quote:Dat is De Haas zelf schuld.Op donderdag 28 oktober 2010 23:14 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt zo een issue gemaakt van een brief met een foute toon die verkeerd valt? Hou liever een discussie over het onderwerp zelf.
quote:Ze heeft haar excuses toch aangeboden? Nou, klaar. Ik snap niet dat ze zich daar nog eens publiekelijk moet verantwoorden.
quote:Ze kan dat wel gedaan hebben, er droop totaal geen spijt of wroeging af net op tv. Vuil babbelziek, onbetrouwbaar wicht.Op donderdag 28 oktober 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft haar excuses toch aangeboden? Nou, klaar. Ik snap niet dat ze zich daar nog eens publiekelijk moet verantwoorden.
quote:In tegenstelling tot Stef BlokOp donderdag 28 oktober 2010 23:22 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Cohen is lekker bezig
quote:Wassenaars.Op donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Wat voor accent heeft die Blok?
Kan het niet helemaal thuis brengen. Soms beetje Utrechts, soms Zuid-Hollands, soms brallerig?
quote:Klinkt als een platte Rotterdammert die bij een studentenkoor wil horenOp donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Kan het niet helemaal thuis brengen. Soms beetje Utrechts, soms Zuid-Hollands, soms brallerig?
quote:Hahah dat had ik dus ook, ik dacht een Rotterdams accent te horen die hij wil verbergen met een kak accent, alleen.. hij komt uit Emmeloord en heeft in Groningen gestudeerdOp donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
quote:Doe geen moeite, het Katholiek Nieuwsblad heeft alle verwijzingen naar Mariska de Haas verwijderd uit angst voor rellen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
Ze komt er wel erg makkelijk af. Ik voel oprechte haat ten opzichte van dat wijf. Ik ga haar morgen bellen of mailen denk ik.
quote:Heb haar maar even getweetOp donderdag 28 oktober 2010 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, het Katholiek Nieuwsblad heeft alle verwijzingen naar Mariska de Haas verwijderd uit angst voor rellen.
Waar zijn Dexter en Max Payne als je ze nodig hebt? Dat zijn twee mannen die onrecht niet onbestraft laten...
quote:Waarom? wat doet hij hier verkeerd? En om Marcel van Dam maar even te quoten:''Bolkestein was ook niet al te best bij zijn eerste debatten.''Op donderdag 28 oktober 2010 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
Ik blijf hem geen debater vinden, Cohen. Wat zal hij spijt hebben van zijn vertrek uit Amsterdam.
quote:Als Cohen de PvdA kans wil geven om terug te krabbelen, moet hij zijn zetel afstaan aan iemand die flink meer vechtlust heeft.Op donderdag 28 oktober 2010 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
Ik blijf hem geen debater vinden, Cohen. Wat zal hij spijt hebben van zijn vertrek uit Amsterdam.
quote:Cohen vind ik soms wel wat zwak overkomen. Zijn sterke punt is dat hij zijn punt op een sterke manier duidelijk kan maken.Op donderdag 28 oktober 2010 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
quote:Blok is te brutaal en is verslaafd aan afkortingen, beeldspraken en jargons.Op donderdag 28 oktober 2010 23:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie heeft Stef Blok fractievoorzitter gemaakt van de VVD? Hij mist de capaciteiten om fractievoorzitter te zijn. Cohen wordt steeds beter met de dag.
quote:Het debat tussen Rutte en Cohen tijdens de campagne in het tv-programma Het Lagerhuis ging anders ook prima.Op donderdag 28 oktober 2010 23:33 schreef thettes het volgende:
Toch is dit de Cohen die toen ook Hero Brinkman onder tafel lulde bij nova een jaartje terug. Wederom beleefd, maar wel fel en overtuigd van zijn gelijk. Dat heeft ie daarna amper meer laten zien, tot vanavond dan. Hij kan het dus écht wel.
quote:Ik geloof best dat Hero Brinkman voor zichzelf opkomt, maar inhoudelijk is het een hol vat.Op donderdag 28 oktober 2010 23:33 schreef thettes het volgende:
Toch is dit de Cohen die toen ook Hero Brinkman onder tafel lulde bij nova een jaartje terug. Wederom beleefd, maar wel fel en overtuigd van zijn gelijk. Dat heeft ie daarna amper meer laten zien, tot vanavond dan. Hij kan het dus écht wel.
quote:En dit was de man die voor een ander geluid zou zorgen? Het scheelt echt een paar millihertz.Op donderdag 28 oktober 2010 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Stef Blok.
Wat een pannenkoek is dat zeg.
quote:Bovendien gaat het om relatieve inkomens, niet om absolute inkomens.Op donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef Xaobotnik het volgende:
"Stompzinnig tot er met"
En gelijk heeft hij.
Dat geboom over het harde werken, etc. Alsof een arbeidertje zoveel waard is voor dit land. De elite aan de macht a.u.b. We hebben juist mensen nodig in de top, die beter zijn dan de normale man.
quote:fas·cis·me [fasjisme] het; o politieke opvatting die zich kenmerkt door autoritaire gezagsuitoefening en verwerping vd democratieOp donderdag 28 oktober 2010 23:40 schreef Baszh het volgende:
Ik zou zeggen rechts-populist en nationalist maar geen fascist.
quote:Onbegrijpelijk dat de VVD deze man naar voren heeft geschoven.Op donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dit was de man die voor een ander geluid zou zorgen? Het scheelt echt een paar millihertz.
quote:Jij begrijpt het ook dus niet?Op donderdag 28 oktober 2010 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
Een Dichter des Vaderlands, vertegenwoordigt die alle Nederlanders? Waarom schoffeert hij nu dan 1.6 miljoen stemmers? Wat een vreselijk figuur, links activisme in een kek jasje.
quote:Wilders zijn eigen partij mag nog niet democratisch zijn, maar dat is iets heel anders dan verwerping van de democratieOp donderdag 28 oktober 2010 23:41 schreef MilaNL het volgende:
[..]
fas·cis·me [fasjisme] het; o politieke opvatting die zich kenmerkt door autoritaire gezagsuitoefening en verwerping vd democratie
Trek uw eigen conclusies.
quote:16,6-1,6=14. Je kan nooit IEDEREEN blij maken.Op donderdag 28 oktober 2010 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
Een Dichter des Vaderlands, vertegenwoordigt die alle Nederlanders? Waarom schoffeert hij nu dan 1.6 miljoen stemmers? Wat een vreselijk figuur, links activisme in een kek jasje.
quote:Mijn nieuwe vaderland
Wie neerlands bloed in d’aders vloeit
van vreemde smetten vrij
wiens hart voor volk en orde gloeit
verhef uw zang als wij.
Vandaag zien wij weer één van zin
de vlaggen afgestoft.
Vandaag zet ik mijn feestlied in
voor vaderland en schoft.
Ik eer de leiders van mijn land.
Hun vlekkeloos parcours
leert mij wat macht vóór al verlangt:
’t geweten van een hoer.
Ik eer mijn leiders hemelhoog
en ’t hoogst zit een fascist
die u en mij zolang gedoogt –
zolang als hij beslist.
Beschermt gij, leiders, onze grond
waar vreemde adem gaat
gij die zo rein zijt, kerngezond
en zuiver op de graat.
Wij smeken om een harde hand
in aangewreven haat.
Behoud voor 't lieve vaderland
de blanke natiestaat.
Braakt uit, gij vrienden, vrij van zin
uw krop, uw kreet, uw gal.
Niets is taboe en niets te min
uw bagger minst van al.
Verneder dus wat u niet zint
sla stuk wat niet bevalt
laat zien hoe u dit land bemint
omhels het op zijn smalst.
Hoe klopt ons hart, hoe zwelt ons bloed
bij 't rijzen van dees’ toon.
Klonk ooit een zuiverder gemoed
een leger hart zo schoon?
Waar hoorde men die koekoekszang
voor volk en vaderland?
Dat was toen in het landsbelang
een heel volk werd verbrand.
Dood nu wat afwijkt van uw bloed
en van uw onderbuik.
Bewaar het niet, verdelg het goed
zodat dit land ontluikt.
Wie hier nog onze mildheid zoekt:
los op in brandend veen.
Waar elk verschil werd opgedoekt
zijn staat en burger één.
Wie neerlands bloed in d’aders vloeit
van vreemde smetten vrij
die fabel staat weer eens in bloei
in dwazen zoals wij.
Veel liever word ik door een volk
van hunnen aangerand
dan mee te gaan in deze kolk
van schoft en vaderland.
quote:1,6?? Dan moet je toch de statistieken nog eens lezen..Op donderdag 28 oktober 2010 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
quote:Ah, Lex Goudsmit is gearriveerd.
quote:Ach gut..Op donderdag 28 oktober 2010 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ah, Lex Goudsmit is gearriveerd.
Ik begrijp het prima en heb geen behoefte aan jouw belegen uitleg.
quote:35 zegt ze net in het filmpje...Op donderdag 28 oktober 2010 23:45 schreef Isegrim het volgende:
Hoe oud is de mevrouw van de eicellen?
quote:35 zei ze net....Op donderdag 28 oktober 2010 23:45 schreef Isegrim het volgende:
Hoe oud is de mevrouw van de eicellen?
quote:Ik weet zeker dat jij een integer man bent, zo betrouwbaar als de Nederlandse Bank, die heel goed is voor zijn naasten en keurig zijn afval scheidt, maar ik erger me kapot aan jouw houding hier. Verder geen hard feelings en alle respect hoor.
quote:Dat wordt batsen op die woonboot vanavondOp donderdag 28 oktober 2010 23:49 schreef El_jefe07 het volgende:
Nou als dat geen neuken wordt vanavond voor Pauw
quote:Dat is inmiddels wel duidelijk
quote:Fijn dat je jouw kritiek jegens hem ook ondersteunt met argumentenOp donderdag 28 oktober 2010 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij een integer man bent, zo betrouwbaar als de Nederlandse Bank, die heel goed is voor zijn naasten en keurig zijn afval scheidt, maar ik erger me kapot aan jouw houding hier. Verder geen hard feelings en alle respect hoor.
quote:omdat je adblock moet uitzettenOp donderdag 28 oktober 2010 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
ps Waarom kan ik geen reacties van anderen meer mee-quoten in de nieuwe layout ?
quote:dat kan welOp donderdag 28 oktober 2010 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
1. Prachtig gedicht, helaas is 't nodig.
2. Wat een flapdrol is die Blok.
3. Wanneer stuurt de PvdA nou die drol van een Cohen 'ns terug naar Amsterdam.
4. Wat een zeikwijf met d'r kinderwens.
ps Waarom kan ik geen reacties van anderen meer mee-quoten in de nieuwe layout ?
quote:Waar bemoei jij je eigenlijk mee?Op donderdag 28 oktober 2010 23:50 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Fijn dat je jouw kritiek jegens hem ook ondersteunt met argumenten
quote:Dat wil je niet weten...Op donderdag 28 oktober 2010 23:52 schreef Loedertje het volgende:
Wie /wat is dat mens in het felroze met dat blonde haar?
quote:Ik luister met een half oor maar ze weet over elk onderwerp alles beter, abortus doen vrouwen altijd zonder na te denken, háár schoonvader was perfect en leerde zichzelf alle talen etc etc.
quote:De zus van broer Konijn, mevrouw Haas.Op donderdag 28 oktober 2010 23:52 schreef Loedertje het volgende:
Wie /wat is dat mens in het felroze met dat blonde haar?
quote:Ze is van de katholieke kerk, snap je.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik luister met een half oor maar ze weet over elk onderwerp alles beter, abortus doen vrouwen altijd zonder na te denken, háár schoonvader was perfect en leerde zichzelf alle talen etc etc.
Pfieuw, je zal zo'n collega hebben.
quote:Geloof me, ik wil Mariska de Haas niet nemen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef borisz het volgende:
Die katholieke wil nu genomen worden alleen lult ze er om heen.
quote:Mariska OrbánOp donderdag 28 oktober 2010 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze is van de katholieke kerk, snap je.
quote:Ik durf zelfs te stellen dat Mariska de Haas alle moeders die abortus plegen dood wenst.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik luister met een half oor maar ze weet over elk onderwerp alles beter, abortus doen vrouwen altijd zonder na te denken, háár schoonvader was perfect en leerde zichzelf alle talen etc etc.
Pfieuw, je zal zo'n collega hebben.
quote:Jij hebt een lijntje met de almachtige zodat je dat weet ?Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik durf zelfs te stellen dat Mariska de Haas alle moeders die abortus plegen dood wenst.
quote:Alleen *moeders* die abortus plegen?Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat Mariska de Haas alle moeders die abortus plegen dood wenst.
quote:Je valt mij aan omdat ik ouder ben dan jij en inhoudelijk noem je geen enkel argument.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben het met hem oneens. Hij heeft een mening, ik ook, en die gaan geen van beiden veranderen en da's prima. Verder zeg ik alleen dat ik me altijd aan hem erger, maar dat dat verder ook geen probleem is. Wat is nu je probleem?
quote:Ik heb hem ook gelezen, heel laf dat mensen hun gelijk willen bewijzen ten koste van een prominent iemand.Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mariska Orbán
Heb de brief gevonden, wat een walgelijk persoonsgericht stukje.
quote:En ik durf te stellen dat dat niet zo is.Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:En je snapt de uitdrukking ook al niet.Op donderdag 28 oktober 2010 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geloof me, ik wil Mariska de Haas niet nemen.
Voor, tijdens en na het zingen blijf ik in de kerk...
1 |
quote:Ik bedoelde vrouwen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alleen *moeders* die abortus plegen?
quote:Beetje goedkoop en kinderachtig studentikoos scoren zonder inhoudelijke argumenten. Maar dat vergeef ik je hoor.[b]Op vrijdag 29 oktober 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
quote:Knul, ik keek al voor 1960 naar het journaal.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef Omnifacer het volgende:
Zulke teksten dus, beetje dat paternalistische gelul, die houding van: kinderen, ik weet het beter want ik keek in 1978 al naar het journaal. Maar nogmaals: geen hard feelings hoor, voor zover het je iets interesseert.
quote:Nee, het is schier onmogelijk om contact te leggen met hem.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:00 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Jij hebt een lijntje met de almachtige zodat je dat weet ?
quote:Jouw mening over die dichter verschilt van die van mij. Zoals bleek. Echter: jij roept dan meteen dat ik er niks van snap, en ik voel dan totaal geen aanvechting te bewijzen dat ik er wel iets van snap.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Knul, ik keek al voor 1960 naar het journaal.
Maar wat is je punt? Met welke mening was je het oneens?
quote:Dus dan zoek je de persoonlijke aanval als redmiddel?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Omnifacer het volgende:
en ik voel dan totaal geen aanvechting te bewijzen dat ik er wel iets van snap.
quote:Ik zoek geen persoonlijke aanval, ik zei alleen dat ik me erger aan je houding, dat is iets anders. Ik heb namelijk geen reden om je persoonlijk aan te vallen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus dan zoek je de persoonlijke aanval als redmiddel?
Sterk hoor. Zo discussiëren.
quote:Niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zoek geen persoonlijke aanval, ik zei alleen dat ik me erger aan je houding, dat is iets anders. Ik heb namelijk geen reden om je persoonlijk aan te vallen.
quote:Niet persoonlijk en wel inhoudelijk?Op donderdag 28 oktober 2010 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ah, Lex Goudsmit is gearriveerd.
Ik begrijp het prima en heb geen behoefte aan jouw belegen uitleg.
quote:goed gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 00:39 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk is het een hele zielige vrouw die zo erg geïndoctrineerd is door de kerk dat ze zelf niet meer door heeft wat een onzin en kwetsende taal ze uitkraamt. wat een narigheid zeg, weg met religieuze instellingen!
quote:Oost-Indisch doof en blind.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:58 schreef Integreerbeer het volgende:
Goed gedicht.
En Stef Blok heeft nu ook al moeite met luisteren. Dit wordt nog wat.
quote:Volgens mij was dat de uiterste leeftijd van de vrouw om die ingevroren cellen weer te implanteren, bevrucht en al, in België. In Nederland is dat 45 jaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Integreerbeer het volgende:
Toch vraag ik me af wat de impact is van 47 jaar vrieskou op de cellen.
quote:Ow, nja ik ben ook niet meer helemaal helder.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de uiterste leeftijd van de vrouw om die ingevroren cellen weer te implanteren, bevrucht en al, in België. In Nederland is dat 45 jaar.
quote:Ik ook niet, want er staat dat die eicellen in België geïmplanteerd worden als de vrouw 47 is.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:12 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Ow, nja ik ben ook niet meer helemaal helder.
quote:Andersom.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:34 schreef Terreros85 het volgende:
Martin Bosma is ook zo'n Wilders-papegaai.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:34 schreef Terreros85 het volgende:
Martin Bosma is ook zo'n Wilders-papegaai.
quote:Bosma is journalist dus die kan wel schrijven. Maar ik heb hem nooit betrapt op een eigen mening.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Andersom.
Bosma schrijft veel van de teksten die Wilders uitspreekt.
quote:Waar is de 5e gastOp vrijdag 29 oktober 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Funda Müjde
Turkse regering boos op premier Rutte door de paspoortkwestie.
#
Martin Bosma
PVV-Kamerlid over de 'linkse elite'.
#
Dirk Draulans
Belgisch bioloog over bedreigde diersoorten.
#
Wim Helsen
De schrijver zat een week lang afgezonderd op een onbewoond eiland.
quote:Ik vrees voor de heer Blok dat deze ziektes allemaal geschrapt worden uit het basispakket door dit kabinet.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oost-Indisch doof en blind.
Ik weet niet of deze ziektes vergoed worden door DSW...
quote:Ik ben gelukkige niet de enige die zich zat te irriteren aan die domme christelijke blonde tyfusmutsOp donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef Omniej het volgende:
Wat een kulargumenten gebruikt die doos zeg....
quote:Dirk is leuk, maar de rest, waarom weeeeeeeeeeeeeeeeer PVVOp vrijdag 29 oktober 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Funda Müjde
Turkse regering boos op premier Rutte door de paspoortkwestie.
#
Martin Bosma
PVV-Kamerlid over de 'linkse elite'.
#
Dirk Draulans
Belgisch bioloog over bedreigde diersoorten.
#
Wim Helsen
De schrijver zat een week lang afgezonderd op een onbewoond eiland.
quote:Vergis je niet in Bosma. Is slimme vent met verkeerde opvattingen, maar zeker niet wereldvreemd.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef venomsnake het volgende:
Ach, zo'n wereldvreemde PVV kneus aan tafel is ook wel weer lachen...
quote:Hij heeft er zelfs een boek over geschreven.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef venomsnake het volgende:
Als je komt klagen over de "linkse elite" ben je wmb wereldvreemd!
quote:Klopt. Echter, de manier waarop ze werd behandeld door P&W was ook zeer pijnlijk. Het absolute tegendeel van goede journalistiek. Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijken. Men was overduidelijk van tevoren al van plan om haar aan de schandpaal te nagelen, wat haar inbreng ook mocht zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:45 schreef ShadyLane het volgende:
Die mevrouw was echt pijnlijk om aan te horen. Dapper dat ze is gekomen, maar ze had het beter niet kunnen doen.
quote:Het Huilie-huilie van de Amsterdamse grachtengordel zal ongetwijfeld ook ter sprake komenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht oneliners als:
Het failliet van...
Het falen van....
Linkse Kerk...
Linkse elite....
Alochtonenknuffelen....
Thee drinken.....
Streep de bingokaart door.
quote:Linkse mediaOp vrijdag 29 oktober 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht oneliners als:
Streep de bingokaart door.
quote:Dat betekent nog niet dat Rutte niet de fout in ging.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:11 schreef Lkw het volgende:
Wat een gelul toch weer over dit onderwerp. Het is allang duidelijk wat Rutte bedoelde, hij heeft het duidelijk toegelicht.
quote:Dit lijkt me een zeer zinvolle discussie...principieel is het heel fout om wel iemand met een Zweeds paspoort en niet iemand met een Turks paspoort toe te laten tot een Kabinet.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:11 schreef Lkw het volgende:
Wat een gelul toch weer over dit onderwerp. Het is allang duidelijk wat Rutte bedoelde, hij heeft het duidelijk toegelicht.
quote:Dat stelde Rutte dan ook niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt me een zeer zinvolle discussie...principieel is het heel fout om wel iemand met een Zweeds paspoort en niet iemand met een Turks paspoort toe te laten tot een Kabinet.
quote:Valt wel meeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Wat een uber arrogante kop heeft die PVV'er.
quote:Hij pakte het dom en onhandig aan, maar dat maakt 'm nog niet tot racist of discriminator (wat deze te hard, te snel en te fanatiek pratende Turkse betoogt).Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat Rutte niet de fout in ging.
quote:Bij de mensen die het erin wilden horen wel ja.. Maar dat is hun eigen verantwoordelijkheid.
quote:Een premier loopt op eieren...die hoort te weten dat al z'n woorden op een weegschaal worden gelegd...het was gewoon niet slim om je op deze manier uit te drukken...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Bij de mensen die het erin wilden horen wel ja..
quote:Tja ze doen het nooit goed he?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
Wat heb ik een hekel aan immigranten als mevrouw. Die pseudo-interesse en overdrevenheid in het laten zien van een geslaagd inburgering door te trachten over elk onderwerp een mening te hebben.
quote:Dat ben ik volledig met je eens. Maar dat is wat anders dan 'm in de schoenen schuiven dat hij racistisch of discriminerend zou zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een premier loopt op eieren...die hoort te weten dat al z'n woorden op een weegschaal worden gelegd...het was gewoon niet slim om je op deze manier uit te drukken...
quote:(wat hij dus ook niet stelde)Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt me een zeer zinvolle discussie...principieel is het heel fout om wel iemand met een Zweeds paspoort en niet iemand met een Turks paspoort toe te laten tot een Kabinet.
quote:Precies..als ze met een hoofddoek (onze grote blonde leider heeft er een ander woord voor) op haar kinderen had gepast, dan was het ook niet goed geweest...
quote:Ja, stel je voor dat ze gewoon Nederlands is en volledig ingeburgerd. Dan voldoet ze niet meer aan de vooroordelen. En al helemaal erg als ze slimmer blijkt te zijn als haar tafelgenoten.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
Wat heb ik een hekel aan immigranten als mevrouw. Die pseudo-interesse en overdrevenheid in het laten zien van een geslaagd inburgering door te trachten over elk onderwerp een mening te hebben.
quote:Beter gaan ze idd ongeletterd thuis zitten, 6 kinderen baren en af en toe met de bus boodschappen doen. Straks nemen ze onze banen nog in, stel je voor!!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Die te beroerd is om de Turkse regering op haar plek te wijzen door te wijzen op het feit dat haar bemoeienis in landen die een sterk Turks minderheid hebben, ongewenst is.
quote:De man straalt het tegengestelde uitOp vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef Tem het volgende:
levenslust bij rechts? voornamelijk azijnpissen
quote:dan ouwe.........Op vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ze gewoon Nederlands is en volledig ingeburgerd. Dan voldoet ze niet meer aan de vooroordelen. En al helemaal erg als ze slimmer blijkt te zijn als haar tafelgenoten.
quote:Omdat ze zoveel plezier en levenslust hebben natuurlijk!
quote:Maar dan hebben Henk & Ingrid niets te zeurenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ze gewoon Nederlands is en volledig ingeburgerd. Dan voldoet ze niet meer aan de vooroordelen. En al helemaal erg als ze slimmer blijkt te zijn als haar tafelgenoten.
quote:Jij hanteert sowieso een definitie van 'slimheid' die ik in zijn wezen niet onderschrijf.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
quote:Wat een vreselijke zuurpruim die manOp vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel plezier en levenslust hebben natuurlijk!
quote:Idd, niet bepaald een spannende interessante verschijning die op zaterdagavond de bloemetjes buiten gaat zetten.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De man straalt het tegengestelde uit
quote:Deze PVV'er heb ik anders verschillende keren breeduit zien grijnzen.
quote:Blaat dusOp vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die te beroerd is om de Turkse regering op haar plek te wijzen door te wijzen op het feit dat haar bemoeienis in landen die een sterk Turks minderheid hebben, ongewenst is.
quote:Slimme vent hoor dat wel , hij heeft Geert zo groot gemaakt. Maar naar om naar te kijken.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Idd, niet bepaald een spannende interessante verschijning die op zaterdagavond de bloemetjes buiten gaat zetten.
quote:Eng genoeg wel. Dit is ook de reden om aan te nemen dat de rest van Nederland binnenkort zichzelf zal vervreemden van de PVV. The end is near. GodblessOp vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
Bosma geloofd toch zelf niet echt die onzin die hij verkondigd?
Dat kan toch niet?
quote:Terwijl het in de rest van Europa net lijkt te beginnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Eng genoeg wel. Dit is ook de reden om aan te nemen dat de rest van Nederland binnenkort zichzelf zal vervreemden van de PVV. The end is near. Godbless
quote:respect dat ze er nog zin in heeft, als ik moslim was zou ik spontaan radicaliseren hiervanOp vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Turkse dame lult die PVV-er mooi uit.
quote:oh.. jammer zeg...
quote:Een keer heel hard BOE roepen als hij door een steeg loopt lijkt me leukOp vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef venomsnake het volgende:
Man, wat een angsthaas.
Volgens mij werd hij vroeger gepest op school
quote:Als dat zo is dan is hij niet meer dan een complot denker en niet zo intelligent als er verondersteld wordt.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
Bosma geloofd toch zelf niet echt die onzin die hij verkondigd?
Dat kan toch niet?
quote:Wat eerder ook al werd gezegd, zulke mensen kunnen het nooit goed doen.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef Lkw het volgende:
Ah gossie, nou is ze zielig en protestmoslima geworden. Wat een doorzichtige tactiek.
Deerniswekkend hoor.
quote:Je gebrek aan inhoud in je reacties zegt wat mij betreft genoeg. Het is maar goed dat we hier een aantal mensen hebben rondlopen die zo nu en dan met opmerkingen als 'tequila, lekker' strooien.
quote:Ja, maar Lkw heeft al een mening voordat de uitzending begon en kan daar natuurlijk niet vanaf wijken. Wat die mevrouw ook zegt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een keer heel hard BOE roepen als hij door een steeg loopt lijkt me leuk
quote:Je moet mij geen zaken in de mond leggen die ik niet stel graag.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat eerder ook al werd gezegd, zulke mensen kunnen het nooit goed doen.
Als ze niet dat gezegd had over dat ze interesse heeft gekregen in de islam (meer om de punten van de PVV te willen begrijpen in plaats van door invloeden van vrienden of zo...), dan was het weer 'ja, maar deze vrouw is zooo perfect ingeburgerd, dat is nep! Wat een doorzichtige tactiek weer om zo'n iemand hier aan tafel te zetten, dat is natuurlijk geen normaal beeld, moslims worden weer te positief neergezet!'
Zo kan je alles wel krom praten...
quote:Hoe flauw (en niet waar).Op vrijdag 29 oktober 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar Lkw heeft al een mening voordat de uitzending begon en kan daar natuurlijk niet vanaf wijken. Wat die mevrouw ook zegt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Henk en Ingrid zullen nu vast op de bank zitten en tegen elkaar zeggen "die Bosma zegt wat wij denken"
quote:Opwarming van de aarde, niet belangrijk...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:43 schreef msnk het volgende:
Die er écht toe doet nog wel.
Vond die kerel die over zeepiemels zat te praten interessanter
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je moet mij geen zaken in de mond leggen die ik niet stel graag.
Dank u.
quote:Wat was dan de strekking van deze post? Daar trek je toch direct haar rol in twijfel, alsof zo'n vrouw daar met een vooraf bedachte 'tactiek' gaat zitten of geplaats wordt door de redactie om lekker eens in de slachtoffer rol te kunnen gaan praten of zo...Ah gossie, nou is ze zielig en protestmoslima geworden. Wat een doorzichtige tactiek.
Deerniswekkend hoor.
quote:Gezien de tijdstip van je post dacht ik dat je het over die islamdiscussie had.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:46 schreef custodian het volgende:
[..]
Opwarming van de aarde, niet belangrijk...
quote:Zichtbaar inderdaadOp vrijdag 29 oktober 2010 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
Bosma zit te genieten van de verhalen uit de linkse kerk.
quote:Gelukkig nemen sommige mensen zich niet zo serieus als jij... Zou toch een beklemmende wereld zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je gebrek aan inhoud in je reacties zegt wat mij betreft genoeg. Het is maar goed dat we hier een aantal mensen hebben rondlopen die zo nu en dan met opmerkingen als 'tequila, lekker' strooien.
quote:Mijn post was duidelijk genoeg. Maar goed.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Wat was dan de strekking van deze post? Daar trek je toch direct haar rol in twijfel, alsof zo'n vrouw daar met een vooraf bedachte 'tactiek' gaat zitten of geplaats wordt door de redactie om lekker eens in de slachtoffer rol te kunnen gaan praten of zo...
Of bedoelde je iets heeel anders? Want dan bleek dat ook niet echt uit je post...
quote:Wat een levensgenieters zegOp vrijdag 29 oktober 2010 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
Bosma zit te genieten van de verhalen uit de linkse kerk.
quote:Allesbehalve een beklemmende wereld, en ik kan het beamen.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Gelukkig nemen sommige mensen zich niet zo serieus als jij... Zou toch een beklemmende wereld zijn.
quote:Ok, die islamdiscussie is idd een voorbeeld van een waanvandedag onderwerp.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Gezien de tijdstip van je post dacht ik dat je het over die islamdiscussie had.
quote:Dus ze mag niet zeuren als ze wordt beledigd? Kom nou tochOp vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mijn post was duidelijk genoeg. Maar goed.
Zij nam idd haar toevlucht tot de befaamde tactiek van het 'slachtoffertje' spelen, ofwel (in dit geval): ze legt de verantwoordelijkheid voor haar eigen handelen buiten zichzelf. Ik vind dat een zeer groot zwaktebod én irritant als mensen die toer opgaan.
Waarom je het opeens over de redactie hebt, begrijp ik niet. Ik noem het nergens en heb er zelfs niet aan gedacht dat het geënsceneerd zou kunnen zijn.
quote:Op welke wijze voelde ze zichzelf als slachtoffer dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef Lkw het volgende:
Zij nam idd haar toevlucht tot de befaamde tactiek van het 'slachtoffertje' spelen, ofwel (in dit geval): ze legt de verantwoordelijkheid voor haar eigen handelen buiten zichzelf. Ik vind dat een zeer groot zwaktebod én irritant als mensen die toer opgaan.
quote:Zeuren is heel wat anders. Waarom introduceer je nu een nieuwe term? Natuurlijk mag je zeuren of van je afbijten als je beledigd wordt of denkt dat men je beledigt. Prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus ze mag niet zeuren als ze wordt beledigd? Kom nou toch
Niet alles wat je niet aan staat is meteen nep
quote:Nou ja, een weloverwogen weerwoord geven vind ik iets anders dan slachtoffer spelen. Plus dat ik het wel van enige vooringenomenheid vind getuigen als je er vanuit gaat dat iemand welbewust een 'rol' aanneemt in een gesprek, omdat het makkelijk zou zijn of iets. Die vrouw straalde nou juist eens uit dat ze wist waar ze het over had.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mijn post was duidelijk genoeg. Maar goed.
Waarom je het opeens over de redactie hebt, begrijp ik niet. Ik noem het nergens en heb er zelfs niet aan gedacht dat het geënsceneerd zou kunnen zijn.
quote:Dat leg ik uit in dezelfde post als je quote. Ze dacht nooit veel na over de islam, maar nu is ze opeens protestmoslima geworden. En dat is - volgens haar - de schuld van Wilders cs. Komt op mij behoorlijk slachtofferachtig over. Net alsof ze zelf geen eigen wil heeft hierin.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op welke wijze voelde ze zichzelf als slachtoffer dan?
quote:Dan heb ik het verkeerd begrepen. Sorry daarvoorOp zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zeuren is heel wat anders. Waarom introduceer je nu een nieuwe term? Natuurlijk mag je zeuren of van je afbijten als je beledigd wordt of denkt dat men je beledigt. Prima.
Maar lees onze discussie terug, die gaat over iets anders.
quote:Een tactiek kan ook ingesleten zijn. Ze kwam niet over alsof ze een voorgenomen houding etaleerde, dat ben ik met je eens. Maar dat doet - wat mij betreft - niets af aan het feit dat ik het een goedkope methode vindt om een ander te overtuigen: 'Ik word wat jij niet wilt, juist omdat je tegen me zegt dat je dat niet wilt'. Het heeft iets kinderachtigs.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, een weloverwogen weerwoord geven vind ik iets anders dan slachtoffer spelen. Plus dat ik het wel van enige vooringenomenheid vind getuigen als je er vanuit gaat dat iemand welbewust een 'rol' aanneemt in een gesprek, omdat het makkelijk zou zijn of iets. Die vrouw straalde nou juist eens uit dat ze wist waar ze het over had.
En wat jij beoordeelt als het 'buiten zichzelf leggen' vat je naar mijn mening verkeerd op: ze zegt niet 'door de PVV word ik moslim', maar ze chargeerde iets door te zeggen dat het juist heel erg contraproductief is om te doen wat de PVV doet. Zelfs allochtonen die niks met de Islam en het geloof hebben krijgen er interesse in en zij op een manier om de redenaties en denkbeelden van de PVV beter te kunnen begrijpen. En ik denk dat het een prima punt was van haar en dat had niks te maken met het afschuiven van verantwoordelijkheid of iets, want ze is nu helemaal geen losgeslagen moslima geworden of iets 'die de schuld aan de PVV geeft' en geen zelfreflectie heeft, want ze benoemt notabene haar hele gedachtegang gewoon duidelijk.
quote:Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je de correlatie maakt tussen het aanwijzen van een oorzaak en het gevoel hebben dat iemand zichzelf in een slachtofferrol plaatst. De 'vrije' wil is overigens sowieso een heikel punt, waarover filosofen en psychologen maar al te vaak over zijn gevallen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:03 schreef Lkw het volgende:
Dat leg ik uit in dezelfde post als je quote. Ze dacht nooit veel na over de islam, maar nu is ze opeens protestmoslima geworden. En dat is - volgens haar - de schuld van Wilders cs. Komt op mij behoorlijk slachtofferachtig over. Net alsof ze zelf geen eigen wil heeft hierin.
quote:Nou, dat geeft niet hoor. Misschien ben ik iets te stellig in mijn woorden, waardoor je denkt dat ik vind dat mensen altijd hun mond moeten houden, ondanks dat ze zich beledigd voelen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Sorry daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |