SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
35. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
De gevallen dorpsgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelleiders deze ronde:
Susi en CaLeX
Vragen, kills, Dorpsoudste-stemmen enzovoort. Kunnen via onderstaande link
http://messages.fok.nl/compose.php?to=60131,202348
Belangrijke posts:
Dag1: Inlikken voor dummies, we hebben een BM!
Nacht1: De engelen bleken boefjes
Dag2: Waterballet
Nacht2: Zware aanslagen op het inwonersaantal
Dag3: De zombie keert terug
Nacht 3: Slachten is oké, olé olé
HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 8% gewijzigd door Tha_Erik op 28-10-2010 19:37:25 ]That's all folks!
quote:Nee oké, omdat je typt 'zullen sterven'.Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kan ik niet voor spreken en die vind ik zelf verdacht.
quote:Ik vind jou verdacht!!Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kan ik niet voor spreken en die vind ik zelf verdacht.
quote:Ja weet ik veel, op het kaartje staat "eems" en wiki zei dat het een rivier was, maar dat zijn details en veranderen de feiten niet dat het opmerkelijke overeenkomsten heeft met het stukje tekst.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar god..
Wat een speurwerk jongens..
Slaat wel allemaal als een lul op een drumstell.. aber gut..
Trouwens Delfzijl ligt niet aan een rivier die naar de Waddenzee leidt, het ligt aan de Waddenzee.. Doe je research goed ofzo
quote:Naar wie leiden de hints in dat stukje dán?
quote:pas nu leiden er hints, zoals jij dat wil noemen, naar mij. Wijzen al dagen hints naar andere mensen, en die zitten et nog steeds in..Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar wie leiden de hints in dat stukje dán?
quote:Verandert niets aan mijn vraag.Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
pas nu leiden er hints, zoals jij dat wil noemen, naar mij. Wijzen al dagen hints naar andere mensen, en die zitten et nog steeds in..
quote:Ja, dat hoor ik vaker de laatste tijdjij maakt jezelf alleen maar verdachter!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Gomi is ook maffia, die loopt zich in te likken bij Erik..
quote:vragen om een dubbele lynch is inlikken? hmm kOp woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Gomi is ook maffia, die loopt zich in te likken bij Erik..
quote:Dat komt er dan wel uit als 1 van de 2 dorp blijkt te zijn?Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo happig zijn op een duubbele lynch brengt wel wat verdenkingen met zich mee, wellicht probeer je te verbloemen dat niet een van de verdachten een moord gepleegd heeft maar jij zelf.
quote:dat merk je da vanzelf.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo happig zijn op een duubbele lynch brengt wel wat verdenkingen met zich mee, wellicht probeer je te verbloemen dat niet een van de verdachten een moord gepleegd heeft maar jij zelf.
quote:En dat gaat gebeuren he.Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat komt er dan wel uit als 1 van de 2 dorp blijkt te zijn?
quote:Oeh, iets in bold, dan is het meer waar!!!!Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
dat merk je da vanzelf.
een enkele lynch ontlopen zou imo juist makkelijker te ontlopen zijn dan een dubbele
en door dubbele lynch tegen te houden maak juist jij je verdacht imo
quote:bold maakt t niet meer waar, maar ms valt t dan eerder op. je hebt nl nogal de neiging om over dingen heen te lezen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, iets in bold, dan is het meer waar!!!!
Ik hou nog niks tegen, ik overweeg.
quote:moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd toch?Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef StijnDa het volgende:
Mocht er een dubbele lynch komen gaat mijn 2e stem naar PatriQue in ieder geval.
quote:Die regel ken ik niet?Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef gomi het volgende:
[..]
moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd toch?
lijkt me stug dat die er nu nog komt dan tbh
quote:
quote:De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.
quote:Gelukkig ben je er nog.
quote:De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.
quote:Is erg snel...Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef gomi het volgende:
stemming loopt tot vandaag 12.00 uur?
of was dat een geintje van calex btw?
quote:precies, ms dat t een geintje was.Op donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is erg snel...
We kijken wel of iedereen dan gestemd heeft.
Tussenstand
Myraela (3) Stijn, Isdatzo, PatriQue89
quote:Je kan hem altijd nog later veranderen dus waarom nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, ms dat t een geintje was.
anders komen er een hoop stemmen tekort en moet ik zo maar stemmen, om iig een stem te hebben staan
quote:ik zal zo ookw el stemmen en doe er voor de zekerheid ook een 2e bijOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan hem altijd nog later veranderen dus waarom niet
Maar ik weet niet of ik morgen wel voor 12 uit mijn bed ben![]()
quote:
quote:Iedereen krijgt genoeg tijd om te stemmen.Op donderdag 28 oktober 2010 07:54 schreef Susi het volgende:
Goedemorgen. Ik zou er gisteravond al bij zijn, maar ik ben het straalvergeten.
Ik denk -maar ik ben er zelf maar tot een uur of elf, dus dat kan Calex beter zelf beslissen- dat twaalf uur te vroeg is voor een dubbele lynch. Ikzelf ben er vanavond vanaf een uur of half twaalf weer, dan zou ik eventueel de dubbele lynch kunnen doorvoeren.
quote:We kijken het even aan, ik heb niet veel tijd vanmiddag, dus dan kan de stemronde ook best ff openblijvenOp donderdag 28 oktober 2010 09:58 schreef Ladidadida het volgende:
Je kunt toch gewoon wachten tot iedereen die al 1 stem heeft uitgebracht, z'n tweede ook gedaan heeft? En voor de mensen die nog niet gestemd hebben de oude tijd aanhouden? Die waren anders nl. ook zonder dubbele lynch niet op tijd geweest.
quote:En anders doe ik het vanavond laat.Op donderdag 28 oktober 2010 10:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We kijken het even aan, ik heb niet veel tijd vanmiddag, dus dan kan de stemronde ook best ff openblijven
quote:Isdatzo ook.Op donderdag 28 oktober 2010 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Myraela (8) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje
PatriQue89 (4) Stijn, gomi, Tha_Erik
Gomi (1) PatriQue89
Vaduz en wendytje moeten nog een extra stem uitbrengen!
quote:lol dit. Het is moeilijk om het spel actief te spelen hèOp donderdag 28 oktober 2010 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hey! Wanneer is die ineens dood gegaan?
Ik zie 't al. Heb de laatste nacht gemist en die staat ook nog niet in de OP.
quote:11Op donderdag 28 oktober 2010 11:45 schreef Nielsch het volgende:
Hoeveel dorp / maffia is er eigenlijk nog over?
quote:Dat was toch de vraag?Op donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef StijnDa het volgende:
Nobody knows.
Except Susi en CaLeX.
Jaaa, 11, denk het ook
Oh in totaal. Saai![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef StijnDa het volgende:
Zou het ook kunnen dat de ene familie met meer leden is gestart dan de andere?
quote:en het probleem daarvan is?Op donderdag 28 oktober 2010 11:51 schreef Tanin het volgende:
Lijkt me sterk, dat zou het ene team sterker maken dan het andere
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet op Patrique stemmen. De hints, eh, hint voor Gomi vind ik allerminst overtuigend.
quote:Gewoon even uit interesse he, waarom stem je op Gomi?Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Myraela (9) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje, Het_Fenomeen
PatriQue89 (5) Stijn, gomi, Tha_Erik, liesje
Gomi (4) PatriQue89, Vaduz, Het_Fenomeen, lieje
quote:Het is eigenlijk meer een tegenstem voor Myraela.Op donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon even uit interesse he, waarom stem je op Gomi?
quote:Ik vind die van Patrique maar matig. Ik geloof ook niet dat hij maffia is.Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet op Patrique stemmen. De hints, eh, hint voor Gomi vind ik allerminst overtuigend.
quote:ik ook!!!!!!!
quote:yeah maar die ene 'hint'die naar mij zou wijzen is natuurlijk wel geheel overtuigendOp donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die van Patrique maar matig. Ik geloof ook niet dat hij maffia is.
quote:true idd.Op donderdag 28 oktober 2010 14:42 schreef StijnDa het volgende:
Patrique staat het langst op 5, dus op dit moment ben je nog veilig..
quote:je moet twee keer stemmen!Op donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op mijn mobiel. Kan iemand mijn stem voor patrique in het lijstje doen. En waarom stemmen jullie op mij. Ik ben onschuldig.
quote:Tanin zei dat ook al.Op donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op mijn mobiel. Kan iemand mijn stem voor patrique in het lijstje doen. En waarom stemmen jullie op mij. Ik ben onschuldig.
quote:Myraela (10) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje, Het_Fenomeen, KalkmaarOp donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Myraela het volgende:
quote:iets met assumPtionOp donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef Tanin het volgende:
lijkt me dat die ander naar gomi gaat...
quote:coolOp donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, jongens, we stellen een DRIEDUBBELE LYNCH in.
quote:je kon idd ff niet posten....Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef StijnDa het volgende:
Deed Fok! het bij jullie net ook niet meer?
quote:Een hint om te kappen met dit kutspel?Op donderdag 28 oktober 2010 17:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je kon idd ff niet posten....zou het een hint zijn??
quote:Je mag als speler de doden wel in de OP zetten, heur. En ik vind dat kutwerk dus veel plezierOp donderdag 28 oktober 2010 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je de OP wil updaten dan moet je even Hara inschakelen. Of mij, maar ik ben nog speler en het is Hara's forum.
quote:Uitklappen, je kunt ze ook vastzetten.Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Susi het volgende:
Ik ga even checken of we al genoeg info hebben om een avondknaller van een nacht neer te zetten.
Verdorie, waar zijn mijn smilies voor ín m'n post ?
quote:DankOp donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uitklappen, je kunt ze ook vastzetten.
quote:zeg dan ook niksOp vrijdag 29 oktober 2010 08:09 schreef Nielsch het volgende:
de hints van afgelopen nacht wijzen wel heel erg in de richting van 1 bepaalde user... jammer genoeg mag ik niets meer zeggen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zeg dan ook niks![]()
hoe zet je de smileys vast?
quote:Jij wordt niet gedwongen tot het gebruik van een nieuwe layout?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:03 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is er met de smileys steeds? Hier doet alles het nog gewoon
quote:Of Ladi is nog niet overgeschakeld.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jij wordt niet gedwongen tot het gebruik van een nieuwe layout?
quote:Geen idee? Ik heb gewoon dezelfde die ik altijd al hadOp vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jij wordt niet gedwongen tot het gebruik van een nieuwe layout?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:22 schreef Susi het volgende:
ik dacht dat ie daar gewoon stond om mij aan te moedigen iets leuks in te voeren.
quote:Welke is dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen idee? Ik heb gewoon dezelfde die ik altijd al had
quote:Jazeker !Op vrijdag 29 oktober 2010 10:40 schreef CaLeX het volgende:
SUUUUUUUUUUS
Ben je er vanavond? ik namelijk niet
quote:Ik heb geen idee johOp vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Welke is dat?
dan weet ik of ik jou afkeer tegen veranderiingen nog kan verwachten
quote:Echt een vrouwen antwoordOp vrijdag 29 oktober 2010 11:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen idee johEen oude? Lichtbruine/grijze? Zonder reclames tussendoor
quote:TrueOp vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Echt een vrouwen antwoord
Als ik de vraag "Watvoor auto heb je" had gesteld was er eenzelfde antwoord uitgekomen![]()
quote:Doden mogen niets zeggen, dus het is wel zo snugger dat de levende maffia zijn waffel houdtOp vrijdag 29 oktober 2010 12:49 schreef CaLeX het volgende:
Nogmaals het aantal maffia kan je berekenen zodat je weet hoeveel er iig minimaal zijn.
De maffia is slim genoeg om niet te roepen hoeveel leden ze hebben/hadden
quote:Mja, dat houdt sommige mensen niet tegenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Doden mogen niets zeggen, dus het is wel zo snugger dat de levende maffia zijn waffel houdt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 07:28 schreef wendytje het volgende:
tja.... blijf nog steeds bij mijn gevoel...
Tha_Erik (2) wendytje, liesje.
quote:Iedereen is dood, maar we zijn t ze vergeten t vertellenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
Is het afgelopen of zo? Waar zijn de hints en de stemmen
quote:Voor 50 euro PM ik je wie die gekke -Vaduz- vermoord heeft
quote:Beetje prijzig wel heOp vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Voor 50 euro PM ik je wie die gekke -Vaduz- vermoord heeft
quote:Ja als ik het 5 euro maak wil iedereen het wel en kan je niet meer pronken met je gevonden hints
quote:Nu niet, maar als je dat ff overstort krijg je het wisselgeld
quote:Dat lijkt me een goede jaOp vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
We meeten wel ergens middenin. Eindhoven Centraal bijvoorbeeld.
quote:Nee, en ook niet Den haag centraal!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
We meeten wel ergens middenin. Eindhoven Centraal bijvoorbeeld.
quote:Als 't cash is moet je er ook belasting over betalen hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef CaLeX het volgende:
Cash graag, anders moet ik er belasting over betalen.
Inkomsten uit overig werk
quote:maar makkelijker te ontkennenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als 't cash is moet je er ook belasting over betalen hoor.
quote:5?! 15 he!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
Den Haag, dat is makkelijk, waar kan ik de 5 euro langsbrengen?
quote:Bij t eispelijsOp vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las 5. Of is het duurder voor dorpelingen?
quote:Volgens mij staat hier een soort van bekentenis dat jij geen dorpeling bentOp vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las 5. Of is het duurder voor dorpelingen?
quote:
quote:‘’Hey, wat zit je haar leuk’’ - Quote uit fobo "* Ik hou van haar, daarom laat ik het groeien."Even verderop stond een maffialid met de mond open. Hij, de geweldenaar, híj zou Vaduz neerknallen. Niet zo’n tweederangs tegenstandertje. Hij werd ziedend, maar uit respect voor het wereldje liep hij even naar het slachtoffer toe. ‘’Hey, wat zit je haar leuk’’ grapte hij tegen Vaduz. Hij opende de ogen van het lijk, liet zijn gezicht lachen en boog z’n knieën. Hij lachte, stopte een broodje kip in z’n mond en vroeg zich af of het ei toch eerder was. Hij liet een brul door het dorp wanen. Hij was bijna klaar. En hij kwam eraan aan aan aan.
quote:Ik ben wél dorp, jonguh!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij staat hier een soort van bekentenis dat jij geen dorpeling bent.
quote:Waarom wil jij dan de afgeprijsde prijs
quote:randstad korting ofcozOp vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom wil jij dan de afgeprijsde prijs?
quote:Ik snap het niet meer.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom wil jij dan de afgeprijsde prijs?
quote:Ja. En jij zei:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.
5 euro voor maffia en 15 voor dorp dacht ik.
quote:1+1=maffia.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En jij zei:
[..]
Ik dacht dat het 5 was voor iedereenTot jij zei dat het 15 was.
1+1=maffia.
quote:Ik ook niet echt, dus ga ik maar eens wat doen met het gevoel dat ik al vanaf het begin van het spel heb.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het is voor de 1ste keer dat ik geen hints zie in het verhaal
quote:Erik:Deze nachtelijke bezoeker hield de moed erin. Alles wat hij deed, lukte en hij wist het. Hij zong het aanstekelijke liedje van Eiffel 65, pakte zijn pistool en deed alsof hij in elke lantaarnpaal die hij tegenkwam, een grote vijand zag. Hij was vrij goed, van wat hetgeen wat hij hier deed, had hij zijn beroep gemaakt. Plotseling klapte hij tegen een lantaarnpaal, hij lette niet goed op. Het leek nu net alsof de lantaarnpaal naar ‘m lachte en de man werd laaiend op de lantaarnpaal. Onverwacht kwam Vaduz langs, die de hond aan het uitlaten was. Hij zag de man opgroeien tot iets groots, iets groens ! In zijn woede pakte hij de lantaarnpaal en zwiepte hem rond. Per ongeluk, maar toch ook weer niet nam hij ook de wandelaar mee. Vaduz (gekke dokter) betaalde de prijs hiervoor en stierf aan een schedelbreuk. De hond werd opgegeten.
quote:Calex zei dat het mogelijk is dat er van elke rol meerdere in het spel zitten ofzo?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
Hmmm.
Zijn er afgezien van de Gekke Dokter en Maffia nog meer rollen die kunnen moorden en die nog leven? Want zou het er bij moeten staan als het door Maffia gedaan is?
quote:LiesjeOp vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, dus ga ik maar eens wat doen met het gevoel dat ik al vanaf het begin van het spel heb.
En:
[..]
Erik:
hield de moed erin: [TAL SC #615] Waar we der zin in hebben.
Eiffel 65: Blue. Erik is blauw.
iets groens: Erik zegt in zijn fobo dat hij groen grijzige ogen heeft.
schedelbreuk: Iets met een foto in zijn fobo.
Mager, maar ik verdenk hem al een tijdje.
quote:Dat meen je niet!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Calex zei dat het mogelijk is dat er van elke rol meerdere in het spel zitten ofzo?
quote:Ja, dat zijn sterke hints. Die zag ik niet aankomen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en ik heb toch geen foto's met een schedelbreuk in mijn fobo?
[..]
Liesje
Eiffel 65: Blue. Liesje is blauw
iets groens: Uit fobo "Groen waren we ook, heb alleen de screenhot van Deisyy" met bijbehorende screenshot
schedelbreuk: Wordt in fobo afgebeeld als een koekje met ogen (dus dat is een hoofd) met een flinkje hap er uit, kapotte schedel..
quote:hohohoOp vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Calex zei dat het mogelijk is dat er van elke rol meerdere in het spel zitten ofzo?
quote:Ik verdenk je ook niet echt hoor,Op vrijdag 29 oktober 2010 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn sterke hints. Die zag ik niet aankomen.
quote:Dat weet ik, en ik heb tot vandaag nog nooit op je gestemt.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verdenk je ook niet echt hoor,. En heb je in het verleden wel verdedigd en mede gered van een lynch
.
quote:neen, alle rollen in de OP zijn iig 1 keer vergevenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
En zijn er dan ook rollen die niet vergeven zijn ofzo?
quote:Ja, dat denk ik ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dan denk ik dat stukje 1 over een nachtwaker gaat.
quote:Ik ben ook niet zo overtuigd als toen met patrique, maar ze zijn m.i. wel sterker dan de hints naar gomi.
quote:Heb zo'n gevoel dat dit onderzoek al in een vergevorderd stadium is of niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef CaLeX het volgende:
Ik ga me zo maar eens verdiepen in de uitkomst hiervan
http://en.wikipedia.org/wiki/Beer
quote:En anders mogen we jou de volgende keer lynchen?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:39 schreef gomi het volgende:
##vote Tha_Erik
Tha_Erik (3) wendytje, liesje, gomi
Kalkmaar (2) Tha_Erik
100% zeker dat erik maffia is
quote:We lezen het vannacht wel weerOp vrijdag 29 oktober 2010 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat dit onderzoek al in een vergevorderd stadium is of niet?
quote:ja, desnoods een vrijwillige zelfmoordOp vrijdag 29 oktober 2010 17:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En anders mogen we jou de volgende keer lynchen?
quote:Even quoten.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, desnoods een vrijwillige zelfmoord
quote:
quote:en toch weet ik t 100% zeker.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even quoten.
Ik heb geen moorden gepleegd. Er zijn geen hints te vinden die naar mij verwijzen en kloppen (wat zal blijken wanneer het spel voorbij is natuurlijk).
quote:Dat sluit niet uit dat je maffia bentOp vrijdag 29 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even quoten.
Ik heb geen moorden gepleegd. Er zijn geen hints te vinden die naar mij verwijzen en kloppen (wat zal blijken wanneer het spel voorbij is natuurlijk).
quote:Oh ja. Klopt.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat je maffia bent
quote:elke rol is minimaal 1 x vergeven toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat je maffia bent
Hoe weet je dit zo zeker Gomi?
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 17:48 schreef gomi het volgende:
[..]
elke rol is minimaal 1 x vergeven toch?
quote:OkéOp vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ga er dan maar vanuit dat ik een rol heb waardoor ik info heb
quote:yups. ik garandeer datOp vrijdag 29 oktober 2010 17:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
OkéIk vertrouw je.
Erik is al een tijdje een verdachte.
Maar je pleegt zelfmoord als hij geen maffia is als garantie?
@D. :![]()
quote:Je vergeet "Lik me zak"Op vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Nachtpost.
StijnDa liepp ovr straaat. hmdfkdoodgeschoten met bier inzn hande. calex gaaat slaaapen. tot morgee
quote:Nee, mag ik niet meer.
quote:Ik ga zo even degenen die nog niet hebben gestemd berichten dat ze nog moeten stemmen. Dan hebben ze in principe tot middernacht.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef gomi het volgende:
tot hoe laat laat loopt de stemming vandaag eigenlijk?
quote:Verrekte mongol jonge!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef StijnDa het volgende:
##vote Tha_Erik
Tha_Erik (4) wendytje, liesje, gomi, Stijn
Kalkmaar (2) Tha_Erik
quote:yeah precies. zou zonde zijn als er in een klap 4 wegvallen door zoiets en weekend enzo ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga zo even degenen die nog niet hebben gestemd berichten dat ze nog moeten stemmen. Dan hebben ze in principe tot middernacht.
Mochten er vanavond nog 4 man stemmen, wordt het uitgesteld tot morgenochtend twaalf uur. Vier man dood in ene zo laat in het spel vind ik een beetje veel van het goede.
quote:Duh, ik woon in Brabant hè! Jody Bernal doodschietenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Even tussen twee haakjes: heb je de trailer van New Kids Turbo gezien ?
quote:het is een oneven dag, dan is het reet
quote:Kalkmaar en Het_Fenomeen hebben tot morgenochtend 12 uur. Dan hebben we al langer gewacht dan we de dagen hiervoor hebben aangehouden, maar al-lah, het is weekend. En anders, pief paf poef, dood.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
Tot hoelaat heeft Kalkmaar eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |