Tjeemig! Moest je niet even voor controle naar de eerste hulp?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef appelsientje het volgende:
Allo
Fiets ik terug van mijn werk.. word ik toch vol door een auto aangereden, beland vervolgens eerst op de motorkap en dan op de grond..fiets totaal loss en ik heb me toch een spierpijn overal (vooral mijn schouders)
Was wel ff schrikken zeg..
Ja dat boden ze wel aan.. maar ik ben volgens mij een beetje eigenwijs, dus ik hoefde nietquote:Op donderdag 4 november 2010 21:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Tjeemig! Moest je niet even voor controle naar de eerste hulp?
Zal je morgen wel bont en blauw zijn
volgende keer je brood opetenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgende keer je brood opeten
hoe gaat het met de gevolgen van de aanrijding?quote:
Ja goed hoor, alles doet alleen pijn, maar gelukkig geen grote schaafwonden en ik ben ook niet op mijn hoofd terecht gekomen. Ben eigenlijk goed van afgekomen (kan veel gekker aflopen)quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoe gaat het met de gevolgen van de aanrijding?
lijkt mij werk voor de verzekering, of verleende jij geen voorrang?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, alles doet alleen pijn, maar gelukkig geen grote schaafwonden en ik ben ook niet op mijn hoofd terecht gekomen. Ben eigenlijk goed van afgekomen (kan veel gekker aflopen)
Morgen maar ff naar de fietsenmaker.. fiets was net 2 maanden oud..
Ik had voorrangquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij werk voor de verzekering, of verleende jij geen voorrang?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef Mascotte_A het volgende:
ik ben 5 jaar en in31 maart wort ik 6 jaar en in 31maart wort 7 jaar hoera
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef Mascotte_A het volgende:
ik ben 5 jaar en in31 maart wort ik 6 jaar en in 31maart wort 7 jaar hoera
Je had toch wel een helm op he?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, alles doet alleen pijn, maar gelukkig geen grote schaafwonden en ik ben ook niet op mijn hoofd terecht gekomen. Ben eigenlijk goed van afgekomen (kan veel gekker aflopen)
Morgen maar ff naar de fietsenmaker.. fiets was net 2 maanden oud..
Alsof die op zijn hoofd passen.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 05:30 schreef popolon het volgende:
Nou, nou, nou!
Een container een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |