Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holyquote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef ufopiloot het volgende:
Damn wat zijn tanks overpowered met Vengeance. Heb net een tank spec genomen, met volle DPS gear en een 1h en een schildje, doe ik op trash meer DPS dan in retributionHad net 16k op een trash pack in Drak'Tharon Keep. Overall ook 50% damage done van de groep in de gehele instance. Echt heel tof om te doen
Retribution is daarentegen wel tof op bosses, maar bij trash is het (voorlopig) nog een saaie bende.
Niet voor het een of het ander, maar er zit nogal verschil tussen DPS spelen of Healerquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy
Dat had ik nou met Holyquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy
Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffiequote:Op maandag 1 november 2010 13:32 schreef Anakin24 het volgende:
Ken het probleem met Retri of Prot..
Met Retri gear en een GS van 5 haal ik een dps van 1800/2000 maximaal.
Slaat helemaal nergens op.
Maar als ik als prot een beetje HC's ga rennen zit ik al binnen notime op een dps tussen de 2300 en 3500.
Ofwel kan je beter met prot specs and gear als dps'er rond gaan rennen..
Retri is het niet voor mij
http://eu.wowarmory.com/c(...)gnatog&gn=Socialites
T'is ook nie mijn dingquote:Op maandag 1 november 2010 13:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffie
<zeikmode>quote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
T'is ook nie mijn dingtanken is veel leuker
enkel als ik lui ben wil ik wel es voor dps spelen.
en ik snap die rotatie ook voor geen meter
Als tank is dat een stuk easier
Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meerquote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
<zeikmode>
Je weet niet precies hoe je een bepaalde spec moet spelen, maar toch loop je te zeuren dat het niet goed is omdat je zelf geen hoge dps er mee haalt? Leer eerst met die spec omgaan voordat je begint met zeuren dan...
</zeikmode>
Heb overigens vorige week wel The Hallowed gehaald. Geen mount, en moet nog een stuk of 10 van die maskertjes ofzo, maar de meta-achieves voor The Hallowed heb ik in ieder geval wel completed, daar ging 't om
Wat voor stacks bedoel je precies?quote:Op maandag 1 november 2010 13:56 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meer
naja, misschien als ik uberhaupt een keer zou testen.. dan zou het misschien wel beter gaan.
Maar ja, elke keer bij een HC speel ik weer de tank![]()
Maar... wie weet een goede add on om stacks beter te kunnen zien?
Heb namelijk nog nooit geraid als tank zijnde.. en schijnbaar is het wel handig als OT om de stacks van de MT te volgen (en je dus weet wanneer je op taunt moet rammen)
Wat heeft het niet verkrijgen van een HH mount en een guildleader die bijna een miljoen gold heeft en mij een motor heeft beloofd als hij dat gehaald heeft, met mijn liefdesleven te maken?quote:
Naja, schijnbaar moet je de andere tank in de gaten houden en zodra hij even een CD heeft qua pullen dat ik het overneem van hem.. tot ikzelf effe niet kan pullen ofzo ?quote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat voor stacks bedoel je precies?
We hebben redelijk dezelfde build zo te zienquote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Gijsje het volgende:
Zojuist alvast vrij genomen voor 7, 8 en 9 december en meteen even Cata aangeschaft via Digital Download. Downloaden is al begonnen voor zover het beschikbaar is.
PS Retri ?
Dit is mijn spec: http://eu.wowarmory.com/c(...)holdt&cn=Ar%C3%BAndo
Moest overigens behoorlijk wennen maar nu gaat het wel, holy power stacken inderdaad en maar op verdict rammen wanneer je drie stacks hebt. Owja maak een macro Zealotry en Wings tegelijk.
Veel bosses gooien debuffs op de tank. Hoe meer buffs, hoe meer schade/whatever de tank krijgt. Daarom werk je vaak met meerdere tanks, zodat de tanks elkaar afwisselen. Zodra er overgenomen wordt, verdwijnen de stacks op de vorige tank weer. Daarom is het zeker verstandig om te zorgen dat je de stacks van je mede-tank goed in de gaten kan houden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
Naja, schijnbaar moet je de andere tank in de gaten houden en zodra hij even een CD heeft qua pullen dat ik het overneem van hem.. tot ikzelf effe niet kan pullen ofzo ?
ja.. ik ben een noob op het gebied van raidenmaar HC'tjes zijn weer te simpel ondertussen
maar vragen is vrij he.. en beter van te voren iets instellen/leren ipv met een wipe gekicked worden
Daar zat ik al aan te denken maar wilde precies weten wat hij precies bedoeldequote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Veel bosses gooien debuffs op de tank. Hoe meer buffs, hoe meer schade/whatever de tank krijgt. Daarom werk je vaak met meerdere tanks, zodat de tanks elkaar afwisselen. Zodra er overgenomen wordt, verdwijnen de stacks op de vorige tank weer. Daarom is het zeker verstandig om te zorgen dat je de stacks van je mede-tank goed in de gaten kan houden.
Iets wat je dus niet doet als je Zealotry aan hebt omdat je dan alleen maar CS->TV aan het doen bent.quote:En ja, wings poppen samen met Zealotry is heerlijk, iedere CS stacked meteen je Holy power op max, en dan je verdict erbij. En als je wings aan staan, kun je meteen ook je hammer of wrath doen sinds de patch, ipv alleen onder de 20% health van je target.
je wil nie weten hoeveel ik er tegenkom op lvl 80 die de 1k dps nog niet eens halenquote:Op maandag 1 november 2010 06:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat hoor je ook gewoon te doen in lvling gear op lvl 80
Ik geloof dat ik ze echt nog nooit ben tegen gekomenquote:Op maandag 1 november 2010 15:32 schreef hans1988 het volgende:
je wil nie weten hoeveel ik er tegenkom op lvl 80 die de 1k dps nog niet eens halen
Ik ben echt vaak top-dps als tank zijnde
Dat had ik, met m'n Rogue, ook. Tegenwoordig doe ik met een beetje mazzel 3k, en dat wordt steeds meer nu m'n gear ook steeds beter wordt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ze echt nog nooit ben tegen gekomenEn heb toch aardig wat dungeontripjes achter de rug. Mensen die de 2k amper halen, ja, die dan weer wel.
20% extra Hammer of the righteous damagequote:Op maandag 1 november 2010 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar tanks zijn ook leip, 20% extra swipe damage van T10 bonus en m'n dps is kakhoog. Helemaal als ik af en toe een berserk gebruik op een pack. Gisteren op die ramp in PoS na de tweede boss nog gedaan, 11k dps als tank.
Wat weet je niet meer?quote:Op maandag 1 november 2010 17:12 schreef Edwinuss het volgende:
Level 40 en nu weet ik het niet meer.
Level 41 nieuwe talent pointquote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Verveel me en weet niet zo goed wat ik moet doen. Level 40 was nieuwe mount maar nu lijkt alles zover weg.
Goede methode inderdaad, zo level ik ook altijd. En als de game je niets interessants biedt (mounts, toffe abilities), dan kun je zelf beloningen bedenken. Wat ik vaak doe is naar de AH gaan en op zoek gaan naar een leuk wapen dat over een level of vijf beschikbaar wordt. Misschien heb ik er geen drol aan, maar het is wel een goede motivator om toch te blijven levelen. Als dan blijkt dat ik hem toch niet nodig heb, kan ik hem bovendien zo weer doorverkopen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef GlenSpey het volgende:
Wat ik meestal doe is per dag een doelstelling maken, bijvoorbeeld 'vandaag begin ik op lvl 40 en wil ik lvl 43 halen.' Dat houdt je scherp en je vliegt erdoorheen, want je wil koste wat kost die doelstellingen per dag halen
Weet iemand toevallig ook hoe ik ze kan unlocken? Moet er eerst een quest voor doen aldus de dungeon finder... maar waar vind ik diequote:Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef GlenSpey het volgende:
Komen de Outland dungeons Opening of the Dark Portal en Escape from Durnholde ook in de specific dungeon list te staan tijdens het levelen in Outland? Ben nu lvl 63 en zie ze nog steeds niet ertussen staan, terwijl ik ze wel nodig heb voor Outland Dungeonmaster
Nu?!quote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Bienelientjee het volgende:
The end is near! The elementals attack! Spread the word!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |