quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Ericjuh het volgende:
Same, lijkt mij echt zo saai om gelijk de eerste paar dagen te beginnen.
quote:Questen is dan als bijen die aangetrokken worden door honing. Als je 10x een beer moet slayen dan loop je samen met 100 anderen te zoeken naar een beer.
quote:Waarschijnlijk mijn mage in de buurt van de nieuwe questgebieden parkeren zodat ik daar de volgende dag, nadat ik klaar ben met werken en het doosje fysiek in de winkel heb gekocht, zo snel mogelijk in kanOp vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat gaan jullie doen in WoW op 7 dec, 12:01 's nachts?
Ik vooral questen, maar niet te snel en niet rushen. Wil vooral de nieuwe gebieden goed zien en de lore.
quote:Dat waarschijnlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
schelden omdat ik er niet op kom?Daarna maar gewoon questen en m'n 277 gear waardeloos zien worden.
quote:Welk level is dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef Friday12 het volgende:
Dat waarschijnlijken ik denk dat ik wel gewoon rush totaan uldum heb nu vash, mount hyjal en deepholm elk 2x volledig gedaan dus die ken ik nu wel een beetje
quote:ok
quote:Het schijnt van wel, maar ik lees dat er zo op het eerste gezicht (nog?) niet veel veranderd is ten opzichte van 4.0.1. Er is ook geen officieel bericht van, maar misschien komt die morgen pas.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:14 schreef hans1988 het volgende:
Ik hoorde iets over dat 4.0.3 op de PTR beschikbaar was? Klopt dit?
quote:watOp zaterdag 30 oktober 2010 03:30 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]EINDELIJK! EINDELIJK! EINDELIJK! EINDELIJK! EINDELIJK!
Ik kreeg een Treat Bag, vroeg drie keer aan welke god ook maar wilde luisteren of er alsjeblieft een Hallowed Helm in kon zitten, ik opende de Bag en jawel... een helm!
quote:Ik ben elke fucking dag bezig met die klote achievement. Ik moet nog die Hallowed Helm én Sparkling Teeth of hoe dat ding ook heet. Nog steeds níksOp zaterdag 30 oktober 2010 03:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
watIk heb zowel de helm als de pet echt 4-5x op 2 chars.. Fucking hoge drop rates dit jaar.
quote:Ik heb er twee jaar en minstens 200 Trick or Treats over gedaan om Sinister Calling uiteindelijk te halen. Desalniettemin erg leuk om te lezen dat jij blijkbaar meer geluk hebt gehad.Op zaterdag 30 oktober 2010 03:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
watIk heb zowel de helm als de pet echt 4-5x op 2 chars.. Fucking hoge drop rates dit jaar.
quote:Ik heb ook 2 jaar lang elke dag van het festival alles gedaan om toen de Sinister Squashling te krijgen. Pas vlak voor het eind van Hallow's End had ik hem! En nu heb ik er al minstens 6 gehad of zoOp zaterdag 30 oktober 2010 04:21 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb er twee jaar en minstens 200 Trick or Treats over gedaan om Sinister Calling uiteindelijk te halen. Desalniettemin erg leuk om te lezen dat jij blijkbaar meer geluk hebt gehad.
quote:Dat is volgens mij vrij standaard, ik haalde gisteren [Sinister Calling]... geen gz. Een minuut later haalt iemand anders met blijkbaar veel aanzien een flut achi -[Ragefire Chasm] ofzoOp zaterdag 30 oktober 2010 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 jaar lang elke dag van het festival alles gedaan om toen de Sinister Squashling te krijgen. Pas vlak voor het eind van Hallow's End had ik hem! En nu heb ik er al minstens 6 gehad of zo![]()
Echt, ik ben mijn guild zo beu. Zo'n 30 mensen online gisteravond. Iemand haalt A Mask for All Occassions (goh, toch best een leuke achievement...) en op mij na niemand die er iets van zegtAls een officer [25 fish!] haalt staat iedereen gratz te roepen
quote:Ons guild is gewoon te grootOp zaterdag 30 oktober 2010 11:19 schreef GlenSpey het volgende:
Dat is volgens mij vrij standaard, ik haalde gisteren [Sinister Calling]... geen gz. Een minuut later haalt iemand anders met blijkbaar veel aanzien een flut achi -[Ragefire Chasm] ofzo- en staat er direct 3 keer gz
quote:Ik ben dol op achievements, dus tegen mij moet je het niet hebbenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:20 schreef GlenSpey het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich dit jaar niet druk heeft gemaakt om de Hallowed achi? Ik heb er echt helemaal niks mee gedaan op de daily Horseman kill na
quote:Tja... heb ik ook. Heb zowat alles van HH en treat bags gekregen: Sinister Squashling, Hallowed Helm, die Horseman's Head dat je kunt lachen zoals HH, de sword van hem dat je pompoenen kunt oproepen, Rickety Broom en Flying Broom, bijna alle masks, wands, etc. etc. Maar geen mountOp zaterdag 30 oktober 2010 11:33 schreef cherrycoke het volgende:
elke dag die klote horseman gedaan, en nog steeds geen horseman's reins
nog een kans morgen
quote:Hoe heb je de Horseman achieve dan geregeld? In Vanilla gedaan ofzo?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Net The Hallowed titel op mijn level 60 gehaald
Volgens mij kon je vorig jaar gewoon mee de instance binnen gaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoe heb je de Horseman achieve dan geregeld? In Vanilla gedaan ofzo?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Friday12 het volgende:
Volgens mij kon je vorig jaar gewoon mee de instance binnen gaan
quote:Sinds wanneer krijgen inactieve accounts beta invites? Zou echt de eerste keer zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:41 schreef Zolcon het volgende:
Hey!
Maanden geleden gestopt met WoW. Toen kreeg ik ineens een beta-invite. Niks mee gedaan vanwege tijdgebrek. Nu maar eens mee begonnen. Ben bang dat ik toch weer ga spelen bij de release van cata...![]()
Wel lekker opnieuw beginnen dan!
quote:Staat toch ook gewoon allemaal in je chatvenster!?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Mijn shaman dingde net level 80. Er kwam een boodschap "you gained new features, Mastery and...." dat laatste ging te snel, geen idee wat daar stond, iemand, ik dacht iets met ring?? Ik kan ook niet zo snel verzinnen wat het zou moeten zijn eigenlijk.
quote:Dit lijkt maar zo, omdat iedereen nu die Anzu 1x per dag kan farmen. Eerst moest je telkens een Druid in je groep hebben (die er ook nog eens flink aan wilde verdienen) om hem alsnog maar 1x per dag te kunnen farmen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:52 schreef Skillstorm het volgende:
Zei al dat Raven Lord snel dropte!!!!
quote:Ja eindelijkOp zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef webbyplus het volgende:
eindelijk, na 7 runs;
[ afbeelding ]
MotherFUCKERquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef webbyplus het volgende:
eindelijk, na 7 runs;
[ afbeelding ]
WoW installeren, TBC installeren, WotLK installeren, en dan updaten. Zo had ik het op mijn nieuwe laptop.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, heb een nieuwe PC dus ik hoop wow nu weer op de hoogste instellingen te kunnen zetten
Moet ik nou trouwens weer alles opnieuw downloaden from scratch? Dus wow installeren; updaten, tbc installeren; updaten, wotlk installeren; updaten en dan nog es een keer 4.0 downloaden plus installeren?
Nou, dan ben ik wel even de rest van het weekend zoet dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:02 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
WoW installeren, TBC installeren, WotLK installeren, en dan updaten. Zo had ik het op mijn nieuwe laptop.
Ik heb een kopie van mn wow folder op een externe HD staan. Aan te raden om ook te doen als je er een hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, heb een nieuwe PC dus ik hoop wow nu weer op de hoogste instellingen te kunnen zetten
Moet ik nou trouwens weer alles opnieuw downloaden from scratch? Dus wow installeren; updaten, tbc installeren; updaten, wotlk installeren; updaten en dan nog es een keer 4.0 downloaden plus installeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |