quote:Oost-Indisch doof en blind.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:58 schreef Integreerbeer het volgende:
Goed gedicht.
En Stef Blok heeft nu ook al moeite met luisteren. Dit wordt nog wat.
quote:Volgens mij was dat de uiterste leeftijd van de vrouw om die ingevroren cellen weer te implanteren, bevrucht en al, in België. In Nederland is dat 45 jaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Integreerbeer het volgende:
Toch vraag ik me af wat de impact is van 47 jaar vrieskou op de cellen.
quote:Ow, nja ik ben ook niet meer helemaal helder.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de uiterste leeftijd van de vrouw om die ingevroren cellen weer te implanteren, bevrucht en al, in België. In Nederland is dat 45 jaar.
quote:Ik ook niet, want er staat dat die eicellen in België geïmplanteerd worden als de vrouw 47 is.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:12 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Ow, nja ik ben ook niet meer helemaal helder.
quote:Andersom.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:34 schreef Terreros85 het volgende:
Martin Bosma is ook zo'n Wilders-papegaai.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:34 schreef Terreros85 het volgende:
Martin Bosma is ook zo'n Wilders-papegaai.
quote:Bosma is journalist dus die kan wel schrijven. Maar ik heb hem nooit betrapt op een eigen mening.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Andersom.
Bosma schrijft veel van de teksten die Wilders uitspreekt.
quote:Waar is de 5e gastOp vrijdag 29 oktober 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Funda Müjde
Turkse regering boos op premier Rutte door de paspoortkwestie.
#
Martin Bosma
PVV-Kamerlid over de 'linkse elite'.
#
Dirk Draulans
Belgisch bioloog over bedreigde diersoorten.
#
Wim Helsen
De schrijver zat een week lang afgezonderd op een onbewoond eiland.
quote:Ik vrees voor de heer Blok dat deze ziektes allemaal geschrapt worden uit het basispakket door dit kabinet.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oost-Indisch doof en blind.
Ik weet niet of deze ziektes vergoed worden door DSW...
quote:Ik ben gelukkige niet de enige die zich zat te irriteren aan die domme christelijke blonde tyfusmutsOp donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef Omniej het volgende:
Wat een kulargumenten gebruikt die doos zeg....
quote:Dirk is leuk, maar de rest, waarom weeeeeeeeeeeeeeeeer PVVOp vrijdag 29 oktober 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Funda Müjde
Turkse regering boos op premier Rutte door de paspoortkwestie.
#
Martin Bosma
PVV-Kamerlid over de 'linkse elite'.
#
Dirk Draulans
Belgisch bioloog over bedreigde diersoorten.
#
Wim Helsen
De schrijver zat een week lang afgezonderd op een onbewoond eiland.
quote:Vergis je niet in Bosma. Is slimme vent met verkeerde opvattingen, maar zeker niet wereldvreemd.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef venomsnake het volgende:
Ach, zo'n wereldvreemde PVV kneus aan tafel is ook wel weer lachen...
quote:Hij heeft er zelfs een boek over geschreven.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef venomsnake het volgende:
Als je komt klagen over de "linkse elite" ben je wmb wereldvreemd!
quote:Klopt. Echter, de manier waarop ze werd behandeld door P&W was ook zeer pijnlijk. Het absolute tegendeel van goede journalistiek. Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijken. Men was overduidelijk van tevoren al van plan om haar aan de schandpaal te nagelen, wat haar inbreng ook mocht zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:45 schreef ShadyLane het volgende:
Die mevrouw was echt pijnlijk om aan te horen. Dapper dat ze is gekomen, maar ze had het beter niet kunnen doen.
quote:Het Huilie-huilie van de Amsterdamse grachtengordel zal ongetwijfeld ook ter sprake komenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht oneliners als:
Het failliet van...
Het falen van....
Linkse Kerk...
Linkse elite....
Alochtonenknuffelen....
Thee drinken.....
Streep de bingokaart door.
quote:Linkse mediaOp vrijdag 29 oktober 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht oneliners als:
Streep de bingokaart door.
quote:Dat betekent nog niet dat Rutte niet de fout in ging.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:11 schreef Lkw het volgende:
Wat een gelul toch weer over dit onderwerp. Het is allang duidelijk wat Rutte bedoelde, hij heeft het duidelijk toegelicht.
quote:Dit lijkt me een zeer zinvolle discussie...principieel is het heel fout om wel iemand met een Zweeds paspoort en niet iemand met een Turks paspoort toe te laten tot een Kabinet.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:11 schreef Lkw het volgende:
Wat een gelul toch weer over dit onderwerp. Het is allang duidelijk wat Rutte bedoelde, hij heeft het duidelijk toegelicht.
quote:Dat stelde Rutte dan ook niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt me een zeer zinvolle discussie...principieel is het heel fout om wel iemand met een Zweeds paspoort en niet iemand met een Turks paspoort toe te laten tot een Kabinet.
quote:Valt wel meeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Wat een uber arrogante kop heeft die PVV'er.
quote:Hij pakte het dom en onhandig aan, maar dat maakt 'm nog niet tot racist of discriminator (wat deze te hard, te snel en te fanatiek pratende Turkse betoogt).Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat Rutte niet de fout in ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |