quote:Hoe heb je de Horseman achieve dan geregeld? In Vanilla gedaan ofzo?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Net The Hallowed titel op mijn level 60 gehaald
Volgens mij kon je vorig jaar gewoon mee de instance binnen gaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoe heb je de Horseman achieve dan geregeld? In Vanilla gedaan ofzo?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Friday12 het volgende:
Volgens mij kon je vorig jaar gewoon mee de instance binnen gaan
quote:Sinds wanneer krijgen inactieve accounts beta invites? Zou echt de eerste keer zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:41 schreef Zolcon het volgende:
Hey!
Maanden geleden gestopt met WoW. Toen kreeg ik ineens een beta-invite. Niks mee gedaan vanwege tijdgebrek. Nu maar eens mee begonnen. Ben bang dat ik toch weer ga spelen bij de release van cata...![]()
Wel lekker opnieuw beginnen dan!
quote:Staat toch ook gewoon allemaal in je chatvenster!?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Mijn shaman dingde net level 80. Er kwam een boodschap "you gained new features, Mastery and...." dat laatste ging te snel, geen idee wat daar stond, iemand, ik dacht iets met ring?? Ik kan ook niet zo snel verzinnen wat het zou moeten zijn eigenlijk.
quote:Dit lijkt maar zo, omdat iedereen nu die Anzu 1x per dag kan farmen. Eerst moest je telkens een Druid in je groep hebben (die er ook nog eens flink aan wilde verdienen) om hem alsnog maar 1x per dag te kunnen farmen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:52 schreef Skillstorm het volgende:
Zei al dat Raven Lord snel dropte!!!!
quote:Ja eindelijkOp zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef webbyplus het volgende:
eindelijk, na 7 runs;
[ afbeelding ]
MotherFUCKERquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef webbyplus het volgende:
eindelijk, na 7 runs;
[ afbeelding ]
WoW installeren, TBC installeren, WotLK installeren, en dan updaten. Zo had ik het op mijn nieuwe laptop.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, heb een nieuwe PC dus ik hoop wow nu weer op de hoogste instellingen te kunnen zetten
Moet ik nou trouwens weer alles opnieuw downloaden from scratch? Dus wow installeren; updaten, tbc installeren; updaten, wotlk installeren; updaten en dan nog es een keer 4.0 downloaden plus installeren?
Nou, dan ben ik wel even de rest van het weekend zoet dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:02 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
WoW installeren, TBC installeren, WotLK installeren, en dan updaten. Zo had ik het op mijn nieuwe laptop.
Ik heb een kopie van mn wow folder op een externe HD staan. Aan te raden om ook te doen als je er een hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, heb een nieuwe PC dus ik hoop wow nu weer op de hoogste instellingen te kunnen zetten
Moet ik nou trouwens weer alles opnieuw downloaden from scratch? Dus wow installeren; updaten, tbc installeren; updaten, wotlk installeren; updaten en dan nog es een keer 4.0 downloaden plus installeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |