quote:In het voorjaar gaat de klok vooruit, dus in het najaar gaat de klok achteruitOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
serieus?
Mag ik nou langer of korter slapen?
Ik onthou het nooit
quote:nee man, WeCycle, want recyclen doe je samenOp donderdag 28 oktober 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Misschien kunnen we een paar frituurpannetjes aan de derde wereld doorverkopen?
![]()
![]()
Haha ja
quote:TrueOp donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
In het voorjaar gaat de klok vooruit, dus in het najaar gaat de klok achteruit
quote:Ik wou al zeggen, is er niet een ezelsbruggetje voor?Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het voorjaar gaat de klok vooruit, dus in het najaar gaat de klok achteruit
quote:Okeee, geven dan? xDOp donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee man, WeCycle, want recyclen doe je samen
quote:voor een beter milieuOp donderdag 28 oktober 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, is er niet een ezelsbruggetje voor?![]()
[..]
Okeee, geven dan? xD
quote:Tegenwoordig past je mobiel en je pc het al automatisch aan, eveneens als de tv.. dat moet op een zondag toch opvallen ?Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
TrueMaar ik haat winter, dus ik ga er dan altijd als eerste vanuit dat hij me nog meer gaat pesten en dat ik dus een uur korter mag slapen
![]()
Wedden dat ik het vergeet en dat ik maandag een uur te vroeg op vergadering ben![]()
Zo stond ik ooit om 7 uur op school omdat mijn moeder het verdomme grappig vond om niks tegen me te zeggen de avond van te voren. BEDANKT HEH MAM!
quote:kloptOp donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, laterZomertijd is een uur korter, dus minder, dus eerder opstaan. Wintertijd is juist heerlijk!
quote:Op zondag valt mij sowieso niet zo veel opOp donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenwoordig past je mobiel en je pc het al automatisch aan, eveneens als de tv.. dat moet op een zondag toch opvallen ?
quote:Meer omzet dusOp donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
klopt
een uur langer werken voor ons
quote:
quote:ErnstigOp donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
TrueMaar ik haat winter, dus ik ga er dan altijd als eerste vanuit dat hij me nog meer gaat pesten en dat ik dus een uur korter mag slapen
![]()
Wedden dat ik het vergeet en dat ik maandag een uur te vroeg op vergadering ben![]()
Zo stond ik ooit om 7 uur op school omdat mijn moeder het verdomme grappig vond om niks tegen me te zeggen de avond van te voren. BEDANKT HEH MAM!
quote:Pure kindermishandeling gewoon
quote:Ik heb al weekendOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Don't worry, be happy![]()
Het is al bijna weekend mensen!
quote:Nou heOp donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Pure kindermishandeling gewoonAls ze maar niet denkt dat ik voor dr ga zorgen als ze straks oud is
quote:Ohw fijn jaOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Nou heHahaha
Mijn vader haalde ook altijd grapjes met me uit vroeger. Zo vertelde hij dat worteltjes goed waren voor het rood in je onderste ooglid. Dus vaak als we wortels aten, dan trok ik mn ooglid omlaag en zei ik; ist al genoeg? En mn vader dan standaard: nee, eet nog maar even door
Dat soort dingen
quote:Oh okeOp donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw fijn jaIk kan me niet herinneren of mijn moeder dat soort dingen veel deed, wat ik net zei was wel echt het hoogte/diepte punt wat haar humor betreft
quote:
quote:WeheheheOp donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Oh okeDan valt het nog wel mee. Mijn familie is echt zo'n treiter-familie. Wel op een leuke manier hoor, niet om iemand af te kraken. Vooral mijn vaders familie is erg. Die verhalen van zijn broers... Lord.
Berg je. Dat heeft ook geresulteerd in het feit dat ik nooit zo snel schrik van onverwachte dingen en meestal wat sceptisch naar dingen kijk, zo van; echt? geen grapje? XD
quote:Zo klopt 'ieOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Don't worry, be happy![]()
Het is albijnaweekend mensen!
quote:waarom heeft iedereen al weekend?
quote:omdat ik dan deze ongelooflijke kutweek al iets vervroegd mag afsluitenOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom heeft iedereen al weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |