abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:38:31 #1
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87920380
Omdat je net waarschijnlijk al hoopte dat het een fantopic was. _O_

BAAS _O_ :7
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_87920430
Diepe buigingen voor deze man _O_
pi_87920436
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

*O* *O* *O*!
pi_87920447
:D
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:41:19 #5
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_87920485
:@
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:41:34 #6
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_87920502
Dit is mijn verhaal, het is niet heel extreem maar toch..
Ik was jaren verliefd op een jongen en toen we eindelijk besloten om het een kans te geven, ging alles fout. Hij vond het niet meer de moeite waard, maar ik wel.
Ik wist diep in mijn hart dat hij gelijk had, maar kon het maar niet accepteren. Ik heb lopen janken als een baby en hem geprobeerd te overtuigen maar hij hield voet bij stuk. Zoals je begrijpt begon het contact te verwateren maar ik geloofde altijd nog dat hij mij nog wel zou bellen of smsen maar er gebeurd niets. Naarmate de tijd verstreek kon ik niet anders dan verder gaan met mijn leven. Nu ik eraan denk schaam ik me heel erg..dat ik zo dom was om te denken dat ik me geen leven kon voorstellen zonder hem en zo achter zijn reet liep rolleyes
pi_87920591
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit is mijn verhaal, het is niet heel extreem maar toch..
Ik was jaren verliefd op een jongen en toen we eindelijk besloten om het een kans te geven, ging alles fout. Hij vond het niet meer de moeite waard, maar ik wel.
Ik wist diep in mijn hart dat hij gelijk had, maar kon het maar niet accepteren. Ik heb lopen janken als een baby en hem geprobeerd te overtuigen maar hij hield voet bij stuk. Zoals je begrijpt begon het contact te verwateren maar ik geloofde altijd nog dat hij mij nog wel zou bellen of smsen maar er gebeurd niets. Naarmate de tijd verstreek kon ik niet anders dan verder gaan met mijn leven. Nu ik eraan denk schaam ik me heel erg..dat ik zo dom was om te denken dat ik me geen leven kon voorstellen zonder hem en zo achter zijn reet liep rolleyes
[ afbeelding ]
Zo is het leven
Je moet dit eerst ondergaan om te begrijpen dat er meer is .
Maar wees blij dat je dit ondervonden heb en hou het vast ,zodat je dezelfde fout niet nogeens maakt.
wees blij dat je nu verder kan!
ik ondervind het nu ook zelf,ik ben er al jaren mee bezig ervan af te komen,en het is veel erger dan wat je hebt ondervonden.
grtn
pi_87920592
Hier moet ik gepost hebben.

Het enige echte Lysdexie adoratie topic *O*

P.S Mag ik je nieuwe boy zijn ?
pi_87920653
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')