In dat geval ff downloadenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wat vaag. Maar het werkte wel. Van 90 naar 50 gegaan.
Huh, wat? Krijg je xp met je profession?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef Civilian het volgende:
lol, ik ontvang op 't moment meer XP met Herbalism dan wanneer ik een mob kill
getal zeg niet alles hoor. Misschien kan iemand een programma schijven die 1ms aan kan geven. Ik weet zeker dat jij geen verschil merkt. 130 ms is een prima latency om te kunnen wowen zonder enige lag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:13 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Het werkt inderdaad! Ben van 130 ms naar 35 ms gegaan
Ja, dat is nieuw dat je xp krijgt bij professions, zoals ook bij mining nuquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Huh, wat? Krijg je xp met je profession?
[..]
getal zeg niet alles hoor. Misschien kan iemand een programma schijven die 1ms aan kan geven. Ik weet zeker dat jij geen verschil merkt. 130 ms is een prima latency om te kunnen wowen zonder enige lag.
Ja, dat viel mij dus ook al op..quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Huh, wat? Krijg je xp met je profession?
[..]
getal zeg niet alles hoor. Misschien kan iemand een programma schijven die 1ms aan kan geven. Ik weet zeker dat jij geen verschil merkt. 130 ms is een prima latency om te kunnen wowen zonder enige lag.
Als ik kon en het goud had zou ik zo betalen voor Invinciblequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend staat klaar in de raid voor LK 25 en het duurt maar en duurt maar, dus ik zeg: eh, hebben jullie nu nog steeds tactic uitleg nodig?? Zegt hij: nee, we hebben een buyer in de groep. Ik:Hij: ja, die betaalt 100k gold voor de titel.
Ik: en invincible? Hij: nee, dat is wel wat duurder.
Dat mensen 100k gold betalen voor een titelAlsof je daar dan trots op kan zijn. (hij was al als eerste dood zag ik, kent het hele gevecht niet)
Kopers moeten verplicht gelijk doodgaan en van het platform afspringen. Kunnen ze niks opfucken ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Dat mensen 100k gold betalen voor een titelAlsof je daar dan trots op kan zijn. (hij was al als eerste dood zag ik, kent het hele gevecht niet)
gold cap is nu 1 miljoenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
4 miljoen copper?
De gold cap is iets meer dan 200k, dus hij heeft zon 20 characters op dezelfde realm die elk aan de cap zitten?
Ja maar bij een char welke je 4 of 5 jaar geleden hebt aangemaakt is dat niet zon goede indicatie, als je de achievment uberhaubt hebt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef Sjiznit het volgende:
Ik kijk altijd naar achieve van level 10, is een redelijke indicatie
Met een druid is het wel grappig somsquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind het heel erg kut dat rogues iedereen en alles kunnen oneshotten in pvp op laag lvl. Het verpest gewoon alles. voorbeeld: ik pak de vlag in WSG met mijn 48 mage, frost nova 3 mensen en een pet, krijg de Blazing Speed buff(50% speed) en ren als een malle hun basis uit. Doe nog Blast Wave op iemand die achter me aan komt (een aoe slow) en krijg weer blazing speed, Alles liep op rolletjes, goed gevoel...BAM! dood door een rogue die 1 knopje drukte. kut blizzard.
Bron?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef Friday12 het volgende:
Hoorde net iets over de digital cata uitbreiding dat me niet erg aanstaat![]()
Het schijnt dat je geen cut scene's heb enzo
Lijkt me sterk. Blizzard gooit echt geen digitale download de deur uit zonder cutscenes waar ze uren aan gewerkt hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef Friday12 het volgende:
Hoorde net iets over de digital cata uitbreiding dat me niet erg aanstaat![]()
Het schijnt dat je geen cut scene's heb enzo
Tuurlijk nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kwam langs schieten in de guild chat en het ging over wow forums maar hoop dat het niet zo is
Ik niet. Lelijke mount. Retard Horse 2.0.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als ik kon en het goud had zou ik zo betalen voor Invincible
Ik vind em wel cool eruit zien eigenlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik niet. Lelijke mount. Retard Horse 2.0.
4 miljoen! Als ik alles bij elkaar schraap komt ik misschien net op 50kquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Kopers moeten verplicht gelijk doodgaan en van het platform afspringen. Kunnen ze niks opfucken ook.
En tja, wat is 100k nou. Iemand uit mijn guild heeft sinds gisteren 4 miljoen
ik kom misschien net op 4kquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
4 miljoen! Als ik alles bij elkaar schraap komt ik misschien net op 50k
Ik ken iemand die continue met het ah bezig is en 800.000 heeft en daarvan denk ik al: woah!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:27 schreef GlenSpey het volgende:
Sterk verhaal, dat van die 4 miljoen, ik geloof er niks van
Ik ben ook continu met het AH bezig en heb nu 20k. Ik vond dat al een behoorlijke prestatiequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die continue met het ah bezig is en 800.000 heeft en daarvan denk ik al: woah!
Same.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:27 schreef GlenSpey het volgende:
Sterk verhaal, dat van die 4 miljoen, ik geloof er niks van
dat hoor je ook gewoon te doen in lvling gear op lvl 80quote:Op maandag 1 november 2010 00:52 schreef hans1988 het volgende:
Ben net eens wat gaan rondklooien op mn oude warrior, heeft nog altijd die blacksmith-pvp-blue'shier en daar een kut-epic van begin naxxramas, en een gladiators bonegrinder van lvl 70 als offhand (titans grip)
Weet niet hoe, maar ik weet er toch ff 2k dps uit te halen in FoS-normalNiet slecht voor die crap-gear
"uren"quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Blizzard gooit echt geen digitale download de deur uit zonder cutscenes waar ze uren aan gewerkt hebben
Ik zei nooit hoeveel uren ik met uren bedoelquote:Op maandag 1 november 2010 10:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"uren"___!
Hou het maar op maanden, voor zoiets
Je bent zeker vrijgezel?quote:Op maandag 1 november 2010 09:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Rawrrrrrrr! Geen HH Horse!
Mijn guildleader heeft bijna 1 miljoen gold! Niet te geloven! Ik wil hem inhuren voor mijn bank! Als hij de 1 miljoen heeft maakt hij een motor voor mij!
oi is al bekend wanneer de volgende raid is ?quote:Op maandag 1 november 2010 10:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Blizz
Jullie cinematics zijn altijd ""
Maak daar 's een puickende bioscoop film van?
Dankuwel,
Ian_Nick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |