Bob Geldof.Ken je die ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:10 schreef craftyvirus het volgende:
Ik zou willen dat ik een baan had waarbij ik uitkeek naar de maandag..
Drie schaatsbanen failiet gegaan dit jaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:10 schreef craftyvirus het volgende:
Ik zou willen dat ik een baan had waarbij ik uitkeek naar de maandag..
quote:
Archie de man van staal had ook maar één zin :quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:17 schreef Intrepidity het volgende:
Goede, uitgebreide OP met enkele rake argumenten. Hulde, tong, voor dit knappe staaltje postwerk.
Wat jij zegt is een onmogelijkheid. Als het verhoogd is naar 70 ben je dus 5 jaar later pensioengerechtigd. Je bent niet eerder pensioengerechtigd dan dat je leeftijd de huidige pensioenslimiet bereikt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef internal het volgende:
Tegen de tijd dat ik pension gerechtigd ben zal het alweer opgehoogd zijn naar 70+
Gelukkig weten we allemaal wat internal bedoelde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat jij zegt is een onmogelijkheid. Als het verhoogd is naar 70 ben je dus 5 jaar later pensioengerechtigd. Je bent niet eerder pensioengerechtigd dan dat je leeftijd de huidige pensioenslimiet bereikt.
DENK TOCH EENS NA VOORDAT JE POST.
Ofzo.
Sowieso, mensenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:26 schreef gammatent het volgende:
[..]
Gelukkig weten we allemaal wat internal bedoelde.
Mensen die anderen gaan zitten verbeteren terwijl men heel goed weet wat er bedoeldt word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |