quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsHet meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Hij is gisteren overleden
quote:Muckie!
quote:6,5Op donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is gisteren overledenheb em moeten laten inslapen
Hij is 6,5 gewordenVet oud dus, mijn Bow
[..]
Muckie!![]()
Hoe is het meis? heb je al iets gehoord van de cardioloog?
quote:Wie zegt dat ik het niet wil proeven? Ik zeg toch niet dat het goed of slecht is, maar als het prima te eten is waarom zou je het dan laten?Op donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef PeZu het volgende:
ja als jij 200x meer voor zout wil betalen en absoluut niet wil proeven hoe het gerecht eigelijk smaakt want de kruiden mixers van knorr die jouw Provençaalse kruiden maken zijn zelf nog nooit in de provence geweest_!
quote:ik kruid zelfOp donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar pakjes zijn soms gewoon makkelijkDus ik gebruik ze soms nog wel
Maar het meeste probeer ik dat niet te doen, of ik krijg biologische sauzen mee van m'n mams
![]()
quote:wokkie *
quote:awwwwwOp donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is gisteren overledenheb em moeten laten inslapen
Hij is 6,5 gewordenVet oud dus, mijn Bow
[..]
quote:Mwa, vandaag een wat minder dagjeMuckie!![]()
Hoe is het meis? heb je al iets gehoord van de cardioloog?
quote:Jeetje duurt lang zegOp donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
Mwa, vandaag een wat minder dagje
en nee, ik heb de 17e nog een onderzoek en krijg de 29e pas de uitslag van het hele circus
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
6,5die heeft nog dinosauriërs ontweken
quote:Vaak doe ik dat ook wel
quote:Die van Knorr niet, die is echt zalmroze zeg maar.Op donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
En die kant en klare tandoorimixen zijn vaak te rood. Dat komt door rode kleurstof die word gehaald uit schildluis.
quote:teveel zout, onnodige conserverings middelen, kleurstoffen, en dan is het in verhouding ook nog duurOp donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet wil proeven? Ik zeg toch niet dat het goed of slecht is, maar als het prima te eten is waarom zou je het dan laten?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
wokkie *
[..]
awwwww
[..]
Mwa, vandaag een wat minder dagje
en nee, ik heb de 17e nog een onderzoek en krijg de 29e pas de uitslag van het hele circus
quote:Ja. Ze is verhuisd. Wist je dat niet?Op donderdag 28 oktober 2010 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
woon jij in andere tijdzone tegenwoordig?
quote:Wat voor kip?
quote:mudskippersOp donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor kip?
You liek mudkips?
quote:Geen oil en vinegar hier hoor maar ik kruid zelf ook genoeg, maar soms is zo'n pak handig!Op donderdag 28 oktober 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
teveel zout, onnodige conserverings middelen, kleurstoffen, en dan is het in verhouding ook nog duur![]()
plus geen echte originele smaken![]()
ik ga 1000x lieven naar oil en vinegar en haal daar kruiden mixxen, veel eerlijker en heerlijker
quote:uhm ik doe niet aangevallen hoorOp donderdag 28 oktober 2010 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen oil en vinegar hier hoor
En ga even ergens anders wapperen met je handje
Doe niet zo aangevallen zeg
quote:CoolOp donderdag 28 oktober 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mudskippers![]()
[ afbeelding ]
vissen die op het land leven, coole beesten
quote:nou ga eens voor me koken danOp donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik doe niet aangevallen hoor![]()
ik wil je alleen lekker laten eten dus dat is liefde
quote:Dan kom ik ook etenOp donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ga eens voor me koken dan
quote:ik ga vandaag niet koken, ik ben jarig dan moet ik worden verwend.Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ga eens voor me koken dan
quote:I know
quote:Kom maar halen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
woon jij in andere tijdzone tegenwoordig?
quote:Hmmm, ik zit nog midden in de onderzoeken, dus er valt nog weinig te melden denk ikOp donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen
Oeh, het blijft dus nog even spannend... maar ik neem aan dat als ze nu iets ernstigs al zouden hebben gevonden je dat al wel gehoord had toch?
quote:Voor jou geldt ook:
quote:MuckipOp donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor kip?
You liek mudkips?
quote:so true!Op donderdag 28 oktober 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mudskippers![]()
[ afbeelding ]
vissen die op het land leven, coole beesten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet koken, ik ben jarig dan moet ik worden verwend.![]()
ja ik ben al erg verwend hoor
quote:Ja en?Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet koken, ik ben jarig dan moet ik worden verwend.![]()
ja ik ben al erg verwend hoor
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?
Ik wil ook wel eens verwend worden...
* LovelyLady pakt agenda en bladert...
Komt 27 november goed uit? Bij Marijkezwolle... om te voorkomen dan we slechte dingen eten mag jij lekker gaan koken
quote:Ja precies en dan echt koken he Pezu dus geen frikandel totaal bijvoorbeeldOp donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?
Komt 27 november goed uit? Bij Marijkezwolle... om te voorkomen dan we slechte dingen eten mag jij lekker gaan koken
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?
quote:* PeZu kan heel goed kokenOp donderdag 28 oktober 2010 15:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja precies en dan echt koken he Pezu dus geen frikandel totaal bijvoorbeeld
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Alleen als zij ook knoflook eet
quote:Dat geloof ik graag en van die frikandel totaal was natuurlijk maar een geintje.
quote:ik ook, gegrilde knoflook met olijf olie peper en zoutOp donderdag 28 oktober 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Frikandel TOTAAL?Op donderdag 28 oktober 2010 15:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja precies en dan echt koken he Pezu dus geen frikandel totaal bijvoorbeeld
quote:wie houdt daar nou niet van
quote:JOAH!
quote:GMTA
quote:Ja dat eten ze in Gelderland. Ik heb het nog nooit gehad maar dit is een frikandel totaal
quote:Dat ziet er ranzig uitOp donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat eten ze in Gelderland. Ik heb het nog nooit gehad maar dit is een frikandel totaal
[ afbeelding ]
quote:WTF?Op donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat eten ze in Gelderland. Ik heb het nog nooit gehad maar dit is een frikandel totaal
[ afbeelding ]
quote:Lijkt me nietsOp donderdag 28 oktober 2010 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
Dat dat dat lijkt wel een frikandel speciaal met ook nog eens satésaus erover.....
quote:Ja dat is het ook. Ik vind een frikandel met pindasaus eruit zien als een frikandel die ergens heeft gezeten waar de zon niet schijntOp donderdag 28 oktober 2010 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
Dat dat dat lijkt wel een frikandel speciaal met ook nog eens satésaus erover.....
quote:schreeuw ze en zeg dat hun ook alleen maar bestaan omdat jij geen werkt hebt en dat ze je niet moeten dollen
quote:Frikandel speciaal is best lekker op zijn tijdOp donderdag 28 oktober 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er ranzig uitIk houd ook niet zo van frikadellen
quote:Kun je nagaan hoe lang een groot moment duurtOp donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef Muck het volgende:
"heeft u een klein moment?"
- tuurlijk, ik wacht pas 10 minuten
quote:My god, dan heb je een baardOp donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lang een groot moment duurt!
quote:Mwa... Ik heb me vanmorgen nog geschoren
quote:Of juist geluk dat ze je dan wel snel helpen
quote:MeldOp donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou wel van stoppelbaardjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou wel van stoppelbaardjes
quote:Psst... Muck....Op donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
"U moet zich inschrijven als werkzoekende"
- mevrouw, ik zoek geen werk, ik slaap 14 uur op een dag
"toch inschrijven"
- uhhh, dat heb ik maanden geleden al gedaan
"jaaaa, dat zie ik hier niet"
- en nu?
"weer inschrijven als werkzoekende, dan belt u over twee dagen maar weer, dan mag u een afspraak maken met de werkcoach"
- om te zoeken naar werk dus?
"jah, en die wijst u weer door naar iemand van de blablaflubliep-uitkering of de bijstand"
- eh, okee
"is het duidelijk mevrouw B.?"
- nee, maar dat zijn jullie nooit. Dus... ik schrijf me in en mag dan over 2 dagen belllen om doorverwezen te worden door mijn werkcoach?
"ehhhh, ja. maar niet over twee dagen, dan is het zaterdag, hihi"
- *knars* okee, dan schrijf ik me zo weer in en bel ik u maandag
"okeeeeee, alvast een fijn weekend!"
wtf
quote:zulk gedrag is de reden dat ik dus niet naar het uwv ging dan maar geen uitkeringOp donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
"toch inschrijven"
- en nu?
"weer inschrijven als werkzoekende, dan belt u over twee dagen maar weer, dan mag u een afspraak maken met de werkcoach"
"jah, en die wijst u weer door naar iemand van de blablaflubliep-uitkering of de bijstand"
- eh, okee
- nee, maar dat zijn jullie nooit. Dus... ik schrijf me in en mag dan over 2 dagen belllen om doorverwezen te worden door mijn werkcoach?
wtf
quote:is uOp donderdag 28 oktober 2010 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulk gedrag is de reden dat ik dus niet naar het uwv ging dan maar geen uitkering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Dat klopt wel en dan kunnen ze je vrijstellen van de verplichtingen voor werk zoekenOp donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
"toch inschrijven"
- en nu?
- eh, okee
wtf
quote:*mepOp donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Psst... Muck....
U moet zich inschrijven als werkzoekende.
quote:tippie: youp@nrc.nlOp donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
"toch inschrijven"
- en nu?
- eh, okee
wtf
quote:BucklerOp donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tippie: youp@nrc.nlwe gaan ze buckleren
quote:eenz, maar als jij nog een flesje kan kopen
quote:Buckler is de merknaam van een alcoholvrij bier gebrouwen door Heineken. Buckler is niet meer verkrijgbaar op de Nederlandse markt, maar nog wel in vele andere landen, waaronder Frankrijk en Spanje.
quote:ja, maar zal i kdan maar tuinplantjes uitgraven om te eten?Op donderdag 28 oktober 2010 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulk gedrag is de reden dat ik dus niet naar het uwv ging dan maar geen uitkering
quote:*ook mepOp donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Muck schrijf je anders ff in als werkzoekende!
quote:is ook wel zo, maar ik ben al sinds april met ze bezigOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klopt wel en dan kunnen ze je vrijstellen van de verplichtingen voor werk zoekenZo ging dat ook bij mij
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is uofzow
ik ben gek? ja klopt, ik ben er op gestest, ik maakte 3 psychiaters horendol en werd van de gesloten afdeling voor zware gevallen getrapt omdat ik de gekken gek maakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ben ook stinkend rijk ja
maar dat staat geheel los van mening over zulke logge instanties met personeel met een houding van heb ik jou daar
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Pff, ben ik blij dat ik kon blijven werken bij mijn bijbaanOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar zal i kdan maar tuinplantjes uitgraven om te eten?
[..]
*ook mep
[..]
is ook wel zo, maar ik ben al sinds april met ze bezig
quote:CWIOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
quote:je zal je verbazen hoe goed je kan eten van de natuurOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar zal i kdan maar tuinplantjes uitgraven om te eten?
[..]
*ook mep
[..]
quote:I know, ik woon noodgedwongen bij mijn oudersOp donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal je verbazen hoe goed je kan eten van de natuur![]()
en zonder geld kan ook, eet met krakers mee
quote:Omdat het CWI
quote:Je snapt toch zelf ook wel dat het niet aanvragen van een uitkering , omdat je het niet eens bent met hun lamme manier van werken, niet echt een realistische instelling is.Op donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben gek? ja klopt, ik ben er op gestest, ik maakte 3 psychiaters horendol en werd van de gesloten afdeling voor zware gevallen getrapt omdat ik de gekken gek maakte
en ik ben ook stinkend rijk ja
maar dat staat geheel los van mening over zulke logge instanties met personeel met een houding van heb ik jou daar
quote:ooooh zoOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het CWIis. Een ontzettend logge instantie
quote:ja, versOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
I know, ik woon noodgedwongen bij mijn ouders
en die eten uit de moestuin
quote:Jammer genoeg wel jaOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Bijstand, maarja soms heb je geen keuze
quote:dat is serieus coolOp donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, vers![]()
in het bos hier in de buurt is een proeftuin, daar mag je eten plukken
quote:Nee, dat zou ik nooit doenOp donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ooooh zo
ik dacht even dat je tegen mij zat te bitchen![]()
![]()
![]()
ik ga even wat anders doen, want de tranen staan me serieus in de ogen en anders vliegt mijn laptop zo door huis en die kan ik écht niet missen nu
blegh
quote:I knowOp donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit doen![]()
En knuff!
quote:je snapt toch ook wel dat een mens best kan leven van de natuur en als zijn of haar idealen niet stroken met het beleid van zo'n instelling dan zo'n leven verkiest?Op donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat het niet aanvragen van een uitkering , omdat je het niet eens bent met hun lamme manier van werken, niet echt een realistische instelling is.
Zoals MUCK aan aangaf, moet ze dan maar in de wei gaan grazen?
quote:dat zeg ikOp donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb net met tmobile overlegt. Nou wordt gewoon gezegd 2 maanden op de blaren zitten en zsm je abbo omzetten
Ik voel een Youp aankomen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tippie: youp@nrc.nlwe gaan ze buckleren
quote:jups, koel park ook, er is een boederij uit de oertijd en een sterrenwacht, standaar een tentoonstelling, veel speciale tuinen en beestjes
quote:Ceterum censeo T-Mobile esse delendamOp donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb net met tmobile overlegt. Nou wordt gewoon gezegd 2 maanden op de blaren zitten en zsm je abbo omzetten
Ik voel een Youp aankomen
quote:ja, niks dusOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
was ik jullie alweer kwijt..
wat DOEN jullie normaal gesproken opverdag dat er zoveel gepost kan worden!!
( no offence!)
quote:Ik denk dat het lijkt op niksOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
( no offence!)
quote:af en toe iets wat op werken lijktOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
( no offence!)
quote:niksOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
( no offence!)
quote:mja.. werken?/ school? huismoeder ( ik ga de discussie niet aan of dat ook werken is) .. etc??
quote:stelletje spamgeiten zijn hetOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
( no offence!)
quote:Het is dat ik donderdags judo heb en vanaf half 4 dan kan posten maar de rest van de dagen heb ik werk dat ik maar even kan posten over dagOp donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. werken?/ school? huismoeder ( ik ga de discussie niet aan of dat ook werken is) .. etc??
quote:ik doe letterlijk niksOp donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. werken?/ school? huismoeder ( ik ga de discussie niet aan of dat ook werken is) .. etc??
quote:Nee hoor, maar ik ben wel realistisch.Op donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je snapt toch ook wel dat een mens best kan leven van de natuur en als zijn of haar idealen niet stroken met het beleid van zo'n instelling dan zo'n leven verkiest?
of kan jij je niet verplaatsen in de gedachtegang van anderen en is de wereld alleen maar zwart/wit en ja of nee
quote:de hele dag , iedere dag ?
quote:huismoeder, en ik geef eerlijk toe.. geen zin vandaagOp donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:dat is je goed recht en mijn mening is ook mijn recht.Op donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben wel realistisch.
Ik persoonlijk zou ik liever een aantal keren de verplichte kunstjes van zo'n logge instelling laten opvoeren cq ondergaan, dan door daar tegenin te gaan m'n hele levensstijl radicaal 180 graden te moeten omgooien door in een tentje op de hei te gaan leven met m'n gezin.
Het gaat tenslotte niet alleen over eten maar ook over onderdak, voorzieningen, enz.
Als je alleen bent en het niet erg vindt om zwerver te worden, ga je gang, echter kom dan ook later niet klagen dat er je een heleboel is aangedaan, of dat je geen medische hulp kunt inroepen ofzo.
Verder gun ik eenieder zijn eigen opvattingen / idealen en heb een instelling van vrijheid blijheid voor iedereen.
quote:wat ga jij op een mooie datum trouwenOp donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de hele dag , iedere dag ?
( dus ook als het niet je verjaardag is)
quote:jupsOp donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de hele dag , iedere dag ?
( dus ook als het niet je verjaardag is)
quote:Werken, studeren, artikelen schrijven, en hier de SC volpraten.Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
( no offence!)
quote:* Trevland doet de deur weer openOp donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Wok heeft de deur mee op slot gedaan
quote:wat wat wat
quote:pm
quote:jeezes
quote:
quote:
quote:Dank je wel lieve Pezu het is wat he.Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
jeezes![]()
pezu is even stil en dat gebeurt niet snel
tevens zal ik zo weg zijn ivm bezoek en eten![]()
bamboe beertje, wat ik in de pm geldt alsnog hoor
quote:Durf ik eigenlijk niet zo goed te posten
quote:ja logisch ook welOp donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Durf ik eigenlijk niet zo goed te posten
quote:?
quote:Dan moet je dat niet doenOp donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Durf ik eigenlijk niet zo goed te posten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:02 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik heb echt heerlijk geslapen na mn 1e nachtdienstEn het was leuk gister
Alleen, mijn god, medicatie uitzettenHet staat zogenaamd op medicatie, maar een medicijn voor diabetes, metformine, staat bij de G, omdat het eerst iets met een G heette
AAAHHHH!
Ik heb me echt een ongeluk lopen zoeken naar alle dingenGa maar ff kletsen met een collega wat we daar aan kunnen doen.
quote:Nou oke dan om fokkertjesOp donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet doen.
Als je het kwijt wil mag je PMmen, als je vindt dat het me niets aan gaat, hoeft dat niet
Zie maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou oke dan om fokkertjeszo nieuwsgierigintresse tonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ja, ik vond 't ook echt leukOp donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi dat het meeviel. Ik vind nachtdienst altijd heerlijk, maarja, wie ben ik
....
En wat wazig van die medicijnen! Zoiets kun je als 'nieuwe' natuurlijk aankaarte, immers voor je collega's is het logisch, maar voor jou niet.
quote:Whut? Wie hebben hun kind zo genoemd?Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
Je ouders zullen je maar de naam Zen Storm hebben gegeven, zit je nog 18 jaar aan hippies vast.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
Je ouders zullen je maar de naam Zen Storm hebben gegeven, zit je nog 18 jaar aan hippies vast.
quote:Ja arm kind waarom denken sommige mensen niet na als ze hun kind een naam geven.Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
quote:Ik kwam die naam tegen op internetOp donderdag 28 oktober 2010 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Whut? Wie hebben hun kind zo genoemd?![]()
quote:avonddiensten zijn fijn vind ikOp donderdag 28 oktober 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik vond 't ook echt leuk![]()
Ik vind dagdiensten het minste, geef mij maar avond- en nachtdiensten
Echt heJa precies!
Collega's weten waar alles staat inmiddels en weten merk- en stofnamen. Maja.
Ga het idd zeker aankaarten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
avonddiensten zijn fijn vind ik
quote:of de schaamnaam van 2010: Con DomenOp donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja arm kind waarom denken sommige mensen niet na als ze hun kind een naam geven.
Mw. Verdwaald- Onderwater
Henny Spekken-Bonen
K.Bouter
S.M.Kelders
Claar Comen
Connie Comen
Yvette Kip
Patty Koot
Connie Veren
Douwe Schat
Dick Wijfje
quote:Mien Billekens-JeuckenOp donderdag 28 oktober 2010 17:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja arm kind waarom denken sommige mensen niet na als ze hun kind een naam geven.
Mw. Verdwaald- Onderwater
Henny Spekken-Bonen
K.Bouter
S.M.Kelders
Claar Comen
Connie Comen
Yvette Kip
Patty Koot
Connie Veren
Douwe Schat
Dick Wijfje
quote:of aan MarijkeOp donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag eens of je moeder er talkpoeder op doet voor je!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Ik bestel vanavond spare-ribsOp donderdag 28 oktober 2010 18:11 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos gaat op jacht naar een bak Kapsalon
kortom naar huis
quote:dat had je van te voren kunnen wetenOp donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik ga die grot echt nooooit meer in
Ik heb moeite met diepte zien en dan moet je daar echt niet zijn
quote:vanavond zal het voor mij moeraswater worden, drakenkots en vliegenmaden
quote:ik had verwacht dat er iets van een leuning langs die trap was, dan was het ook geen probleem geweest. Maar damn het is wel mooi hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je van te voren kunnen weten
quote:gratisOp donderdag 28 oktober 2010 18:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
WHATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT flauw!
morgen nog wel verse erwtensoep?
quote:Mag ik mee?Op donderdag 28 oktober 2010 18:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan straks wel uit eten, maar spareribs gaat het niet worden
quote:geen leuningOp donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had verwacht dat er iets van een leuning langs die trap was, dan was het ook geen probleem geweest. Maar damn het is wel mooi hoor.
quote:volgens mij vliegt het net de ondergaande zon toeOp donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je opschiet haal je misschien het vliegtuig nog.
quote:Hmm, helaasOp donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je opschiet haal je misschien het vliegtuig nog.
quote:nee inderdaad en er \ijn stukken bij dat je gewoon 100 meter naar beneden kijkt.Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen leuning![]()
ja dan zou ik me ook niet op me gemak voelen
quote:Ohjee, ben je druk?Op donderdag 28 oktober 2010 18:05 schreef Barretje80 het volgende:
*neemt nogmaar een bakkie thee in de hoop dat het haar helpt om de planning nog af te krijgen vanavond![]()
quote:Niks, zal wel uit de oorlog zijn!Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef MPG het volgende:
Vliegtuigbom gevonden op Rotterdams plein
Toek? Wat hedde uitgespookt?
quote:Inderdaad! Met mij gaat goed hoorOp donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Enfermera het volgende:
Fhatje!Lang niet gezien, hoe ist?
quote:Na gister opnieuw geinstalleerd te hebben weer wel ja
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad! Met mij gaat goed hoorVandaag hele dag een training gehad dus ik ben helemaal kapot. Gelukkig vannacht vrij dus lekker op tijd naar bed
![]()
Hoe is het aan die kant?
[..]
Na gister opnieuw geinstalleerd te hebben weer wel ja
quote:over COMET, een protocol voor de behandeling van mensen met een negatief zelfbeeldOp donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Mooi zo! Wat voor training had je? Idd lekker op tijd naar bed
Met mij goed! Gister mn 1e nachtje gehad, vandaag nog 1 en dan ben ik alweer klaarMaar wel leuk hoor, nachtdiensten!
quote:* LovelyLady stopt vingers in haar oren
quote:uhm, wat?Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stopt vingers in haar oren
Ik wil het nog niet weten hoor ... ik krijg em pas over 2 weken
quote:dan neem je toch wat leesvoer?Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Bleg ik moet nog eten maar ik heb helemaal geen zin
quote:
quote:14.Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef ScarFace- het volgende:
Wat is de leeftijd van u allen eigenlijk?Ik voel me zon jonkie hier heh.
quote:Lees even terug dan
quote:Snap jij het nog?Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stopt vingers in haar oren
Ik wil het nog niet weten hoor ... ik krijg em pas over 2 weken
quote:Goedenavond
quote:Dat mag ik niet zeggen van mamaOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef ScarFace- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Interessant!Op donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Fha het volgende:
[..]
over COMET, een protocol voor de behandeling van mensen met een negatief zelfbeeldSuper super super intensief dus, maar wel heel leuk
![]()
Oeeeh lekker hoorNog spannende weekend plannen dan?
quote:25Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef ScarFace- het volgende:
quote:omg, we matchen
quote:HA! dies goedOp donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
Gaat het om kalenderleeftijd of om hoe ik me voel?Want er zit nogal een verschil in
quote:What's the matter?Op donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
Gaat het om kalenderleeftijd of om hoe ik me voel?Want er zit nogal een verschil in
quote:Zeker interessant! En ik kon me zowaar het grootste deel nog concentreren ookOp donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef Enfermera het volgende:
Interessant!![]()
Haha ja idd..
Neuh, niet echt. Uitslapen gok ik
En zondag bij schoonmoeder eten
Jij nog plannen?
En wat ga je eten?
quote:Ooh.Op donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lees even terug dan
Ik vraag fable 3 en jij knikt ja
Dus mijn reactie was
[..]
Snap jij het nog?
[..]
Goedenavond
Ferb is een jonkie die is 14
Ik heb een gemiddelde leeftijd van 30,5 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ZoheeOp donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeker interessant! En ik kon me zowaar het grootste deel nog concentreren ookWojoo
Oooh uitslapen is ook lekker![]()
Ik moet zaterdag gewoon werken, zondag naar opa en oma en maandag ochtend heb ik vergadering van mijn vrijwilligerswerk maar wel vrij van stage verder
![]()
Dus tussen alle dingen door probeer ik zo veel mogelijk te slapen en niks nuttigs te doen enzo
En ik weet niet wat ik ga eten want ik heb eigenlijk helemaal geen zin in eten..
quote:Je hoeft niet te antwoorden, ik mag wel je zeggen toch?Op donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
quote:Oohw dat scheelt inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
Zohee![]()
Haha ja zekerHeb iig genoeg tijd om mn ritme weer terug te draaien, maandag weer een dagdienst.
Oeh, gezellig, naar opa & oma!Hoop ik
LeukHaha
Idd beetje bijkomen..
Nee ik las het, vandaarIk ga vaak naar ah.nl om wat ideeën en inspiratie op te doen
quote:Ik schaam me niet voor mn leeftijd ofzo hoorOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef ScarFace- het volgende:
Je hoeft niet te antwoorden, ik mag wel je zeggen toch?
Ik ben 19
quote:Haha jaOp donderdag 28 oktober 2010 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Oohw dat scheelt inderdaadVerrot ritme is echt het meest irritante ooit namelijk!!
Ah is goed idee inderdaadMaar vandaag is gewoon zo'n dag dat ik echt geen zin heb in eten, maakt niet uit wat je me voor zet. Maar er is nog zuurkool schotel over van eergister, dus als ik mezelf zover krijg moet ik dat gewoon even opwarmen
quote:Hihi klinkt als een prima planOp donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef Enfermera het volgende:
Haha jaIk ga morgen als ik eruit kom mn wekker ook maar wat eerder zetten zodat ik nog een beetje kan slapen 's avonds
Hoop ik
Ahw, das kut joh.Ik ken het, zo'n dag. Meestal halen we dan wat bij de snackbar
![]()
Wat gelukkig niet vaak is, we hebben samen de afspraak dat het max. 1x in de 2 weken mag.
Ohhh gelukkig, das handig, opwarmen!
quote:Ja, ik ook vaak iddOp donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi klinkt als een prima planIk ben altijd standaard om 10 uur wakker op zijn laatst, dus dat is opzich wel "makkelijk" (alleen vervelend als ik nacht heb gewerkt en pas om 8 uur in bed lig
).
Haha precies! Frituur mag hier ook maar 1x in de 2 weken aan, anders komt het echt niet goedIk ben echt verslaafd aan frikandellen namelijk
quote:Oh dat is heel positief inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ook vaak iddOh
das een kort nachtje dan ja
Oehhh, gevaarlijkWij hebben ook een frituur staan, ik denk nu zo'n 2 jaar, we hebben 'm serieus 1x gebruikt
Dus opzich wel positief.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
@enfermerel, lijkt me toch lastig als je nachtdienst moet draaien om je ritme terug te kunnen krijgen
Ik ben al van slag als de klok voor- of achteruit gaat.
Dit weekend he? wintertijd gaat in
quote:Haha jaOp donderdag 28 oktober 2010 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dat is heel positief inderdaadIk heb er al jaren een in de schuur staan maar die is gelukkig stuk
Maar Henry ZS wou er perse een hebben dus na maanden gezeik heb ik maar toegegeven en dus meteen die regel ingesteld
quote:Ja, ik heb geen idee, ik ga het merken morgen!Op donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
@enfermerel, lijkt me toch lastig als je nachtdienst moet draaien om je ritme terug te kunnen krijgen
Ik ben al van slag als de klok voor- of achteruit gaat.
Dit weekend he? wintertijd gaat in
quote:zondag een uur achteruit, dus een uur eerder opstaan volgensmijOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
serieus?
Mag ik nou langer of korter slapen?
Ik onthou het nooit
quote:Je logica klopt nietOp donderdag 28 oktober 2010 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
[..]
zondag een uur achteruit, dus een uur eerder opstaan volgensmij
quote:ik heb geen logica, ik leef in omgekeerd-dag wereld
quote:Die geur is inderdaad de het nadeelOp donderdag 28 oktober 2010 19:45 schreef Enfermera het volgende:
Haha jaWe zijn te lui eigenlijk, want ik wil 'm niet binnen gebruiken (stinkt
), dus dan moet ie op het balkon, wat aan onze slaapkamer zit
Dus ja, dan maar lui gewoon snel wat halen bij de snackbar
Die ene keer dat we 'm gebruikt hadden was ook om hapjes te maken voor een feestje.
Ah. Goed zoJa, je moet wel zo'n regel hebben anders wordt het echt standaard he
quote:Nee, laterOp donderdag 28 oktober 2010 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
[..]
zondag een uur achteruit, dus een uur eerder opstaan volgensmij
quote:Ja preciesOp donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Die geur is inderdaad de het nadeelMan wat een putlucht!! Maar bij ons is het probleem de hoeveelheden die we eten.. als ik langs de snackbar ga ben ik twintig euro verder
Als ik datzelfde in de winkel koop dan scheelt dat gewoon bijna 15 euro
quote:Leven als een mol FTWOp donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
Het is ook wel knetter deprimerend dat ik tegenwoordig weer in het donker van huis ga en ook weer in het donker thuis kom
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, laterZomertijd is een uur korter, dus minder, dus eerder opstaan. Wintertijd is juist heerlijk!
quote:Moeten ze toch eens iets op verzinnenOp donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Ja preciesErg he. Kun je nagaan wat voor troep erin zit
Mja, tis dan ook gewoon puur vet
ZoOhja precies. Dat scheelt wel.. Wij hebben echt een goeie snackbar zitten en we eten dan samen voor 15 euro volgens mij. Vind ik nog wel oke. Plus ik ben lui he
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Moeten ze toch eens iets op verzinnen![]()
Mijn snackbar is ook goedMaar ik eet gewoon achterlijk veel
![]()
En idd, leven als een molMaar ik ben toch meer een licht-mens haha
quote:In het voorjaar gaat de klok vooruit, dus in het najaar gaat de klok achteruitOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
serieus?
Mag ik nou langer of korter slapen?
Ik onthou het nooit
quote:nee man, WeCycle, want recyclen doe je samenOp donderdag 28 oktober 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Misschien kunnen we een paar frituurpannetjes aan de derde wereld doorverkopen?
![]()
![]()
Haha ja
quote:TrueOp donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
In het voorjaar gaat de klok vooruit, dus in het najaar gaat de klok achteruit
quote:Ik wou al zeggen, is er niet een ezelsbruggetje voor?Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het voorjaar gaat de klok vooruit, dus in het najaar gaat de klok achteruit
quote:Okeee, geven dan? xDOp donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee man, WeCycle, want recyclen doe je samen
quote:voor een beter milieuOp donderdag 28 oktober 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, is er niet een ezelsbruggetje voor?![]()
[..]
Okeee, geven dan? xD
quote:Tegenwoordig past je mobiel en je pc het al automatisch aan, eveneens als de tv.. dat moet op een zondag toch opvallen ?Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
TrueMaar ik haat winter, dus ik ga er dan altijd als eerste vanuit dat hij me nog meer gaat pesten en dat ik dus een uur korter mag slapen
![]()
Wedden dat ik het vergeet en dat ik maandag een uur te vroeg op vergadering ben![]()
Zo stond ik ooit om 7 uur op school omdat mijn moeder het verdomme grappig vond om niks tegen me te zeggen de avond van te voren. BEDANKT HEH MAM!
quote:kloptOp donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, laterZomertijd is een uur korter, dus minder, dus eerder opstaan. Wintertijd is juist heerlijk!
quote:Op zondag valt mij sowieso niet zo veel opOp donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenwoordig past je mobiel en je pc het al automatisch aan, eveneens als de tv.. dat moet op een zondag toch opvallen ?
quote:Meer omzet dusOp donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
klopt
een uur langer werken voor ons
quote:
quote:ErnstigOp donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
TrueMaar ik haat winter, dus ik ga er dan altijd als eerste vanuit dat hij me nog meer gaat pesten en dat ik dus een uur korter mag slapen
![]()
Wedden dat ik het vergeet en dat ik maandag een uur te vroeg op vergadering ben![]()
Zo stond ik ooit om 7 uur op school omdat mijn moeder het verdomme grappig vond om niks tegen me te zeggen de avond van te voren. BEDANKT HEH MAM!
quote:Pure kindermishandeling gewoon
quote:Ik heb al weekendOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Don't worry, be happy![]()
Het is al bijna weekend mensen!
quote:Nou heOp donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Pure kindermishandeling gewoonAls ze maar niet denkt dat ik voor dr ga zorgen als ze straks oud is
quote:Ohw fijn jaOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Nou heHahaha
Mijn vader haalde ook altijd grapjes met me uit vroeger. Zo vertelde hij dat worteltjes goed waren voor het rood in je onderste ooglid. Dus vaak als we wortels aten, dan trok ik mn ooglid omlaag en zei ik; ist al genoeg? En mn vader dan standaard: nee, eet nog maar even door
Dat soort dingen
quote:Oh okeOp donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw fijn jaIk kan me niet herinneren of mijn moeder dat soort dingen veel deed, wat ik net zei was wel echt het hoogte/diepte punt wat haar humor betreft
quote:
quote:WeheheheOp donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Oh okeDan valt het nog wel mee. Mijn familie is echt zo'n treiter-familie. Wel op een leuke manier hoor, niet om iemand af te kraken. Vooral mijn vaders familie is erg. Die verhalen van zijn broers... Lord.
Berg je. Dat heeft ook geresulteerd in het feit dat ik nooit zo snel schrik van onverwachte dingen en meestal wat sceptisch naar dingen kijk, zo van; echt? geen grapje? XD
quote:Zo klopt 'ieOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Don't worry, be happy![]()
Het is albijnaweekend mensen!
quote:waarom heeft iedereen al weekend?
quote:omdat ik dan deze ongelooflijke kutweek al iets vervroegd mag afsluitenOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom heeft iedereen al weekend?
quote:Helaas niet iedereenOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:En of jij dat magOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
omdat ik dan deze ongelooflijke kutweek al iets vervroegd mag afsluiten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
WeheheheFijn ja
Nee mijn familie heeft dat niet zo ergDaarbij was ik altijd alleen met mijn mama en geintjes uithalen tussen 2 mensen is toch anders dan met een grotere groep zeg maar
quote:Voor mij morgen pas hoorOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Was dat maar een goede reden, maar jij mag dat zekerOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Slaap lekker FhaOp donderdag 28 oktober 2010 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
En of jij dat mag![]()
![]()
En ik ga nu lekker naar bed (in nieuwe pyjama!! whoei), fijne avond allemaal!
![]()
![]()
quote:Hallo Alleen
quote:Hoi Liebchen
quote:Nee
quote:Hier alles okee
quote:Hai!
quote:Inderdaad ik heb ook nog geen weekend
quote:Jij ook morgen nog een lange dag?Op donderdag 28 oktober 2010 20:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb ook nog geen weekend
quote:Heehoi!
quote:MooiOp donderdag 28 oktober 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okeeMet jou dan meis?
quote:Tot 18:00 en daarna nog een presentatie van de kantoorpartners voor onze cliënten die waarschijnlijk duurt tot een uur of 20:30 uur.Op donderdag 28 oktober 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij ook morgen nog een lange dag?
quote:Pffff, ik leef met je mee ondanks dat ik tot 17:30 moetOp donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tot 18:00 en daarna nog een presentatie van de kantoorpartners voor onze cliënten die waarschijnlijk duurt tot een uur of 20:30 uur.
quote:Dat is een heel goede redenOp donderdag 28 oktober 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
Was dat maar een goede reden, maar jij mag dat zeker
quote:knuffelOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Dank jeOp donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pffff, ik leef met je mee ondanks dat ik tot 17:30 moet
quote:Oh bah. BeterschapOp donderdag 28 oktober 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beginnende keelpijnMaar verder wel oke
quote:Denk niet dat mijn baas daar het zelfde over denktOp donderdag 28 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is een heel goede reden
quote:Graag gedaan
quote:Ik denk wel dat jouw baas mij dat gunt hoorOp donderdag 28 oktober 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
Denk niet dat mijn baas daar het zelfde over denkt
quote:Hoi Scarface
quote:Maar ik had het over mijOp donderdag 28 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jouw baas mij dat gunt hoor
quote:Konstanz, aan de Bodensee, op de grens tussen Duitsland en ZwitserlandOp donderdag 28 oktober 2010 20:47 schreef ScarFace- het volgende:
@Dr Flash nice, waar ben je geweest?
quote:Mja, er zit een haar op mijn sensor zag ik. Vooral bij die zeppelin kan je dat goed zien
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een kleine selectie plaatjes van het weekend![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tot slot nog de Microsoft-manier om problemen met brandende mensen op te lossen![]()
[ afbeelding ]
quote:Dag lief suikertaartjeOp donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
En natuurlijk hoi lieve allemaal![]()
![]()
![]()
Fles, die laatste foto
quote:NomnomnomschotelOp donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Panda72 het volgende:
Delete Burning people. Goh als dat toch eens kon dan had ik sommige mensen al jaren geleden gedelete
![]()
Wat voor lekkers is dat op het 5de plaatje Fles?
quote:Nee, je had het over een goede reden om vroeg aan het weekend te beginnen...
quote:Njammie dat lust ik welOp donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nomnomnomschotel![]()
Kalfsfilet in peper
quote:Dat is waarOp donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, je had het over een goede reden om vroeg aan het weekend te beginnen...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Konstanz, aan de Bodensee, op de grens tussen Duitsland en Zwitserland
[..]
quote:Klinkt als goed voerOp donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nomnomnomschotel![]()
Kalfsfilet in peper
quote:Gaat best oke jaOp donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi ScarfaceAlles okee daar?
quote:die zit met zijn buik vol appel/notentaartOp donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
En waar is Pezu, die is jarig en ik moet hem feliciteren
quote:Die zit taart te eten. En hij heeft geloof ik een pompjuffrouw gevonden.Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Die vast zijn verjaardag aan het vieren*bij het pompstation*Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |