quote:je zal je verbazen hoe goed je kan eten van de natuurOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar zal i kdan maar tuinplantjes uitgraven om te eten?
[..]
*ook mep
[..]
is ook wel zo, maar ik ben al sinds april met ze bezig
quote:I know, ik woon noodgedwongen bij mijn oudersOp donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal je verbazen hoe goed je kan eten van de natuur![]()
en zonder geld kan ook, eet met krakers mee
quote:Omdat het CWI
quote:Je snapt toch zelf ook wel dat het niet aanvragen van een uitkering , omdat je het niet eens bent met hun lamme manier van werken, niet echt een realistische instelling is.Op donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben gek? ja klopt, ik ben er op gestest, ik maakte 3 psychiaters horendol en werd van de gesloten afdeling voor zware gevallen getrapt omdat ik de gekken gek maakte
en ik ben ook stinkend rijk ja
maar dat staat geheel los van mening over zulke logge instanties met personeel met een houding van heb ik jou daar
quote:ooooh zoOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het CWIis. Een ontzettend logge instantie
quote:ja, versOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
I know, ik woon noodgedwongen bij mijn ouders
en die eten uit de moestuin
quote:Jammer genoeg wel jaOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Bijstand, maarja soms heb je geen keuze
quote:dat is serieus coolOp donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, vers![]()
in het bos hier in de buurt is een proeftuin, daar mag je eten plukken
quote:Nee, dat zou ik nooit doenOp donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ooooh zo
ik dacht even dat je tegen mij zat te bitchen![]()
![]()
![]()
ik ga even wat anders doen, want de tranen staan me serieus in de ogen en anders vliegt mijn laptop zo door huis en die kan ik écht niet missen nu
blegh
quote:I knowOp donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit doen![]()
En knuff!
quote:je snapt toch ook wel dat een mens best kan leven van de natuur en als zijn of haar idealen niet stroken met het beleid van zo'n instelling dan zo'n leven verkiest?Op donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat het niet aanvragen van een uitkering , omdat je het niet eens bent met hun lamme manier van werken, niet echt een realistische instelling is.
Zoals MUCK aan aangaf, moet ze dan maar in de wei gaan grazen?
quote:dat zeg ikOp donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb net met tmobile overlegt. Nou wordt gewoon gezegd 2 maanden op de blaren zitten en zsm je abbo omzetten
Ik voel een Youp aankomen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tippie: youp@nrc.nlwe gaan ze buckleren
quote:jups, koel park ook, er is een boederij uit de oertijd en een sterrenwacht, standaar een tentoonstelling, veel speciale tuinen en beestjes
quote:Ceterum censeo T-Mobile esse delendamOp donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb net met tmobile overlegt. Nou wordt gewoon gezegd 2 maanden op de blaren zitten en zsm je abbo omzetten
Ik voel een Youp aankomen
quote:ja, niks dusOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
was ik jullie alweer kwijt..
wat DOEN jullie normaal gesproken opverdag dat er zoveel gepost kan worden!!
( no offence!)
quote:Ik denk dat het lijkt op niksOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
( no offence!)
quote:af en toe iets wat op werken lijktOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
( no offence!)
quote:niksOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
( no offence!)
quote:mja.. werken?/ school? huismoeder ( ik ga de discussie niet aan of dat ook werken is) .. etc??
quote:stelletje spamgeiten zijn hetOp donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
PRRRRRTTT!!
( no offence!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |