![TLnight.png]()
De tijd van zelfkastijding was voorbij, sinds zijn eerste moord gister voelde hij zich bevrijdt. Hij wilde het gaan vieren en belde Ladidadida op ”Hey schatje, ik heb wat te vieren en een cadeautje voor je gekocht, heb je zin om ff langs te komen en samen te spelen?” vroeg hij.
“Natuurlijk” Zei Ladidadida daarop, ze zat toch maar op haar kamertje homo-erotische lustmoorden te schrijven, “ Je kent me toch? Ik ben het populairste sletje van Fok! Check me avatar maar.”
Eenmaal in het huis van haar kennis had Ladidadida er zin in, ze had al gevraagd wat er te vieren was, maar ze moest eerst het cadeautje uitpakken. Ze voelde het langwerpige voorwerp eerst en werd al vochtig bij het idee van wat ze dacht dat het was. “Dit kan nog wel een leuke avond worden” zei ze. Terwijl ze het laatste plakkertje er vanaf haalde voelde ze dat het iets anders was dan ze had verwacht, een giftige slang sprong uit het pakketje en beet Ladidadida in haar tong.
Ladidadida (Zombie) kon niet meer praten en wist dat het leven snel over zou zijn voor haar.
De moorden van gister waren haar niet in de koude kleren gaan zitten, maar ze wist wat ze moest doen. Eerst had ze voor 228 euro een wapen gekocht en daarna voor 2742 euro een beveiligingssysteem. Van haar overgebleven geld ( 9,00 euro) had ze een strippenkaart en een patatje bij haar gebruikelijke snackbar gehaald, Tripack had haar weer gewezen op het feit dat ze friet verkochten en geen patat.
Ze was het gezeik meer dan zat, vorige keer had ze hem al een boze blik toegeworpen, “waarom nu niet weer” bedacht ze zich. Ze pakte een blik met schattige erwtjes en mikte op de slaap van Tripack. Had ze nu maar beter haar best gedaan tijden de gymlessen, want ze gooide totaal mis. Tripack schrok van het gekletter van het blik tegen de afzuigkap aan en viel voorover het frituurvet in, dat was niet zo slim.
Tripack (Dorp) verbrande levend.
Het lid van de maffia was op weg naar het huis van zijn volgende slachtoffer, totdat hij deze toevallig tegenkwam in het park, waar hij aan het joggen was. De man verstopte zich achter een boom, en toen naatje_1 voorbij kwam, haakte hij hem. Het werd even zwart voor de ogen van naatje_1, maar al gauw krabbelde hij op en het werd een strijd van leven op dood. het werd de dood. De maffia keek op naar de hemel. Naatje_1 keek waar de maffia naar keek, maar deze sloeg genadeloos toe met zijn bijl en zette zo een punt achter het leven van
naatje_1 (dorpsbewoner) .
'Goedenavond, dokter!' IJsdraakje opende de deur en liet de dokter binnen. 'Wat een verrassing, ik had u helemaal niet verwacht.' 'Ach ja, ik moet toch af en toe eens kijken hoe het is met mijn mededorpelingen.' antwoordde de dokter, vriendelijk glimlachend. Ze dronken wat thee, aten een raketje en kletsen wat over Zanger Petro, maar opeens begon de sfeer wat grimmiger te worden. IJsdraakje leek het verstandiger om samen wat te zingen, hetgeen haar bezoek wel leuk vond. IJsdraakje begon, maar haar bezoek trok een vies gezicht. 'Nou, jij zingt ook lelijk' kaatste IJsdraakje de bal terug. Plotseling werd het zwart voor de ogen van de dokter. Toen hij weer wakker werd, lag hij naast
IJsdraakje(dorp). En zij werd niet meer wakker.
Hij was hierheen verhuisd, de moordenaar van “The King of Pop”. Nielsch had kaartjes voor een van zijn concerten in London, maar iedereen kent het verhaal over de moord op Michael. Hij had hem vergiftigt met een slaapmiddel, maar was er nooit voor veroordeeld. Nielsch was weken lang niet naar zijn werk gegaan omdat hij er niet mee om kon gaan.
Nielsch wachtte hem op bij de stadspoort, verzamelde alle energie om hem heen en deed een Spirit Bomb aanval, deze bevatte zoveel energie dat alles in de omgeving vernietigt werd. Inclusief
Nielsch(dorp) zelf.
Die avond besloot één maffialid het helemaal anders te doen. Eerst ging hij zijn slachtoffer bellen, om alvast maar te vertellen dat het testament in orde gemaakt moest worden. Maar 's middags werd niet opgenomen, en rond het avonduur ook niet ! De maffia stak een sigaretje op, maar prompt ontplofte deze. Hevig geïrriteerd door de explosie ging de mob met een roetzwart gezicht naar het huis van Nielsch. Deze stond ondersteboven en hij voelde een vreemd soort energie. Het maffialid was te laat geweest en gromde. In de verte zag ze de ramptoeristen al aankomen en hij zorgde dat hij ervan door ging.
Hintvrij: Hij/Zij verhaal + Ladi mag niets meer zeggen + wie weet wat ze hoopte te krijgen?