quote:Dat is De Haas zelf schuld.Op donderdag 28 oktober 2010 23:14 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt zo een issue gemaakt van een brief met een foute toon die verkeerd valt? Hou liever een discussie over het onderwerp zelf.
quote:Ze heeft haar excuses toch aangeboden? Nou, klaar. Ik snap niet dat ze zich daar nog eens publiekelijk moet verantwoorden.
quote:Ze kan dat wel gedaan hebben, er droop totaal geen spijt of wroeging af net op tv. Vuil babbelziek, onbetrouwbaar wicht.Op donderdag 28 oktober 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft haar excuses toch aangeboden? Nou, klaar. Ik snap niet dat ze zich daar nog eens publiekelijk moet verantwoorden.
quote:In tegenstelling tot Stef BlokOp donderdag 28 oktober 2010 23:22 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Cohen is lekker bezig
quote:Wassenaars.Op donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Wat voor accent heeft die Blok?
Kan het niet helemaal thuis brengen. Soms beetje Utrechts, soms Zuid-Hollands, soms brallerig?
quote:Klinkt als een platte Rotterdammert die bij een studentenkoor wil horenOp donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Kan het niet helemaal thuis brengen. Soms beetje Utrechts, soms Zuid-Hollands, soms brallerig?
quote:Hahah dat had ik dus ook, ik dacht een Rotterdams accent te horen die hij wil verbergen met een kak accent, alleen.. hij komt uit Emmeloord en heeft in Groningen gestudeerdOp donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
quote:Doe geen moeite, het Katholiek Nieuwsblad heeft alle verwijzingen naar Mariska de Haas verwijderd uit angst voor rellen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
Ze komt er wel erg makkelijk af. Ik voel oprechte haat ten opzichte van dat wijf. Ik ga haar morgen bellen of mailen denk ik.
quote:Heb haar maar even getweetOp donderdag 28 oktober 2010 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, het Katholiek Nieuwsblad heeft alle verwijzingen naar Mariska de Haas verwijderd uit angst voor rellen.
Waar zijn Dexter en Max Payne als je ze nodig hebt? Dat zijn twee mannen die onrecht niet onbestraft laten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |