quote:Zeker interessant! En ik kon me zowaar het grootste deel nog concentreren ookOp donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef Enfermera het volgende:
Interessant!![]()
Haha ja idd..
Neuh, niet echt. Uitslapen gok ik
En zondag bij schoonmoeder eten
Jij nog plannen?
En wat ga je eten?
quote:Ooh.Op donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lees even terug dan
Ik vraag fable 3 en jij knikt ja
Dus mijn reactie was
[..]
Snap jij het nog?
[..]
Goedenavond
Ferb is een jonkie die is 14
Ik heb een gemiddelde leeftijd van 30,5 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ZoheeOp donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeker interessant! En ik kon me zowaar het grootste deel nog concentreren ookWojoo
Oooh uitslapen is ook lekker![]()
Ik moet zaterdag gewoon werken, zondag naar opa en oma en maandag ochtend heb ik vergadering van mijn vrijwilligerswerk maar wel vrij van stage verder
![]()
Dus tussen alle dingen door probeer ik zo veel mogelijk te slapen en niks nuttigs te doen enzo
En ik weet niet wat ik ga eten want ik heb eigenlijk helemaal geen zin in eten..
quote:Je hoeft niet te antwoorden, ik mag wel je zeggen toch?Op donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
Gaat het om kalenderleeftijd of om hoe ik me voel?Want er zit nogal een verschil in
quote:Oohw dat scheelt inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
Zohee![]()
Haha ja zekerHeb iig genoeg tijd om mn ritme weer terug te draaien, maandag weer een dagdienst.
Oeh, gezellig, naar opa & oma!Hoop ik
LeukHaha
Idd beetje bijkomen..
Nee ik las het, vandaarIk ga vaak naar ah.nl om wat ideeën en inspiratie op te doen
quote:Ik schaam me niet voor mn leeftijd ofzo hoorOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef ScarFace- het volgende:
Je hoeft niet te antwoorden, ik mag wel je zeggen toch?
Ik ben 19
quote:Haha jaOp donderdag 28 oktober 2010 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Oohw dat scheelt inderdaadVerrot ritme is echt het meest irritante ooit namelijk!!
Ah is goed idee inderdaadMaar vandaag is gewoon zo'n dag dat ik echt geen zin heb in eten, maakt niet uit wat je me voor zet. Maar er is nog zuurkool schotel over van eergister, dus als ik mezelf zover krijg moet ik dat gewoon even opwarmen
quote:Hihi klinkt als een prima planOp donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef Enfermera het volgende:
Haha jaIk ga morgen als ik eruit kom mn wekker ook maar wat eerder zetten zodat ik nog een beetje kan slapen 's avonds
Hoop ik
Ahw, das kut joh.Ik ken het, zo'n dag. Meestal halen we dan wat bij de snackbar
![]()
Wat gelukkig niet vaak is, we hebben samen de afspraak dat het max. 1x in de 2 weken mag.
Ohhh gelukkig, das handig, opwarmen!
quote:Ja, ik ook vaak iddOp donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi klinkt als een prima planIk ben altijd standaard om 10 uur wakker op zijn laatst, dus dat is opzich wel "makkelijk" (alleen vervelend als ik nacht heb gewerkt en pas om 8 uur in bed lig
).
Haha precies! Frituur mag hier ook maar 1x in de 2 weken aan, anders komt het echt niet goedIk ben echt verslaafd aan frikandellen namelijk
quote:Oh dat is heel positief inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ook vaak iddOh
das een kort nachtje dan ja
Oehhh, gevaarlijkWij hebben ook een frituur staan, ik denk nu zo'n 2 jaar, we hebben 'm serieus 1x gebruikt
Dus opzich wel positief.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
@enfermerel, lijkt me toch lastig als je nachtdienst moet draaien om je ritme terug te kunnen krijgen
Ik ben al van slag als de klok voor- of achteruit gaat.
Dit weekend he? wintertijd gaat in
quote:Haha jaOp donderdag 28 oktober 2010 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dat is heel positief inderdaadIk heb er al jaren een in de schuur staan maar die is gelukkig stuk
Maar Henry ZS wou er perse een hebben dus na maanden gezeik heb ik maar toegegeven en dus meteen die regel ingesteld
quote:Ja, ik heb geen idee, ik ga het merken morgen!Op donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
@enfermerel, lijkt me toch lastig als je nachtdienst moet draaien om je ritme terug te kunnen krijgen
Ik ben al van slag als de klok voor- of achteruit gaat.
Dit weekend he? wintertijd gaat in
quote:zondag een uur achteruit, dus een uur eerder opstaan volgensmijOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
serieus?
Mag ik nou langer of korter slapen?
Ik onthou het nooit
quote:Je logica klopt nietOp donderdag 28 oktober 2010 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
[..]
zondag een uur achteruit, dus een uur eerder opstaan volgensmij
quote:ik heb geen logica, ik leef in omgekeerd-dag wereld
quote:Die geur is inderdaad de het nadeelOp donderdag 28 oktober 2010 19:45 schreef Enfermera het volgende:
Haha jaWe zijn te lui eigenlijk, want ik wil 'm niet binnen gebruiken (stinkt
), dus dan moet ie op het balkon, wat aan onze slaapkamer zit
Dus ja, dan maar lui gewoon snel wat halen bij de snackbar
Die ene keer dat we 'm gebruikt hadden was ook om hapjes te maken voor een feestje.
Ah. Goed zoJa, je moet wel zo'n regel hebben anders wordt het echt standaard he
quote:Nee, laterOp donderdag 28 oktober 2010 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
[..]
zondag een uur achteruit, dus een uur eerder opstaan volgensmij
quote:Ja preciesOp donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Die geur is inderdaad de het nadeelMan wat een putlucht!! Maar bij ons is het probleem de hoeveelheden die we eten.. als ik langs de snackbar ga ben ik twintig euro verder
Als ik datzelfde in de winkel koop dan scheelt dat gewoon bijna 15 euro
quote:Leven als een mol FTWOp donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
Het is ook wel knetter deprimerend dat ik tegenwoordig weer in het donker van huis ga en ook weer in het donker thuis kom
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, laterZomertijd is een uur korter, dus minder, dus eerder opstaan. Wintertijd is juist heerlijk!
quote:Moeten ze toch eens iets op verzinnenOp donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Ja preciesErg he. Kun je nagaan wat voor troep erin zit
Mja, tis dan ook gewoon puur vet
ZoOhja precies. Dat scheelt wel.. Wij hebben echt een goeie snackbar zitten en we eten dan samen voor 15 euro volgens mij. Vind ik nog wel oke. Plus ik ben lui he
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Moeten ze toch eens iets op verzinnen![]()
Mijn snackbar is ook goedMaar ik eet gewoon achterlijk veel
![]()
En idd, leven als een molMaar ik ben toch meer een licht-mens haha
quote:In het voorjaar gaat de klok vooruit, dus in het najaar gaat de klok achteruitOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
serieus?
Mag ik nou langer of korter slapen?
Ik onthou het nooit
quote:nee man, WeCycle, want recyclen doe je samenOp donderdag 28 oktober 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Misschien kunnen we een paar frituurpannetjes aan de derde wereld doorverkopen?
![]()
![]()
Haha ja
quote:TrueOp donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
In het voorjaar gaat de klok vooruit, dus in het najaar gaat de klok achteruit
quote:Ik wou al zeggen, is er niet een ezelsbruggetje voor?Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het voorjaar gaat de klok vooruit, dus in het najaar gaat de klok achteruit
quote:Okeee, geven dan? xDOp donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee man, WeCycle, want recyclen doe je samen
quote:voor een beter milieuOp donderdag 28 oktober 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, is er niet een ezelsbruggetje voor?![]()
[..]
Okeee, geven dan? xD
quote:Tegenwoordig past je mobiel en je pc het al automatisch aan, eveneens als de tv.. dat moet op een zondag toch opvallen ?Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
TrueMaar ik haat winter, dus ik ga er dan altijd als eerste vanuit dat hij me nog meer gaat pesten en dat ik dus een uur korter mag slapen
![]()
Wedden dat ik het vergeet en dat ik maandag een uur te vroeg op vergadering ben![]()
Zo stond ik ooit om 7 uur op school omdat mijn moeder het verdomme grappig vond om niks tegen me te zeggen de avond van te voren. BEDANKT HEH MAM!
quote:kloptOp donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, laterZomertijd is een uur korter, dus minder, dus eerder opstaan. Wintertijd is juist heerlijk!
quote:Op zondag valt mij sowieso niet zo veel opOp donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenwoordig past je mobiel en je pc het al automatisch aan, eveneens als de tv.. dat moet op een zondag toch opvallen ?
quote:Meer omzet dusOp donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
klopt
een uur langer werken voor ons
quote:
quote:ErnstigOp donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
TrueMaar ik haat winter, dus ik ga er dan altijd als eerste vanuit dat hij me nog meer gaat pesten en dat ik dus een uur korter mag slapen
![]()
Wedden dat ik het vergeet en dat ik maandag een uur te vroeg op vergadering ben![]()
Zo stond ik ooit om 7 uur op school omdat mijn moeder het verdomme grappig vond om niks tegen me te zeggen de avond van te voren. BEDANKT HEH MAM!
quote:Pure kindermishandeling gewoon
quote:Ik heb al weekendOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Don't worry, be happy![]()
Het is al bijna weekend mensen!
quote:Nou heOp donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Pure kindermishandeling gewoonAls ze maar niet denkt dat ik voor dr ga zorgen als ze straks oud is
quote:Ohw fijn jaOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Nou heHahaha
Mijn vader haalde ook altijd grapjes met me uit vroeger. Zo vertelde hij dat worteltjes goed waren voor het rood in je onderste ooglid. Dus vaak als we wortels aten, dan trok ik mn ooglid omlaag en zei ik; ist al genoeg? En mn vader dan standaard: nee, eet nog maar even door
Dat soort dingen
quote:Oh okeOp donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw fijn jaIk kan me niet herinneren of mijn moeder dat soort dingen veel deed, wat ik net zei was wel echt het hoogte/diepte punt wat haar humor betreft
quote:
quote:WeheheheOp donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Oh okeDan valt het nog wel mee. Mijn familie is echt zo'n treiter-familie. Wel op een leuke manier hoor, niet om iemand af te kraken. Vooral mijn vaders familie is erg. Die verhalen van zijn broers... Lord.
Berg je. Dat heeft ook geresulteerd in het feit dat ik nooit zo snel schrik van onverwachte dingen en meestal wat sceptisch naar dingen kijk, zo van; echt? geen grapje? XD
quote:Zo klopt 'ieOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Don't worry, be happy![]()
Het is albijnaweekend mensen!
quote:waarom heeft iedereen al weekend?
quote:omdat ik dan deze ongelooflijke kutweek al iets vervroegd mag afsluitenOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom heeft iedereen al weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |