quote:Kun je nagaan hoe lang een groot moment duurtOp donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef Muck het volgende:
"heeft u een klein moment?"
- tuurlijk, ik wacht pas 10 minuten
quote:My god, dan heb je een baardOp donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lang een groot moment duurt!
quote:Mwa... Ik heb me vanmorgen nog geschoren
quote:Of juist geluk dat ze je dan wel snel helpen
quote:MeldOp donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou wel van stoppelbaardjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou wel van stoppelbaardjes
quote:Psst... Muck....Op donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
"U moet zich inschrijven als werkzoekende"
- mevrouw, ik zoek geen werk, ik slaap 14 uur op een dag
"toch inschrijven"
- uhhh, dat heb ik maanden geleden al gedaan
"jaaaa, dat zie ik hier niet"
- en nu?
"weer inschrijven als werkzoekende, dan belt u over twee dagen maar weer, dan mag u een afspraak maken met de werkcoach"
- om te zoeken naar werk dus?
"jah, en die wijst u weer door naar iemand van de blablaflubliep-uitkering of de bijstand"
- eh, okee
"is het duidelijk mevrouw B.?"
- nee, maar dat zijn jullie nooit. Dus... ik schrijf me in en mag dan over 2 dagen belllen om doorverwezen te worden door mijn werkcoach?
"ehhhh, ja. maar niet over twee dagen, dan is het zaterdag, hihi"
- *knars* okee, dan schrijf ik me zo weer in en bel ik u maandag
"okeeeeee, alvast een fijn weekend!"
wtf
quote:zulk gedrag is de reden dat ik dus niet naar het uwv ging dan maar geen uitkeringOp donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
"toch inschrijven"
- en nu?
"weer inschrijven als werkzoekende, dan belt u over twee dagen maar weer, dan mag u een afspraak maken met de werkcoach"
"jah, en die wijst u weer door naar iemand van de blablaflubliep-uitkering of de bijstand"
- eh, okee
- nee, maar dat zijn jullie nooit. Dus... ik schrijf me in en mag dan over 2 dagen belllen om doorverwezen te worden door mijn werkcoach?
wtf
quote:is uOp donderdag 28 oktober 2010 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulk gedrag is de reden dat ik dus niet naar het uwv ging dan maar geen uitkering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Dat klopt wel en dan kunnen ze je vrijstellen van de verplichtingen voor werk zoekenOp donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
"toch inschrijven"
- en nu?
- eh, okee
wtf
quote:*mepOp donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Psst... Muck....
U moet zich inschrijven als werkzoekende.
quote:tippie: youp@nrc.nlOp donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
"toch inschrijven"
- en nu?
- eh, okee
wtf
quote:BucklerOp donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tippie: youp@nrc.nlwe gaan ze buckleren
quote:eenz, maar als jij nog een flesje kan kopen
quote:Buckler is de merknaam van een alcoholvrij bier gebrouwen door Heineken. Buckler is niet meer verkrijgbaar op de Nederlandse markt, maar nog wel in vele andere landen, waaronder Frankrijk en Spanje.
quote:ja, maar zal i kdan maar tuinplantjes uitgraven om te eten?Op donderdag 28 oktober 2010 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulk gedrag is de reden dat ik dus niet naar het uwv ging dan maar geen uitkering
quote:*ook mepOp donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Muck schrijf je anders ff in als werkzoekende!
quote:is ook wel zo, maar ik ben al sinds april met ze bezigOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klopt wel en dan kunnen ze je vrijstellen van de verplichtingen voor werk zoekenZo ging dat ook bij mij
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is uofzow
ik ben gek? ja klopt, ik ben er op gestest, ik maakte 3 psychiaters horendol en werd van de gesloten afdeling voor zware gevallen getrapt omdat ik de gekken gek maakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ben ook stinkend rijk ja
maar dat staat geheel los van mening over zulke logge instanties met personeel met een houding van heb ik jou daar
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Pff, ben ik blij dat ik kon blijven werken bij mijn bijbaanOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar zal i kdan maar tuinplantjes uitgraven om te eten?
[..]
*ook mep
[..]
is ook wel zo, maar ik ben al sinds april met ze bezig
quote:CWIOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
is ook wel zo, maar ik ben al sinds april met ze bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |