quote:Jullie doen geheimzinnig over welke rollen er wel en niet en hoeveel in het spel zittenOp maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Staat allemaal in de OP
Dus als het goed is, is het niets nieuws
quote:Over welke rollen doen we heul niet geheimzinnig!Op maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jullie doen geheimzinnig over welke rollen er wel en niet en hoeveel in het spel zitten
quote:Oké, dus alle rollen in de OP zitten er inOp maandag 25 oktober 2010 11:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Over welke rollen doen we heul niet geheimzinnig!
quote:Kan, maar hoeft nietOp maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Alleen over hoeveel van ieder. Maar dat geldt alleen voor aantal maffia toch? Ik bedoel, de speciale rollen (op bodyguard na) zijn er toch altijd maar eentje van ieder?
quote:Wil je een nóg uitgebreidere OP?Op maandag 25 oktober 2010 11:17 schreef Chowi het volgende:
Je kan wel steeds verwijzen naar de OP, CaLeX, maar zo duidelijk is die helemaal niet. Ik moest echt drie keer lezen voordat ik een beetje kon begrijpen hoe het spel in z'n werk gaat. En heel veel details over het spel staan daar niet in.
quote:Niet per se, maar er kan wel veel meer gezegd worden in veel minder tekst. Het wordt zo ingewikkeld uitgelegd allemaal.
quote:Ik snap je helemaal, want het is een veelgehoorde klacht.Op maandag 25 oktober 2010 11:17 schreef Chowi het volgende:
Je kan wel steeds verwijzen naar de OP, CaLeX, maar zo duidelijk is die helemaal niet. Ik moest echt drie keer lezen voordat ik een beetje kon begrijpen hoe het spel in z'n werk gaat. En heel veel details over het spel staan daar niet in.
quote:Dat heeft te maken met het spel.Op maandag 25 oktober 2010 11:17 schreef Chowi het volgende:
quote:
quote:Tijd voor een nieuweOp maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Xbox 360 heeft een Red Ring Of Death
quote:Die is al dood :pOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef lynda het volgende:
Kill rewout kunnen we door naar de nacht
quote:Ja kutOp maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe
of geef je spellen aan mij in ruil vor informatie
quote:heerlijk ff offtopic, had ik al een tijdje niet meer gedaanOp maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja kut![]()
Was zo lekker Fifa 11 aan het spelen.
Toen raakte mijn Virtual Pro zwaar geblesseerd en nu doet de hele Xbox het niet meer![]()
Hij is 2 of 3 jaar oud, even garantie checken...
Welke spellen speel je trouwens?
quote:garantie is 2 jaar geloof ikOp maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja kut![]()
Was zo lekker Fifa 11 aan het spelen.
Toen raakte mijn Virtual Pro zwaar geblesseerd en nu doet de hele Xbox het niet meer![]()
Hij is 2 of 3 jaar oud, even garantie checken...
Welke spellen speel je trouwens?
quote:hier doet-ie het welOp maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef StijnDa het volgende:
RROD is verlengde garantie, dat is fijn.
Maar die site doet het bij mij niet![]()
https://myservice.xbox.com/nl-BE/Pages/Welcome.aspx
Als ik op Registreren klik vernieuwt hij de pagina maar kom ik niet in een nieuw scherm... Dus dat schiet lekker op.
quote:Dan overleeft hij een paar dagen..?Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef CaLeX het volgende:
ik heb er ook nog een van mijn broertje met RRoD staan thuis
Misschien moet je de towel truck proberen![]()
quote:Raar, er gebeurt bij mij niets als ik daar op klik...
quote:Als je geluk hebt :pOp maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan overleeft hij een paar dagen..?
quote:Dat was ik niet van plan.Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Meestal wel, als je dood bent leg ik uit waarom
quote:En de keer daarvoor was het 19.00Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Ladidadida het volgende:
De vorige nacht was toch zaterdag om 20:00? Wat betekent dat vanavond om 20:00 de 48 uur verstreken is. Of heb ik het verkeerd gelezen m.b.t. 48 uur?
quote:Nu klaagt iedereen dat ze geen tijd hebben, dus ik vind het opzich een goed ideeOp maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders gewoon een week. Dan is het eerlijk, heeft iedereen gewoon de tijd om online te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |