

Oh Ilse, veel donker haar heeft ze volgens mij.

Ik vind het soms best wel jammer dat de leukste snapshots hier met de iphone worden gemaakt, ze zijn vaak onscherp, maar mijn meisje wordt een computernerd! (ze is potvolkoffie net een half jaar)
pi_88020116
Wat een mooie kindjes komen hier weer voorbij! O+
Met een eervolle vermelding voor Lente met haar eendje en voor "Ilse", wat is Anne dan alweer groot!

Anne in de Tummy Tub:

Haar favoriete activiteit, afdrogen!

En vandaag heeft ze voor het eerst een jurk aan!
pi_88020546
Oh al die kleintjes.... O+ O+ *rammel ende rinkel*
Begrijp ik het nou goed dat Ilse haar schuilnaam is en ik haar echte naam op het pakje zie? "@

Ik gooi mijn Miep nog even in de herhaling hoor...

Boekje lezen met oma

Toch maar even naar buiten kijken...

Moe na een hele dag spelen bij opa en oma...

Nieuwe jas showen....
pi_88024250
Miep :P wat ben je toch leuk O+

Haha als Anne groot is, hoe groot is Niels dan wel niet! Ik vind haar een ieniemieniefrummelbaby'tje O+ met een echte babykrul!

Wolf en Poppejans kwamen net nog eventjes langs voor Niels' verjaardag! O+
Het was erg gezellig en Niels heeft hele leuke cadeautjes gekregen. Een houten kat die je voort kunt trekken en een badjas met zijn naam erop geborduurd. Ik zal snel eens een foto posten van Niels in de badjas!

Rozijntjes eten (Niels speelt vals hoor, hij staat op zijn tenen. Ze zijn eigenlijk ongeveer even lang).

Alles wat Wolf heeft wil Niels hebben

O+ Wow, wat een lekker ding he!

<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88030157
Oh wat een gezelligheid zeg O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88032019
Ik heb twee kabouters in huis:

Kabouter Blauwbult

En kabouter diklip

Mijn arme smurfje is gevallen op het kdv. Lip is geplakt. Ze is nog net zo'n vrolijke stuiterbal als altijd. Dat wel!
pi_88032482
een betere foto van het pakje met naam, en haar haartjes!!

*poef* nu is het weg
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:29:22 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88037705
Prachtige ogen Mila!

Heuj, ik ga rammelen van Ilse!

En 'Nerdtje' van becky :D

Lijnloos, als je Minke ooit beu bent, mag ik haar dan? O-)

Wolf en Niels, wat een gezelligheid! :Y

Ow, wat een sneue Isabeau! :o

Vandaag was het papadag. Het gaat nu al mis...

papa had hem er rechtop in gezet voor de tv
pi_88037928
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb twee kabouters in huis:

[ afbeelding ]
Kabouter Blauwbult

[ afbeelding ]
En kabouter diklip

Mijn arme smurfje is gevallen op het kdv. Lip is geplakt. Ze is nog net zo'n vrolijke stuiterbal als altijd. Dat wel!
Tjee! Wat zal jij je rot geschrokken zijn zeg! Pfoe!
pi_88038016
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef kaatjejannie het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:o Dus ik zit te kijken naar je post... Kijk nog eens....... Ik denk: "Het kan toch niet dat iemand de naam van haar eigen kind niet weet?!?!" Toen begreep ik pas dat het haar schuilnaam is :+

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef becky27 het volgende:
Lente en d'r loopeend, wat een leuke reportage!

Mila, ze is echt heel mooi zeg. Die ogen!

Oh Ilse, veel donker haar heeft ze volgens mij.

Ik vind het soms best wel jammer dat de leukste snapshots hier met de iphone worden gemaakt, ze zijn vaak onscherp, maar mijn meisje wordt een computernerd! (ze is potvolkoffie net een half jaar)
[ afbeelding ]
Prachtig meisje zeg!

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef octopussy het volgende:
Dropjes alarm O+

Raissa, wat een beauty is Mila toch. Heeft ze van haar moeder als ik het zo zie.
Jij weet hoe je een moeder moet laten blozen! :D :@

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef Asyniur het volgende:

Vandaag was het papadag. Het gaat nu al mis...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
papa had hem er rechtop in gezet voor de tv
Hehe ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door Raissa op 27-10-2010 20:43:27 ]
pi_88039386
Ik schrok inderdaad behoorlijk, maar gelukkig was ze erg vrolijk en opgewekt!
pi_88039582
Awh Isabeau :X Ze hebben haar lip wel mooi geplakt he?

Harry _O- clowntje
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88046849
oh Ilse O+ O+

En Isabeau klein stuntpilootje :o

Lena heeft een trommel en Amélie vindt hem mooi :D

Het stond zo schattig :D O+
en heel erg "het zakmes" :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88048083
het staat dr echt goed huup!! O+
*poef* nu is het weg
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:33:16 #25
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88048250
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88048405
:o wat is ze grooooot Kim!! en mooi O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88048603
jeetje Kim, wat is die groot zeg.. ( * kaatjejannie las al een tijdje hier mee!)
Wat 'n mooie meid!
*poef* nu is het weg
pi_88048633
Oh hemel! :o
Wat is ze groot geworden! En mooi inderdaad! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:28:23 #29
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88076531
Lente met eendje, O+
Mila aan de knuffel met de poezels, met zo'n schoonheid zullen ze vast graag knuffelen he! En wat een leuk shirt op de tweede foto (en ach, papa's kunnen gewoon niet alles hoor, en zo slecht staat het nog niet!)
'Ilse' wat een schoonheid.... Pffff het is dat ik het raar zou zijn als ik ging rammelen, maar dan nog!
Isabeau!!!! Niet meer mama zo laten schrikken hoor!
Amélie met de trommel! Inderdaad erg zakmesserig hoor.

Jorja heeft vandaag gevingerverfd:

Hoezo tv-verslaafd?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:40:56 #30
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88082615
Jorja is niet aan het vingerverven maar aan het lichaamverven. En die blik op de tv,......

Amelie, wat ben je heeeeeerlijk aan het trommelen. Echt leuk!

Kim, wat is je dochter al een hele dame zeg.

Arme Isabeau, hoe is het nu?

Harry, lekker aan het stunten.

Heeeeeele slechte kwaliteit, we waren gister nog even aan chillen op bed, Noortje met d'r nieuwe speeltje:

En deze is zoooo grappig maar zoooo onscherp, kleine pretletter:
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:57:06 #31
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88083504
quote:
7.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Whoah! O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:28:26 #32
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88085036
Oh, té schattig allemaal! O+ O+

Lente met eendje, hahaha, Ssserpente, kijk nou toch! O+ Hóe cute is dat?

Evi, haha, wat een gave stoel heb jij! En wat zit je er lekker bij O+

Julia, ik weet niet wie je mama/papa is, maar wat ben jij mooi! Geweldige krullen, en die blik.. zucht, prachtig :)

Noortje, jij bent zo'n lekker meiske O+

Niels en Wolf, ik vind het zo leuk hoe jullie samen rozijntjes aan het eten zijn :) Gezellig, zo'n part II van een eerste verjaardag :D

Rassia, wat een blijerd! En die foto met de katjes is zó lief!

Kaatjejannie! Ilse! O+ *O* Wat een bekkie zeg!

Amélie! *smelt* Oh Huup, wat dóe je!

Minke, die jas staat leuk! En die slaapfoto is echt geweldig Lijnloos :) Ik hoop haar snel weer eens IRL te ontmoeten (en jou ook :))..

Kim, wów! Wat is ze knap O+

Jeetjejom, hahaha, geweldig :D Die verfoto ook echt :D Ik zie dan zo voor me dat je nadien een vel papier hebt met de afdruk van een compleet kind erop, whehe!

Asy, hahaha, gewéldig! En wat heeft Harry geweldige slofjes O+ Mijn hémel wat heb jij toch een leuk kereltje :)

Anne! O+ oh, dat blije hoofd op die afdroogfoto, wat supergeweldig O+ Té schattig! (Doe mij ook zo'n kind.. Stef vind afdrogen echt héél stom :{ )

Isabeau! :o Arme, dat was niet het plan hoor! :*

Mijn lieve poppie ( ;) @ Sorbo) was vandaag mijn kleine Soggy Bottom Boy* O+

Afstandsbediening naar papa brengen.. (Notice het ronde hoofd! *O* )

Ziekjes en met snottebellen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*:
3!
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2010 @ 22:47:58 #33
43556 miss_dynastie
pi_88085910
Kim, wat een schoonheid is ze :o O+ O+ O+
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:32:55 #34
5428 crew  miss_sly
pi_88095864
Wat zijn ze weer leuk O+
Raissa, wat is Mila toch een mooie meid met schitterende ogen O+ en ik vind haar echt op jou lijken.

Noortje blijft een snoepje!

De hele kleine beebs, wat schattig toch!

Kim, wat een mooie dame heb je daar, wow O+ en zo groot :o

Leuk broekje van Stef, trix O+ loopt ie daar los met de afstandbediening? :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88096301
Op die foto waar hij echt ziek kijkt lijkt hij wel een peuter Inca! Hij lijkt echt zo wijs
en is dat niet exact hetzelfde broekje als dat jij mij ooit opstuurde omdat ik het hier niet vinden kon?
Echt megacute staat het hem!!! en dat shirt eronder zou ik ook zo willen hebben.
Mooi manneke
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88096749
Trix, wat een lekker menneke is die Stef van je toch! (zo jammer dat jullie morgen niet komen... maar wel begrijpelijk hoor!). O+

Oh Amelie met trommel, ge-wel-dig! _O_ Zo eentje wil ik hier ook... O+
Kim is echt een grote meid aan het worden, knapperd ook! O+
Hihi, Noortje is echt wel een leuk meidje! O+
Jorja vind ik ook een hele leuke... hoe ze ook naar die tv aan het kijken is! (herkenbaar) O+
Oh Harry.... Ik doe alleen aan ruilen hoor Asy, een Minke voor een Harry ;)
Isabultje... ah ;( kusje erop!
Ha, Wolf en Niels, zo leuk hoe die aan het spelen zijn, en krentjes snoepen! *;
"Ilse" is echt lief! O+
pi_88098256
Amélie met de trommel, wat geweldig! O+
Kim wat is ze grooooooot! En mooi! Echt een dame al O+
Jorja aan het verven O+ haha die plastic voorzorgsmaatregelen :D
Noortje leukerd O+ wat een leuke knuffel heb je
Stef O+ O+ Die broek staat hem fantastisch leuk! Hij lijkt wel ouder dan Niels joh! :o :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88098662
Verstoppen :D

Knuffelen <3

pi_88099329
ow hellup wat een mooie plaatjes weer O+

Lente wat heerlijk op pad met je eendje

en evi lekker aan het schommelen

Julia wat een mooie foto!

Mila wat heb je een mooie ogen en lig je te knuffelen met kat/poes

"ilse"wat ben je een mooi poppetje en wat een haren

becky wat zit je meisje al mooi rechtop! ha ha computernerd

Anne wat een mooie lach bij het afdrogen, dat moet hier nou juist niet te lang duren

"miep" van lijnloos we hebben hetzelfde jasje ha ha, wat kan je lekker met oma spelen en lekker slapen

wolf en niels jullie hebben echt wel gezellig zo samen

sorbootje wat een schrik! fijn dat ze er niet veel last van lijkt te hebben

harry! wat doe je? geweldig!

Amelie die trommel staat je goed! klonk het ook nog een beetje?

wow Kim wat is je meisje groot zo ineens! en wat een knapperd

Jorja wat een kleiderboel maak je ervan, wel ontzettend gaaf!

incantrix wat een mooi mannetje heb je daar!

twinly geweldig zo'n verstop foto en wat een lol met zo'n grote knuffel beer!
pi_88102071
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Julia, ik weet niet wie je mama/papa is, maar wat ben jij mooi! Geweldige krullen, en die blik.. zucht, prachtig :)
Die is van mij! die is van mij! ;) *O*

(enne bedankt :D )

Die van jou mag er ook wezen anders O+
pi_88102967
O+ O+ O+ wat een mooie kindjes O+ O+ O+
Ik ga keihard rammelen van de beebietjes O+
Maar de grotere zijn ook zo lief, leuk, schattig!!

Tess, poes en Teletubbies.... dat is echte liefde :D O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88103738
Wat is Tess een schatje, zo op de bank geconcentreerd kijkend naar de Teletubbies. Eigenlijk zou je eens een overzicht van foto's door de tijd heen moeten plaatsen, Vicky, want ze verandert zo!

Die foto's van Niels zijn te leuk, Twinkly! Ik vind de bovenste geweldig. Het beeld zelf zegt genoeg; je had er geen opmerking bij hoeven plaatsen. En het bruin staat Niels geweldig! Wat heeft hij toch mooie ogen. Van de onderste foto word ik héél blij.

Wat is Stef al een kereltje! Ik raak wat verdrietig van de wallen onder zijn ogen, vooral met de verhalen uit het grote baby'tjestopic in het achterhoofd. 't Is zo'n vrolijk, actief mannetje en hij hoort gewoon fit te zijn en lekker in zijn vel te zitten. Ik vind zijn wenkbrauwen trouwens geweldig! Het is net alsof ze al af zijn en nooit meer gaan veranderen.

Noortje is zo te zien erg in d'r nopjes met het nieuwe speeltje! En wat een poppetje is ze toch. Ik vind d'r zo nog heel klein lijken terwijl ze op andere foto's alweer een echte grote baby is.

Ik moet erg lachen om de voorzorgsmaatregelen die zijn getroffen om Jorja te kunnen laten verven! Geweldig! Die heb je waarschijnlijk linea recta in bad geparkeerd, Jeetjejom?

Lilah is inderdaad een schoonheid geworden! Nou ja, ik heb haar altijd al een bijzonder mooi meisje gevonden. En ze heeft ook altijd al groot geleken voor haar leeftijd.

Leuke foto's van Amélie met trommel, Huup. Mag ze ook eindelijk eens op een muziekinstrument spelen. :+ Ik ben blij dat ik voor Ivans verjaardag een trommeltje heb gevraagd. Mijn broertje gaat er een kopen. Ze wist meteen wat de bedoeling was?

Heeft zijn vader ook die foto's gemaakt, Asyniur? Ik zou er erg om moeten lachen als ik achteraf zulke foto's zou zien. En het doet me deugd om te zien dat Harry zijn sloffen ook uittrekt!

Kaatjejannie, je dochter is prachtig! Wat een mooie, donkere haartjes! Is ze precies wat je verwacht had? En ik zie op de tweede foto van de eerste posting ook een grote gelijkenis met Niels, Twinkly!

Wat lijkt Isabeau op die bovenste foto toch weer op je schoonzus, Sorbo. Ongelooflijk! En ze ziet er nog best netjes gehavend uit. D.w.z., ze blijft fotogeniek.

Dat hoofdje van Wolf is toch zo bijzonder! En wat staat hij mooi op de onderste foto. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij straks loopt.

Ik vind felle kleuren erg mooi staan bij Minke, Lijnloos. En ligt het nou aan mij of lijkt ze ontzettend op haar oma?

Mooie foto's, Fannetje. Ze maken me heel nostalgisch. Wat heeft Anne al een toef haar op haar hoofd! Gaat ze voor de Emma-look of heeft ze elders ook veel haar?

Mila blijft een mooierd. Ik vind haar haar ook ontzettend leuk. Zoek je voor haar een kapsel uit, Raissa, of groeit het vanzelf zo?

Ivan tijdens en na een ochtendlijke baddersessie:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88103813
Zal ik eens doen Claudia :D
Ik heb net wel een foto in het Ouder en kind foto's / gelijkenissen deel 3 geplaatst...

wat is Ivan leuk!! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88104449
Oh Ivan... O+
En Tess op de bank teletubbies kijken... O+

@Claudia, het lijkt maar zo dat ze op Oma lijkt... Oma is namelijk geen "echte" oma, maar de vrouw van mijn vader (geen bloedlijn dus)... maar net zo goed vind "men" mijn broertje ook erg op mij lijken terwijl wij ook stiefbroer en zus zijn... we passen gewoon goed bij elkaar allemaal ;)
pi_88104513
Haha, pijnljk is dat, als je een verwantschap ziet die helemaal niet aanwezig kan zijn. Maar jullie hebben haar vast uitgezocht op compatibiliteit met de rest van de familie. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88106326
Jeps! :Y Nou is de rest van de familie alleen ik en mijn vader (geen aanverwanten meer), dus eigenlijk zijn wij ingepast in hun familie. En gelukkig is dat een goede match!
pi_88106708
Ohh Tess O+

Ivan en mama, wat heerlijk zo samen in bad onder het genot van een schaaltje banaan O+ O+
Dat badjasje is super cute O+

Kijk, Niels heeft wel een grotere neus :D

pi_88108064
Ze hebben inderdaad van elkaar weg zeg!!

Deze is van gister na de baddersessie

Ze heeft precies hetzelfde kuiltje in dr kin als mijn vader!!
*poef* nu is het weg
pi_88108318
Oh, die lijken inderdaad op elkaar zeg, zouden zo broer en zus kunnen zijn!
KJ: Misschien is het lichtinval hoor, maar ziet Ilse niet erg geel? Misschien dat ik er teveel op let omdat Anne ook zo geel zag... :)

Ivan kijkt altijd zo heerlijk serieus! :) En Anne heeft overal wel veel haar hoor, maar bovenop haar hoofd zit er wel een behoorlijke pluk inderdaad!
pi_88108505
Ze is inderdaad erg geel. Vanmorgen viel op dat het alweer een stuk aan het wegtrekken is.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')