quote:ik ga vandaag niet koken, ik ben jarig dan moet ik worden verwend.Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ga eens voor me koken dan
quote:I know
quote:Kom maar halen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
woon jij in andere tijdzone tegenwoordig?
quote:Hmmm, ik zit nog midden in de onderzoeken, dus er valt nog weinig te melden denk ikOp donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen
Oeh, het blijft dus nog even spannend... maar ik neem aan dat als ze nu iets ernstigs al zouden hebben gevonden je dat al wel gehoord had toch?
quote:Voor jou geldt ook:
quote:MuckipOp donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor kip?
You liek mudkips?
quote:so true!Op donderdag 28 oktober 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mudskippers![]()
[ afbeelding ]
vissen die op het land leven, coole beesten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet koken, ik ben jarig dan moet ik worden verwend.![]()
ja ik ben al erg verwend hoor
quote:Ja en?Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet koken, ik ben jarig dan moet ik worden verwend.![]()
ja ik ben al erg verwend hoor
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?
Ik wil ook wel eens verwend worden...
* LovelyLady pakt agenda en bladert...
Komt 27 november goed uit? Bij Marijkezwolle... om te voorkomen dan we slechte dingen eten mag jij lekker gaan koken
quote:Ja precies en dan echt koken he Pezu dus geen frikandel totaal bijvoorbeeldOp donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?
Komt 27 november goed uit? Bij Marijkezwolle... om te voorkomen dan we slechte dingen eten mag jij lekker gaan koken
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?
quote:* PeZu kan heel goed kokenOp donderdag 28 oktober 2010 15:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja precies en dan echt koken he Pezu dus geen frikandel totaal bijvoorbeeld
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Alleen als zij ook knoflook eet
quote:Dat geloof ik graag en van die frikandel totaal was natuurlijk maar een geintje.
quote:ik ook, gegrilde knoflook met olijf olie peper en zoutOp donderdag 28 oktober 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Frikandel TOTAAL?Op donderdag 28 oktober 2010 15:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja precies en dan echt koken he Pezu dus geen frikandel totaal bijvoorbeeld
quote:wie houdt daar nou niet van
quote:JOAH!
quote:GMTA
quote:Ja dat eten ze in Gelderland. Ik heb het nog nooit gehad maar dit is een frikandel totaal
quote:Dat ziet er ranzig uitOp donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat eten ze in Gelderland. Ik heb het nog nooit gehad maar dit is een frikandel totaal
[ afbeelding ]
quote:WTF?Op donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat eten ze in Gelderland. Ik heb het nog nooit gehad maar dit is een frikandel totaal
[ afbeelding ]
quote:Lijkt me nietsOp donderdag 28 oktober 2010 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
Dat dat dat lijkt wel een frikandel speciaal met ook nog eens satésaus erover.....
quote:Ja dat is het ook. Ik vind een frikandel met pindasaus eruit zien als een frikandel die ergens heeft gezeten waar de zon niet schijntOp donderdag 28 oktober 2010 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
Dat dat dat lijkt wel een frikandel speciaal met ook nog eens satésaus erover.....
quote:schreeuw ze en zeg dat hun ook alleen maar bestaan omdat jij geen werkt hebt en dat ze je niet moeten dollen
quote:Frikandel speciaal is best lekker op zijn tijdOp donderdag 28 oktober 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er ranzig uitIk houd ook niet zo van frikadellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |