quote:
quote:Realm: Auchindoun
quote:
quote:Realm: Aszune
quote:Realm: Azuremyst
quote:MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)
quote:Realm: BloodfeatherIan_Nick
Xtabay-(H)- Shaman (80)
quote:Realm: Burning LegionRolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
quote:Realm: Burning SteppesThe_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
quote:Realm: Chamber of Aspects
quote:Realm: Darkspear
quote:Realm: Darksorrow
quote:Realm: Emerald Dream
quote:Realm: Grim Batol
quote:Realm: Hellfire
quote:Realm: Haomarush
quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
quote:Realm: Kazzak
quote:Realm: Khadgar
quote:Realm: Laughing Skull
quote:Realm: Lightnings BladeSpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
quote:Realm: Outland
quote:Realm: Ravenholdt
quote:
quote:Realm: Skullcrusher
quote:Realm: The Sha'tarMarkyB
Xtype-(A)- Death Knight
quote:Realm: Terenas
quote:Realm: Turalyon
quote:
quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SharQueDo
Icebear-(A)- Druid (80)
quote:SuccesOp donderdag 28 oktober 2010 17:08 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Over 2 weken weer spelen :3, eerst ff door de examenweek heen en dan maar is level 80 opzoeken
quote:Real life gaat altijd voorOp donderdag 28 oktober 2010 17:08 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Over 2 weken weer spelen :3, eerst ff door de examenweek heen en dan maar is level 80 opzoeken
quote:Erg leuk maar als je het nooit gedaan heb is het wel moeilijk.Op donderdag 28 oktober 2010 17:21 schreef Ulreazj het volgende:
Vanavond misschien bane of the fallen king 10man proberen.
quote:Maar dan moet ik elke keer klikkenOp donderdag 28 oktober 2010 18:49 schreef Stekelbees het volgende:
Die launcher scanned op virussen/keyloggers enz. Beter gebruik je hem gewoon.
quote:Ja niet voor niks HCOp donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Erg leuk maar als je het nooit gedaan heb is het wel moeilijk.
Trouwens iemand hier waar de launcher blijft komen als je wow start ook al is het niet aangevinked
quote:Maar ikzelf had het de eerste keer zwaar onderschat (ook al haalde we het de eerste keer meteen op 10m na 6-7 wipes in p3
quote:Huh? Geupgrade naar Cata?Op donderdag 28 oktober 2010 19:41 schreef Blistering het volgende:
Net geupgrade naar WoW Cataclysm, god bless online upgrades
quote:http://eu.battle.net/en/int?r=wowOp donderdag 28 oktober 2010 19:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Huh? Geupgrade naar Cata?
Ah, ik zie het al op Battle.net
quote:Had ik nog niet gezienOp donderdag 28 oktober 2010 19:41 schreef Blistering het volgende:
Net geupgrade naar WoW Cataclysm, god bless online upgrades
quote:gaat dan volgens mij automatisch via je WoW launcher , correct me if i am wrongOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer kan je trouwens cata downloaden?
quote:Nee hoor, ik had laatst een trouwerij van mijn broer, maar er stond een raid gepland met mijn guild, dus dat ging voor. Ik ben daar heel consistent in. Afspraak is afspraak, ook al is het maar WoW.Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Real life gaat altijd voor![]()
Veel succes inderdaad!
quote:Ik geloof geen hol van wat je net allemaal zegtOp donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had laatst een trouwerij van mijn broer, maar er stond een raid gepland met mijn guild, dus dat ging voor. Ik ben daar heel consistent in. Afspraak is afspraak, ook al is het maar WoW.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat dan volgens mij automatisch via je WoW launcher , correct me if i am wrong
quote:Idd, voor de digi download moet je waarschijnlijk bijna hetzelfde bedrag neerleggen maar je krijgt er verder niks voor, alleen de 'toegang' om het te downloadenOp donderdag 28 oktober 2010 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Blizz verdient hier echt weer veel geld aan. Ik denk dat er echt veel spelers die naast de digitale download ook een fysieke game kopen uit de winkel of online shop. Kan het ze ook niet kwalijk nemen![]()
quote:Als ik had genoeg faceroll mischienOp vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd, voor de digi download moet je waarschijnlijk bijna hetzelfde bedrag neerleggen maar je krijgt er verder niks voor, alleen de 'toegang' om het te downloadenMooi marketingtruukje voor al die
sukkelsarme drommels die voor server first willen gaan
Zijn er hier trouwens die een dergelijke titel wel eens gehaald hebben/willen gaan halen?
quote:Om de één of andere reden is het erg aanlokkelijk om nu al te upgraden, maar ik wacht gewoon fijn tot mijn CE afgeleverd wordt. Zolang ik de cataclysm maar kan meemaken. En daar heb je, ironisch genoeg, de uitbreiding niet per se voor nodig.Op donderdag 28 oktober 2010 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Blizz verdient hier echt weer veel geld aan. Ik denk dat er echt veel spelers die naast de digitale download ook een fysieke game kopen uit de winkel of online shop. Kan het ze ook niet kwalijk nemen![]()
quote:Tenzij dit echt een grap is.Op donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had laatst een trouwerij van mijn broer, maar er stond een raid gepland met mijn guild, dus dat ging voor. Ik ben daar heel consistent in. Afspraak is afspraak, ook al is het maar WoW.
quote:Ik zou niet weten wat ik met die cd-roms aan moet. Ik weet niet eens waar ik die van mij nu heb liggen. Als ik een fresh instal moet doen, dan download ik nu ook de installer van de site van blizzard.[b]Op vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef GlenSpey het
Idd, voor de digi download moet je waarschijnlijk bijna hetzelfde bedrag neerleggen maar je krijgt er verder niks voor, alleen de 'toegang' om het te downloadenMooi marketingtruukje voor al die
quote:Slaat nergens op. Als je gewoon wilt spelen als Cataclysm wordt vrijgegeven is het toch een stuk makkelijker? Win win situatie! SCHEELT NATUURLIJK OOK MET HET MILIEU!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zijn er hier trouwens die een dergelijke titel wel eens gehaald hebben/willen gaan halen?
quote:Ik vind het juist tof om het doosje te hebben. En liefst ook alles dat erbij hoortOp vrijdag 29 oktober 2010 07:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met die cd-roms aan moet. Ik weet niet eens waar ik die van mij nu heb liggen. Als ik een fresh instal moet doen, dan download ik nu ook de installer van de site van blizzard.
Vind het dus ideaal dat ik nu niet zo'n schijfje hoef te kopen om het spel te krijgen. Enige wat jij misschien meer krijgt is een boekje waar je 1 keer in kijkt, en die dan op zolder verdwijnt.
quote:mijn tips opgevolgd ?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het juist tof om het doosje te hebben. En liefst ook alles dat erbij hoort
WIl ook graag de collector's edition hebben van Cata maar ik kan nergens vinden waar ik die kan bestellen.![]()
Stond gisteren te chillen in Org, te wachten op een bg, word ik gewoon 2x gewhisperd met de vraag of ik mee wil met de weekly (ToC)
Best wel een teken dat ik een beetje fatsoenlijk end-game ingericht ben geloof ik :3Met m'n eerste char
Jaar over gedaan
quote:Eerst wel ja, maar na de patch is er natuurlijk zoveel veranderd dat er veel niet meer van toepassing wasOp vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef jagga het volgende:
[..]
mijn tips opgevolgd ?
Hoe zitten jullei nu trouwens met raiden ? Ik vermaak mij heel erg met mijn resto/feral druid op het moment en zit eraan te denken hem te serverchangen om "opnieuw" te beginnen zeg maar
en ik wil wat raiding experience op doen (nja dat heb ik al maar nooit als healer)
quote:Oh dankjeOp vrijdag 29 oktober 2010 10:34 schreef jagga het volgende:
@ merovigliosa
Je bent goed bezig!![]()
![]()
Heb net effe op je armory gespiekt, en met sprongen vooruit gegaan sinds de laatste keer dat ik keek
quote:Hmm ik beschouw mijn druid nu een beetje als main, heb sinds de patch ik denk 2 uurtjes gespeeld op mijn warrior en dus helemaal nog niet geraid.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerst wel ja, maar na de patch is er natuurlijk zoveel veranderd dat er veel niet meer van toepassing wasMaar ik blijf je natuurlijk eeuwig dankbaar.
![]()
Onze guild doet nu iedere week de weekly en we zijn begonnen in ICC. Gaat behoorlijk prima dus best kans dat we het nog meer gaan doenEr komen ook steeds meer lvl80s bij dus denk dat we binnenkort genoeg mensen hebben voor 2 raiding groups. Nu zitten we er een beetje tussenin (man of 12, 13 online die mee kunnen) en moeten dus soms mensen teleurstellen.
Maar we hebben (veel) meer behoefte aan een tankhealers hebben we genoeg
quote:Echt? Woooeehoeeei!!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Hmm ik beschouw mijn druid nu een beetje als main, heb sinds de patch ik denk 2 uurtjes gespeeld op mijn warrior en dus helemaal nog niet geraid.
Weet je ik doe het gewoon. Druid duw ik in mijn Main's guild. Warrior ga ik transferren.
Nieuwe mensen, nieuwe server, nieuwe start![]()
*gaat application schrijven op Mero's forum*
quote:oh ja. mera noujaOp vrijdag 29 oktober 2010 11:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt? Woooeehoeeei!!![]()
![]()
![]()
het is trouwens merA
quote:Ik gok van wel, aangezien Hurkie dit weekend druk isOp vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
De guild captains zijn trouwens vanavond pas online, dan weet je dat
En we hebben geloof ik de weekly gepland, weet niet hoeveel mensen er al meegaan maar wie weet kun je meteen al mee haha
quote:Verkopen ze daar ook de collector's edition??Op vrijdag 29 oktober 2010 11:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Mediamarkt Rotterdam Centrum gaat in ieder geval wel weer een midnight sale doen! Heb ff emailcontact met ze gelegd! Dus daar ga ik mijn versie halen!
En ik ben geupgrade tot officer in mijn guild!Wat voel ik me de baaaaaas! Niet dat we iets bijzonders doen qua raiden ofsow de laatste tijd!
quote:Oeh daar heb ik ook een pasje van. Ook in BredaOp vrijdag 29 oktober 2010 11:33 schreef lifeblind het volgende:
De Gamemania winkels doen ook een midnight sale. Die in breda in ieder geval welMaar ik heb de digitale versie gisteren al gekocht, dus die download begint binnenkort
quote:Ja, dat heb ik zelf ook gedaan toen ik startte. Een bestaand account nodigde mij uit voor RAF en ik dan weer een vriend. Het enige is dat degene die in het midden zit zeg maar altijd mee moet spelen want als de andere twee samen spelen krijgen ze geen 300% xp.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:39 schreef Sarg het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb een vraag mischien dat iemand het antwoord weet
Het gaat over recruit a friend, Ik wil daar een maat voor uitnodigen maar kan deze maat zodra hij een member is dan ook weer iemand uitnodigen zodat we met zn 3en 300% xp krijgen en mijn maat en ook ik de rocket mount krijgen?
We willen dit zaterdag opstellen ik heb al 3 computers met wow dus willen we eigenlijk gelijk beginnen.
Alvast bedankt voor de reacties
quote:Aah hartstikke mooi, bedankt!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelf ook gedaan toen ik startte. Een bestaand account nodigde mij uit voor RAF en ik dan weer een vriend. Het enige is dat degene die in het midden zit zeg maar altijd mee moet spelen want als de andere twee samen spelen krijgen ze geen 300% xp.
quote:7 december is op dinsdag, dus je moet weer naar school/werk die dag, dus je hoort om 00:01 in bed te liggen!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:29 schreef Amnistia het volgende:
Zo ik heb gister oojk de cataclysm download geupgrade
En hij is al binnen dus 7 december kan ik om 00.01 gelijk speulen
quote:Had je niet beter even op wowhead kunnen kijken?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:23 schreef lifeblind het volgende:
Ach, ik dacht gisteren even die achievement met die 25 verschillende drinks te halenHad er 23, moest er nog 2... ik had alleen geen flauw idee welke ik nog moest
Toen maar op de AH de meest exotisch klinkende drinks gekocht, en nummer 9 en 10 waren degene die ik nog moest
quote:En je hebt 10 ingots (zie TT) nodig van BWLOp vrijdag 29 oktober 2010 13:06 schreef Metonae het volgende:
Ik krijg mijn Red Scepter Shard dus nooit he >< 90% van de server is niet attuned voor BWL en als ze dat wel zijn hebben ze de shard ook nodig. Waar zijn de mensen die attuned zijn en gewoon meegaan voor de achievement
quote:Die heb ik allemaal alOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je hebt 10 ingots (zie TT) nodig van BWLDat is dus meerdere runs sowieso.
quote:Attuned voor BWL?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:06 schreef Metonae het volgende:
Ik krijg mijn Red Scepter Shard dus nooit he >< 90% van de server is niet attuned voor BWL en als ze dat wel zijn hebben ze de shard ook nodig. Waar zijn de mensen die attuned zijn en gewoon meegaan voor de achievement
quote:Weekly toc? Bij ons op de realm is het elke keer naxx, ulduar of os. keb nog nooit een weekly toc voorbij zien komen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Stond gisteren te chillen in Org, te wachten op een bg, word ik gewoon 2x gewhisperd met de vraag of ik mee wil met de weekly (ToC)
quote:Iemand in de guild zei het, dus ik ga er van uit dat dat juist is.. Heb zelf nog niet gekeken eigenlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 13:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Weekly toc? Bij ons op de realm is het elke keer naxx, ulduar of os. keb nog nooit een weekly toc voorbij zien komen.
quote:Ja
quote:Hmm, toch die orb es vinden danOp vrijdag 29 oktober 2010 13:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
JaDan kan je een orb buiten BRS gebruiken om gelijk in BWL te komen ipv helemaal door UBRS heen te gaan eerst.
quote:wait wut ?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme Jagga
Tank bij ons is als Justin Bieber op een meisjesverjaardag.
quote:Als je voor de portal van BRS staat helemaal naar rechts de gang uitlopenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm, toch die orb es vinden danIk weet wel van die bij Molten Core, maar niet voor BWL.
quote:Dan weet ik toch nog niet welke ik nog wel en niet gedronken had? Heb deze char al 2 jaar namelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 12:54 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Had je niet beter even op wowhead kunnen kijken?
quote:Dat je alom geëerd zult worden waarschijnlijk, alleen al om het feit dat je tank bentOp vrijdag 29 oktober 2010 13:37 schreef jagga het volgende:
[..]
wait wut ?
als justin bieber op een meisjesverjaardag?![]()
Ik weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen maar het klinkt eng
quote:oh zoOp vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat je alom geëerd zult worden waarschijnlijk, alleen al om het feit dat je tank bent![]()
![]()
quote:We doen niet héél veel met TS, dus dat tref je dan.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
oh zo
als ze maar niet hysterisch gaan krijsen zoals meisjes bij van die boybands/justin bieber
quote:Mensen die dubieuze geluiden maken in Mumble worden gesilencedOp vrijdag 29 oktober 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
oh zo
als ze maar niet hysterisch gaan krijsen zoals meisjes bij van die boybands/justin bieber
quote:Ik heb tot nog toe bijna alleen maar TOC en Naxx gehad. En een paar keer ICC waar ik niks aan hebOp vrijdag 29 oktober 2010 13:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Weekly toc? Bij ons op de realm is het elke keer naxx, ulduar of os. keb nog nooit een weekly toc voorbij zien komen.
quote:Elementium is echt onmogelijk te krijgen. Heb er twee momenteel, maar die laatste 8 worden per dag duurder. Iedereen die BWL runt doet het voor de Elementium Ore. Wat een rotzooi.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je hebt 10 ingots (zie TT) nodig van BWLDat is dus meerdere runs sowieso.
quote:BWL attunement is tegenwoordig zo makkelijk: Drakkisath is te soloen (alleen heb je volgens mij nog wel 3 anderen nodig om de egg room te openen).Op vrijdag 29 oktober 2010 13:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
JaDan kan je een orb buiten BRS gebruiken om gelijk in BWL te komen ipv helemaal door UBRS heen te gaan eerst.
quote:GZOp vrijdag 29 oktober 2010 12:01 schreef Sjiznit het volgende:
JAHAAA! Reins of the Raven Lord! Eindelijk een keer echt geluk![]()
11e poging
Edit: Het is altijd fijn als je zoveel verschillende mounts farmed je er dan eindelijk ook een te pakken hebt.
quote:Nee, je hoort alleen van mensen die em snel krijgen. Iedereen die al 3 jaar bezig is hoor je nietOp vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
GZRaven Lord dropt blijkbaar verassend snel
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nee, je hoort alleen van mensen die em snel krijgen. Iedereen die al 3 jaar bezig is hoor je niet.
quote:Slapen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat gaan jullie doen in WoW op 7 dec, 12:01 's nachts?
Ik vooral questen, maar niet te snel en niet rushen. Wil vooral de nieuwe gebieden goed zien en de lore.
quote:schelden omdat ik er niet op kom?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik vooral questen, maar niet te snel en niet rushen. Wil vooral de nieuwe gebieden goed zien en de lore.
quote:inloggen, /lie en naar je scherm staren?
quote:Same, lijkt mij echt zo saai om gelijk de eerste paar dagen te beginnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:28 schreef Sjiznit het volgende:
Slapen, aangezien ik de volgende dag wel of op zoek ga naar een CE of wacht op mijn levering van mijn CE bestelling.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Ericjuh het volgende:
Same, lijkt mij echt zo saai om gelijk de eerste paar dagen te beginnen.
quote:Questen is dan als bijen die aangetrokken worden door honing. Als je 10x een beer moet slayen dan loop je samen met 100 anderen te zoeken naar een beer.
quote:Waarschijnlijk mijn mage in de buurt van de nieuwe questgebieden parkeren zodat ik daar de volgende dag, nadat ik klaar ben met werken en het doosje fysiek in de winkel heb gekocht, zo snel mogelijk in kanOp vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ConscienceNL het volgende:
quote:Dat waarschijnlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
schelden omdat ik er niet op kom?Daarna maar gewoon questen en m'n 277 gear waardeloos zien worden.
quote:Welk level is dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef Friday12 het volgende:
Dat waarschijnlijken ik denk dat ik wel gewoon rush totaan uldum heb nu vash, mount hyjal en deepholm elk 2x volledig gedaan dus die ken ik nu wel een beetje
quote:ok
quote:Het schijnt van wel, maar ik lees dat er zo op het eerste gezicht (nog?) niet veel veranderd is ten opzichte van 4.0.1. Er is ook geen officieel bericht van, maar misschien komt die morgen pas.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:14 schreef hans1988 het volgende:
Ik hoorde iets over dat 4.0.3 op de PTR beschikbaar was? Klopt dit?
quote:watOp zaterdag 30 oktober 2010 03:30 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]EINDELIJK! EINDELIJK! EINDELIJK! EINDELIJK! EINDELIJK!
Ik kreeg een Treat Bag, vroeg drie keer aan welke god ook maar wilde luisteren of er alsjeblieft een Hallowed Helm in kon zitten, ik opende de Bag en jawel... een helm!
quote:Ik ben elke fucking dag bezig met die klote achievement. Ik moet nog die Hallowed Helm én Sparkling Teeth of hoe dat ding ook heet. Nog steeds níksOp zaterdag 30 oktober 2010 03:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
watIk heb zowel de helm als de pet echt 4-5x op 2 chars.. Fucking hoge drop rates dit jaar.
quote:Ik heb er twee jaar en minstens 200 Trick or Treats over gedaan om Sinister Calling uiteindelijk te halen. Desalniettemin erg leuk om te lezen dat jij blijkbaar meer geluk hebt gehad.Op zaterdag 30 oktober 2010 03:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
watIk heb zowel de helm als de pet echt 4-5x op 2 chars.. Fucking hoge drop rates dit jaar.
quote:Ik heb ook 2 jaar lang elke dag van het festival alles gedaan om toen de Sinister Squashling te krijgen. Pas vlak voor het eind van Hallow's End had ik hem! En nu heb ik er al minstens 6 gehad of zoOp zaterdag 30 oktober 2010 04:21 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb er twee jaar en minstens 200 Trick or Treats over gedaan om Sinister Calling uiteindelijk te halen. Desalniettemin erg leuk om te lezen dat jij blijkbaar meer geluk hebt gehad.
quote:Dat is volgens mij vrij standaard, ik haalde gisteren [Sinister Calling]... geen gz. Een minuut later haalt iemand anders met blijkbaar veel aanzien een flut achi -[Ragefire Chasm] ofzoOp zaterdag 30 oktober 2010 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 jaar lang elke dag van het festival alles gedaan om toen de Sinister Squashling te krijgen. Pas vlak voor het eind van Hallow's End had ik hem! En nu heb ik er al minstens 6 gehad of zo![]()
Echt, ik ben mijn guild zo beu. Zo'n 30 mensen online gisteravond. Iemand haalt A Mask for All Occassions (goh, toch best een leuke achievement...) en op mij na niemand die er iets van zegtAls een officer [25 fish!] haalt staat iedereen gratz te roepen
quote:Ons guild is gewoon te grootOp zaterdag 30 oktober 2010 11:19 schreef GlenSpey het volgende:
Dat is volgens mij vrij standaard, ik haalde gisteren [Sinister Calling]... geen gz. Een minuut later haalt iemand anders met blijkbaar veel aanzien een flut achi -[Ragefire Chasm] ofzo- en staat er direct 3 keer gz
quote:Ik ben dol op achievements, dus tegen mij moet je het niet hebbenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:20 schreef GlenSpey het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich dit jaar niet druk heeft gemaakt om de Hallowed achi? Ik heb er echt helemaal niks mee gedaan op de daily Horseman kill na
quote:Tja... heb ik ook. Heb zowat alles van HH en treat bags gekregen: Sinister Squashling, Hallowed Helm, die Horseman's Head dat je kunt lachen zoals HH, de sword van hem dat je pompoenen kunt oproepen, Rickety Broom en Flying Broom, bijna alle masks, wands, etc. etc. Maar geen mountOp zaterdag 30 oktober 2010 11:33 schreef cherrycoke het volgende:
elke dag die klote horseman gedaan, en nog steeds geen horseman's reins
nog een kans morgen
quote:Hoe heb je de Horseman achieve dan geregeld? In Vanilla gedaan ofzo?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Net The Hallowed titel op mijn level 60 gehaald
Volgens mij kon je vorig jaar gewoon mee de instance binnen gaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoe heb je de Horseman achieve dan geregeld? In Vanilla gedaan ofzo?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Friday12 het volgende:
Volgens mij kon je vorig jaar gewoon mee de instance binnen gaan
quote:Sinds wanneer krijgen inactieve accounts beta invites? Zou echt de eerste keer zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:41 schreef Zolcon het volgende:
Hey!
Maanden geleden gestopt met WoW. Toen kreeg ik ineens een beta-invite. Niks mee gedaan vanwege tijdgebrek. Nu maar eens mee begonnen. Ben bang dat ik toch weer ga spelen bij de release van cata...![]()
Wel lekker opnieuw beginnen dan!
quote:Staat toch ook gewoon allemaal in je chatvenster!?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Mijn shaman dingde net level 80. Er kwam een boodschap "you gained new features, Mastery and...." dat laatste ging te snel, geen idee wat daar stond, iemand, ik dacht iets met ring?? Ik kan ook niet zo snel verzinnen wat het zou moeten zijn eigenlijk.
quote:Dit lijkt maar zo, omdat iedereen nu die Anzu 1x per dag kan farmen. Eerst moest je telkens een Druid in je groep hebben (die er ook nog eens flink aan wilde verdienen) om hem alsnog maar 1x per dag te kunnen farmen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:52 schreef Skillstorm het volgende:
Zei al dat Raven Lord snel dropte!!!!
quote:Ja eindelijkOp zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef webbyplus het volgende:
eindelijk, na 7 runs;
[ afbeelding ]
MotherFUCKERquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef webbyplus het volgende:
eindelijk, na 7 runs;
[ afbeelding ]
WoW installeren, TBC installeren, WotLK installeren, en dan updaten. Zo had ik het op mijn nieuwe laptop.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, heb een nieuwe PC dus ik hoop wow nu weer op de hoogste instellingen te kunnen zetten
Moet ik nou trouwens weer alles opnieuw downloaden from scratch? Dus wow installeren; updaten, tbc installeren; updaten, wotlk installeren; updaten en dan nog es een keer 4.0 downloaden plus installeren?
Nou, dan ben ik wel even de rest van het weekend zoet dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:02 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
WoW installeren, TBC installeren, WotLK installeren, en dan updaten. Zo had ik het op mijn nieuwe laptop.
Ik heb een kopie van mn wow folder op een externe HD staan. Aan te raden om ook te doen als je er een hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, heb een nieuwe PC dus ik hoop wow nu weer op de hoogste instellingen te kunnen zetten
Moet ik nou trouwens weer alles opnieuw downloaden from scratch? Dus wow installeren; updaten, tbc installeren; updaten, wotlk installeren; updaten en dan nog es een keer 4.0 downloaden plus installeren?
Die que's ligt aan je factie en aan je Battlegroup.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe denken jullie allemaal eigelijk dat pvp gaat worden in Cata?
Wordt het weer net zoals old days met wat minder lange queues en de nadruk weer iets meer op skill ipv gear? Of blijft het net zoals het nu is?
Fix een install van wow (via de site) die download en installed alles automatisch of kopieer van je oude schijfquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Nee daar stond het niet, heb ik nog naar gekeken. Dat van Mastery stond er ook niet trouwens, alleen op de "popup". Ik merk het wel denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon allemaal in je chatvenster!?Mij gaat die voorbij flitsende shit ook veel te snel
Ik zit dan nog verbaasd te wezen dat ik alwéér een level up ben en dan zijn al die dingen die unlocked zijn allang voorbij geweest
Giefquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Nog steeds geen Raven Lord. Maar wel de witte kip uit heroic MGT vandaag.
Ik had die mount 2x in 1 week dus men partner en ik hadden hem beidequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
GiefDie wil ik ook nog, kan em alleen niet solo'en dus wacht ik met farmen tot Cata
Morgen nog 1 kans toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:29 schreef Karina het volgende:
De HH mount heb ik niet gekregen, op geen van beide chars. Op mijn hunter wel de title, de helm en hatchling heb ik bij elkaar zeker wel 5/6 keer gehad.
Dank! En dat is goed lomp dan. Wij mogen wel gewoon rollen alleen hebben we lagere prioriteit dan raiders zeg maar. Maar helemaal niet mogen rollen is wel een beetje lomp. Alsof je dan geen recht heb omdat je niet hebt meegedaan in het gevecht ofzo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:43 schreef Blistering het volgende:
Feli man!
Ondertussen kon ik net weer ff boos worden op de guild leader. Wekelijke Yogg+0 run voor de mount is vanavond, die ik vorige keer dus niet mocht omdat ik nog trial ben. Eventjes voor de goeie orde, wel trial, maar al die uren die ik een jaar geleden heb meegedaan en heb gewiped op Yogg+0 tellen nier meer mee nu. Ik ben trial, dus mag ik niet rollen.
Anyhow, vanavond was er dus weer een run waarbij iedereen die kwam 2k gold krijgt van de guildbank om zo maar mensen te trekken. Dus ik vraag vriendelijk aan de guildleader of ik mag rollen, dan hoef ik de gold verder niet te hebben. Het antwoord was kort maar krachtig: You're not aloud to roll during your trial period.
Godverdomme, was weer ff goed kwaad geworden, blijkbaar telt echt alleen het trial zijn maar en boeit het geen fuck hoe lang je al lid bent geweest van de guildBen dus ook mooi niet meegegaan, ze zoeken het maar uit
![]()
Tis een vriendelijke guild, zijn gewoon dat soort kut regeltjes die het minder leuk maken. De raiders enzo zijn gewoon toffe gasten allemaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:55 schreef Granaatappel het volgende:
Al die frustraties om zo'n guild, zoek toch een andere guild die wat vriendelijker is.
Stukken beter op Haomarushquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe denken jullie allemaal eigelijk dat pvp gaat worden in Cata?
Wordt het weer net zoals old days met wat minder lange queues en de nadruk weer iets meer op skill ipv gear? Of blijft het net zoals het nu is?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:36 schreef Sjiznit het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Wel een geluksweek dit. Op de 24e Horsemans mount, 29e Raven Lord en 30e de Zulian TigerWas net wel ff een /cheer irl
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
gaat lekker! Ik zou nog even door gaan met andere mounts
Blistering, ik vind het geen stijl! Wat zou moeten tellen is hoe vaak je meegaat, niet wat je guildstatus is.
De Stratholme mount!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:31 schreef Sjiznit het volgende:
, ik verwacht morgen de Raptor uit Zul Gurub, overmorgen nog de Polar Bear. Dan vlieg ik dinsdag even een rondje over de Storm Peaks om de Time Lost mee te nemen en dan eindigen we woensdag bij Kael of bezoek om die kip mee te nemen. Nog iets overgeslagen?
Je zou eventueel nog de sea turtle kunnen opvissen mocht je echt geen ruk te doen hebben? En Attumen the Huntsman dropped nog een mountquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:31 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
, ik verwacht morgen de Raptor uit Zul Gurub, overmorgen nog de Polar Bear. Dan vlieg ik dinsdag even een rondje over de Storm Peaks om de Time Lost mee te nemen en dan eindigen we woensdag bij Kael of bezoek om die kip mee te nemen. Nog iets overgeslagen?
Ik dacht dat vandaag de laatste dag was! Alleen vanmorgen heel even snel kunnen spelen, verder niet op gelet, want mijn pc werd opnieuw geinstalleerd, hopelijk morgen dan...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
Morgen nog 1 kans toch?
Edit: EINDELIJK MN RED SCEPTER SHARD!
Op de calender staat bij zondag dat de event eindigt om 23:59. Dus het moet nog een keer te doen zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat vandaag de laatste dag was! Alleen vanmorgen heel even kunnen spelen, want mijn pc werd opnieuw geinstalleerd, hopelijk morgen dan...
quote:
Heb Strat mount en Sea Turtle al. En Horseman kan ik nog niet alleen. Die wordt voor Cata. Misschien nog langs Al'alar voor zijn Phoenix.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef Metonae het volgende:
Je zou eventueel nog de sea turtle kunnen opvissen mocht je echt geen ruk te doen hebben? En Attumen the Huntsman dropped nog een mount
Phoenix dropped van Kael'thasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:19 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
[..]
Heb Strat mount en Sea Turtle al. En Horseman kan ik nog niet alleen. Die wordt voor Cata. Misschien nog langs Al'alar voor zijn Phoenix.
Ook goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:21 schreef Metonae het volgende:
Phoenix dropped van Kael'thasniet van Al'ar
Kom op zegquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:19 schreef Sjiznit het volgende:
Hoe zit het morgen eigenlijk met de wintertijd? Heb om 20:45 raid met de guild. Wordt op de server ook naar wintertijd over gegaan of niet? Want dat zou dan betekenen dat ik 19:45 winter tijd raid heb morgen.
Die delen worden in 1x gedownload zo een 5.5 gigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Geeuw, uit hoeveel delen bestond die 4.0 download ook alweer?
Heb de dl om 6 uur gestart en hij zit nu pas rond 80%en dat is dus pas het eerste deel
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Geeuw, uit hoeveel delen bestond die 4.0 download ook alweer?
Heb de dl om 6 uur gestart en hij zit nu pas rond 80%en dat is dus pas het eerste deel
Mja, geen idee dusquote:
Ja, het hoofddeel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die delen worden in 1x gedownload zo een 5.5 gig
Dat is de reden dat ik het niet meer op alts doe. Veeeeeel te frustrerend.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:46 schreef ConscienceNL het volgende:
Nou, dit was dus Hallow's End. Álles, maar dan ook echt alles (op een paar masks na dan) gekregen op mijn main, behalve... je raad het al.Dacht ik een paar dagen geleden om eens die HH op m'n alt te doen, gelijk de eerste keer... je raad het alweer.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:23 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
Geen mount, nog steeds m'n laatste mask niet...
Maar "gelukkig" heb ik bags vol met wands, toothpicks en candy.
Die brooms, lanterns, etc, gooi ik altijd direct weg. Neemt alleen maar ruimte inquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:10 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog in het begin een pet en een helm weggeflikkerd. Dit is trouwens op mijn alt. En natuurlijk een pet en mount geleerd.
Leatrix Latency Fixquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:59 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe heette ook alweer dat programmaatje wat je MS kon verlagen?
Ik zit hier nu met standaard 250+ MS op mn nieuwe PC, dus dat is broodnodig
Ja, ik vond het ook wat vaag. Maar het werkte wel. Van 90 naar 50 gegaan.quote:
In dat geval ff downloadenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wat vaag. Maar het werkte wel. Van 90 naar 50 gegaan.
Huh, wat? Krijg je xp met je profession?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef Civilian het volgende:
lol, ik ontvang op 't moment meer XP met Herbalism dan wanneer ik een mob kill
getal zeg niet alles hoor. Misschien kan iemand een programma schijven die 1ms aan kan geven. Ik weet zeker dat jij geen verschil merkt. 130 ms is een prima latency om te kunnen wowen zonder enige lag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:13 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Het werkt inderdaad! Ben van 130 ms naar 35 ms gegaan
Ja, dat is nieuw dat je xp krijgt bij professions, zoals ook bij mining nuquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Huh, wat? Krijg je xp met je profession?
[..]
getal zeg niet alles hoor. Misschien kan iemand een programma schijven die 1ms aan kan geven. Ik weet zeker dat jij geen verschil merkt. 130 ms is een prima latency om te kunnen wowen zonder enige lag.
Ja, dat viel mij dus ook al op..quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Huh, wat? Krijg je xp met je profession?
[..]
getal zeg niet alles hoor. Misschien kan iemand een programma schijven die 1ms aan kan geven. Ik weet zeker dat jij geen verschil merkt. 130 ms is een prima latency om te kunnen wowen zonder enige lag.
Als ik kon en het goud had zou ik zo betalen voor Invinciblequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend staat klaar in de raid voor LK 25 en het duurt maar en duurt maar, dus ik zeg: eh, hebben jullie nu nog steeds tactic uitleg nodig?? Zegt hij: nee, we hebben een buyer in de groep. Ik:Hij: ja, die betaalt 100k gold voor de titel.
Ik: en invincible? Hij: nee, dat is wel wat duurder.
Dat mensen 100k gold betalen voor een titelAlsof je daar dan trots op kan zijn. (hij was al als eerste dood zag ik, kent het hele gevecht niet)
Kopers moeten verplicht gelijk doodgaan en van het platform afspringen. Kunnen ze niks opfucken ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Dat mensen 100k gold betalen voor een titelAlsof je daar dan trots op kan zijn. (hij was al als eerste dood zag ik, kent het hele gevecht niet)
gold cap is nu 1 miljoenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
4 miljoen copper?
De gold cap is iets meer dan 200k, dus hij heeft zon 20 characters op dezelfde realm die elk aan de cap zitten?
Ja maar bij een char welke je 4 of 5 jaar geleden hebt aangemaakt is dat niet zon goede indicatie, als je de achievment uberhaubt hebt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef Sjiznit het volgende:
Ik kijk altijd naar achieve van level 10, is een redelijke indicatie
Met een druid is het wel grappig somsquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind het heel erg kut dat rogues iedereen en alles kunnen oneshotten in pvp op laag lvl. Het verpest gewoon alles. voorbeeld: ik pak de vlag in WSG met mijn 48 mage, frost nova 3 mensen en een pet, krijg de Blazing Speed buff(50% speed) en ren als een malle hun basis uit. Doe nog Blast Wave op iemand die achter me aan komt (een aoe slow) en krijg weer blazing speed, Alles liep op rolletjes, goed gevoel...BAM! dood door een rogue die 1 knopje drukte. kut blizzard.
Bron?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef Friday12 het volgende:
Hoorde net iets over de digital cata uitbreiding dat me niet erg aanstaat![]()
Het schijnt dat je geen cut scene's heb enzo
Lijkt me sterk. Blizzard gooit echt geen digitale download de deur uit zonder cutscenes waar ze uren aan gewerkt hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef Friday12 het volgende:
Hoorde net iets over de digital cata uitbreiding dat me niet erg aanstaat![]()
Het schijnt dat je geen cut scene's heb enzo
Tuurlijk nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kwam langs schieten in de guild chat en het ging over wow forums maar hoop dat het niet zo is
Ik niet. Lelijke mount. Retard Horse 2.0.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als ik kon en het goud had zou ik zo betalen voor Invincible
Ik vind em wel cool eruit zien eigenlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik niet. Lelijke mount. Retard Horse 2.0.
4 miljoen! Als ik alles bij elkaar schraap komt ik misschien net op 50kquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Kopers moeten verplicht gelijk doodgaan en van het platform afspringen. Kunnen ze niks opfucken ook.
En tja, wat is 100k nou. Iemand uit mijn guild heeft sinds gisteren 4 miljoen
ik kom misschien net op 4kquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
4 miljoen! Als ik alles bij elkaar schraap komt ik misschien net op 50k
Ik ken iemand die continue met het ah bezig is en 800.000 heeft en daarvan denk ik al: woah!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:27 schreef GlenSpey het volgende:
Sterk verhaal, dat van die 4 miljoen, ik geloof er niks van
Ik ben ook continu met het AH bezig en heb nu 20k. Ik vond dat al een behoorlijke prestatiequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die continue met het ah bezig is en 800.000 heeft en daarvan denk ik al: woah!
Same.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:27 schreef GlenSpey het volgende:
Sterk verhaal, dat van die 4 miljoen, ik geloof er niks van
dat hoor je ook gewoon te doen in lvling gear op lvl 80quote:Op maandag 1 november 2010 00:52 schreef hans1988 het volgende:
Ben net eens wat gaan rondklooien op mn oude warrior, heeft nog altijd die blacksmith-pvp-blue'shier en daar een kut-epic van begin naxxramas, en een gladiators bonegrinder van lvl 70 als offhand (titans grip)
Weet niet hoe, maar ik weet er toch ff 2k dps uit te halen in FoS-normalNiet slecht voor die crap-gear
"uren"quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Blizzard gooit echt geen digitale download de deur uit zonder cutscenes waar ze uren aan gewerkt hebben
Ik zei nooit hoeveel uren ik met uren bedoelquote:Op maandag 1 november 2010 10:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"uren"___!
Hou het maar op maanden, voor zoiets
Je bent zeker vrijgezel?quote:Op maandag 1 november 2010 09:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Rawrrrrrrr! Geen HH Horse!
Mijn guildleader heeft bijna 1 miljoen gold! Niet te geloven! Ik wil hem inhuren voor mijn bank! Als hij de 1 miljoen heeft maakt hij een motor voor mij!
oi is al bekend wanneer de volgende raid is ?quote:Op maandag 1 november 2010 10:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Blizz
Jullie cinematics zijn altijd ""
Maak daar 's een puickende bioscoop film van?
Dankuwel,
Ian_Nick
AQ40 woensdag weer unlockedquote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef jagga het volgende:
[..]
oi is al bekend wanneer de volgende raid is ?
Je kan Bilgewater Cartel (en alle andere steden) nu (in beta nuquote:Op maandag 1 november 2010 00:07 schreef Sjiznit het volgende:
Hou vooral ook een zooi Runecloth. Met die nieuwe rassen zullen er een shitload aan mensen zijn die die rep zo snel mogelijk op exalted willen hebben.
wat? ik volg je nietquote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je kan Bilgewater Cartel (en alle andere steden) nu (in beta nu) omhoog halen dmv championing
Koop gewoon de tabard in Orgrimmar (Alleen voor Orcs, Trolls en Goblins), Silvermoon, Thunder Bluff of Undercity
Zelfde als wat je doet in WotLK met Wyrmrest Accord, Knights of the Ebon Blade, Kirin Tor, Argent Crusade, maar dan met steden. Rep krijgen als je de tabard draagt en instances doet.quote:
Bij 66-68 pasquote:Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef GlenSpey het volgende:
Komen de Outland dungeons Opening of the Dark Portal en Escape from Durnholde ook in de specific dungeon list te staan tijdens het levelen in Outland? Ben nu lvl 63 en zie ze nog steeds niet ertussen staan, terwijl ik ze wel nodig heb voor Outland Dungeonmaster
Dat is echt een effectieve manier om je rep omhoog te krijgenquote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je kan Bilgewater Cartel (en alle andere steden) nu (in beta nu) omhoog halen dmv championing
Koop gewoon de tabard in Orgrimmar (Alleen voor Orcs, Trolls en Goblins), Silvermoon, Thunder Bluff of Undercity
Dat is echt vet. Kan dan eindelijk mijn Ochre Skeletal Warhorse halen (zat een beetje vast halverwege revered - exalted met UCquote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef Metonae het volgende:
[..]
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holyquote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef ufopiloot het volgende:
Damn wat zijn tanks overpowered met Vengeance. Heb net een tank spec genomen, met volle DPS gear en een 1h en een schildje, doe ik op trash meer DPS dan in retributionHad net 16k op een trash pack in Drak'Tharon Keep. Overall ook 50% damage done van de groep in de gehele instance. Echt heel tof om te doen
Retribution is daarentegen wel tof op bosses, maar bij trash is het (voorlopig) nog een saaie bende.
Niet voor het een of het ander, maar er zit nogal verschil tussen DPS spelen of Healerquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy
Dat had ik nou met Holyquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy
Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffiequote:Op maandag 1 november 2010 13:32 schreef Anakin24 het volgende:
Ken het probleem met Retri of Prot..
Met Retri gear en een GS van 5 haal ik een dps van 1800/2000 maximaal.
Slaat helemaal nergens op.
Maar als ik als prot een beetje HC's ga rennen zit ik al binnen notime op een dps tussen de 2300 en 3500.
Ofwel kan je beter met prot specs and gear als dps'er rond gaan rennen..
Retri is het niet voor mij
http://eu.wowarmory.com/c(...)gnatog&gn=Socialites
T'is ook nie mijn dingquote:Op maandag 1 november 2010 13:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffie
<zeikmode>quote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
T'is ook nie mijn dingtanken is veel leuker
enkel als ik lui ben wil ik wel es voor dps spelen.
en ik snap die rotatie ook voor geen meter
Als tank is dat een stuk easier
Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meerquote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
<zeikmode>
Je weet niet precies hoe je een bepaalde spec moet spelen, maar toch loop je te zeuren dat het niet goed is omdat je zelf geen hoge dps er mee haalt? Leer eerst met die spec omgaan voordat je begint met zeuren dan...
</zeikmode>
Heb overigens vorige week wel The Hallowed gehaald. Geen mount, en moet nog een stuk of 10 van die maskertjes ofzo, maar de meta-achieves voor The Hallowed heb ik in ieder geval wel completed, daar ging 't om
Wat voor stacks bedoel je precies?quote:Op maandag 1 november 2010 13:56 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meer
naja, misschien als ik uberhaupt een keer zou testen.. dan zou het misschien wel beter gaan.
Maar ja, elke keer bij een HC speel ik weer de tank![]()
Maar... wie weet een goede add on om stacks beter te kunnen zien?
Heb namelijk nog nooit geraid als tank zijnde.. en schijnbaar is het wel handig als OT om de stacks van de MT te volgen (en je dus weet wanneer je op taunt moet rammen)
Wat heeft het niet verkrijgen van een HH mount en een guildleader die bijna een miljoen gold heeft en mij een motor heeft beloofd als hij dat gehaald heeft, met mijn liefdesleven te maken?quote:
Naja, schijnbaar moet je de andere tank in de gaten houden en zodra hij even een CD heeft qua pullen dat ik het overneem van hem.. tot ikzelf effe niet kan pullen ofzo ?quote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat voor stacks bedoel je precies?
We hebben redelijk dezelfde build zo te zienquote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Gijsje het volgende:
Zojuist alvast vrij genomen voor 7, 8 en 9 december en meteen even Cata aangeschaft via Digital Download. Downloaden is al begonnen voor zover het beschikbaar is.
PS Retri ?
Dit is mijn spec: http://eu.wowarmory.com/c(...)holdt&cn=Ar%C3%BAndo
Moest overigens behoorlijk wennen maar nu gaat het wel, holy power stacken inderdaad en maar op verdict rammen wanneer je drie stacks hebt. Owja maak een macro Zealotry en Wings tegelijk.
Veel bosses gooien debuffs op de tank. Hoe meer buffs, hoe meer schade/whatever de tank krijgt. Daarom werk je vaak met meerdere tanks, zodat de tanks elkaar afwisselen. Zodra er overgenomen wordt, verdwijnen de stacks op de vorige tank weer. Daarom is het zeker verstandig om te zorgen dat je de stacks van je mede-tank goed in de gaten kan houden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
Naja, schijnbaar moet je de andere tank in de gaten houden en zodra hij even een CD heeft qua pullen dat ik het overneem van hem.. tot ikzelf effe niet kan pullen ofzo ?
ja.. ik ben een noob op het gebied van raidenmaar HC'tjes zijn weer te simpel ondertussen
maar vragen is vrij he.. en beter van te voren iets instellen/leren ipv met een wipe gekicked worden
Daar zat ik al aan te denken maar wilde precies weten wat hij precies bedoeldequote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Veel bosses gooien debuffs op de tank. Hoe meer buffs, hoe meer schade/whatever de tank krijgt. Daarom werk je vaak met meerdere tanks, zodat de tanks elkaar afwisselen. Zodra er overgenomen wordt, verdwijnen de stacks op de vorige tank weer. Daarom is het zeker verstandig om te zorgen dat je de stacks van je mede-tank goed in de gaten kan houden.
Iets wat je dus niet doet als je Zealotry aan hebt omdat je dan alleen maar CS->TV aan het doen bent.quote:En ja, wings poppen samen met Zealotry is heerlijk, iedere CS stacked meteen je Holy power op max, en dan je verdict erbij. En als je wings aan staan, kun je meteen ook je hammer of wrath doen sinds de patch, ipv alleen onder de 20% health van je target.
je wil nie weten hoeveel ik er tegenkom op lvl 80 die de 1k dps nog niet eens halenquote:Op maandag 1 november 2010 06:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat hoor je ook gewoon te doen in lvling gear op lvl 80
Ik geloof dat ik ze echt nog nooit ben tegen gekomenquote:Op maandag 1 november 2010 15:32 schreef hans1988 het volgende:
je wil nie weten hoeveel ik er tegenkom op lvl 80 die de 1k dps nog niet eens halen
Ik ben echt vaak top-dps als tank zijnde
Dat had ik, met m'n Rogue, ook. Tegenwoordig doe ik met een beetje mazzel 3k, en dat wordt steeds meer nu m'n gear ook steeds beter wordt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ze echt nog nooit ben tegen gekomenEn heb toch aardig wat dungeontripjes achter de rug. Mensen die de 2k amper halen, ja, die dan weer wel.
20% extra Hammer of the righteous damagequote:Op maandag 1 november 2010 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar tanks zijn ook leip, 20% extra swipe damage van T10 bonus en m'n dps is kakhoog. Helemaal als ik af en toe een berserk gebruik op een pack. Gisteren op die ramp in PoS na de tweede boss nog gedaan, 11k dps als tank.
Wat weet je niet meer?quote:Op maandag 1 november 2010 17:12 schreef Edwinuss het volgende:
Level 40 en nu weet ik het niet meer.
Level 41 nieuwe talent pointquote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Verveel me en weet niet zo goed wat ik moet doen. Level 40 was nieuwe mount maar nu lijkt alles zover weg.
Goede methode inderdaad, zo level ik ook altijd. En als de game je niets interessants biedt (mounts, toffe abilities), dan kun je zelf beloningen bedenken. Wat ik vaak doe is naar de AH gaan en op zoek gaan naar een leuk wapen dat over een level of vijf beschikbaar wordt. Misschien heb ik er geen drol aan, maar het is wel een goede motivator om toch te blijven levelen. Als dan blijkt dat ik hem toch niet nodig heb, kan ik hem bovendien zo weer doorverkopen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef GlenSpey het volgende:
Wat ik meestal doe is per dag een doelstelling maken, bijvoorbeeld 'vandaag begin ik op lvl 40 en wil ik lvl 43 halen.' Dat houdt je scherp en je vliegt erdoorheen, want je wil koste wat kost die doelstellingen per dag halen
Weet iemand toevallig ook hoe ik ze kan unlocken? Moet er eerst een quest voor doen aldus de dungeon finder... maar waar vind ik diequote:Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef GlenSpey het volgende:
Komen de Outland dungeons Opening of the Dark Portal en Escape from Durnholde ook in de specific dungeon list te staan tijdens het levelen in Outland? Ben nu lvl 63 en zie ze nog steeds niet ertussen staan, terwijl ik ze wel nodig heb voor Outland Dungeonmaster
Nu?!quote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Bienelientjee het volgende:
The end is near! The elementals attack! Spread the word!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |