quote:nee, maar aangezien we net t weekend uitkomen,Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lezen is toch soms zo moeilijk heh
quote:Euh, sorry mensen. Ben mobiel, maar ik stem wel op erik.Op maandag 25 oktober 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb er echt geen tijd voor gehad, en daarom stem ik op Erik omdat die nu niet doodgaat.
Liesje1979 (10)., Peter, Chowi, Tanin, Borisz, SA, Trev, gomi, Kalkmaar, Stijn, -Vaduz-,
Tha_Erik (4) wendytje, PS, Lynda, Hara
borisz (11) Het_Fenomeen, Isdatzo, PatriQue89. liesje, D., Tha_Erik (BM), iBenny, 08gnoT, Myraela, Fascination
quote:Dank. Ik vul 't lijstje wel even aan.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh, sorry mensen. Ben mobiel, maar ik stem wel op erik.
quote:Misschien begrijp je verkeerd wat er niet geldt, maar er geldt dus niet in het weekend een verplichte opkomst. Maar het spel gaat wel gewoon door.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, maar aangezien we net t weekend uitkomen,
.
slaat je hele voorstel nl als een tang op een varken.
weekend geldt die 24 uur nl nietl
quote:12Op maandag 25 oktober 2010 17:00 schreef CaLeX het volgende:
Liesje1979 (10)., Peter, Chowi, Tanin, Borisz, SA, Trev, gomi, Kalkmaar, Stijn, -Vaduz-,
Tha_Erik (5) wendytje, PS, Lynda, Hara, Blessed19
borisz (11) Het_Fenomeen, Isdatzo, PatriQue89. liesje, D., Tha_Erik (BM), iBenny, 08gnoT, Myraela, Fascination, Dorpsoudste
quote:Zo'n zombie-infectie duurt gewoon even voordat ie fataal is denk ikOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef StijnDa het volgende:
Krijgen we bij de lynch dan ook ze zombiemoord?
Mag ook wel gebeuren dan..
quote:ah k. schrijf anders een 36 delig reglementOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien begrijp je verkeerd wat er niet geldt, maar er geldt dus niet in het weekend een verplichte opkomst. Maar het spel gaat wel gewoon door.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef StijnDa het volgende:
Krijgen we bij de lynch dan ook ze zombiemoord?
Mag ook wel gebeuren dan..
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. schrijf anders een 36 delig reglement
altijd leuk voor een spel op een forum op internet
quote:Stel het voor, de volgende rondeOp maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een simpel regeltje die de SL's moeten onthouden, als de SL's er natuurlijk mee akkoord gaan...
quote:ah k. maar ik vind t op zich wel lekker werken zo tbh.Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een simpel regeltje die de SL's moeten onthouden, als de SL's er natuurlijk mee akkoord gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |