quote:Dat is meer iets voor Tha_ErikOp maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef CaLeX het volgende:
Zolang jullie me maar niet homo-erotisch doodschrijven
quote:Toen wij dat niet deden was je verdrietig en wilde je het juist.Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef CaLeX het volgende:
Leer je maffia history kennen :p
De eerste keer dat ik doodgeschreven wordt zonder gevulde poepert moet nog komen volgens mij
quote:ik ben ook autistisch en kan niet tegen veranderingenOp maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen wij dat niet deden was je verdrietig en wilde je het juist.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
Als een volgende SL het ook maar waagt om een stemtijd van langer dan 24h te geven, dan ga ik flippen24h is lang genoeg, en eigenlijk nog te lang... 2x niet op komen dagen tijdens stemmen is dan een modkill en in het weekend geldt dit niet, want dan is het begrijpelijk als mensen er niet zijn.
quote:Nee, die wordt goed beschermd.Op maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef Peter het volgende:
Kunnen we deze SL ook nomineren voor een lynchpartij?
quote:yeah maar in t weekend zullen er zat zijn die wel genoeg andere dingen te doen hebben tbh.Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou ja, ik ben het eigenlijk wel met naatje eens. 24 uur om te stemmen is lang genoeg, een keer missen is dan ook niet zo erg. Want nu zijn er dit spel de tweede dag geen hints meer gezocht/gevonden, omdat toch bijna iedereen al gestemd heeft. De meesten gaan niet meer wisselen dan als er meer hints bijkomen.
Ik doe zelf de tweede dag ook niks meer als zeg maar 75% al gestemd heeft.
quote:en andere zullen in het weekend weer veel online zijnOp maandag 25 oktober 2010 16:40 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar in t weekend zullen er zat zijn die wel genoeg andere dingen te doen hebben tbh.
vaak zat dat ik een heel weekend niet online ben bv en zo zullen er meer zijn
quote:daarom. ik vind die 48 uur wel ok.Op maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
en andere zullen in het weekend weer veel online zijn
quote:Ja dan maar een keer minder gefundeerd stemmen, zoals bv Lynda gister.Op maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
Whats the big deal als je een keer minder tijd hebt?Alle hints staan in je lijst klaar voor je, drie minuten lezen, kiezen, klaar.
quote:Nadeel is dat we het dan hier over xboxen gaan hebben, want degenen die al gestemd hebben pulken uit hun neus (of zoeken hints achter de schermen). X=Box.Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef gomi het volgende:
[..]
daarom. ik vind die 48 uur wel ok.
dat moet voor iedereen te doen zijn
quote:Ja, als dat een keer gebeurt maakt toch geen drol uit.Op maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan maar een keer minder gefundeerd stemmen, zoals bv Lynda gister.
Geen tijd, lees lees, hop, op goed geluk!
quote:Ik als speler vindt zuks wel gruwelijk irritant.Op maandag 25 oktober 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als dat een keer gebeurt maakt toch geen drol uit.
quote:Als dat iedere keer gebeurd is 't wat anders natuurlijk, maar eens een keer, ach.Op maandag 25 oktober 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als dat een keer gebeurt maakt toch geen drol uit.
quote:lezen is toch soms zo moeilijk hehOp maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
Als een volgende SL het ook maar waagt om een stemtijd van langer dan 24h te geven, dan ga ik flippen24h is lang genoeg, en eigenlijk nog te lang... 2x niet op komen dagen tijdens stemmen is dan een modkill en in het weekend geldt dit niet, want dan is het begrijpelijk als mensen er niet zijn.
quote:Als dat een keer is omdat niet genoeg tijd vind ik dat niet zo erg. En anders doe je die keer zoals ik, stem op iemand die niet dood gaat.Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik als speler vindt zuks wel gruwelijk irritant.
/fanatismemodus.
quote:Iemand die een keer blind stemt vs de fanatiekelingen die niet doorkunnen met het spelOp maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik als speler vindt zuks wel gruwelijk irritant.
/fanatismemodus.
quote:nee, maar aangezien we net t weekend uitkomen,Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lezen is toch soms zo moeilijk heh
quote:Euh, sorry mensen. Ben mobiel, maar ik stem wel op erik.Op maandag 25 oktober 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb er echt geen tijd voor gehad, en daarom stem ik op Erik omdat die nu niet doodgaat.
Liesje1979 (10)., Peter, Chowi, Tanin, Borisz, SA, Trev, gomi, Kalkmaar, Stijn, -Vaduz-,
Tha_Erik (4) wendytje, PS, Lynda, Hara
borisz (11) Het_Fenomeen, Isdatzo, PatriQue89. liesje, D., Tha_Erik (BM), iBenny, 08gnoT, Myraela, Fascination
quote:Dank. Ik vul 't lijstje wel even aan.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh, sorry mensen. Ben mobiel, maar ik stem wel op erik.
quote:Misschien begrijp je verkeerd wat er niet geldt, maar er geldt dus niet in het weekend een verplichte opkomst. Maar het spel gaat wel gewoon door.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, maar aangezien we net t weekend uitkomen,
.
slaat je hele voorstel nl als een tang op een varken.
weekend geldt die 24 uur nl nietl
quote:12Op maandag 25 oktober 2010 17:00 schreef CaLeX het volgende:
Liesje1979 (10)., Peter, Chowi, Tanin, Borisz, SA, Trev, gomi, Kalkmaar, Stijn, -Vaduz-,
Tha_Erik (5) wendytje, PS, Lynda, Hara, Blessed19
borisz (11) Het_Fenomeen, Isdatzo, PatriQue89. liesje, D., Tha_Erik (BM), iBenny, 08gnoT, Myraela, Fascination, Dorpsoudste
quote:Zo'n zombie-infectie duurt gewoon even voordat ie fataal is denk ikOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef StijnDa het volgende:
Krijgen we bij de lynch dan ook ze zombiemoord?
Mag ook wel gebeuren dan..
quote:ah k. schrijf anders een 36 delig reglementOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien begrijp je verkeerd wat er niet geldt, maar er geldt dus niet in het weekend een verplichte opkomst. Maar het spel gaat wel gewoon door.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef StijnDa het volgende:
Krijgen we bij de lynch dan ook ze zombiemoord?
Mag ook wel gebeuren dan..
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. schrijf anders een 36 delig reglement
altijd leuk voor een spel op een forum op internet
quote:Stel het voor, de volgende rondeOp maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een simpel regeltje die de SL's moeten onthouden, als de SL's er natuurlijk mee akkoord gaan...
quote:ah k. maar ik vind t op zich wel lekker werken zo tbh.Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een simpel regeltje die de SL's moeten onthouden, als de SL's er natuurlijk mee akkoord gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |