quote:Ik denk wel dat jouw baas mij dat gunt hoorOp donderdag 28 oktober 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
Denk niet dat mijn baas daar het zelfde over denkt
quote:Hoi Scarface
quote:Maar ik had het over mijOp donderdag 28 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jouw baas mij dat gunt hoor
quote:Konstanz, aan de Bodensee, op de grens tussen Duitsland en ZwitserlandOp donderdag 28 oktober 2010 20:47 schreef ScarFace- het volgende:
@Dr Flash nice, waar ben je geweest?
quote:Mja, er zit een haar op mijn sensor zag ik. Vooral bij die zeppelin kan je dat goed zien
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een kleine selectie plaatjes van het weekend![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tot slot nog de Microsoft-manier om problemen met brandende mensen op te lossen![]()
[ afbeelding ]
quote:Dag lief suikertaartjeOp donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
En natuurlijk hoi lieve allemaal![]()
![]()
![]()
Fles, die laatste foto
quote:NomnomnomschotelOp donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Panda72 het volgende:
Delete Burning people. Goh als dat toch eens kon dan had ik sommige mensen al jaren geleden gedelete
![]()
Wat voor lekkers is dat op het 5de plaatje Fles?
quote:Nee, je had het over een goede reden om vroeg aan het weekend te beginnen...
quote:Njammie dat lust ik welOp donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nomnomnomschotel![]()
Kalfsfilet in peper
quote:Dat is waarOp donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, je had het over een goede reden om vroeg aan het weekend te beginnen...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Konstanz, aan de Bodensee, op de grens tussen Duitsland en Zwitserland
[..]
quote:Klinkt als goed voerOp donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nomnomnomschotel![]()
Kalfsfilet in peper
quote:Gaat best oke jaOp donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi ScarfaceAlles okee daar?
quote:die zit met zijn buik vol appel/notentaartOp donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
En waar is Pezu, die is jarig en ik moet hem feliciteren
quote:Die zit taart te eten. En hij heeft geloof ik een pompjuffrouw gevonden.Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Die vast zijn verjaardag aan het vieren*bij het pompstation*Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |