quote:Ja, als ik dat had geweten had ik het waarschijnlijk niet gedaan hè.Op zondag 24 oktober 2010 19:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goed argument![]()
Je hebt alleen wel aangezet tot een moord op een dorpeling
quote:Verrekte mongol jonge. Borisz moet dood. Denk ikOp zondag 24 oktober 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
Liesje1979 (7) 08gnoT., Peter, Chowi, Tanin, Borisz, SA, Trev
Tha_Erik (3) wendytje, PS, Lynda
borisz (5) -Vaduz-, Het_Fenomeen, Isdatzo, PatriQue89. liesje
quote:Deadlines voor universiteit en een weekend met familieaangelegenheden. Ik heb er werkelijkwaar geen tijd voor gehad om vernieuwende dingen te vinden.
quote:OvertuigendOp zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verrekte mongol jonge. Borisz moet dood. Denk ik.
quote:Komt dat even mooi uit. Als dorp ben je vaak genoeg hier en stort je je op hints, gedraag je je actief. Nu ben je mafia?BM en we hebben je nog geen flikker zien uitvoeren.Op zondag 24 oktober 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deadlines voor universiteit en een weekend met familieaangelegenheden. Ik heb er werkelijkwaar geen tijd voor gehad om vernieuwende dingen te vinden.
quote:Als Erik maffia is eet ik m'n toetsenbord op.Op zondag 24 oktober 2010 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit. Als dorp ben je vaak genoeg hier en stort je je op hints, gedraag je je actief. Nu ben je mafia?BM en we hebben je nog geen flikker zien uitvoeren.
I DO WONDER, ERIK
quote:Wonder all you will, maar ik kan niets doen aan deadlines en studiewerk enzo en ga me op dat vlak echt niet verdedigen.Op zondag 24 oktober 2010 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit. Als dorp ben je vaak genoeg hier en stort je je op hints, gedraag je je actief. Nu ben je mafia?BM en we hebben je nog geen flikker zien uitvoeren.
I DO WONDER, ERIK
quote:Je hebt gelijk...Op zondag 24 oktober 2010 23:34 schreef gomi het volgende:
die laatste stem bij boriz moet benny zijn gok ik en niet borisz zelf
quote:Dit quote ik even om later makkelijk te kunnen terugvinden.Op zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als Erik maffia is eet ik m'n toetsenbord op.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 08:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit quote ik even om later makkelijk te kunnen terugvinden.
quote:Erik is geen maffiaOp maandag 25 oktober 2010 08:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit quote ik even om later makkelijk te kunnen terugvinden.
quote:Soms wel, soms niet. Dit is iig niet iets ongewoons.Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging dat de vorige keren ook zo, dat er telkens 2 kandidaten enorm uitsprongen bij de stembeurt?
quote:Meestal wel, als je dood bent leg ik uit waaromOp maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging dat de vorige keren ook zo, dat er telkens 2 kandidaten enorm uitsprongen bij de stembeurt?
quote:Oh sorry, overheen gekeken.Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef CaLeX het volgende:
Vadje had gewijzigd
Liesje1979 (10)., Peter, Chowi, Tanin, Borisz, SA, Trev, gomi, Kalkmaar, Stijn, -Vaduz-,
Tha_Erik (3) wendytje, PS, Lynda
borisz (10) Het_Fenomeen, Isdatzo, PatriQue89. liesje, D., Tha_Erik (BM), iBenny, 08gnoT, Myraela, Fascination
quote:Bedoel je niet de speciale rollen?Op maandag 25 oktober 2010 10:59 schreef Susi het volgende:
Nog 2 dus !
Alle nachtelijke activiteiten mogen dus weer aanstalten maken hun kills e.d. door te geven !
quote:Er hoort geen spatie tussen de laatste letter van de zin en een uitroepteken/vraagteken.Op maandag 25 oktober 2010 10:59 schreef Susi het volgende:
Nog 2 dus !
Alle nachtelijke activiteiten mogen dus weer aanstalten maken hun kills e.d. door te geven !
quote:Da's hetzelfde voor mijOp maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bedoel je niet de speciale rollen?
quote:Ik weet het, maar ik doe het al zo lang dat ik het raar vind staan als ik er geen spatie tussen zetOp maandag 25 oktober 2010 11:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er hoort geen spatie tussen de laatste letter van de zin en een uitroepteken/vraagteken.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bedoel je niet de speciale rollen?
quote:Jij durftOp maandag 25 oktober 2010 09:09 schreef Susi het volgende:
Goedemorgen. Zij die nog moeten stemmen, heb ik even gepmd. Ook Hara dus![]()
quote:Weten we in ieder geval dat er meerdere doktoren en een busdriver zijnOp maandag 25 oktober 2010 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
maar het zijn voornamelijk kills :p
Maar idd ook de doktoren, buschauffeur en niet maffia killende mogen het doorgeven :p
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval dat er meerdere doktoren en een busdriver zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |