abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88202301
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef jagga het volgende:

[..]

oi is al bekend wanneer de volgende raid is ? :P
AQ40 woensdag weer unlocked *O*
Oh en ik denk dat er nog een hoop Kel'Thuzad moeten voor Champion of the Frozen Wastes :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 1 november 2010 @ 10:57:32 #252
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_88202622
Blijft leuk gisteren hadden we een whooping 7 signups. Dus ik had al zoiets van ok laat maar.

Maar natuurlijk waren er een paar fanatiekelingen die zo nodig icc in wilden. Gevalletje vooruit dan maar als je er een paar mensen bij weet te vinden.

Uiteindelijk na een half uur een fatsoenlijke groep bij elkaar weten te zoeken. Een handvol alts een paar trail members en een pug healer. De verwachtingen waren dus al vrij laag bij mij en na de eerste try op LK had ik al het idee dat het een hele lange avond ging worden iedereen was erg aan het prutsen. Maar vol verbazing zag ik het per try beter worden. En voor de verandering ging hij neer :D

Deze kill was veel leuker dan op mijn main onder het motto iedereen doet zijn ding is gefocussed en loopt toch nog te ouwehoeren op vent :D

En als dank gaf meneer de king ook nog een nieuwe staff :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_88202964
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 00:07 schreef Sjiznit het volgende:
Hou vooral ook een zooi Runecloth. Met die nieuwe rassen zullen er een shitload aan mensen zijn die die rep zo snel mogelijk op exalted willen hebben.
Je kan Bilgewater Cartel (en alle andere steden) nu (in beta nu :P ) omhoog halen dmv championing :) Koop gewoon de tabard in Orgrimmar (Alleen voor Orcs, Trolls en Goblins), Silvermoon, Thunder Bluff of Undercity :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  maandag 1 november 2010 @ 11:26:33 #254
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_88203447
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef Metonae het volgende:

[..]

Je kan Bilgewater Cartel (en alle andere steden) nu (in beta nu :P ) omhoog halen dmv championing :) Koop gewoon de tabard in Orgrimmar (Alleen voor Orcs, Trolls en Goblins), Silvermoon, Thunder Bluff of Undercity :P
wat? ik volg je niet
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_88203576
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:26 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

wat? ik volg je niet
Zelfde als wat je doet in WotLK met Wyrmrest Accord, Knights of the Ebon Blade, Kirin Tor, Argent Crusade, maar dan met steden. Rep krijgen als je de tabard draagt en instances doet.
pi_88203903
Komen de Outland dungeons Opening of the Dark Portal en Escape from Durnholde ook in de specific dungeon list te staan tijdens het levelen in Outland? Ben nu lvl 63 en zie ze nog steeds niet ertussen staan, terwijl ik ze wel nodig heb voor Outland Dungeonmaster :P
pi_88203954
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef GlenSpey het volgende:
Komen de Outland dungeons Opening of the Dark Portal en Escape from Durnholde ook in de specific dungeon list te staan tijdens het levelen in Outland? Ben nu lvl 63 en zie ze nog steeds niet ertussen staan, terwijl ik ze wel nodig heb voor Outland Dungeonmaster :P
Bij 66-68 pas :P
pi_88204009
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:44 schreef Metonae het volgende:

[..]

Bij 66-68 pas :P
Argh, dan pas, dan zit ik al zowat in Northrend :P
  Redactie Frontpage maandag 1 november 2010 @ 12:08:56 #259
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_88204841
quote:

[..]

Dat is echt een effectieve manier om je rep omhoog te krijgen ^O^ Ik heb alle LK factions die een tabard aanboden op exalted staan nu.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_88205514
quote:

[..]

Dat is echt vet. Kan dan eindelijk mijn Ochre Skeletal Warhorse halen (zat een beetje vast halverwege revered - exalted met UC :P

[ Bericht 0% gewijzigd door ConscienceNL op 01-11-2010 12:39:11 ]
pi_88205724
Damn wat zijn tanks overpowered met Vengeance. Heb net een tank spec genomen, met volle DPS gear en een 1h en een schildje, doe ik op trash meer DPS dan in retribution :') Had net 16k op een trash pack in Drak'Tharon Keep. Overall ook 50% damage done van de groep in de gehele instance. Echt heel tof om te doen :P Retribution is daarentegen wel tof op bosses, maar bij trash is het (voorlopig) nog een saaie bende.
pi_88205843
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef ufopiloot het volgende:
Damn wat zijn tanks overpowered met Vengeance. Heb net een tank spec genomen, met volle DPS gear en een 1h en een schildje, doe ik op trash meer DPS dan in retribution :') Had net 16k op een trash pack in Drak'Tharon Keep. Overall ook 50% damage done van de groep in de gehele instance. Echt heel tof om te doen :P Retribution is daarentegen wel tof op bosses, maar bij trash is het (voorlopig) nog een saaie bende.
Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy :P
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 13:12:51 #263
159966 lifeblind
pi_88206848
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:

[..]

Retribution. Meest walgelijke spec i have ever seen. Ben hooguit een week retri geweest en toen snel weer terug naar Holy :P
Niet voor het een of het ander, maar er zit nogal verschil tussen DPS spelen of Healer :')
pi_88206907
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat had ik nou met Holy :P

Ofwel: Ieder z'n ding. (Dus wat lifeblind ook een beetje zegt) :P
pi_88207430
Ken het probleem met Retri of Prot..

Met Retri gear en een GS van 5 haal ik een dps van 1800/2000 maximaal.
Slaat helemaal nergens op.

Maar als ik als prot een beetje HC's ga rennen zit ik al binnen notime op een dps tussen de 2300 en 3500.

Ofwel kan je beter met prot specs and gear als dps'er rond gaan rennen..

Retri is het niet voor mij ;)

http://eu.wowarmory.com/c(...)gnatog&gn=Socialites
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 13:34:21 #266
159966 lifeblind
pi_88207500
Ik heb overigens in retri spel nergens problemen mee. Single target is 't flink verbeterd in ieder geval. Op packs is 't wel een stukje lager (20% ofzo), maar dat is in mijn geval denk ik nog even wat foutjes in m'n rotation eruit werken, ik zit af en toe nog even te kutten met dat holy power gedoe, ik was namelijk zo gewend om heel de tijd mijn Divine Storm te spammen... en die doet als je maar 1 holy power hebt bij lange na niet zoveel damage als dat ie vroeger deed.
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 13:36:23 #267
159966 lifeblind
pi_88207562
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:32 schreef Anakin24 het volgende:
Ken het probleem met Retri of Prot..

Met Retri gear en een GS van 5 haal ik een dps van 1800/2000 maximaal.
Slaat helemaal nergens op.

Maar als ik als prot een beetje HC's ga rennen zit ik al binnen notime op een dps tussen de 2300 en 3500.

Ofwel kan je beter met prot specs and gear als dps'er rond gaan rennen..

Retri is het niet voor mij ;)

http://eu.wowarmory.com/c(...)gnatog&gn=Socialites
Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffie :P
pi_88207641
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:36 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Je retri spec is trouwens niet helemaal zuivere koffie :P
T'is ook nie mijn ding :P tanken is veel leuker ;)
enkel als ik lui ben wil ik wel es voor dps spelen.

en ik snap die rotatie ook voor geen meter :)
Als tank is dat een stuk easier :P
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 13:48:29 #269
159966 lifeblind
pi_88207948
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef Anakin24 het volgende:

[..]

T'is ook nie mijn ding :P tanken is veel leuker ;)
enkel als ik lui ben wil ik wel es voor dps spelen.

en ik snap die rotatie ook voor geen meter :)
Als tank is dat een stuk easier :P
<zeikmode>

Je weet niet precies hoe je een bepaalde spec moet spelen, maar toch loop je te zeuren dat het niet goed is omdat je zelf geen hoge dps er mee haalt? Leer eerst met die spec omgaan voordat je begint met zeuren dan...

</zeikmode>

Heb overigens vorige week wel The Hallowed gehaald. Geen mount, en moet nog een stuk of 10 van die maskertjes ofzo, maar de meta-achieves voor The Hallowed heb ik in ieder geval wel completed, daar ging 't om :P
pi_88208196
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:48 schreef lifeblind het volgende:

[..]

<zeikmode>

Je weet niet precies hoe je een bepaalde spec moet spelen, maar toch loop je te zeuren dat het niet goed is omdat je zelf geen hoge dps er mee haalt? Leer eerst met die spec omgaan voordat je begint met zeuren dan...

</zeikmode>

Heb overigens vorige week wel The Hallowed gehaald. Geen mount, en moet nog een stuk of 10 van die maskertjes ofzo, maar de meta-achieves voor The Hallowed heb ik in ieder geval wel completed, daar ging 't om :P
Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meer :(

naja, misschien als ik uberhaupt een keer zou testen.. dan zou het misschien wel beter gaan.
Maar ja, elke keer bij een HC speel ik weer de tank ;)

Maar... wie weet een goede add on om stacks beter te kunnen zien?
Heb namelijk nog nooit geraid als tank zijnde.. en schijnbaar is het wel handig als OT om de stacks van de MT te volgen (en je dus weet wanneer je op taunt moet rammen)
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 14:01:41 #271
159966 lifeblind
pi_88208374
Het is nu een kwestie van Holy Power stacken geworden :P

Ik gebruik trouwens Pittbull Unit Frames, kun je vrijwel alles m.b.t. unitframes instellen, werkt als een trein bij mij (ongeacht of ik heal, dps of tank (alhoewel ik bijna nooit meer tank, heb alleen offspec tanking op mn paladin maar daar heb ik sinds de patch nog niet mee getanked).
  maandag 1 november 2010 @ 14:12:51 #272
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88208762
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 13:56 schreef Anakin24 het volgende:

[..]

Ja, ik was ook zo'n pala die enkel op justice, crusader strike en divine storm zat te rammen.. en dan maar dps halen.. maar nu werk da niet meer :(

naja, misschien als ik uberhaupt een keer zou testen.. dan zou het misschien wel beter gaan.
Maar ja, elke keer bij een HC speel ik weer de tank ;)

Maar... wie weet een goede add on om stacks beter te kunnen zien?
Heb namelijk nog nooit geraid als tank zijnde.. en schijnbaar is het wel handig als OT om de stacks van de MT te volgen (en je dus weet wanneer je op taunt moet rammen)
Wat voor stacks bedoel je precies?
  maandag 1 november 2010 @ 14:14:52 #273
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_88208830
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:14 schreef GlenSpey het volgende:
Je bent zeker vrijgezel? :P
Wat heeft het niet verkrijgen van een HH mount en een guildleader die bijna een miljoen gold heeft en mij een motor heeft beloofd als hij dat gehaald heeft, met mijn liefdesleven te maken?
pi_88209000
Zojuist alvast vrij genomen voor 7, 8 en 9 december en meteen even Cata aangeschaft via Digital Download. Downloaden is al begonnen voor zover het beschikbaar is. :)

PS Retri ?

Dit is mijn spec: http://eu.wowarmory.com/c(...)holdt&cn=Ar%C3%BAndo

Moest overigens behoorlijk wennen maar nu gaat het wel, holy power stacken inderdaad en maar op verdict rammen wanneer je drie stacks hebt. Owja maak een macro Zealotry en Wings tegelijk.
-
pi_88209054
quote:
Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wat voor stacks bedoel je precies?
Naja, schijnbaar moet je de andere tank in de gaten houden en zodra hij even een CD heeft qua pullen dat ik het overneem van hem.. tot ikzelf effe niet kan pullen ofzo ?

ja.. ik ben een noob op het gebied van raiden ;) maar HC'tjes zijn weer te simpel ondertussen :P

maar vragen is vrij he.. en beter van te voren iets instellen/leren ipv met een wipe gekicked worden :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')