quote:Weekly toc? Bij ons op de realm is het elke keer naxx, ulduar of os. keb nog nooit een weekly toc voorbij zien komen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Stond gisteren te chillen in Org, te wachten op een bg, word ik gewoon 2x gewhisperd met de vraag of ik mee wil met de weekly (ToC)
quote:Iemand in de guild zei het, dus ik ga er van uit dat dat juist is.. Heb zelf nog niet gekeken eigenlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 13:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Weekly toc? Bij ons op de realm is het elke keer naxx, ulduar of os. keb nog nooit een weekly toc voorbij zien komen.
quote:Ja
quote:Hmm, toch die orb es vinden danOp vrijdag 29 oktober 2010 13:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
JaDan kan je een orb buiten BRS gebruiken om gelijk in BWL te komen ipv helemaal door UBRS heen te gaan eerst.
quote:wait wut ?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme Jagga
Tank bij ons is als Justin Bieber op een meisjesverjaardag.
quote:Als je voor de portal van BRS staat helemaal naar rechts de gang uitlopenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm, toch die orb es vinden danIk weet wel van die bij Molten Core, maar niet voor BWL.
quote:Dan weet ik toch nog niet welke ik nog wel en niet gedronken had? Heb deze char al 2 jaar namelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 12:54 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Had je niet beter even op wowhead kunnen kijken?
quote:Dat je alom geëerd zult worden waarschijnlijk, alleen al om het feit dat je tank bentOp vrijdag 29 oktober 2010 13:37 schreef jagga het volgende:
[..]
wait wut ?
als justin bieber op een meisjesverjaardag?![]()
Ik weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen maar het klinkt eng
quote:oh zoOp vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat je alom geëerd zult worden waarschijnlijk, alleen al om het feit dat je tank bent![]()
![]()
quote:We doen niet héél veel met TS, dus dat tref je dan.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
oh zo
als ze maar niet hysterisch gaan krijsen zoals meisjes bij van die boybands/justin bieber
quote:Mensen die dubieuze geluiden maken in Mumble worden gesilencedOp vrijdag 29 oktober 2010 14:07 schreef jagga het volgende:
[..]
oh zo
als ze maar niet hysterisch gaan krijsen zoals meisjes bij van die boybands/justin bieber
quote:Ik heb tot nog toe bijna alleen maar TOC en Naxx gehad. En een paar keer ICC waar ik niks aan hebOp vrijdag 29 oktober 2010 13:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Weekly toc? Bij ons op de realm is het elke keer naxx, ulduar of os. keb nog nooit een weekly toc voorbij zien komen.
quote:Elementium is echt onmogelijk te krijgen. Heb er twee momenteel, maar die laatste 8 worden per dag duurder. Iedereen die BWL runt doet het voor de Elementium Ore. Wat een rotzooi.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je hebt 10 ingots (zie TT) nodig van BWLDat is dus meerdere runs sowieso.
quote:BWL attunement is tegenwoordig zo makkelijk: Drakkisath is te soloen (alleen heb je volgens mij nog wel 3 anderen nodig om de egg room te openen).Op vrijdag 29 oktober 2010 13:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
JaDan kan je een orb buiten BRS gebruiken om gelijk in BWL te komen ipv helemaal door UBRS heen te gaan eerst.
quote:GZOp vrijdag 29 oktober 2010 12:01 schreef Sjiznit het volgende:
JAHAAA! Reins of the Raven Lord! Eindelijk een keer echt geluk![]()
11e poging
Edit: Het is altijd fijn als je zoveel verschillende mounts farmed je er dan eindelijk ook een te pakken hebt.
quote:Nee, je hoort alleen van mensen die em snel krijgen. Iedereen die al 3 jaar bezig is hoor je nietOp vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
GZRaven Lord dropt blijkbaar verassend snel
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nee, je hoort alleen van mensen die em snel krijgen. Iedereen die al 3 jaar bezig is hoor je niet.
quote:Slapen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat gaan jullie doen in WoW op 7 dec, 12:01 's nachts?
Ik vooral questen, maar niet te snel en niet rushen. Wil vooral de nieuwe gebieden goed zien en de lore.
quote:schelden omdat ik er niet op kom?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat gaan jullie doen in WoW op 7 dec, 12:01 's nachts?
Ik vooral questen, maar niet te snel en niet rushen. Wil vooral de nieuwe gebieden goed zien en de lore.
quote:inloggen, /lie en naar je scherm staren?
quote:Same, lijkt mij echt zo saai om gelijk de eerste paar dagen te beginnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:28 schreef Sjiznit het volgende:
Slapen, aangezien ik de volgende dag wel of op zoek ga naar een CE of wacht op mijn levering van mijn CE bestelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |