quote:omdat je adblock moet uitzettenOp donderdag 28 oktober 2010 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
ps Waarom kan ik geen reacties van anderen meer mee-quoten in de nieuwe layout ?
quote:dat kan welOp donderdag 28 oktober 2010 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
1. Prachtig gedicht, helaas is 't nodig.
2. Wat een flapdrol is die Blok.
3. Wanneer stuurt de PvdA nou die drol van een Cohen 'ns terug naar Amsterdam.
4. Wat een zeikwijf met d'r kinderwens.
ps Waarom kan ik geen reacties van anderen meer mee-quoten in de nieuwe layout ?
quote:Waar bemoei jij je eigenlijk mee?Op donderdag 28 oktober 2010 23:50 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Fijn dat je jouw kritiek jegens hem ook ondersteunt met argumenten
quote:Dat wil je niet weten...Op donderdag 28 oktober 2010 23:52 schreef Loedertje het volgende:
Wie /wat is dat mens in het felroze met dat blonde haar?
quote:Ik luister met een half oor maar ze weet over elk onderwerp alles beter, abortus doen vrouwen altijd zonder na te denken, háár schoonvader was perfect en leerde zichzelf alle talen etc etc.
quote:De zus van broer Konijn, mevrouw Haas.Op donderdag 28 oktober 2010 23:52 schreef Loedertje het volgende:
Wie /wat is dat mens in het felroze met dat blonde haar?
quote:Ze is van de katholieke kerk, snap je.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik luister met een half oor maar ze weet over elk onderwerp alles beter, abortus doen vrouwen altijd zonder na te denken, háár schoonvader was perfect en leerde zichzelf alle talen etc etc.
Pfieuw, je zal zo'n collega hebben.
quote:Geloof me, ik wil Mariska de Haas niet nemen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef borisz het volgende:
Die katholieke wil nu genomen worden alleen lult ze er om heen.
quote:Mariska OrbánOp donderdag 28 oktober 2010 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze is van de katholieke kerk, snap je.
quote:Ik durf zelfs te stellen dat Mariska de Haas alle moeders die abortus plegen dood wenst.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik luister met een half oor maar ze weet over elk onderwerp alles beter, abortus doen vrouwen altijd zonder na te denken, háár schoonvader was perfect en leerde zichzelf alle talen etc etc.
Pfieuw, je zal zo'n collega hebben.
quote:Jij hebt een lijntje met de almachtige zodat je dat weet ?Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik durf zelfs te stellen dat Mariska de Haas alle moeders die abortus plegen dood wenst.
quote:Alleen *moeders* die abortus plegen?Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat Mariska de Haas alle moeders die abortus plegen dood wenst.
quote:Je valt mij aan omdat ik ouder ben dan jij en inhoudelijk noem je geen enkel argument.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben het met hem oneens. Hij heeft een mening, ik ook, en die gaan geen van beiden veranderen en da's prima. Verder zeg ik alleen dat ik me altijd aan hem erger, maar dat dat verder ook geen probleem is. Wat is nu je probleem?
quote:Ik heb hem ook gelezen, heel laf dat mensen hun gelijk willen bewijzen ten koste van een prominent iemand.Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mariska Orbán
Heb de brief gevonden, wat een walgelijk persoonsgericht stukje.
quote:En ik durf te stellen dat dat niet zo is.Op donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:En je snapt de uitdrukking ook al niet.Op donderdag 28 oktober 2010 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geloof me, ik wil Mariska de Haas niet nemen.
Voor, tijdens en na het zingen blijf ik in de kerk...
| 1 |
quote:Ik bedoelde vrouwen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alleen *moeders* die abortus plegen?
quote:Beetje goedkoop en kinderachtig studentikoos scoren zonder inhoudelijke argumenten. Maar dat vergeef ik je hoor.[b]Op vrijdag 29 oktober 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
quote:Knul, ik keek al voor 1960 naar het journaal.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef Omnifacer het volgende:
Zulke teksten dus, beetje dat paternalistische gelul, die houding van: kinderen, ik weet het beter want ik keek in 1978 al naar het journaal. Maar nogmaals: geen hard feelings hoor, voor zover het je iets interesseert.
quote:Nee, het is schier onmogelijk om contact te leggen met hem.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:00 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Jij hebt een lijntje met de almachtige zodat je dat weet ?
quote:Jouw mening over die dichter verschilt van die van mij. Zoals bleek. Echter: jij roept dan meteen dat ik er niks van snap, en ik voel dan totaal geen aanvechting te bewijzen dat ik er wel iets van snap.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Knul, ik keek al voor 1960 naar het journaal.
Maar wat is je punt? Met welke mening was je het oneens?
quote:Dus dan zoek je de persoonlijke aanval als redmiddel?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Omnifacer het volgende:
en ik voel dan totaal geen aanvechting te bewijzen dat ik er wel iets van snap.
quote:Ik zoek geen persoonlijke aanval, ik zei alleen dat ik me erger aan je houding, dat is iets anders. Ik heb namelijk geen reden om je persoonlijk aan te vallen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus dan zoek je de persoonlijke aanval als redmiddel?
Sterk hoor. Zo discussiëren.
quote:Niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zoek geen persoonlijke aanval, ik zei alleen dat ik me erger aan je houding, dat is iets anders. Ik heb namelijk geen reden om je persoonlijk aan te vallen.
quote:Niet persoonlijk en wel inhoudelijk?Op donderdag 28 oktober 2010 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ah, Lex Goudsmit is gearriveerd.
Ik begrijp het prima en heb geen behoefte aan jouw belegen uitleg.
quote:goed gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 00:39 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk is het een hele zielige vrouw die zo erg geïndoctrineerd is door de kerk dat ze zelf niet meer door heeft wat een onzin en kwetsende taal ze uitkraamt. wat een narigheid zeg, weg met religieuze instellingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |