abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88043925

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM binnen 4 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft, waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen, uiterlijk binnen 48 uur. Maar je dorpsgenoten zullen er blij van worden als je eerder stemt.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal plaatsvinden zodra iedereen gestemd heeft en er 15 minuten geen wijzigingen hebben plaatsgevonden. De SL maakt de Dorpsoudste-stem ook met de Lynch bekend.
Na de Lynch krijgen alle levende mensen een PM en moeten de nachtvaardigheden zo snel mogelijk binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers

6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
35. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek

De gevallen dorpsgenoten ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelleiders deze ronde:
Susi en CaLeX
Vragen, kills, Dorpsoudste-stemmen enzovoort. Kunnen via onderstaande link
http://messages.fok.nl/compose.php?to=60131,202348

Belangrijke posts:

Dag1: Inlikken voor dummies, we hebben een BM!
Nacht1: De engelen bleken boefjes
Dag2: Waterballet
Nacht2: Zware aanslagen op het inwonersaantal
Dag3: De zombie keert terug
Nacht 3: Slachten is oké, olé olé

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 8% gewijzigd door Tha_Erik op 28-10-2010 19:37:25 ]
That's all folks!
pi_88043978
terugvinddubbelelynch
pi_88044034
Onschuldige zullen sterven. Alweer.
pi_88044074
Spreek je ook namens PatriQue?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:21:25 #5
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_88044080
Ja #41 hè.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:21:33 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88044086
Hints tot nu toe:

Stukje 1:
Myraela:
Hosselen > onzin topics, onzind mod
komen met buurvrouw > [TAL SC #689] Zorg, dat je erbijjjj komt, bij de marine! en [Singles] ...Hebben een neukwedstrijd...
hurkend zitten > Poep Houding
Gebrekkig Nederlands > Ik was dronken vannacht & Lysdexie.
Nagels in rug, ruige seks > [Singles] ...*burp* .. and now spank me! ...

Stukje 2:
Gomi:
Rooddoorlopen ogen, verstop achter zijn zonnebril. --> fotoboekplaatjes. Smiley en een southparkpoppetje met een zonnebril.

Stukje 3:
Patrique89
"Trut lijkt er wel talent voor te hebben" - Post regelmatig in TAL.
"Driewieler" - usericon van Purk uit sesamstraat > kinderen > driewieler.
"Hartelijk begroeten" - [TAL SC #693] Met de groetjes aan D.
"dumpte het in de rivier. Binnen 13 minuten was het al uit het zicht gedreven richting de zee." - Usericon met Jokertje, uit den haag, is dicht bij zee. maar sterker nog woont hij zelf in delfzijl (profiel) en dat ligt aan een stuk rivier dat leidt naar de waddenzee.

"13 minuten richting zee" - 1e afbeelding bij extra foto's van Patrique in FoBo, zie de tijdslijn.
Die staat op 13:13 min.

Isdatzo
Driewieler komt in het verhaal voor. In zijn fotoboek staan veel motoren die hij fietsen noemt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88044156
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef Ladidadida het volgende:
Ja #41 hè.
Precies.
That's all folks!
pi_88044158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef StijnDa het volgende:
Spreek je ook namens PatriQue?
Daar kan ik niet voor spreken en die vind ik zelf verdacht.
pi_88044205
quote:
7s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee oké, omdat je typt 'zullen sterven'.
pi_88044759
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind jou verdacht!!
pi_88044841
Maar god..

Wat een speurwerk jongens..

Slaat wel allemaal als een lul op een drumstell.. aber gut..

Trouwens Delfzijl ligt niet aan een rivier die naar de Waddenzee leidt, het ligt aan de Waddenzee.. Doe je research goed ofzo :{w
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:34:22 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88044909
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar god..

Wat een speurwerk jongens..

Slaat wel allemaal als een lul op een drumstell.. aber gut..

Trouwens Delfzijl ligt niet aan een rivier die naar de Waddenzee leidt, het ligt aan de Waddenzee.. Doe je research goed ofzo :{w
Ja weet ik veel, op het kaartje staat "eems" en wiki zei dat het een rivier was, maar dat zijn details en veranderen de feiten niet dat het opmerkelijke overeenkomsten heeft met het stukje tekst.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88045008
maar erik, gooi je de dubbele lynch erin?
pi_88045019
:Y
pi_88045371
Ik bén geen maffia.. :N
pi_88045467
hoe eerder het is afgelopen des te beter... kan ik ook weer mee doen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:43:21 #17
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88045495
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik bén geen maffia.. :N
Naar wie leiden de hints in dat stukje dán?
Hoogachtend,
Erik.
pi_88045927
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef StijnDa het volgende:
ah k. dus t nu zeker dat er een dubbele lynch is?
pi_88045977
Nee.
Erik bepaalt.
pi_88046009
k, erik gooi de dubbele lynch er ff in
pi_88046587
.
pi_88047500
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Naar wie leiden de hints in dat stukje dán?
pas nu leiden er hints, zoals jij dat wil noemen, naar mij. Wijzen al dagen hints naar andere mensen, en die zitten et nog steeds in..

jij maakt jezelf alleen maar verdachter!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:22:04 #23
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88047696
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

pas nu leiden er hints, zoals jij dat wil noemen, naar mij. Wijzen al dagen hints naar andere mensen, en die zitten et nog steeds in..
Verandert niets aan mijn vraag.
quote:
jij maakt jezelf alleen maar verdachter!
Ja, dat hoor ik vaker de laatste tijd :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_88047734
dubbellynch erik?
pi_88047746
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef gomi het volgende:
dubbellynch erik?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:23:40 #26
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88047771
Ik lees mee
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88047803
Gomi is ook maffia, die loopt zich in te likken bij Erik.. :r
pi_88047950
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
vragen om een dubbele lynch is inlikken? hmm k
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:37:44 #29
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88048470
Zo happig zijn op een duubbele lynch brengt wel wat verdenkingen met zich mee, wellicht probeer je te verbloemen dat niet een van de verdachten een moord gepleegd heeft maar jij zelf.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88048513
quote:
3s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo happig zijn op een duubbele lynch brengt wel wat verdenkingen met zich mee, wellicht probeer je te verbloemen dat niet een van de verdachten een moord gepleegd heeft maar jij zelf.
Dat komt er dan wel uit als 1 van de 2 dorp blijkt te zijn?
pi_88048679
quote:
3s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
dat merk je da vanzelf.
een enkele lynch ontlopen zou imo juist makkelijker te ontlopen zijn dan een dubbele

en door dubbele lynch tegen te houden maak juist jij je verdacht imo
pi_88048714
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat komt er dan wel uit als 1 van de 2 dorp blijkt te zijn?
En dat gaat gebeuren he.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:53:41 #33
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88049225
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef gomi het volgende:

[..]

dat merk je da vanzelf.
een enkele lynch ontlopen zou imo juist makkelijker te ontlopen zijn dan een dubbele

en door dubbele lynch tegen te houden maak juist jij je verdacht imo

Oeh, iets in bold, dan is het meer waar!!!!

Ik hou nog niks tegen, ik overweeg.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88049372
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Oeh, iets in bold, dan is het meer waar!!!!

Ik hou nog niks tegen, ik overweeg.
bold maakt t niet meer waar, maar ms valt t dan eerder op. je hebt nl nogal de neiging om over dingen heen te lezen.

zoals het tig keer vragen om de dubbele lynch. en pas na herhaaldelijk vragen, kom je met een antwoord.

in eerste instantie btw niet eens een antwoord op de vraag, maar met een verdachtmaking richting een van de vragenstellers om de dubbele lynch. iemand die btw al om een dubbele lynch vroeg toen er alleen hints op tafel lagen richting hemzelf en een ander.

en na de bold kom je pas met een antwoord op de vraag hoe je denkt over de dubbel lynch. hmmmm
pi_88049887
Mocht er een dubbele lynch komen gaat mijn 2e stem naar PatriQue in ieder geval.
pi_88050420
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef StijnDa het volgende:
Mocht er een dubbele lynch komen gaat mijn 2e stem naar PatriQue in ieder geval.
moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd toch?

lijkt me stug dat die er nu nog komt dan tbh
pi_88050514
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef gomi het volgende:

[..]

moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd toch?

lijkt me stug dat die er nu nog komt dan tbh
Die regel ken ik niet?
pi_88050592
Hij moet maximaal zoveel uur (geen idee precies maar toch wel minimaal 6 uut) voor de daglynch gepost worden..
Aangezien die om 12 uur staat, is het wel verstandig om als je deze wilt doen deze op tijd te doen en anders uit te stellen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:20:14 #39
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88050606
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die regel ken ik niet?
quote:
De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88050627
Vanuit de OP: Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Maar dit is gebaseerd op de oude tijden he..
pi_88050635
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig ben je er nog.
Denk niet dat er voor 6 uur nog mensen online komen, dus je zal nu moeten beslissen voor de dubbele lynch :)
pi_88050672
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die regel ken ik niet?

uit de op
pi_88050715
Ja ja, ik snap het, 3 mensen hebben hem nu gekopieerd :P
pi_88050724
stemming loopt tot vandaag 12.00 uur?

of was dat een geintje van calex btw?
pi_88050754
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef gomi het volgende:
stemming loopt tot vandaag 12.00 uur?

of was dat een geintje van calex btw?
Is erg snel...
We kijken wel of iedereen dan gestemd heeft.

Tussenstand

Myraela (3) Stijn, Isdatzo, PatriQue89
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:24:11 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88050822
Normaliter moest de dubbele lynch voor 14.00 ingesteld worden, er moet sowieso wel een redelijke tijd tussen de dubbele en het eind zitten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:25:29 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88050890

Opgelost, slotje.
pi_88050919
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Is erg snel...
We kijken wel of iedereen dan gestemd heeft.

Tussenstand

precies, ms dat t een geintje was.

anders komen er een hoop stemmen tekort en moet ik zo maar stemmen, om iig een stem te hebben staan
pi_88050976
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef gomi het volgende:

[..]

precies, ms dat t een geintje was.

anders komen er een hoop stemmen tekort en moet ik zo maar stemmen, om iig een stem te hebben staan
Je kan hem altijd nog later veranderen dus waarom niet :)
Maar ik weet niet of ik morgen wel voor 12 uit mijn bed ben :Z :P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:27:25 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88050999
Als er een dubbele lynch komt zal Calex de tijd wel verschuiven.
pi_88051104
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je kan hem altijd nog later veranderen dus waarom niet :)
Maar ik weet niet of ik morgen wel voor 12 uit mijn bed ben :Z :P
ik zal zo ookw el stemmen en doe er voor de zekerheid ook een 2e bij
pi_88051257
Erik..?
Tot nu toe is men het er behoorlijk mee eens geloof ik, op de verdachten na.
Zelfs de doden willen dubbele lynch :P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:35:53 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88051366
Vooruit, gaan met die banaan, stelletje huilies :').

DUBBELE LYNCH VANDAAG! KOMT DAT ZIEN! NIET ALLEEN DE VROUW MET DE BAARD, DE WAARZEGSTER, DE VERBAZINGWEKKENDE MALFINI-BROERS EN ONZE DOMPTEUR GIORGIO, MAAR NU OOK TWEE EXECUTIES VOOR DE PRIJS VAN ÉÉN!
Hoogachtend,
Erik.
pi_88051393
:D

##Vote Myraela
##Vote PatriQue

PatriQue89 (1) Stijn
pi_88051478
##Vote Myraela
##Vote PatriQue

Myraela (4) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi
PatriQue89 (2) Stijn, gomi

en na mijn gehamer op de dubbele lynch ben ik ws ook de lul. zij die gaan sterven groeten u
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:39:30 #56
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88051508
##Vote Myraela
##Vote PatriQue

Myraela (6) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik
PatriQue89 (4) Stijn, gomi, Tha_Erik
Hoogachtend,
Erik.
pi_88051811
vote #myraela

Myraela (7) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz
That's all folks!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:48:38 #58
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88051860
En je andere stem, vaduz :')?
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 03:36:44 #59
169210 liesje1979
pi_88054782
dit gaat te makkelijk, lopen we niet ergens in?
pi_88055337
ik ben benieuwd...
PWBF
pi_88055404
vote #myraela
#Lynda
Myraela (7) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje
Lynda (1) wendytje
uit een aspergernest
  donderdag 28 oktober 2010 @ 07:45:38 #62
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88055432
Lynda is al dood, wendytje
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 07:54:27 #63
202348 Susi
Temple of Love
pi_88055472
Goedemorgen. Ik zou er gisteravond al bij zijn, maar ik ben het straalvergeten.

Ik denk -maar ik ben er zelf maar tot een uur of elf :@, dus dat kan Calex beter zelf beslissen- dat twaalf uur te vroeg is voor een dubbele lynch. Ikzelf ben er vanavond vanaf een uur of half twaalf weer, dan zou ik eventueel de dubbele lynch kunnen doorvoeren.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 08:18:59 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_88055654
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 07:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynda is al dood, wendytje
Hey! Wanneer is die ineens dood gegaan? :?

Ik zie 't al. Heb de laatste nacht gemist en die staat ook nog niet in de OP. :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_88056195
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 07:54 schreef Susi het volgende:
Goedemorgen. Ik zou er gisteravond al bij zijn, maar ik ben het straalvergeten.

Ik denk -maar ik ben er zelf maar tot een uur of elf :@, dus dat kan Calex beter zelf beslissen- dat twaalf uur te vroeg is voor een dubbele lynch. Ikzelf ben er vanavond vanaf een uur of half twaalf weer, dan zou ik eventueel de dubbele lynch kunnen doorvoeren.
Iedereen krijgt genoeg tijd om te stemmen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:58:26 #66
163094 Ladidadida
pi_88057142
Je kunt toch gewoon wachten tot iedereen die al 1 stem heeft uitgebracht, z'n tweede ook gedaan heeft? En voor de mensen die nog niet gestemd hebben de oude tijd aanhouden? Die waren anders nl. ook zonder dubbele lynch niet op tijd geweest.
pi_88057387
Myraela (8) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje
Gomi (1) PatriQue89

Vaduz en wendytje moeten nog een extra stem uitbrengen!
pi_88057784
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 09:58 schreef Ladidadida het volgende:
Je kunt toch gewoon wachten tot iedereen die al 1 stem heeft uitgebracht, z'n tweede ook gedaan heeft? En voor de mensen die nog niet gestemd hebben de oude tijd aanhouden? Die waren anders nl. ook zonder dubbele lynch niet op tijd geweest.
We kijken het even aan, ik heb niet veel tijd vanmiddag, dus dan kan de stemronde ook best ff openblijven ;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:42:58 #69
202348 Susi
Temple of Love
pi_88058156
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:28 schreef CaLeX het volgende:

[..]

We kijken het even aan, ik heb niet veel tijd vanmiddag, dus dan kan de stemronde ook best ff openblijven ;)
En anders doe ik het vanavond laat.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:44:17 #70
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88058188
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Gomi (1) PatriQue89

Vaduz en wendytje moeten nog een extra stem uitbrengen!
Isdatzo ook.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88058268
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Isdatzo ook.
Inderzaad
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:49:17 #72
202348 Susi
Temple of Love
pi_88058323
De dorpsoudste voegt nog 2 stemmen toe later.
pi_88059483
vote: #gomi

Gomi (2) PatriQue89, Vaduz
That's all folks!
pi_88059980
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 08:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hey! Wanneer is die ineens dood gegaan? :?

Ik zie 't al. Heb de laatste nacht gemist en die staat ook nog niet in de OP. :')

lol dit. Het is moeilijk om het spel actief te spelen hè :D
pi_88060008
Hoeveel dorp / maffia is er eigenlijk nog over?
PWBF
pi_88060084
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:45 schreef Nielsch het volgende:
Hoeveel dorp / maffia is er eigenlijk nog over?
11 :Y)
pi_88060098
Nobody knows.
Except Susi en CaLeX.

Jaaa, 11, denk het ook :Y

Oh in totaal. Saai :@
pi_88060184
Zou het ook kunnen dat de ene familie met meer leden is gestart dan de andere?
pi_88060200
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef StijnDa het volgende:
Nobody knows.
Except Susi en CaLeX.

Jaaa, 11, denk het ook :Y

Oh in totaal. Saai :@
Dat was toch de vraag? :o

Wij weten het, de maffia verwacht het te weten en de dorpjes merken het vanzelf :p
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:51:16 #80
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88060221
Lijkt me sterk, dat zou het ene team sterker maken dan het andere
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88060255
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef StijnDa het volgende:
Zou het ook kunnen dat de ene familie met meer leden is gestart dan de andere?
O-) zie ook mijn opmerking 'verwacht' het te weten

Maar met het aantal kills komen jullie een heel eind ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:51 schreef Tanin het volgende:
Lijkt me sterk, dat zou het ene team sterker maken dan het andere
en het probleem daarvan is?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:53:44 #82
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_88060314
Myraela (9) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje, Het_Fenomeen
Gomi (3) PatriQue89, Vaduz, Het_Fenomeen
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:55:37 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88060368
Ik snap niet dat mensen niet op Patrique stemmen :'). De hints, eh, hint voor Gomi vind ik allerminst overtuigend.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88060457
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet op Patrique stemmen :'). De hints, eh, hint voor Gomi vind ik allerminst overtuigend.
_O-

Hier mee eens.
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 12:00:36 #85
169210 liesje1979
pi_88060536
Myraela (9) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje, Het_Fenomeen
PatriQue89 (5) Stijn, gomi, Tha_Erik, liesje
Gomi (4) PatriQue89, Vaduz, Het_Fenomeen, lieje
pi_88060555
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon even uit interesse he, waarom stem je op Gomi?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:01:59 #87
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88060577
Ik herpost de tot nu gevonden hints nog maar even:

Hints tot nu toe:

Stukje 1:
Myraela:
Hosselen > onzin topics, onzind mod
komen met buurvrouw > [TAL SC #689] Zorg, dat je erbijjjj komt, bij de marine! en [Singles] ...Hebben een neukwedstrijd...
hurkend zitten > Poep Houding
Gebrekkig Nederlands > Ik was dronken vannacht & Lysdexie.
Nagels in rug, ruige seks > [Singles] ...*burp* .. and now spank me! ...

Stukje 2:
Gomi:
Rooddoorlopen ogen, verstop achter zijn zonnebril. --> fotoboekplaatjes. Smiley en een southparkpoppetje met een zonnebril.

Stukje 3:
Patrique89
"Trut lijkt er wel talent voor te hebben" - Post regelmatig in TAL.
"Driewieler" - usericon van Purk uit sesamstraat > kinderen > driewieler.
"Hartelijk begroeten" - [TAL SC #693] Met de groetjes aan D.
"dumpte het in de rivier. Binnen 13 minuten was het al uit het zicht gedreven richting de zee." - Usericon met Jokertje, uit den haag, is dicht bij zee. maar sterker nog woont hij zelf in delfzijl (profiel) en dat ligt aan een stuk rivier dat leidt naar de waddenzee.

"13 minuten richting zee" - 1e afbeelding bij extra foto's van Patrique in FoBo, zie de tijdslijn.
Die staat op 13:13 min.

Isdatzo
Driewieler komt in het verhaal voor. In zijn fotoboek staan veel motoren die hij fietsen noemt.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 12:04:12 #88
169210 liesje1979
pi_88060650
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Gewoon even uit interesse he, waarom stem je op Gomi?
Het is eigenlijk meer een tegenstem voor Myraela.
Ik ben niet zo'n kuddedier. :')
pi_88060651
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die van Patrique maar matig. Ik geloof ook niet dat hij maffia is.
That's all folks!
pi_88060680
Oké duidelijk :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:14:32 #91
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88060982
Nou goed je zal er vast een reden voor hebben die voor jou heel logisch is :').
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:15:04 #92
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_88060996
Wou eerst nog op Isdatzo stemmen :P
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 12:17:05 #93
169210 liesje1979
pi_88061072
En ik vind het bloedje irritant dat we niet weten hoeveel maffia er over is. Ik heb nog zoveel verdachten, en weet niet of ik er een aantal moet wegstrepen. :')
pi_88062125
Je bent inderdaad zo bang dat je op een medestander stemt. :') Het wordt zo een bingo.
That's all folks!
pi_88063020
als je de OP lees icm met het aantal maffiamoorden kan je zo het min en max aantal maffia uitrekenen ./opendeurintrapTIP
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:06:11 #96
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88063057
Ik weet wel iets over de mafia :9~
pi_88063107
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet wel iets over de mafia :9~
ik ook!!!!!!!

Welke dood zijn *O*
pi_88063207
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vind die van Patrique maar matig. Ik geloof ook niet dat hij maffia is.
yeah maar die ene 'hint'die naar mij zou wijzen is natuurlijk wel geheel overtuigend :)

en btw die moord lijkt me de kill van een nachtwaker en niet van een maffia
pi_88063221
Sommige mensen O-) _O-
pi_88063450

Mist IDZ 1*, Myr 2*, Wen 1*, Kalk 2*

11 + BM = 24 stemmen (ex DO)
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 13:23:23 #101
169210 liesje1979
pi_88063762
Ik vind Erik ook nog steeds erg verdacht :@
pi_88066193
Myraela (10) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje, Het_Fenomeen, Kalkmaar
Gomi (5) PatriQue89, Vaduz, Het_Fenomeen, liesje, Kalkmaar

Zoek het uit. :7
pi_88066269
Valt me van je tegen Kalkmaar :N
pi_88066783
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef StijnDa het volgende:
Valt me van je tegen Kalkmaar :N
ik zie toch al dat het gehamer op de dubbele lynch me de kop zou kosten. :)
pi_88066834
Patrique staat het langst op 5, dus op dit moment ben je nog veilig..
pi_88066997
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:42 schreef StijnDa het volgende:
Patrique staat het langst op 5, dus op dit moment ben je nog veilig..
true idd.
pi_88067799
Ik zit op mijn mobiel. Kan iemand mijn stem voor patrique in het lijstje doen. En waarom stemmen jullie op mij. Ik ben onschuldig. ;(
pi_88067822
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op mijn mobiel. Kan iemand mijn stem voor patrique in het lijstje doen. En waarom stemmen jullie op mij. Ik ben onschuldig. ;(
je moet twee keer stemmen!
PWBF
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:10:56 #109
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88067836
lijkt me dat die ander naar gomi gaat...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88067850
quote:
Tanin zei dat ook al.
That's all folks!
pi_88067855
kan, dan staat patrique nog steeds het langs op 6
PWBF
pi_88067895
quote:
Myraela (10) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje, Het_Fenomeen, Kalkmaar
PatriQue89 (6) Stijn, gomi, Tha_Erik, liesje, Myraela
pi_88068945
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef Tanin het volgende:
lijkt me dat die ander naar gomi gaat...
iets met assumPtion ;)
pi_88071319
Xbox onderweg naar Microsoft... :{
Verveling ;(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:57:16 #115
163094 Ladidadida
pi_88072024
Dat wordt nog een spannende lynch :9
pi_88072309
IDZ 1 stem, Myraela 1 stem, Wendy 1 stem
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:07:24 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88072398
Ok, jongens, we stellen een DRIEDUBBELE LYNCH in :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88072695
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, jongens, we stellen een DRIEDUBBELE LYNCH in :D.
cool
PWBF
pi_88072817
Prima :')
pi_88073017
ik gaat eerst een een kapsalon naar binnen werken :Y) :9~
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:24:25 #121
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88073019
Is er voor vandaag al bekend hoe laat men gestemd dient te hebben?
Hoogachtend,
Erik.
pi_88073083
Neen, gezien de dubbele lynch wil ik de harde werkers onder ons toch ff de tijd tot GTST geven
pi_88073091
Ja, er is 6 uur extra uitgetrokken, lijkt me wel prima...
pi_88073148
8 zelfs
pi_88073186
Deed Fok! het bij jullie net ook niet meer?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:52:49 #126
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88073366
Ik was even koken. Dus geen idee :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_88073406
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef StijnDa het volgende:
Deed Fok! het bij jullie net ook niet meer?
je kon idd ff niet posten....

:o zou het een hint zijn??
pi_88073428
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

je kon idd ff niet posten....

:o zou het een hint zijn??
Een hint om te kappen met dit kutspel? :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:57:51 #129
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88073514
Je kan altijd zelfmoord plegen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88074181
Tha_Erik (1) wendytje
uit een aspergernest
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:19:34 #131
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88074212
Ik zat er al op te wachten O+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88074337
Tha_Erik (2) wendytje, Myraela
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:24:34 #133
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88074358
Owja, da's waar, ik wilde hier net een post maken toen FOK ermee kapte :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:25:13 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_88074381
PatriQue89 (7) Stijn, gomi, Tha_Erik, liesje, Myraela, Isdatzo
Huilen dan.
pi_88074501
dat is geil, ze reageren meteen op pm O+
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:31:10 #136
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88074538
Is het dan klaar :o?
Hoogachtend,
Erik.
pi_88074593
geef me een uurtje ;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:34:53 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88074656
Hoogachtend,
Erik.
pi_88075706
Ik moet weg CaLeX :o
Gun ons de dagpost :)
pi_88076098
PatriQue89 (7) Stijn, gomi, Tha_Erik, liesje, Myraela, Isdatzo, DO
Vaduz(1) DO

De laatste 11 dorpsbewoners zaten in de aula van de school. "Er zijn verraders in ons midden!" riep iemand, "wees een echte vent en laat weten wie je bent" schreeuwde een ander. Al snel werden er namen geroepen wie tot de rivaliserende families zouden horen. De burgemeester keek het allemaal aan. Achterin de aula had zich een groepje gevormd om Myraela heen, ze duwde haar van de ene kant van de groep naar de andere. "Geef maar toe" en "Je bent erbij" werd er geroepen. Myreala zette deed haar best om haar onschuld te bewijzen, maar zelfs haar grote bruine bambi ogen hielpen de dorpsbewoners niet aan andere gedachte.
"Grijp haar" riep de burgemeester, terwijl hij zijn best deed om te zien of er iemand zijn best deed om haar te redden. Patrique deed wel heel erg zijn best om Myraela in bedwang te houden. de BM wees naar hem en riep "En die bedrieger ook! Het kan niet anders dan dat ze beide Mobs zijn. ZE GAAN ER BEIDE AAN!"
Iemand was al zo vrij geweest om de voorraad duct-tape uit het handarbeid lokaal te halen, Van onder naar boven werden ze helemaal ingetapet, tegen de tijd dat het dorp het laatste stukje haar beplakte waren ze al gestikt.

Myraela (dorp) en Patrique (maffia) werden bij het grofvuil gedumpt.

NACHTROLLEN KOMT ER MAAR IN!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:20:09 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88076212
:D :'(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:22:13 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88076277
Myr :o!

Patrique, I knew it!
Hoogachtend,
Erik.
pi_88076309
:{w Hoe kunnen jullie die bambi ogen nu niet geloven }:|
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:24:52 #144
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88076367
Als je de OP wil updaten dan moet je even Hara inschakelen. Of mij, maar ik ben nog speler en het is Hara's forum.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:26:40 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88076446
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je de OP wil updaten dan moet je even Hara inschakelen. Of mij, maar ik ben nog speler en het is Hara's forum.
Je mag als speler de doden wel in de OP zetten, heur. En ik vind dat kutwerk dus veel plezier
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:27:05 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88076473
Crap :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_88076587
;(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:40:00 #148
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88077004
Deelnemerlijst geüpdatet. Iemand anders mag de linkjes naar de nachten en dagen zoeken die nog missen :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_88077154
Goed gedaan ^O^

Ik mag helaas niet meer meedoen, maar snap niet dat jullie dachten dat myr maffia was :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:03:25 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88077929
Ben benieuwd naar de nacht :o.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88078842
Well done Erik, moet ik toch bekennen.
That's all folks!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:49:49 #152
202348 Susi
Temple of Love
pi_88086002
Hallo !
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:50:20 #153
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_88086156
He, jammer ;( Maar, wel laat van jullie... pas de 4de dag er achter komen :P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:55:01 #155
202348 Susi
Temple of Love
pi_88086247
Ik ga even checken of we al genoeg info hebben om een avondknaller van een nacht neer te zetten.

Verdorie, waar zijn mijn smilies voor ín m'n post ?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:57:08 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88086350
quote:
16s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Susi het volgende:
Ik ga even checken of we al genoeg info hebben om een avondknaller van een nacht neer te zetten.

Verdorie, waar zijn mijn smilies voor ín m'n post ?
Uitklappen, je kunt ze ook vastzetten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:59:02 #157
202348 Susi
Temple of Love
pi_88086445
quote:
7s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Uitklappen, je kunt ze ook vastzetten.
Dank :*

Nog niet alles voor de nacht is binnen, maar eigenlijk staat ie al vast ... CaLeX :X :o !
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:28:12 #158
202348 Susi
Temple of Love
pi_88087767
Wending: nachtpost is coming up (in max een half uur, dat wel :'))
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:29:04 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88087802
:o. Wat nachtelijk van je.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:34:09 #160
202348 Susi
Temple of Love
pi_88087981
quote:
11s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
:o. Wat nachtelijk van je.
Lekker spooky om middernacht
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:00:30 #161
202348 Susi
Temple of Love
pi_88089214

Deze nachtelijke bezoeker hield de moed erin. Alles wat hij deed, lukte en hij wist het. Hij zong het aanstekelijke liedje van Eiffel 65, pakte zijn pistool en deed alsof hij in elke lantaarnpaal die hij tegenkwam, een grote vijand zag. Hij was vrij goed, van wat hetgeen wat hij hier deed, had hij zijn beroep gemaakt. Plotseling klapte hij tegen een lantaarnpaal, hij lette niet goed op. Het leek nu net alsof de lantaarnpaal naar ‘m lachte en de man werd laaiend op de lantaarnpaal. Onverwacht kwam Vaduz langs, die de hond aan het uitlaten was. Hij zag de man opgroeien tot iets groots, iets groens ! In zijn woede pakte hij de lantaarnpaal en zwiepte hem rond. Per ongeluk, maar toch ook weer niet nam hij ook de wandelaar mee. Vaduz (gekke dokter) betaalde de prijs hiervoor en stierf aan een schedelbreuk. De hond werd opgegeten.

Even verderop stond een maffialid met de mond open. Hij, de geweldenaar, híj zou Vaduz neerknallen. Niet zo’n tweederangs tegenstandertje. Hij werd ziedend, maar uit respect voor het wereldje liep hij even naar het slachtoffer toe. ‘’Hey, wat zit je haar leuk’’ grapte hij tegen Vaduz. Hij opende de ogen van het lijk, liet zijn gezicht lachen en boog z’n knieën. Hij lachte, stopte een broodje kip in z’n mond en vroeg zich af of het ei toch eerder was. Hij liet een brul door het dorp wanen. Hij was bijna klaar. En hij kwam eraan aan aan aan.

Rust zacht, Vaduz :*
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:06:23 #162
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88089479
Wat een moord zeg :D.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:07:53 #163
202348 Susi
Temple of Love
pi_88092022
17. Isdatzo
23. Kalkmaar
35. Het_Fenomeen

Tha_Erik (4) wendytje, liesje, gomi, Stijn
Kalkmaar (2) Tha_Erik

[ Bericht 84% gewijzigd door Susi op 29-10-2010 18:52:41 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:17:44 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_88092283
Arme hond!
Huilen dan.
pi_88093746
:o vaduz hard aangepakt. Ik ben slapen, tot morgen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 05:13:16 #166
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88094091
Wat een sensatie!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_88094392
tja.... blijf nog steeds bij mijn gevoel...

Tha_Erik (1) wendytje
uit een aspergernest
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:09:52 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_88094698
Sow, is die Myr ff aan de schandpaal genageld zeg :o
L'Amour menaçant:
pi_88094699
de hints van afgelopen nacht wijzen wel heel erg in de richting van 1 bepaalde user... jammer genoeg mag ik niets meer zeggen :X
PWBF
pi_88094830
Die nachtpost _O-
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:12:27 #171
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_88095495
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:09 schreef Nielsch het volgende:
de hints van afgelopen nacht wijzen wel heel erg in de richting van 1 bepaalde user... jammer genoeg mag ik niets meer zeggen :X
zeg dan ook niks :|W

hoe zet je de smileys vast?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:24:14 #172
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88095695
Helemaal rechtsbovenin staat dit icoontje. theme.png

Daar klik je op en vink je bij "vastzetten" de smileys aan.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88095875
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

zeg dan ook niks :|W

hoe zet je de smileys vast?

Nog maar 8 kleine kleutertjes :o
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:03:21 #174
163094 Ladidadida
pi_88096603
Wat is er met de smileys steeds? Hier doet alles het nog gewoon :{
pi_88096772
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:03 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is er met de smileys steeds? Hier doet alles het nog gewoon :{
Jij wordt niet gedwongen tot het gebruik van een nieuwe layout?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:22:58 #176
202348 Susi
Temple of Love
pi_88097157
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Of Ladi is nog niet overgeschakeld.
Ik heb dus zo'n :) staan naast Invoeren, en ik dacht dat ie daar gewoon stond om mij aan te moedigen iets leuks in te voeren. Blijkt dat daaronder de smilies zitten :o
pi_88097708
SUUUUUUUUUUS

Ben je er vanavond? ik namelijk niet :Y)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:54:30 #178
163094 Ladidadida
pi_88098150
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Geen idee? Ik heb gewoon dezelfde die ik altijd al had :P
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:54:59 #179
163094 Ladidadida
pi_88098165
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:22 schreef Susi het volgende:
ik dacht dat ie daar gewoon stond om mij aan te moedigen iets leuks in te voeren.
_O-
pi_88098341
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Geen idee? Ik heb gewoon dezelfde die ik altijd al had :P
Welke is dat?

dan weet ik of ik jou afkeer tegen veranderiingen nog kan verwachten
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:09:02 #181
202348 Susi
Temple of Love
pi_88098618
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:40 schreef CaLeX het volgende:
SUUUUUUUUUUS

Ben je er vanavond? ik namelijk niet :Y)
Jazeker !
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:09:45 #182
163094 Ladidadida
pi_88098642
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Welke is dat?

dan weet ik of ik jou afkeer tegen veranderiingen nog kan verwachten
Ik heb geen idee joh :') Een oude? Lichtbruine/grijze? Zonder reclames tussendoor :P
pi_88098749
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:09 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik heb geen idee joh :') Een oude? Lichtbruine/grijze? Zonder reclames tussendoor :P
Echt een vrouwen antwoord :9

Als ik de vraag "Watvoor auto heb je" had gesteld was er eenzelfde antwoord uitgekomen :X :o
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:30:41 #184
163094 Ladidadida
pi_88099303
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Echt een vrouwen antwoord :9

Als ik de vraag "Watvoor auto heb je" had gesteld was er eenzelfde antwoord uitgekomen :X :o
True :')
pi_88100093
Morge
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:00:39 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88100278
Is het afgelopen of zo? Waar zijn de hints en de stemmen
pi_88101083
iedereen zit in zijn schuilkelder :Y
pi_88101229
Ga vanmiddag hints zoeken.
Moet zo naar fysio.
pi_88101512
hoeveel maffia is er nog :P
pi_88101664
Te veel.

:W
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:45:19 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_88101769
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:42 schreef StijnDa het volgende:
Te veel.

:W
Je bent zellufff maffia.
Huilen dan.
pi_88101903
Nogmaals het aantal maffia kan je berekenen zodat je weet hoeveel er iig minimaal zijn.

De maffia is slim genoeg om niet te roepen hoeveel leden ze hebben/hadden ;)
pi_88101971
En wie bij wie hoort :p
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:07:09 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88102504
ik ga vanmiddag nog wel wat hints zoeken. Zit nu op telefoon dus is lastig
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:14:03 #195
202348 Susi
Temple of Love
pi_88102744
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:49 schreef CaLeX het volgende:
Nogmaals het aantal maffia kan je berekenen zodat je weet hoeveel er iig minimaal zijn.

De maffia is slim genoeg om niet te roepen hoeveel leden ze hebben/hadden ;)
Doden mogen niets zeggen, dus het is wel zo snugger dat de levende maffia zijn waffel houdt
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:18:00 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88102871
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:14 schreef Susi het volgende:

[..]

Doden mogen niets zeggen, dus het is wel zo snugger dat de levende maffia zijn waffel houdt
Mja, dat houdt sommige mensen niet tegen :')
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:31:54 #197
169210 liesje1979
pi_88103358
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 07:28 schreef wendytje het volgende:
tja.... blijf nog steeds bij mijn gevoel...

Tha_Erik (2) wendytje, liesje.
:'( voolopig even, want met 8 man kan het snel gaan en dan staat mijn stem in ieder geval.
Sorry Erik. :@
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:24:39 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_88105288
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
Is het afgelopen of zo? Waar zijn de hints en de stemmen
Iedereen is dood, maar we zijn t ze vergeten t vertellen :o
L'Amour menaçant:
pi_88105340
Ik ga maar eens naar de hints kijken.
pi_88106436
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:26 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga maar eens naar de hints kijken.
Voor 50 euro PM ik je wie die gekke -Vaduz- vermoord heeft :Y
pi_88106512
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Voor 50 euro PM ik je wie die gekke -Vaduz- vermoord heeft :Y
Beetje prijzig wel he
pi_88106633
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Beetje prijzig wel he
Ja als ik het 5 euro maak wil iedereen het wel en kan je niet meer pronken met je gevonden hints
pi_88106755
Laat ik maar snel wat posten dan.

Gomi
Gezicht van lijk laten lachen > afbeelding FoBo met smiley
'hey wat zit je haar leuk' > Patjen heeft zachte haartjes & Patje heeft geile zachte haartjes (2topics)
meet-napraattopic > hij kwam eraan aan aan aan
pi_88107214
Voor 15 euro zeg ik of je goed zit :X :X
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:20:50 #205
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88107370
PM je je rekeningnummer even?
Hoogachtend,
Erik.
pi_88107549
Cash graag, anders moet ik er belasting over betalen.

Inkomsten uit overig werk :')
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:28:45 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88107648
Heb je terug van 200?
Hoogachtend,
Erik.
pi_88107739
Eindhoven > Den Haag.
Hoe gaan jullie dat oplossen :') ?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:32:00 #209
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88107762
We meeten wel ergens middenin. Eindhoven Centraal bijvoorbeeld.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88107777
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je terug van 200?
Nu niet, maar als je dat ff overstort krijg je het wisselgeld :Y
pi_88107781
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me een goede ja :')
Waar in Ehv woon je? Noord/zuid/west/oost?
pi_88107802
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, en ook niet Den haag centraal! :{w

HollandsSpoor ofzo, daar moet ik toch heen zo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:33:38 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_88107819
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef CaLeX het volgende:
Cash graag, anders moet ik er belasting over betalen.

Inkomsten uit overig werk :')
Als 't cash is moet je er ook belasting over betalen hoor :') .
Huilen dan.
pi_88107873
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als 't cash is moet je er ook belasting over betalen hoor :') .
maar makkelijker te ontkennen :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:36:31 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_88107931
Alsof dat bij zo'n kleine bedragen überhaupt een issue is :6 .
Huilen dan.
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:38:33 #216
169210 liesje1979
pi_88108009
Den Haag, dat is makkelijk, waar kan ik de 5 euro langsbrengen?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:39:27 #217
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88108039
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
5?! 15 he!
Hoogachtend,
Erik.
pi_88108078
quote:
Bij t eispelijs :Y)
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:44:59 #219
169210 liesje1979
pi_88108253
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

5?! 15 he!
Ik las 5. Of is het duurder voor dorpelingen?
pi_88108331
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:49:11 #221
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88108420
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Volgens mij staat hier een soort van bekentenis dat jij geen dorpeling bent :o.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:50:07 #222
163094 Ladidadida
pi_88108448
Wtf CaLeX, ben je zo wanhopig :')
pi_88108549
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:50 schreef Ladidadida het volgende:
Wtf CaLeX, ben je zo wanhopig :')
:{w geld = geld
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:56:15 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88108693
Kalkmaar:
quote:
Even verderop stond een maffialid met de mond open. Hij, de geweldenaar, híj zou Vaduz neerknallen. Niet zo’n tweederangs tegenstandertje. Hij werd ziedend, maar uit respect voor het wereldje liep hij even naar het slachtoffer toe. ‘’Hey, wat zit je haar leuk’’ grapte hij tegen Vaduz. Hij opende de ogen van het lijk, liet zijn gezicht lachen en boog z’n knieën. Hij lachte, stopte een broodje kip in z’n mond en vroeg zich af of het ei toch eerder was. Hij liet een brul door het dorp wanen. Hij was bijna klaar. En hij kwam eraan aan aan aan.
‘’Hey, wat zit je haar leuk’’ - Quote uit fobo "* Ik hou van haar, daarom laat ik het groeien."
"Hij, de geweldenaar, híj zou Vaduz neerknallen. Niet zo’n tweederangs tegenstandertje. Hij werd ziedend," - Quote uit fobo: "Bedoeld of onbedoeld verneuk ik veel dingen, en ga daar ook nog eens slecht mee om."
"vroeg zich af of het ei toch eerder was." - Ubuntu #6 - Waar TS een beginneling is eerder, begin beginneling...
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:56:46 #225
169210 liesje1979
pi_88108715
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Volgens mij staat hier een soort van bekentenis dat jij geen dorpeling bent :o.
Ik ben wél dorp, jonguh!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:57:11 #226
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88108736
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:56 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik ben wél dorp, jonguh!
Waarom wil jij dan de afgeprijsde prijs }:|?
Hoogachtend,
Erik.
pi_88108769
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

randstad korting ofcoz O+
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:58:24 #228
169210 liesje1979
pi_88108792
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik snap het niet meer. :')
5 euro voor maffia en 15 voor dorp dacht ik. :@
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:59:17 #229
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88108826
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik snap het niet meer. :')
5 euro voor maffia en 15 voor dorp dacht ik. :@
Ja. En jij zei:
quote:
1+1=maffia.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:01:03 #230
169210 liesje1979
pi_88108897
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja. En jij zei:

[..]

Ik dacht dat het 5 was voor iedereen O+ Tot jij zei dat het 15 was.

1+1=maffia.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:01:31 #231
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88108915
Kalkmaar:

‘’Hey, wat zit je haar leuk’’ - Quote uit fobo "* Ik hou van haar, daarom laat ik het groeien."
"Hij, de geweldenaar, híj zou Vaduz neerknallen. Niet zo’n tweederangs tegenstandertje. Hij werd ziedend," - Quote uit fobo: "Bedoeld of onbedoeld verneuk ik veel dingen, en ga daar ook nog eens slecht mee om."
"vroeg zich af of het ei toch eerder was." - Ubuntu #6 - Waar TS een beginneling is eerder, begin beginneling... EN! Alkmaar #26: hmm iets met kaas ofzo Boter kaas EN EIEREN.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:01:34 #232
169210 liesje1979
pi_88108917
En ik kan ook al niet quoten.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:01:37 #233
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_88108919
Het is voor de 1ste keer dat ik geen hints zie in het verhaal -O-
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:11:03 #234
169210 liesje1979
pi_88109314
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het is voor de 1ste keer dat ik geen hints zie in het verhaal -O-
Ik ook niet echt, dus ga ik maar eens wat doen met het gevoel dat ik al vanaf het begin van het spel heb.
En:

quote:
Deze nachtelijke bezoeker hield de moed erin. Alles wat hij deed, lukte en hij wist het. Hij zong het aanstekelijke liedje van Eiffel 65, pakte zijn pistool en deed alsof hij in elke lantaarnpaal die hij tegenkwam, een grote vijand zag. Hij was vrij goed, van wat hetgeen wat hij hier deed, had hij zijn beroep gemaakt. Plotseling klapte hij tegen een lantaarnpaal, hij lette niet goed op. Het leek nu net alsof de lantaarnpaal naar ‘m lachte en de man werd laaiend op de lantaarnpaal. Onverwacht kwam Vaduz langs, die de hond aan het uitlaten was. Hij zag de man opgroeien tot iets groots, iets groens ! In zijn woede pakte hij de lantaarnpaal en zwiepte hem rond. Per ongeluk, maar toch ook weer niet nam hij ook de wandelaar mee. Vaduz (gekke dokter) betaalde de prijs hiervoor en stierf aan een schedelbreuk. De hond werd opgegeten.
Erik:
hield de moed erin: [TAL SC #615] Waar we der zin in hebben.
Eiffel 65: Blue. Erik is blauw.
iets groens: Erik zegt in zijn fobo dat hij groen grijzige ogen heeft.
schedelbreuk: Iets met een foto in zijn fobo.

Mager, maar ik verdenk hem al een tijdje. ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:16:24 #235
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88109547
Bij dat stukje had ik het idee dat het niet echt een moordmoord was. Het lijkt gewoon een ongeluk. maar ja, dat zou de gekke dokter dan kunnen zijn, maar dat is dan weer het slachtoffer :{.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88109714
Erik ik vind je hints maar matig...
Liesje die van jou vind ik beter, maar volgens mij gaat het 2e stukje over de maffia zoals Erik al zei.
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:23:08 #237
169210 liesje1979
pi_88109820
Hmmm.
Zijn er afgezien van de Gekke Dokter en Maffia nog meer rollen die kunnen moorden en die nog leven? Want zou het er bij moeten staan als het door Maffia gedaan is?
pi_88109873
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
Hmmm.
Zijn er afgezien van de Gekke Dokter en Maffia nog meer rollen die kunnen moorden en die nog leven? Want zou het er bij moeten staan als het door Maffia gedaan is?
Calex zei dat het mogelijk is dat er van elke rol meerdere in het spel zitten ofzo?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:26:07 #239
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88109967
Oh en ik heb toch geen foto's met een schedelbreuk in mijn fobo :o?
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik ook niet echt, dus ga ik maar eens wat doen met het gevoel dat ik al vanaf het begin van het spel heb.
En:
[..]

Erik:
hield de moed erin: [TAL SC #615] Waar we der zin in hebben.
Eiffel 65: Blue. Erik is blauw.
iets groens: Erik zegt in zijn fobo dat hij groen grijzige ogen heeft.
schedelbreuk: Iets met een foto in zijn fobo.

Mager, maar ik verdenk hem al een tijdje. ;)
Liesje
Eiffel 65: Blue. Liesje is blauw
iets groens: Uit fobo "Groen waren we ook, heb alleen de screenhot van Deisyy" met bijbehorende screenshot
schedelbreuk: Wordt in fobo afgebeeld als een koekje met ogen (dus dat is een hoofd) met een flinkje hap er uit, kapotte schedel.

:W.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:26:37 #240
169210 liesje1979
pi_88109993
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Calex zei dat het mogelijk is dat er van elke rol meerdere in het spel zitten ofzo?
Dat meen je niet! :')
Dan heb ik niet zo goed teruggelezen want dat heb ik gemist. Fuck, dat verandert vanalles.
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:27:24 #241
169210 liesje1979
pi_88110047
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en ik heb toch geen foto's met een schedelbreuk in mijn fobo :o?
[..]

Liesje
Eiffel 65: Blue. Liesje is blauw
iets groens: Uit fobo "Groen waren we ook, heb alleen de screenhot van Deisyy" met bijbehorende screenshot
schedelbreuk: Wordt in fobo afgebeeld als een koekje met ogen (dus dat is een hoofd) met een flinkje hap er uit, kapotte schedel.

:W.
Ja, dat zijn sterke hints. Die zag ik niet aankomen. _O-
pi_88110062
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef StijnDa het volgende:

[..]

hohoho

Susi zei het ook, voordat ik de schuld krijg
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:29:05 #243
169210 liesje1979
pi_88110124
En zijn er dan ook rollen die niet vergeven zijn ofzo?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:29:30 #244
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88110143
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn sterke hints. Die zag ik niet aankomen. _O-
Ik verdenk je ook niet echt hoor, :'). En heb je in het verleden wel verdedigd en mede gered van een lynch }:|.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:30:22 #245
169210 liesje1979
pi_88110186
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik verdenk je ook niet echt hoor, :'). En heb je in het verleden wel verdedigd en mede gered van een lynch }:|.
Dat weet ik, en ik heb tot vandaag nog nooit op je gestemt. :*
pi_88110188
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
En zijn er dan ook rollen die niet vergeven zijn ofzo?
neen, alle rollen in de OP zijn iig 1 keer vergeven
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:32:00 #247
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88110249
Misschien was er maar één maffia!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:32:25 #248
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88110262
Oh wacht, dat was een lichtelijk stomme opmerking als ik zo kijk naar de OP :').
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:33:19 #249
169210 liesje1979
pi_88110299
Dan denk ik dat stukje 1 over een nachtwaker gaat.
pi_88110316
Ik ga me zo maar eens verdiepen in de uitkomst hiervan

http://en.wikipedia.org/wiki/Beer
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:36:15 #251
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88110440
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dan denk ik dat stukje 1 over een nachtwaker gaat.
Ja, dat denk ik ook.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:38:24 #252
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88110529
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:20 schreef StijnDa het volgende:
Erik ik vind je hints maar matig...
Ik ben ook niet zo overtuigd als toen met patrique, maar ze zijn m.i. wel sterker dan de hints naar gomi.

Ergo:

##vote Kalkmaar

Tha_Erik (2) wendytje, liesje.
Kalkmaar (2) Tha_Erik
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:56:39 #253
202348 Susi
Temple of Love
pi_88111235
Succes met je onderzoek C'lex !
pi_88112490
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef CaLeX het volgende:
Ik ga me zo maar eens verdiepen in de uitkomst hiervan

http://en.wikipedia.org/wiki/Beer
Heb zo'n gevoel dat dit onderzoek al in een vergevorderd stadium is of niet?
pi_88112702
##vote Tha_Erik

Tha_Erik (3) wendytje, liesje, gomi
Kalkmaar (2) Tha_Erik

100% zeker dat erik maffia is
pi_88112727
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:39 schreef gomi het volgende:
##vote Tha_Erik

Tha_Erik (3) wendytje, liesje, gomi
Kalkmaar (2) Tha_Erik

100% zeker dat erik maffia is
En anders mogen we jou de volgende keer lynchen?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:41:06 #257
202348 Susi
Temple of Love
pi_88112744
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:32 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Heb zo'n gevoel dat dit onderzoek al in een vergevorderd stadium is of niet?
We lezen het vannacht wel weer :')
pi_88112792
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:40 schreef StijnDa het volgende:

[..]

En anders mogen we jou de volgende keer lynchen?
ja, desnoods een vrijwillige zelfmoord
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:43:25 #259
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88112828
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:42 schreef gomi het volgende:

[..]

ja, desnoods een vrijwillige zelfmoord
Even quoten.

Ik heb geen moorden gepleegd. Er zijn geen hints te vinden die naar mij verwijzen en kloppen (wat zal blijken wanneer het spel voorbij is natuurlijk).
Hoogachtend,
Erik.
pi_88112853
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:41 schreef Susi het volgende:

[..]

We lezen het vannacht wel weer :')
:P

Nachtpost.

StijnDa liepp ovr straaat. hmdfkdoodgeschoten met bier inzn hande. calex gaaat slaaapen. tot morgee :Z
pi_88112891
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Even quoten.

Ik heb geen moorden gepleegd. Er zijn geen hints te vinden die naar mij verwijzen en kloppen (wat zal blijken wanneer het spel voorbij is natuurlijk).
en toch weet ik t 100% zeker.

en ook mijn gelijk zal blijken na afloop. of je nu wel of geen kills hebt gepleegd: jij bent 100% zeker maffia. En dat zal blijken.
pi_88112903
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Even quoten.

Dat sluit niet uit dat je maffia bent :)

Hoe weet je dit zo zeker Gomi?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:46:00 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88112930
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oh ja. Klopt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88113037
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hoe weet je dit zo zeker Gomi?
elke rol is minimaal 1 x vergeven toch?

van de laatste 8 kan ik van 6 100% zeker uitsluiten datz e maffia zijn, van 1 weet ik 100% zeker dat hij maffia is, en van 1 kan ik t niet 100% uitsluiten.

erik is diegeen waar ik t 100% zeker van weet
pi_88113084
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:48 schreef gomi het volgende:

[..]

elke rol is minimaal 1 x vergeven toch?
Ja
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:54:23 #266
18653 crew  D.
pi_88113251
*ff een tvp'tje plaatst
pi_88113254
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:50 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja
ga er dan maar vanuit dat ik een rol heb waardoor ik info heb :)
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:54:51 #268
18653 crew  D.
pi_88113268
Ow wacht, we hebben nu een 'volg topic' knop :P
pi_88113436
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef gomi het volgende:

[..]

ga er dan maar vanuit dat ik een rol heb waardoor ik info heb :)
Oké ;) Ik vertrouw je.
Erik is al een tijdje een verdachte.
Maar je pleegt zelfmoord als hij geen maffia is als garantie? :P

@D. : :')
pi_88113486
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:59 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oké ;) Ik vertrouw je.
Erik is al een tijdje een verdachte.
Maar je pleegt zelfmoord als hij geen maffia is als garantie? :P

@D. : :')
yups. ik garandeer dat
pi_88113528

##vote Tha_Erik

Kalkmaar (2) Tha_Erik
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:35:10 #272
163094 Ladidadida
pi_88114494
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef StijnDa het volgende:

[..]

:P

Nachtpost.

StijnDa liepp ovr straaat. hmdfkdoodgeschoten met bier inzn hande. calex gaaat slaaapen. tot morgee :Z
Je vergeet "Lik me zak"
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:39:55 #273
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_88114624
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Je vergeet "Lik me zak"
Nee, mag ik niet meer.
L'Amour menaçant:
pi_88114876
tot hoe laat laat loopt de stemming vandaag eigenlijk?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:51:16 #275
202348 Susi
Temple of Love
pi_88114963
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef gomi het volgende:
tot hoe laat laat loopt de stemming vandaag eigenlijk?
Ik ga zo even degenen die nog niet hebben gestemd berichten dat ze nog moeten stemmen. Dan hebben ze in principe tot middernacht.
Mochten er vanavond nog 4 man stemmen, wordt het uitgesteld tot morgenochtend twaalf uur. Vier man dood in ene zo laat in het spel vind ik een beetje veel van het goede.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:52:27 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_88115001
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef StijnDa het volgende:

##vote Tha_Erik

Kalkmaar (2) Tha_Erik
Verrekte mongol jonge!

Kalkmaar (2) Tha_Erik, Isdatzo
Huilen dan.
pi_88115007
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef Susi het volgende:

[..]

Ik ga zo even degenen die nog niet hebben gestemd berichten dat ze nog moeten stemmen. Dan hebben ze in principe tot middernacht.
Mochten er vanavond nog 4 man stemmen, wordt het uitgesteld tot morgenochtend twaalf uur. Vier man dood in ene zo laat in het spel vind ik een beetje veel van het goede.
yeah precies. zou zonde zijn als er in een klap 4 wegvallen door zoiets en weekend enzo ook.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:53:37 #278
202348 Susi
Temple of Love
pi_88115044
Oh en kijk, Idzie hoeft al niet meer. Alleen nu nog Kalkmaar en Het_Fenomeen
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:54:45 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88115085
Kalkmaar (3) Tha_Erik, Isdatzo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:55:27 #280
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88115105
Idz O+!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:10:36 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_88115633
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
Huilen dan.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:14:11 #282
202348 Susi
Temple of Love
pi_88115774
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Verrekte mongol jonge!
Even tussen twee haakjes: heb je de trailer van New Kids Turbo gezien ?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:18:35 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_88115920
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef Susi het volgende:

[..]

Even tussen twee haakjes: heb je de trailer van New Kids Turbo gezien ?
Duh, ik woon in Brabant hè! Jody Bernal doodschieten _O_ . Dat moet ik zien.
Huilen dan.
pi_88116353
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Je vergeet "Lik me zak"
het is een oneven dag, dan is het reet :Y
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:48:00 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88117089
Het zal mij benieuwen op wie Kalkmaar gaat stemmen!21#1#111@#12!@!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:16:25 #286
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88118037
ER KAN NOG VANALLES GEBEUREN!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:58:27 #287
202348 Susi
Temple of Love
pi_88125293
Nou, hup Kalkmaar :@ Wil eigenlijk naar bed.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:13:26 #288
202348 Susi
Temple of Love
pi_88125888
Popjes, ik ga slapen. Lief doen, niet het topic volplempen want het is wel fijn als C'lex of ik 'm kan openen.

Morgenochtend, als ik wakker ben is de stem van Kalkmaar er vast wel en dan kunnen we door.
pi_88125930
Tot hoelaat heeft Kalkmaar eigenlijk?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:47:32 #290
202348 Susi
Temple of Love
pi_88127452
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
Tot hoelaat heeft Kalkmaar eigenlijk?
Kalkmaar en Het_Fenomeen hebben tot morgenochtend 12 uur. Dan hebben we al langer gewacht dan we de dagen hiervoor hebben aangehouden, maar al-lah, het is weekend. En anders, pief paf poef, dood.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:56:26 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88127816
Doe maar dood dan, t heeft lang genoeg geduurd. Dit spel dus :')
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:05:06 #292
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_88128218
Tha_Erik (5) wendytje, liesje, gomi, Stijn, Het_Fenomeen

Doe ik niet moeilijk over :P
pi_88130820
Tha_Erik (6) wendytje, liesje, gomi, Stijn, Het_Fenomeen, Kalkmaar

Erik kom eens met wat beters :')
Sorry dat ik zo laat ben trouwens.

:7
pi_88132426
Nou prima. Dagpost calex? :P
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 04:42:20 #295
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88133033
Ik zie het somber in :') ( :r)
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 08:56:17 #296
202348 Susi
Temple of Love
pi_88133628
Ik ga een dagpost maken *O*
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 08:57:36 #297
202348 Susi
Temple of Love
pi_88133636
Eindstand:

Tha_Erik (6) wendytje, liesje, gomi, Stijn, Het_Fenomeen, Kalkmaar
Kalkmaar (3) Tha_Erik, Isdatzo, Dorpsoudste
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:04:25 #298
202348 Susi
Temple of Love
pi_88133677

Al sinds de eerste dag werd hij al verdacht. Hoewel de bewoners in het dorp niets concreets tégen hem konden vinden, wísten ze gewoon dat Tha_Erik geen zuivere koffie was. Eén van de dorpelingen had net een nestje puppy's gekregen. Een ander vond een stel ratjes achter in de keuken. Deze hadden al een aantal dagen niets te eten gekregen, en ze leken dood. Echter toen men Tha_Erik aan zijn bed hadden vastgebonden en ze de deur sloten, gooide iemand anders achter de ramen snel de agressieve puppy's en de ratjes naar binnen. Eigenlijk durfden ze niet te kijken, maar ze hoorden wel de wanhopige kreten die Tha_Erik (maffia) slaakte. Na een paar uur was hij dusdanig opgegeten, dat hij stierf.

Rust zacht, Tha_Erik. Om 12 uur wordt bekend gemaakt wie de nieuwe burgemeester is.

(en sorry mensen, dit heb ik vannacht gedroomd).
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:04:39 #299
202348 Susi
Temple of Love
pi_88133680
Whooeeee
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:04:53 #300
202348 Susi
Temple of Love
pi_88133682
En we gaan nog niet naar huis *O*
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:05:08 #301
202348 Susi