quote:ja logisch ook welOp donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Durf ik eigenlijk niet zo goed te posten
quote:?
quote:Dan moet je dat niet doenOp donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Durf ik eigenlijk niet zo goed te posten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:02 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik heb echt heerlijk geslapen na mn 1e nachtdienstEn het was leuk gister
Alleen, mijn god, medicatie uitzettenHet staat zogenaamd op medicatie, maar een medicijn voor diabetes, metformine, staat bij de G, omdat het eerst iets met een G heette
AAAHHHH!
Ik heb me echt een ongeluk lopen zoeken naar alle dingenGa maar ff kletsen met een collega wat we daar aan kunnen doen.
quote:Nou oke dan om fokkertjesOp donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet doen.
Als je het kwijt wil mag je PMmen, als je vindt dat het me niets aan gaat, hoeft dat niet
Zie maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou oke dan om fokkertjeszo nieuwsgierigintresse tonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ja, ik vond 't ook echt leukOp donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi dat het meeviel. Ik vind nachtdienst altijd heerlijk, maarja, wie ben ik
....
En wat wazig van die medicijnen! Zoiets kun je als 'nieuwe' natuurlijk aankaarte, immers voor je collega's is het logisch, maar voor jou niet.
quote:Whut? Wie hebben hun kind zo genoemd?Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
Je ouders zullen je maar de naam Zen Storm hebben gegeven, zit je nog 18 jaar aan hippies vast.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
Je ouders zullen je maar de naam Zen Storm hebben gegeven, zit je nog 18 jaar aan hippies vast.
quote:Ja arm kind waarom denken sommige mensen niet na als ze hun kind een naam geven.Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
quote:Ik kwam die naam tegen op internetOp donderdag 28 oktober 2010 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Whut? Wie hebben hun kind zo genoemd?![]()
quote:avonddiensten zijn fijn vind ikOp donderdag 28 oktober 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik vond 't ook echt leuk![]()
Ik vind dagdiensten het minste, geef mij maar avond- en nachtdiensten
Echt heJa precies!
Collega's weten waar alles staat inmiddels en weten merk- en stofnamen. Maja.
Ga het idd zeker aankaarten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
avonddiensten zijn fijn vind ik
quote:of de schaamnaam van 2010: Con DomenOp donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja arm kind waarom denken sommige mensen niet na als ze hun kind een naam geven.
Mw. Verdwaald- Onderwater
Henny Spekken-Bonen
K.Bouter
S.M.Kelders
Claar Comen
Connie Comen
Yvette Kip
Patty Koot
Connie Veren
Douwe Schat
Dick Wijfje
quote:Mien Billekens-JeuckenOp donderdag 28 oktober 2010 17:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja arm kind waarom denken sommige mensen niet na als ze hun kind een naam geven.
Mw. Verdwaald- Onderwater
Henny Spekken-Bonen
K.Bouter
S.M.Kelders
Claar Comen
Connie Comen
Yvette Kip
Patty Koot
Connie Veren
Douwe Schat
Dick Wijfje
quote:of aan MarijkeOp donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag eens of je moeder er talkpoeder op doet voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |