quote:Een premier loopt op eieren...die hoort te weten dat al z'n woorden op een weegschaal worden gelegd...het was gewoon niet slim om je op deze manier uit te drukken...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Bij de mensen die het erin wilden horen wel ja..
quote:Tja ze doen het nooit goed he?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
Wat heb ik een hekel aan immigranten als mevrouw. Die pseudo-interesse en overdrevenheid in het laten zien van een geslaagd inburgering door te trachten over elk onderwerp een mening te hebben.
quote:Dat ben ik volledig met je eens. Maar dat is wat anders dan 'm in de schoenen schuiven dat hij racistisch of discriminerend zou zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een premier loopt op eieren...die hoort te weten dat al z'n woorden op een weegschaal worden gelegd...het was gewoon niet slim om je op deze manier uit te drukken...
quote:(wat hij dus ook niet stelde)Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt me een zeer zinvolle discussie...principieel is het heel fout om wel iemand met een Zweeds paspoort en niet iemand met een Turks paspoort toe te laten tot een Kabinet.
quote:Precies..als ze met een hoofddoek (onze grote blonde leider heeft er een ander woord voor) op haar kinderen had gepast, dan was het ook niet goed geweest...
quote:Ja, stel je voor dat ze gewoon Nederlands is en volledig ingeburgerd. Dan voldoet ze niet meer aan de vooroordelen. En al helemaal erg als ze slimmer blijkt te zijn als haar tafelgenoten.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
Wat heb ik een hekel aan immigranten als mevrouw. Die pseudo-interesse en overdrevenheid in het laten zien van een geslaagd inburgering door te trachten over elk onderwerp een mening te hebben.
quote:Beter gaan ze idd ongeletterd thuis zitten, 6 kinderen baren en af en toe met de bus boodschappen doen. Straks nemen ze onze banen nog in, stel je voor!!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Die te beroerd is om de Turkse regering op haar plek te wijzen door te wijzen op het feit dat haar bemoeienis in landen die een sterk Turks minderheid hebben, ongewenst is.
quote:De man straalt het tegengestelde uitOp vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef Tem het volgende:
levenslust bij rechts? voornamelijk azijnpissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |