quote:Inderdaad! Met mij gaat goed hoorOp donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Enfermera het volgende:
Fhatje!Lang niet gezien, hoe ist?
quote:Na gister opnieuw geinstalleerd te hebben weer wel ja
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad! Met mij gaat goed hoorVandaag hele dag een training gehad dus ik ben helemaal kapot. Gelukkig vannacht vrij dus lekker op tijd naar bed
![]()
Hoe is het aan die kant?
[..]
Na gister opnieuw geinstalleerd te hebben weer wel ja
quote:over COMET, een protocol voor de behandeling van mensen met een negatief zelfbeeldOp donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Mooi zo! Wat voor training had je? Idd lekker op tijd naar bed
Met mij goed! Gister mn 1e nachtje gehad, vandaag nog 1 en dan ben ik alweer klaarMaar wel leuk hoor, nachtdiensten!
quote:* LovelyLady stopt vingers in haar oren
quote:uhm, wat?Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stopt vingers in haar oren
Ik wil het nog niet weten hoor ... ik krijg em pas over 2 weken
quote:dan neem je toch wat leesvoer?Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Bleg ik moet nog eten maar ik heb helemaal geen zin
quote:
quote:14.Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef ScarFace- het volgende:
Wat is de leeftijd van u allen eigenlijk?Ik voel me zon jonkie hier heh.
quote:Lees even terug dan
quote:Snap jij het nog?Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stopt vingers in haar oren
Ik wil het nog niet weten hoor ... ik krijg em pas over 2 weken
quote:Goedenavond
quote:Dat mag ik niet zeggen van mamaOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef ScarFace- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Interessant!Op donderdag 28 oktober 2010 19:12 schreef Fha het volgende:
[..]
over COMET, een protocol voor de behandeling van mensen met een negatief zelfbeeldSuper super super intensief dus, maar wel heel leuk
![]()
Oeeeh lekker hoorNog spannende weekend plannen dan?
quote:25Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef ScarFace- het volgende:
quote:omg, we matchen
quote:HA! dies goedOp donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
Gaat het om kalenderleeftijd of om hoe ik me voel?Want er zit nogal een verschil in
quote:What's the matter?Op donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
Gaat het om kalenderleeftijd of om hoe ik me voel?Want er zit nogal een verschil in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |