quote:omdat je adblock moet uitzettenOp donderdag 28 oktober 2010 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
ps Waarom kan ik geen reacties van anderen meer mee-quoten in de nieuwe layout ?
quote:dat kan welOp donderdag 28 oktober 2010 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
1. Prachtig gedicht, helaas is 't nodig.
2. Wat een flapdrol is die Blok.
3. Wanneer stuurt de PvdA nou die drol van een Cohen 'ns terug naar Amsterdam.
4. Wat een zeikwijf met d'r kinderwens.
ps Waarom kan ik geen reacties van anderen meer mee-quoten in de nieuwe layout ?
quote:Waar bemoei jij je eigenlijk mee?Op donderdag 28 oktober 2010 23:50 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Fijn dat je jouw kritiek jegens hem ook ondersteunt met argumenten
quote:Dat wil je niet weten...Op donderdag 28 oktober 2010 23:52 schreef Loedertje het volgende:
Wie /wat is dat mens in het felroze met dat blonde haar?
quote:Ik luister met een half oor maar ze weet over elk onderwerp alles beter, abortus doen vrouwen altijd zonder na te denken, háár schoonvader was perfect en leerde zichzelf alle talen etc etc.
quote:De zus van broer Konijn, mevrouw Haas.Op donderdag 28 oktober 2010 23:52 schreef Loedertje het volgende:
Wie /wat is dat mens in het felroze met dat blonde haar?
quote:Ze is van de katholieke kerk, snap je.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik luister met een half oor maar ze weet over elk onderwerp alles beter, abortus doen vrouwen altijd zonder na te denken, háár schoonvader was perfect en leerde zichzelf alle talen etc etc.
Pfieuw, je zal zo'n collega hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |