smakelijk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:17 schreef borisz het volgende:
![]()
Op naar www.restaurantsumo.com in Haarlem
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:20 schreef wickie het volgende:
Wat een genot om hier altijd te kijken, allemaal mooie kinders![]()
We hebben gisteren Mette's verjaardag gevierd. Het taart eten schoot erbij in, dus hebben we dat vandaag met 3tjes gedaan. Maar ze vind taart vies, ze eet liever rozijntjes![]()
Maar de foto's zijn geweldig dus:
De verjaardag was heel leuk, ze heeft de hele middag lekker rondgekropen met vriendje Teun(3 weekjes jonger, zoontje van vrienden, ze zijn natuurlijk uitgehuwelijkt).
[ afbeelding ]
Gomesje bedoel je toch?quote:
Zekerquote:
Nani maakte ook nog eens vet handsquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef rubbereend het volgende:
ik zag hem net op youtube gefilmd vanuit het publiek
Op de BBC zeiden ze, dat de scheids dat gewoon had gezien, maar hij gaf voordeel omdat Gomes toch de bal al had..quote:
Geweldigquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de BBC zeiden ze, dat de scheids dat gewoon had gezien, maar hij gaf voordeel omdat Gomes toch de bal al had..
quote:
Een held man. Dit gaat alleen over zijn voetbalcarriere. Had je kunnen zien hoe goed ie was.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Jan Mulder dus ik heb het mezelf maar niet aangedaan
Dat weet ik wel, al veel over gezien. Op de Belg ook waar hij nogal eens op komt dravenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een held man. Dit gaat alleen over zijn voetbalcarriere. Had je kunnen zien hoe goed ie was.
Constant vanDenStock de legendarische voorzitter vond hem de beste speler van Anderlecht ooit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, al veel over gezien. Op de Belg ook waar hij nogal eens op komt draven
Jij blijft maar daten he ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef Ole het volgende:
middag! even snel eten en dan naar de volgende afspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |