quote:Ik gok van wel, aangezien Hurkie dit weekend druk isOp vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
De guild captains zijn trouwens vanavond pas online, dan weet je dat
En we hebben geloof ik de weekly gepland, weet niet hoeveel mensen er al meegaan maar wie weet kun je meteen al mee haha
quote:Verkopen ze daar ook de collector's edition??Op vrijdag 29 oktober 2010 11:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Mediamarkt Rotterdam Centrum gaat in ieder geval wel weer een midnight sale doen! Heb ff emailcontact met ze gelegd! Dus daar ga ik mijn versie halen!
En ik ben geupgrade tot officer in mijn guild!Wat voel ik me de baaaaaas! Niet dat we iets bijzonders doen qua raiden ofsow de laatste tijd!
quote:Oeh daar heb ik ook een pasje van. Ook in BredaOp vrijdag 29 oktober 2010 11:33 schreef lifeblind het volgende:
De Gamemania winkels doen ook een midnight sale. Die in breda in ieder geval welMaar ik heb de digitale versie gisteren al gekocht, dus die download begint binnenkort
quote:Ja, dat heb ik zelf ook gedaan toen ik startte. Een bestaand account nodigde mij uit voor RAF en ik dan weer een vriend. Het enige is dat degene die in het midden zit zeg maar altijd mee moet spelen want als de andere twee samen spelen krijgen ze geen 300% xp.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:39 schreef Sarg het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb een vraag mischien dat iemand het antwoord weet
Het gaat over recruit a friend, Ik wil daar een maat voor uitnodigen maar kan deze maat zodra hij een member is dan ook weer iemand uitnodigen zodat we met zn 3en 300% xp krijgen en mijn maat en ook ik de rocket mount krijgen?
We willen dit zaterdag opstellen ik heb al 3 computers met wow dus willen we eigenlijk gelijk beginnen.
Alvast bedankt voor de reacties
quote:Aah hartstikke mooi, bedankt!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelf ook gedaan toen ik startte. Een bestaand account nodigde mij uit voor RAF en ik dan weer een vriend. Het enige is dat degene die in het midden zit zeg maar altijd mee moet spelen want als de andere twee samen spelen krijgen ze geen 300% xp.
quote:7 december is op dinsdag, dus je moet weer naar school/werk die dag, dus je hoort om 00:01 in bed te liggen!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:29 schreef Amnistia het volgende:
Zo ik heb gister oojk de cataclysm download geupgrade
En hij is al binnen dus 7 december kan ik om 00.01 gelijk speulen
quote:Had je niet beter even op wowhead kunnen kijken?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:23 schreef lifeblind het volgende:
Ach, ik dacht gisteren even die achievement met die 25 verschillende drinks te halenHad er 23, moest er nog 2... ik had alleen geen flauw idee welke ik nog moest
Toen maar op de AH de meest exotisch klinkende drinks gekocht, en nummer 9 en 10 waren degene die ik nog moest
quote:En je hebt 10 ingots (zie TT) nodig van BWLOp vrijdag 29 oktober 2010 13:06 schreef Metonae het volgende:
Ik krijg mijn Red Scepter Shard dus nooit he >< 90% van de server is niet attuned voor BWL en als ze dat wel zijn hebben ze de shard ook nodig. Waar zijn de mensen die attuned zijn en gewoon meegaan voor de achievement
quote:Die heb ik allemaal alOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je hebt 10 ingots (zie TT) nodig van BWLDat is dus meerdere runs sowieso.
quote:Attuned voor BWL?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:06 schreef Metonae het volgende:
Ik krijg mijn Red Scepter Shard dus nooit he >< 90% van de server is niet attuned voor BWL en als ze dat wel zijn hebben ze de shard ook nodig. Waar zijn de mensen die attuned zijn en gewoon meegaan voor de achievement
quote:Weekly toc? Bij ons op de realm is het elke keer naxx, ulduar of os. keb nog nooit een weekly toc voorbij zien komen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Stond gisteren te chillen in Org, te wachten op een bg, word ik gewoon 2x gewhisperd met de vraag of ik mee wil met de weekly (ToC)
quote:Iemand in de guild zei het, dus ik ga er van uit dat dat juist is.. Heb zelf nog niet gekeken eigenlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 13:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Weekly toc? Bij ons op de realm is het elke keer naxx, ulduar of os. keb nog nooit een weekly toc voorbij zien komen.
quote:Ja
quote:Hmm, toch die orb es vinden danOp vrijdag 29 oktober 2010 13:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
JaDan kan je een orb buiten BRS gebruiken om gelijk in BWL te komen ipv helemaal door UBRS heen te gaan eerst.
quote:wait wut ?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme Jagga
Tank bij ons is als Justin Bieber op een meisjesverjaardag.
quote:Als je voor de portal van BRS staat helemaal naar rechts de gang uitlopenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm, toch die orb es vinden danIk weet wel van die bij Molten Core, maar niet voor BWL.
quote:Dan weet ik toch nog niet welke ik nog wel en niet gedronken had? Heb deze char al 2 jaar namelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 12:54 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Had je niet beter even op wowhead kunnen kijken?
quote:Dat je alom geëerd zult worden waarschijnlijk, alleen al om het feit dat je tank bentOp vrijdag 29 oktober 2010 13:37 schreef jagga het volgende:
[..]
wait wut ?
als justin bieber op een meisjesverjaardag?![]()
Ik weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen maar het klinkt eng
quote:oh zoOp vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat je alom geëerd zult worden waarschijnlijk, alleen al om het feit dat je tank bent![]()
![]()
quote:We doen niet héél veel met TS, dus dat tref je dan.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
oh zo
als ze maar niet hysterisch gaan krijsen zoals meisjes bij van die boybands/justin bieber
quote:Mensen die dubieuze geluiden maken in Mumble worden gesilencedOp vrijdag 29 oktober 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
oh zo
als ze maar niet hysterisch gaan krijsen zoals meisjes bij van die boybands/justin bieber
quote:Ik heb tot nog toe bijna alleen maar TOC en Naxx gehad. En een paar keer ICC waar ik niks aan hebOp vrijdag 29 oktober 2010 13:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Weekly toc? Bij ons op de realm is het elke keer naxx, ulduar of os. keb nog nooit een weekly toc voorbij zien komen.
quote:Elementium is echt onmogelijk te krijgen. Heb er twee momenteel, maar die laatste 8 worden per dag duurder. Iedereen die BWL runt doet het voor de Elementium Ore. Wat een rotzooi.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je hebt 10 ingots (zie TT) nodig van BWLDat is dus meerdere runs sowieso.
quote:BWL attunement is tegenwoordig zo makkelijk: Drakkisath is te soloen (alleen heb je volgens mij nog wel 3 anderen nodig om de egg room te openen).Op vrijdag 29 oktober 2010 13:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
JaDan kan je een orb buiten BRS gebruiken om gelijk in BWL te komen ipv helemaal door UBRS heen te gaan eerst.
quote:GZOp vrijdag 29 oktober 2010 12:01 schreef Sjiznit het volgende:
JAHAAA! Reins of the Raven Lord! Eindelijk een keer echt geluk![]()
11e poging
Edit: Het is altijd fijn als je zoveel verschillende mounts farmed je er dan eindelijk ook een te pakken hebt.
quote:Nee, je hoort alleen van mensen die em snel krijgen. Iedereen die al 3 jaar bezig is hoor je nietOp vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
GZRaven Lord dropt blijkbaar verassend snel
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nee, je hoort alleen van mensen die em snel krijgen. Iedereen die al 3 jaar bezig is hoor je niet.
quote:Slapen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat gaan jullie doen in WoW op 7 dec, 12:01 's nachts?
Ik vooral questen, maar niet te snel en niet rushen. Wil vooral de nieuwe gebieden goed zien en de lore.
quote:schelden omdat ik er niet op kom?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik vooral questen, maar niet te snel en niet rushen. Wil vooral de nieuwe gebieden goed zien en de lore.
quote:inloggen, /lie en naar je scherm staren?
quote:Same, lijkt mij echt zo saai om gelijk de eerste paar dagen te beginnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:28 schreef Sjiznit het volgende:
Slapen, aangezien ik de volgende dag wel of op zoek ga naar een CE of wacht op mijn levering van mijn CE bestelling.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Ericjuh het volgende:
Same, lijkt mij echt zo saai om gelijk de eerste paar dagen te beginnen.
quote:Questen is dan als bijen die aangetrokken worden door honing. Als je 10x een beer moet slayen dan loop je samen met 100 anderen te zoeken naar een beer.
quote:Waarschijnlijk mijn mage in de buurt van de nieuwe questgebieden parkeren zodat ik daar de volgende dag, nadat ik klaar ben met werken en het doosje fysiek in de winkel heb gekocht, zo snel mogelijk in kanOp vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ConscienceNL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |