quote:Het is dat ik donderdags judo heb en vanaf half 4 dan kan posten maar de rest van de dagen heb ik werk dat ik maar even kan posten over dagOp donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. werken?/ school? huismoeder ( ik ga de discussie niet aan of dat ook werken is) .. etc??
quote:ik doe letterlijk niksOp donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. werken?/ school? huismoeder ( ik ga de discussie niet aan of dat ook werken is) .. etc??
quote:Nee hoor, maar ik ben wel realistisch.Op donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je snapt toch ook wel dat een mens best kan leven van de natuur en als zijn of haar idealen niet stroken met het beleid van zo'n instelling dan zo'n leven verkiest?
of kan jij je niet verplaatsen in de gedachtegang van anderen en is de wereld alleen maar zwart/wit en ja of nee
quote:de hele dag , iedere dag ?
quote:huismoeder, en ik geef eerlijk toe.. geen zin vandaagOp donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:dat is je goed recht en mijn mening is ook mijn recht.Op donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben wel realistisch.
Ik persoonlijk zou ik liever een aantal keren de verplichte kunstjes van zo'n logge instelling laten opvoeren cq ondergaan, dan door daar tegenin te gaan m'n hele levensstijl radicaal 180 graden te moeten omgooien door in een tentje op de hei te gaan leven met m'n gezin.
Het gaat tenslotte niet alleen over eten maar ook over onderdak, voorzieningen, enz.
Als je alleen bent en het niet erg vindt om zwerver te worden, ga je gang, echter kom dan ook later niet klagen dat er je een heleboel is aangedaan, of dat je geen medische hulp kunt inroepen ofzo.
Verder gun ik eenieder zijn eigen opvattingen / idealen en heb een instelling van vrijheid blijheid voor iedereen.
quote:wat ga jij op een mooie datum trouwenOp donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de hele dag , iedere dag ?
( dus ook als het niet je verjaardag is)
quote:jupsOp donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de hele dag , iedere dag ?
( dus ook als het niet je verjaardag is)
quote:Werken, studeren, artikelen schrijven, en hier de SC volpraten.Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
was ik jullie alweer kwijt..
wat DOEN jullie normaal gesproken opverdag dat er zoveel gepost kan worden!!
( no offence!)
quote:* Trevland doet de deur weer openOp donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Wok heeft de deur mee op slot gedaan
quote:wat wat wat
quote:pm
quote:jeezes
quote:
quote:
quote:Dank je wel lieve Pezu het is wat he.Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
jeezes![]()
pezu is even stil en dat gebeurt niet snel
tevens zal ik zo weg zijn ivm bezoek en eten![]()
bamboe beertje, wat ik in de pm geldt alsnog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |