Wat is Tess een schatje, zo op de bank geconcentreerd kijkend naar de Teletubbies. Eigenlijk zou je eens een overzicht van foto's door de tijd heen moeten plaatsen, Vicky, want ze verandert zo!
Die foto's van Niels zijn te leuk, Twinkly! Ik vind de bovenste geweldig. Het beeld zelf zegt genoeg; je had er geen opmerking bij hoeven plaatsen. En het bruin staat Niels geweldig! Wat heeft hij toch mooie ogen. Van de onderste foto word ik héél blij.
Wat is Stef al een kereltje! Ik raak wat verdrietig van de wallen onder zijn ogen, vooral met de verhalen uit het grote baby'tjestopic in het achterhoofd. 't Is zo'n vrolijk, actief mannetje en hij hoort gewoon fit te zijn en lekker in zijn vel te zitten. Ik vind zijn wenkbrauwen trouwens geweldig! Het is net alsof ze al af zijn en nooit meer gaan veranderen.
Noortje is zo te zien erg in d'r nopjes met het nieuwe speeltje! En wat een poppetje is ze toch. Ik vind d'r zo nog heel klein lijken terwijl ze op andere foto's alweer een echte grote baby is.
Ik moet erg lachen om de voorzorgsmaatregelen die zijn getroffen om Jorja te kunnen laten verven! Geweldig! Die heb je waarschijnlijk linea recta in bad geparkeerd, Jeetjejom?
Lilah is inderdaad een schoonheid geworden! Nou ja, ik heb haar altijd al een bijzonder mooi meisje gevonden. En ze heeft ook altijd al groot geleken voor haar leeftijd.
Leuke foto's van Amélie met trommel, Huup. Mag ze ook eindelijk eens op een muziekinstrument spelen.

Ik ben blij dat ik voor Ivans verjaardag een trommeltje heb gevraagd. Mijn broertje gaat er een kopen. Ze wist meteen wat de bedoeling was?
Heeft zijn vader ook die foto's gemaakt, Asyniur? Ik zou er erg om moeten lachen als ik achteraf zulke foto's zou zien. En het doet me deugd om te zien dat Harry zijn sloffen ook uittrekt!
Kaatjejannie, je dochter is prachtig! Wat een mooie, donkere haartjes! Is ze precies wat je verwacht had? En ik zie op de tweede foto van de eerste posting ook een grote gelijkenis met Niels, Twinkly!
Wat lijkt Isabeau op die bovenste foto toch weer op je schoonzus, Sorbo. Ongelooflijk! En ze ziet er nog best netjes gehavend uit. D.w.z., ze blijft fotogeniek.
Dat hoofdje van Wolf is toch zo bijzonder! En wat staat hij mooi op de onderste foto. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als hij straks loopt.
Ik vind felle kleuren erg mooi staan bij Minke, Lijnloos. En ligt het nou aan mij of lijkt ze ontzettend op haar oma?
Mooie foto's, Fannetje. Ze maken me heel nostalgisch. Wat heeft Anne al een toef haar op haar hoofd! Gaat ze voor de Emma-look of heeft ze elders ook veel haar?
Mila blijft een mooierd. Ik vind haar haar ook ontzettend leuk. Zoek je voor haar een kapsel uit, Raissa, of groeit het vanzelf zo?
Ivan tijdens en na een ochtendlijke baddersessie:
![bad1.jpg]()
![bad2.jpg]()
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.