quote:Ja kutOp maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe
of geef je spellen aan mij in ruil vor informatie
quote:heerlijk ff offtopic, had ik al een tijdje niet meer gedaanOp maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja kut![]()
Was zo lekker Fifa 11 aan het spelen.
Toen raakte mijn Virtual Pro zwaar geblesseerd en nu doet de hele Xbox het niet meer![]()
Hij is 2 of 3 jaar oud, even garantie checken...
Welke spellen speel je trouwens?
quote:garantie is 2 jaar geloof ikOp maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja kut![]()
Was zo lekker Fifa 11 aan het spelen.
Toen raakte mijn Virtual Pro zwaar geblesseerd en nu doet de hele Xbox het niet meer![]()
Hij is 2 of 3 jaar oud, even garantie checken...
Welke spellen speel je trouwens?
quote:hier doet-ie het welOp maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef StijnDa het volgende:
RROD is verlengde garantie, dat is fijn.
Maar die site doet het bij mij niet![]()
https://myservice.xbox.com/nl-BE/Pages/Welcome.aspx
Als ik op Registreren klik vernieuwt hij de pagina maar kom ik niet in een nieuw scherm... Dus dat schiet lekker op.
quote:Dan overleeft hij een paar dagen..?Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef CaLeX het volgende:
ik heb er ook nog een van mijn broertje met RRoD staan thuis
Misschien moet je de towel truck proberen![]()
quote:Raar, er gebeurt bij mij niets als ik daar op klik...
quote:Als je geluk hebt :pOp maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan overleeft hij een paar dagen..?
quote:Dat was ik niet van plan.Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Meestal wel, als je dood bent leg ik uit waarom
quote:En de keer daarvoor was het 19.00Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Ladidadida het volgende:
De vorige nacht was toch zaterdag om 20:00? Wat betekent dat vanavond om 20:00 de 48 uur verstreken is. Of heb ik het verkeerd gelezen m.b.t. 48 uur?
quote:Nu klaagt iedereen dat ze geen tijd hebben, dus ik vind het opzich een goed ideeOp maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders gewoon een week. Dan is het eerlijk, heeft iedereen gewoon de tijd om online te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |