abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88205724
Damn wat zijn tanks overpowered met Vengeance. Heb net een tank spec genomen, met volle DPS gear en een 1h en een schildje, doe ik op trash meer DPS dan in retribution :') Had net 16k op een trash pack in Drak'Tharon Keep. Overall ook 50% damage done van de groep in de gehele instance. Echt heel tof om te doen :P Retribution is daarentegen wel tof op bosses, maar bij trash is het (voorlopig) nog een saaie bende.
pi_88205843
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef ufopiloot het volgende:
Damn wat zijn tanks overpowered met Vengeance. Heb net een tank spec genomen, met volle DPS gear en een 1h en een schildje, doe ik op trash meer DPS dan in retribution :') Had net 16k op een trash pack in Drak'Tharon Keep. Overall ook 50% damage done van de groep in de gehele instance. Echt heel tof om te doen :P Retribution is daarentegen wel tof op bosses, maar bij trash is het (voorlopig) nog een saaie bende.
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 13:12:51 #263
159966 lifeblind
pi_88206848
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:

[..]

Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy :P
Niet voor het een of het ander, maar er zit nogal verschil tussen DPS spelen of Healer :')
pi_88206907
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat had ik nou met Holy :P

Ofwel: Ieder z'n ding. (Dus wat lifeblind ook een beetje zegt) :P
pi_88207430
Ken het probleem met Retri of Prot..

Met Retri gear en een GS van 5 haal ik een dps van 1800/2000 maximaal.
Slaat helemaal nergens op.

Maar als ik als prot een beetje HC's ga rennen zit ik al binnen notime op een dps tussen de 2300 en 3500.

Ofwel kan je beter met prot specs and gear als dps'er rond gaan rennen..

Retri is het niet voor mij ;)

http://eu.wowarmory.com/c(...)gnatog&gn=Socialites
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 13:34:21 #266
159966 lifeblind
pi_88207500
Ik heb overigens in retri spel nergens problemen mee. Single target is 't flink verbeterd in ieder geval. Op packs is 't wel een stukje lager (20% ofzo), maar dat is in mijn geval denk ik nog even wat foutjes in m'n rotation eruit werken, ik zit af en toe nog even te kutten met dat holy power gedoe, ik was namelijk zo gewend om heel de tijd mijn Divine Storm te spammen... en die doet als je maar 1 holy power hebt bij lange na niet zoveel damage als dat ie vroeger deed.
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 13:36:23 #267
159966 lifeblind
pi_88207562
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:32 schreef Anakin24 het volgende:
Ken het probleem met Retri of Prot..

Met Retri gear en een GS van 5 haal ik een dps van 1800/2000 maximaal.
Slaat helemaal nergens op.

Maar als ik als prot een beetje HC's ga rennen zit ik al binnen notime op een dps tussen de 2300 en 3500.

Ofwel kan je beter met prot specs and gear als dps'er rond gaan rennen..

Retri is het niet voor mij ;)

http://eu.wowarmory.com/c(...)gnatog&gn=Socialites
Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffie :P
pi_88207641
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:36 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffie :P
T'is ook nie mijn ding :P tanken is veel leuker ;)
enkel als ik lui ben wil ik wel es voor dps spelen.

en ik snap die rotatie ook voor geen meter :)
Als tank is dat een stuk easier :P
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 13:48:29 #269
159966 lifeblind
pi_88207948
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef Anakin24 het volgende:

[..]

T'is ook nie mijn ding :P tanken is veel leuker ;)
enkel als ik lui ben wil ik wel es voor dps spelen.

en ik snap die rotatie ook voor geen meter :)
Als tank is dat een stuk easier :P
<zeikmode>

Je weet niet precies hoe je een bepaalde spec moet spelen, maar toch loop je te zeuren dat het niet goed is omdat je zelf geen hoge dps er mee haalt? Leer eerst met die spec omgaan voordat je begint met zeuren dan...

</zeikmode>

Heb overigens vorige week wel The Hallowed gehaald. Geen mount, en moet nog een stuk of 10 van die maskertjes ofzo, maar de meta-achieves voor The Hallowed heb ik in ieder geval wel completed, daar ging 't om :P
pi_88208196
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef lifeblind het volgende:

[..]

<zeikmode>

Je weet niet precies hoe je een bepaalde spec moet spelen, maar toch loop je te zeuren dat het niet goed is omdat je zelf geen hoge dps er mee haalt? Leer eerst met die spec omgaan voordat je begint met zeuren dan...

</zeikmode>

Heb overigens vorige week wel The Hallowed gehaald. Geen mount, en moet nog een stuk of 10 van die maskertjes ofzo, maar de meta-achieves voor The Hallowed heb ik in ieder geval wel completed, daar ging 't om :P
Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meer :(

naja, misschien als ik uberhaupt een keer zou testen.. dan zou het misschien wel beter gaan.
Maar ja, elke keer bij een HC speel ik weer de tank ;)

Maar... wie weet een goede add on om stacks beter te kunnen zien?
Heb namelijk nog nooit geraid als tank zijnde.. en schijnbaar is het wel handig als OT om de stacks van de MT te volgen (en je dus weet wanneer je op taunt moet rammen)
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 14:01:41 #271
159966 lifeblind
pi_88208374
Het is nu een kwestie van Holy Power stacken geworden :P

Ik gebruik trouwens Pittbull Unit Frames, kun je vrijwel alles m.b.t. unitframes instellen, werkt als een trein bij mij (ongeacht of ik heal, dps of tank (alhoewel ik bijna nooit meer tank, heb alleen offspec tanking op mn paladin maar daar heb ik sinds de patch nog niet mee getanked).
  maandag 1 november 2010 @ 14:12:51 #272
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88208762
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 13:56 schreef Anakin24 het volgende:

[..]

Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meer :(

naja, misschien als ik uberhaupt een keer zou testen.. dan zou het misschien wel beter gaan.
Maar ja, elke keer bij een HC speel ik weer de tank ;)

Maar... wie weet een goede add on om stacks beter te kunnen zien?
Heb namelijk nog nooit geraid als tank zijnde.. en schijnbaar is het wel handig als OT om de stacks van de MT te volgen (en je dus weet wanneer je op taunt moet rammen)
Wat voor stacks bedoel je precies?
  maandag 1 november 2010 @ 14:14:52 #273
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_88208830
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:14 schreef GlenSpey het volgende:
Je bent zeker vrijgezel? :P
Wat heeft het niet verkrijgen van een HH mount en een guildleader die bijna een miljoen gold heeft en mij een motor heeft beloofd als hij dat gehaald heeft, met mijn liefdesleven te maken?
pi_88209000
Zojuist alvast vrij genomen voor 7, 8 en 9 december en meteen even Cata aangeschaft via Digital Download. Downloaden is al begonnen voor zover het beschikbaar is. :)

PS Retri ?

Dit is mijn spec: http://eu.wowarmory.com/c(...)holdt&cn=Ar%C3%BAndo

Moest overigens behoorlijk wennen maar nu gaat het wel, holy power stacken inderdaad en maar op verdict rammen wanneer je drie stacks hebt. Owja maak een macro Zealotry en Wings tegelijk.
-
pi_88209054
quote:
Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wat voor stacks bedoel je precies?
Naja, schijnbaar moet je de andere tank in de gaten houden en zodra hij even een CD heeft qua pullen dat ik het overneem van hem.. tot ikzelf effe niet kan pullen ofzo ?

ja.. ik ben een noob op het gebied van raiden ;) maar HC'tjes zijn weer te simpel ondertussen :P

maar vragen is vrij he.. en beter van te voren iets instellen/leren ipv met een wipe gekicked worden :P
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 14:32:14 #276
159966 lifeblind
pi_88209420
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Gijsje het volgende:
Zojuist alvast vrij genomen voor 7, 8 en 9 december en meteen even Cata aangeschaft via Digital Download. Downloaden is al begonnen voor zover het beschikbaar is. :)

PS Retri ?

Dit is mijn spec: http://eu.wowarmory.com/c(...)holdt&cn=Ar%C3%BAndo

Moest overigens behoorlijk wennen maar nu gaat het wel, holy power stacken inderdaad en maar op verdict rammen wanneer je drie stacks hebt. Owja maak een macro Zealotry en Wings tegelijk.
We hebben redelijk dezelfde build zo te zien :P

En ja, wings poppen samen met Zealotry is heerlijk, iedere CS stacked meteen je Holy power op max, en dan je verdict erbij. En als je wings aan staan, kun je meteen ook je hammer of wrath doen sinds de patch, ipv alleen onder de 20% health van je target.
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 14:33:44 #277
159966 lifeblind
pi_88209467
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Anakin24 het volgende:

[..]

Naja, schijnbaar moet je de andere tank in de gaten houden en zodra hij even een CD heeft qua pullen dat ik het overneem van hem.. tot ikzelf effe niet kan pullen ofzo ?

ja.. ik ben een noob op het gebied van raiden ;) maar HC'tjes zijn weer te simpel ondertussen :P

maar vragen is vrij he.. en beter van te voren iets instellen/leren ipv met een wipe gekicked worden :P
Veel bosses gooien debuffs op de tank. Hoe meer buffs, hoe meer schade/whatever de tank krijgt. Daarom werk je vaak met meerdere tanks, zodat de tanks elkaar afwisselen. Zodra er overgenomen wordt, verdwijnen de stacks op de vorige tank weer. Daarom is het zeker verstandig om te zorgen dat je de stacks van je mede-tank goed in de gaten kan houden.
  maandag 1 november 2010 @ 14:38:06 #278
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88209584
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Veel bosses gooien debuffs op de tank. Hoe meer buffs, hoe meer schade/whatever de tank krijgt. Daarom werk je vaak met meerdere tanks, zodat de tanks elkaar afwisselen. Zodra er overgenomen wordt, verdwijnen de stacks op de vorige tank weer. Daarom is het zeker verstandig om te zorgen dat je de stacks van je mede-tank goed in de gaten kan houden.
Daar zat ik al aan te denken maar wilde precies weten wat hij precies bedoelde :P

Dat soort stacks kan je in de gaten houden met bijvoorbeeld deadly boss mods
pi_88210246
Als je Zealotry + Wings tegelijk gebruikt verspeel je bonussen. Je kan beter Zealotry poppen voor CS->TV, en dan Wings apart omdat je dan Hammer of Wrath kan gebruiken, welke top prio is als filler spell. Die twee cooldowns bij elkaar kan je ook mooi achter elkaar in een Heroism/Bloodlust proppen. En Zealotry als eerste (dit is slechts alleen een holy power boost dus als je dit aan het begin van het gevecht doet maakt dat niet uit voor je totale damage), en Wings daarna pas (omdat je dan inmiddels je Seal of Truth op 5 stacks hebt en wings 20% damage boost op ALL je damage geeft).

Arbiter of Light is trouwens beter dan Seals of the Pure, 5/0/31 spec krijg je dan. En neem Repentance en Rebuke in plaats van Acts of Sacrifice (deze op 1/2) en Selfless healer. Repentance hoort gewoon in een PvE build en Rebuke is een interrupt, veel bruikbaarder dan selfless healer welke je nooit gebruikt in PvE.
quote:
En ja, wings poppen samen met Zealotry is heerlijk, iedere CS stacked meteen je Holy power op max, en dan je verdict erbij. En als je wings aan staan, kun je meteen ook je hammer of wrath doen sinds de patch, ipv alleen onder de 20% health van je target.
Iets wat je dus niet doet als je Zealotry aan hebt omdat je dan alleen maar CS->TV aan het doen bent.
pi_88211181
Precies, dan kan je geen hammer binnen je CS cooldown krijgen en verspil je of steeds een CS voor 3 holy power, of verspil je een hammer door steeds CS te doen.

Ik gebruik trouwens holytrinity, geeft je simpele, verplaatsbare holypower balkjes.

En retri DPS is enorm veel beter geworden juist. AoE valt het wel mee idd, maar single target is het echt verdubbeld bij mij.
  maandag 1 november 2010 @ 15:32:10 #281
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_88211274
quote:
Op maandag 1 november 2010 06:35 schreef Evertjan het volgende:

[..]

dat hoor je ook gewoon te doen in lvling gear op lvl 80
je wil nie weten hoeveel ik er tegenkom op lvl 80 die de 1k dps nog niet eens halen :')

Ik ben echt vaak top-dps als tank zijnde :')
pi_88211688
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:32 schreef hans1988 het volgende:
je wil nie weten hoeveel ik er tegenkom op lvl 80 die de 1k dps nog niet eens halen :')

Ik ben echt vaak top-dps als tank zijnde :')
Ik geloof dat ik ze echt nog nooit ben tegen gekomen :? En heb toch aardig wat dungeontripjes achter de rug. Mensen die de 2k amper halen, ja, die dan weer wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88211735
DC problemen anyone?
Wordt er de hele tijd afgeflikkerd nu :{
pi_88211753
Met alleen autoattacks op m'n Rogue doe ik al 3k dps, alleen al omdat m'n spec en gear gewoon goed geoptimized zijn mbt hit/expertise en poisons natuurlijk.
pi_88211763
Ja maar tanks zijn ook leip, 20% extra swipe damage van T10 bonus en m'n dps is kakhoog. Helemaal als ik af en toe een berserk gebruik op een pack. Gisteren op die ramp in PoS na de tweede boss nog gedaan, 11k dps als tank :') .
  Redactie Frontpage maandag 1 november 2010 @ 15:52:42 #286
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_88212007
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik ze echt nog nooit ben tegen gekomen :? En heb toch aardig wat dungeontripjes achter de rug. Mensen die de 2k amper halen, ja, die dan weer wel.
Dat had ik, met m'n Rogue, ook. Tegenwoordig doe ik met een beetje mazzel 3k, en dat wordt steeds meer nu m'n gear ook steeds beter wordt.

Oh ja. De T10 Rogue Set helm. :'). Ik had met de T9 shoulders achterlichten, nu heb ik verdomme een koplamp :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 1 november 2010 @ 15:55:12 #287
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_88212088
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar tanks zijn ook leip, 20% extra swipe damage van T10 bonus en m'n dps is kakhoog. Helemaal als ik af en toe een berserk gebruik op een pack. Gisteren op die ramp in PoS na de tweede boss nog gedaan, 11k dps als tank :') .
20% extra Hammer of the righteous damage :P dat samen met vengeance... Ja, mij bevalt dat tanken wel :P
pi_88212871
Net effe een stuk of 5-6 TBC heroics gedaan, had ze allemaal in het verleden natuurlijk al honderden keren gedaan maar na patch 3.0 natuurlijk niet meer.. :')

Dus moest nog effe de achievements halen, enige TBC Dungeon & Raid achievements die ik nog moet zijn SSC en SWP, maar dat zit er voorlopig niet in denk ik. :P Misschien dat in Cata we die kunnen 5-mannen :D

Had meteen een stuk of 15 stacks Netherweave en voor 500g aan vendor trash :P
Of toch du vader?
pi_88215122
Level 40 en nu weet ik het niet meer. :')
pi_88215293
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:12 schreef Edwinuss het volgende:
Level 40 en nu weet ik het niet meer. :')
Wat weet je niet meer? :P
pi_88215519
Verveel me en weet niet zo goed wat ik moet doen. Level 40 was nieuwe mount maar nu lijkt alles zover weg. :P
pi_88215875
Verder levelen :P
Ik zit met mijn warlock op level 30 "vast". Gewoon even geen zin meer ;)
Maar goed, ik heb wel zes level 80's, en ben nog bezig mijn man's Shaman te levelen (61 nu).
pi_88216486
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Verveel me en weet niet zo goed wat ik moet doen. Level 40 was nieuwe mount maar nu lijkt alles zover weg. :P
Level 41 nieuwe talent point :D
Level 43 nieuwe talent point :D
Level 45 nieuwe talent point :D
Level 47 nieuwe talent point :D
Level 49 nieuwe talent point :D
Level 51 nieuwe talent point :D
Level 53 nieuwe talent point :D
Level 55 nieuwe talent point :D
Level 57 nieuwe talent point :D
Level 58 Outland :D :D :D
Level 59 nieuwe talent point :D
etc.

Tis maar wat je er zelf van maakt :)
Wat ik meestal doe is per dag een doelstelling maken, bijvoorbeeld 'vandaag begin ik op lvl 40 en wil ik lvl 43 halen.' Dat houdt je scherp en je vliegt erdoorheen, want je wil koste wat kost die doelstellingen per dag halen :)

Verder: afwisselen. Doe alle dungeons tussendoor en hier en daar een pvp battle. Hou ook je professions up to date terwijl je levelt, en hou de achievements in de gaten :) er zitten soms leuke achi's tussen die je kan doen terwijl je in een bepaald gebied bent.
pi_88217037
Dat had ik ook altijd ja, mount is echt zo'n mijlpaal en daarna zakt de motivatie :P .

Maarja 18 levels verder (op 58) kan je naar outland :D .
  maandag 1 november 2010 @ 18:29:57 #295
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_88217724
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef GlenSpey het volgende:
Wat ik meestal doe is per dag een doelstelling maken, bijvoorbeeld 'vandaag begin ik op lvl 40 en wil ik lvl 43 halen.' Dat houdt je scherp en je vliegt erdoorheen, want je wil koste wat kost die doelstellingen per dag halen :)
Goede methode inderdaad, zo level ik ook altijd. En als de game je niets interessants biedt (mounts, toffe abilities), dan kun je zelf beloningen bedenken. Wat ik vaak doe is naar de AH gaan en op zoek gaan naar een leuk wapen dat over een level of vijf beschikbaar wordt. Misschien heb ik er geen drol aan, maar het is wel een goede motivator om toch te blijven levelen. Als dan blijkt dat ik hem toch niet nodig heb, kan ik hem bovendien zo weer doorverkopen.

Ik zit trouwens weer duidelijk in een "uitprobeerfase" sinds patch 4.0.1 en al die class changes. :') Ben nu eens met een Priest begonnen, eigenlijk de enige class die ik nooit serieus geprobeerd heb. Tot nu toe valt het me niet tegen moet ik zeggen. Ik kan healen, ik kan prima DPS'en en met Power Word: Shield hoef ik (op level 10) niet voor mijn leven te vrezen als ik per ongeluk twee of zelfs drie mobs pull.

Zit alleen een beetje te twijfelen over mijn talents. Ik zat eerst aan Shadow te denken, maar volgens mij is Discipline veel beter tijdens de eerste dertig levels. Penance, Archangel... kan ik daarna wel respeccen naar Shadow zodra Shadowform en Vampiric Embrace beschikbaar zijn.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_88217788
Account frozen. Maar wel een upgrade kunnen doen. Echt de wereld op z'n kop bij Blizz.
Maar schijnt een fout te zijn waar meer mensen last van hebben. Krijg eerst te zien dat me prepaid op zou zijn als ik inlog. Maar gebruik auto incasso dus erg vreemd. Er is ook geen nieuwe maand af gegaan. En opnieuw invoeren werkt ook niet. Vage situatie dus.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_88219546
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef GlenSpey het volgende:
Komen de Outland dungeons Opening of the Dark Portal en Escape from Durnholde ook in de specific dungeon list te staan tijdens het levelen in Outland? Ben nu lvl 63 en zie ze nog steeds niet ertussen staan, terwijl ik ze wel nodig heb voor Outland Dungeonmaster :P
Weet iemand toevallig ook hoe ik ze kan unlocken? Moet er eerst een quest voor doen aldus de dungeon finder... maar waar vind ik die :P
  maandag 1 november 2010 @ 19:34:45 #299
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_88220522
The end is near! The elementals attack! Spread the word!
pi_88220887
Scourge invasion was leuker. :O
pi_88221126
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Bienelientjee het volgende:
The end is near! The elementals attack! Spread the word!
Nu?!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')