AQ40 woensdag weer unlockedquote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef jagga het volgende:
[..]
oi is al bekend wanneer de volgende raid is ?
Je kan Bilgewater Cartel (en alle andere steden) nu (in beta nuquote:Op maandag 1 november 2010 00:07 schreef Sjiznit het volgende:
Hou vooral ook een zooi Runecloth. Met die nieuwe rassen zullen er een shitload aan mensen zijn die die rep zo snel mogelijk op exalted willen hebben.
wat? ik volg je nietquote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je kan Bilgewater Cartel (en alle andere steden) nu (in beta nu) omhoog halen dmv championing
Koop gewoon de tabard in Orgrimmar (Alleen voor Orcs, Trolls en Goblins), Silvermoon, Thunder Bluff of Undercity
Zelfde als wat je doet in WotLK met Wyrmrest Accord, Knights of the Ebon Blade, Kirin Tor, Argent Crusade, maar dan met steden. Rep krijgen als je de tabard draagt en instances doet.quote:
Bij 66-68 pasquote:Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef GlenSpey het volgende:
Komen de Outland dungeons Opening of the Dark Portal en Escape from Durnholde ook in de specific dungeon list te staan tijdens het levelen in Outland? Ben nu lvl 63 en zie ze nog steeds niet ertussen staan, terwijl ik ze wel nodig heb voor Outland Dungeonmaster
Dat is echt een effectieve manier om je rep omhoog te krijgenquote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je kan Bilgewater Cartel (en alle andere steden) nu (in beta nu) omhoog halen dmv championing
Koop gewoon de tabard in Orgrimmar (Alleen voor Orcs, Trolls en Goblins), Silvermoon, Thunder Bluff of Undercity
Dat is echt vet. Kan dan eindelijk mijn Ochre Skeletal Warhorse halen (zat een beetje vast halverwege revered - exalted met UCquote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef Metonae het volgende:
[..]
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holyquote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef ufopiloot het volgende:
Damn wat zijn tanks overpowered met Vengeance. Heb net een tank spec genomen, met volle DPS gear en een 1h en een schildje, doe ik op trash meer DPS dan in retributionHad net 16k op een trash pack in Drak'Tharon Keep. Overall ook 50% damage done van de groep in de gehele instance. Echt heel tof om te doen
Retribution is daarentegen wel tof op bosses, maar bij trash is het (voorlopig) nog een saaie bende.
Niet voor het een of het ander, maar er zit nogal verschil tussen DPS spelen of Healerquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy
Dat had ik nou met Holyquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy
Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffiequote:Op maandag 1 november 2010 13:32 schreef Anakin24 het volgende:
Ken het probleem met Retri of Prot..
Met Retri gear en een GS van 5 haal ik een dps van 1800/2000 maximaal.
Slaat helemaal nergens op.
Maar als ik als prot een beetje HC's ga rennen zit ik al binnen notime op een dps tussen de 2300 en 3500.
Ofwel kan je beter met prot specs and gear als dps'er rond gaan rennen..
Retri is het niet voor mij
http://eu.wowarmory.com/c(...)gnatog&gn=Socialites
T'is ook nie mijn dingquote:Op maandag 1 november 2010 13:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffie
<zeikmode>quote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
T'is ook nie mijn dingtanken is veel leuker
enkel als ik lui ben wil ik wel es voor dps spelen.
en ik snap die rotatie ook voor geen meter
Als tank is dat een stuk easier
Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meerquote:Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
<zeikmode>
Je weet niet precies hoe je een bepaalde spec moet spelen, maar toch loop je te zeuren dat het niet goed is omdat je zelf geen hoge dps er mee haalt? Leer eerst met die spec omgaan voordat je begint met zeuren dan...
</zeikmode>
Heb overigens vorige week wel The Hallowed gehaald. Geen mount, en moet nog een stuk of 10 van die maskertjes ofzo, maar de meta-achieves voor The Hallowed heb ik in ieder geval wel completed, daar ging 't om
Wat voor stacks bedoel je precies?quote:Op maandag 1 november 2010 13:56 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meer
naja, misschien als ik uberhaupt een keer zou testen.. dan zou het misschien wel beter gaan.
Maar ja, elke keer bij een HC speel ik weer de tank![]()
Maar... wie weet een goede add on om stacks beter te kunnen zien?
Heb namelijk nog nooit geraid als tank zijnde.. en schijnbaar is het wel handig als OT om de stacks van de MT te volgen (en je dus weet wanneer je op taunt moet rammen)
Wat heeft het niet verkrijgen van een HH mount en een guildleader die bijna een miljoen gold heeft en mij een motor heeft beloofd als hij dat gehaald heeft, met mijn liefdesleven te maken?quote:
Naja, schijnbaar moet je de andere tank in de gaten houden en zodra hij even een CD heeft qua pullen dat ik het overneem van hem.. tot ikzelf effe niet kan pullen ofzo ?quote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat voor stacks bedoel je precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |